Tri Hotel & Flat Caxias
Hotel di Caxias do Sul terdapat sarapan percuma dan pusat kecergasan 24 jam
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Tri Hotel & Flat Caxias





Ulasan
8.6 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM222
RM229 jumlah
termasuk cukai & fi
13 Jul - 14 Jul
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik
Lihat semua foto untuk Deluxe Triple Room

Deluxe Triple Room
Sorotan
Penyaman udara
Dapur
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
Bar mini
Lihat semua foto untuk Deluxe Twin Room

Deluxe Twin Room
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(2 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
Dapur
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
Bar mini
Lihat semua foto untuk Deluxe Double Room

Deluxe Double Room
7.6 daripada 10
Baik
(4 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
Dapur
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
Bar mini
Lihat semua foto untuk Deluxe Double Room Single Use

Deluxe Double Room Single Use
9.0 daripada 10
Hebat
(7 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
Dapur
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
Bar mini
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Rua Os Dezoito do Forte 1818, Caxias do Sul, RS, 95020-472
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Tri Hotel Executive Caxias
Tri Hotel Executive Caxias
- Termasuk sarapan
- Mesra haiwan kesayangan
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
8.8 daripada 10, Terbaik, 329 ulasan
Harga ialah RM210
RM216 jumlah
termasuk cukai & fi
13 Jul - 14 Jul
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Bayaran haiwan kesayangan: BRL 70.00 setiap haiwan kesayangan, sehari
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Perkara yang kami harus menyebut
Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah juga dikenali sebagai
Tri Hotel & Flat Caxias Hotel
Tri Hotel & Flat Caxias Caxias do Sul
Tri Hotel & Flat Caxias Hotel Caxias do Sul
Soalan lazim
Tri Hotel & Flat Caxias Ulasan
Ulasan
8.6
Cemerlang
8.8/10
Kebersihan
8.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
7.2/10
Kemudahan
8.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.4/10
Mesra alam
Ulasan
Pengembara perniagaan
9 Apr 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Marcos
Pengembara perniagaan
8 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel nota Mil
Marcos
Menginap 4 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Marcella
29 Mac 2025
Marcella
Menginap 7 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Guilherme
19 Feb 2025
Guilherme
Menginap 1 malam pada Feb 2025
8/10 Baik
Alexandre
Pengembara perniagaan
10 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Boa estadia
Alexandre
Menginap 2 malam pada Feb 2025
8/10 Baik
F
Mengembara bersama keluarga
2 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan
Bom custo benefício
F
Menginap 2 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Leonardo
31 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Leonardo
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
28 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
25 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 5 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Alexandre
Pengembara perniagaan
18 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Alexandre
Menginap 11 malam pada Jan 2025
4/10 Lemah
Rodrigo
Pengembara perniagaan
15 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Rodrigo
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Ana
Pengembara perniagaan
29 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ana
Menginap 1 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Thaisleny
10 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Thaisleny
Menginap 1 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
9 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Dis 2024
8/10 Baik
Edson
Pengembara perniagaan
9 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Edson
Menginap 1 malam pada Dis 2024
8/10 Baik
Jorge
30 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Jorge
Menginap 1 malam pada Okt 2024
8/10 Baik
Cristiano
Pengembara perniagaan
28 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Cristiano
Menginap 1 malam pada Okt 2024
8/10 Baik
Márcio
Pengembara perniagaan
25 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Custo benefício
Márcio
Menginap 2 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Bárbara c s
Mengembara bersama keluarga
21 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bárbara c s
Menginap 1 malam pada Nov 2024
2/10 Teruk
Jaqueline Eulália Ledur
17 Nov 2024
Jaqueline Eulália Ledur
Menginap 1 malam pada Okt 2024
6/10 Boleh diterima
marco
13 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
marco
Menginap 1 malam pada Nov 2024
6/10 Boleh diterima
Aline
10 Nov 2024
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Aline
Menginap 1 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Ernesto
Pengembara perniagaan
10 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ernesto
Menginap 5 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
ADENIR M A
2 Nov 2024
ADENIR M A
Menginap 1 malam pada Okt 2024
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
29 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Hotel OK
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Sep 2024