Happy Smart Inn I-10 Eloy and Casa Grande

Hartanah 2.5 bintang
Motel di Eloy terdapat tempat letak kenderaan sendiri percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Happy Smart Inn I-10 Eloy and Casa Grande

Premium Room, 1 Katil Raja (King), Jetted Tub | 1 bilik tidur, meja, ruang kerja komputer riba, Wi-fi percuma
Depan hartanah
1 bilik tidur, meja, ruang kerja komputer riba, Wi-fi percuma
Depan hartanah
Standard Double Room, 1 Katil Ratu (Queen) | Bilik Mandi | Gabungan pancuran/tab mandi, pengering rambut, tuala disediakan, sabun
Happy Smart Inn I-10 Eloy and Casa Grande menyediakan semua keperluan anda. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.

Ulasan

6.4 daripada 10

Kemudahan popular

  • Mesra haiwan kesayangan
  • Termasuk parkir
  • Wi-fi percuma
  • Penyaman udara

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 9 daripada 9 bilik

Premium Room, 1 Katil Raja (King), Jetted Tub

Sorotan

Tab panas persendirian tertutup
Penyaman udara
Dapur kecil
Mesin basuh pinggan mangkuk
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Double Room, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran kabel
Almari pakaian
  • 20 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Double Room, 1 Katil Ratu (Queen)

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran kabel
Almari pakaian
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Premium Studio Suite

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran kabel
Almari pakaian
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Double Room, 2 Katil Kelamin (Double)

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran kabel
Almari pakaian
  • 20 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Comfort Double Room, 1 Katil Ratu (Queen)

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran kabel
Almari pakaian
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Comfort Double Room, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran kabel
Almari pakaian
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Comfort Double Room, 2 Katil Ratu (Queen)

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran kabel
Almari pakaian
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Comfort Double Room, 2 Katil Kelamin (Double)

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran kabel
Almari pakaian
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
4015 W Outer Dr, Eloy, AZ, 85131

Tempat berdekatan

  • Kelab Golf Robson Ranch - 7 min memandu - 6.1 km
  • Padang Golf Arizona City - 9 min memandu - 8.0 km
  • Promenade di Casa Grande - 10 min memandu - 17.3 km
  • Banner Casa Grande Medical Center - 12 min memandu - 19.2 km
  • Pusat Acara dan Tapak Pesta Pinal - 20 min memandu - 30.5 km

Bergerak

  • Mesa, AZ (AZA-Phoenix - Mesa Gateway) - 62 minit memandu

Restoran

  • ‪Love's Travel Stop - ‬5 min memandu
  • ‪Robson Ranch Bar and Grill - ‬7 min memandu
  • ‪McDonald's - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Circle K - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪A&W Restaurant - ‬15 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Happy Smart Inn I-10 Eloy and Casa Grande

Sorotan hartanah
Happy Smart Inn I-10 Eloy and Casa Grande menyediakan semua keperluan anda. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain di motel ini termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Daftar keluar ekspres, daftar masuk ekspres dan TV di lobi
  • Surat khabar percuma
Ciri-ciri bilik
Kesemua 100 bilik disertakan dengan keselesaan seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara, serta manfaat seperti Wi-fi percuma.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan gabungan pancuran/tab mandi dan pengering rambut
  • 40-inci TV skrin rata dengan saluran kabel
  • Almari pakaian dan meja

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri tidak berbumbung percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan RV/bas/trak percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Aktiviti menarik

  • TV di ruang bersama

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad
  • Surat khabar percuma di lobi

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Susur tangan di koridor
  • Susur tangan di tangga
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tingkat atas hanya boleh diakses melalui tangga

Lain-lain

  • Kawasan merokok yang dikhaskan (boleh dikenakan denda)

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata 40-inci dengan saluran kabel

Lain-lain

  • Akses melalui koridor luar
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Ruang kerja komputer riba

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 10:00
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 10:00 - 2:00
Kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad

Pengubahsuaian dan penutupan

Kemudahan berikut ditutup secara bermusim setiap tahun. Ia akan ditutup dari 1 November sehingga 1 April:
  • Kolam renang

Kaedah akses

Meja sambut tetamu (waktu terhad)

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak USD 10 setiap haiwan kesayangan (berbeza-beza mengikut tempoh penginapan)
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran haiwan kesayangan: USD 10 setiap haiwan kesayangan (berbeza-beza berdasarkan tempoh penginapan)
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit, bayaran mudah alih dan wang tunai
Pilihan bayaran mudah alih termasuk: Google Pay dan Apple Pay
Hartanah ini mempunyai hak untuk melakukan prapengesahan kepada kad kredit tetamu sebelum ketibaan.
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida dan pengesan asap

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif

Hartanah juga dikenali sebagai

Happy Inn I 10 Eloy Casa Grande
Happy Smart Inn I-10 Eloy and Casa Grande Eloy
Happy Smart Inn I-10 Eloy and Casa Grande Motel
Happy Smart Inn I-10 Eloy and Casa Grande Motel Eloy

Soalan lazim

Adakah Happy Smart Inn I-10 Eloy and Casa Grande mesra haiwan kesayangan?

Ya, haiwan kesayangan dibenarkan di hartanah ini. Terdapat fi sebanyak USD10 setiap haiwan kesayangan, sehari. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di Happy Smart Inn I-10 Eloy and Casa Grande?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Happy Smart Inn I-10 Eloy and Casa Grande?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 10:00. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan).

Apakah masa daftar keluar di Happy Smart Inn I-10 Eloy and Casa Grande?

Daftar keluar adalah jam 11:00. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Di manakah terletaknya Happy Smart Inn I-10 Eloy and Casa Grande?

Terletak di Eloy, motel ini dalam jarak 9 bt (15 km) dari Kelab Golf Robson Ranch, Padang Golf Arizona City dan Quitobaquito Spring. Hunter Trail dan Promenade di Casa Grande juga dalam jarak 12 bt (20 km).

Happy Smart Inn I-10 Eloy and Casa Grande Ulasan

Ulasan

6.4
Penilaian 10 - Cemerlang. 49 daripada 186 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 34 daripada 186 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 37 daripada 186 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 19 daripada 186 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 47 daripada 186 ulasan

5.8/10

Kebersihan

6.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

5.2/10

Kemudahan

5.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

5.6/10

Mesra alam

Ulasan

2/10 Teruk

Jose

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan
I booked this hotel for my husband after a work trip. He was going to arrive there between 1AM and 3AM so I called the hotel to make sure he could check in. They said no problem. When he arrived there was this “self check-in” computer that had zero instructions and a phone number that we called 10 times and got no answers from. He was frustrated after a long trip. We finally figure out the computer, it said that our reservation wasn’t made (even though we had called and confirmed earlier that afternoon) and they made us pay all over again. Mind you he stayed because at this point it was 4AM and nothing else was open. When he got to the room he said it was disgusting and there was this RED dust all over the place. He woke up with bites!! He got there at 4AM and left at 8AM because he couldn’t stand the place. We’ve stayed at multiple hotels at the same rate and they were clean and much more convenient than this. We are never staying here again. I DO NOT RECOMMEND!!
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Jennifer

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Staff was very nice.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Frederick

Menginap 1 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Kadesha

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Sarah

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan
You get what you pay for, but, the staff has always been amazing.
Menginap 1 malam pada Feb 2025

6/10 Boleh diterima

Arturo

The room wasn’t ready no bed covers. Sheet look a little dirty with stain on them
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Fred

It was a great experience
Menginap 1 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

Gracie

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
My room was filthy, tv did not work, found a dead roach in the bathroom. Overall I was not happy.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

David

Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

todd

Sukakan: Kebersihan
Menginap 1 malam pada Mei 2025

4/10 Lemah

Jasper

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

Junedale

Pengembara perniagaan

5 day stay

Tv was in poor shape, however I did get a replacement. Towels were not available until the afternoon. Toilet paper also. My stay was actually for 4 days prior thru another booking in the same room. I probably would not book again. Did not like the pet friendly environment or lack of amenities.
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Liliana

Menginap 1 malam pada Apr 2025

2/10 Teruk

Jonathan

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Trash never staying here again
Menginap 2 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Francisco

Menginap 4 malam pada Apr 2025

6/10 Boleh diterima

Kalani

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
To have tempurpedic beds good night but everything else just kind of broken
Menginap 1 malam pada Mac 2025

2/10 Teruk

James

Pengembara perniagaan
Sukakan: Keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan

Rodent infestation

A rodent in my room ruined the stay
Menginap 1 malam pada Apr 2025

2/10 Teruk

elsa elena garcia

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Zero good comments.
Menginap 3 malam pada Jan 2025

2/10 Teruk

Christine

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
First I booked a queen room and knew I'd be checking in late. I called when I booked and asked if that was okay and he said no problem. I arrived and the kiosk said my room was not available (no real person in the office). I called the manager and he said there was an issue and no other queen rooms so I can stay in a double room or find another hotel. Since it was 11pm I did not want to go through the hassle of another hotel. I asked if I could have a partial refund due to the room being a downgrade and he refused, again telling me if I didn't like it that I could go somewhere else. I was charged for a queen room on expedia and the receipt the kiosk printed out for my 2 double beds was less than that. (I do know that rooms are not always guaranteed when booking on expedia - that is not the issue). The issue is I paid for a more expensive room and he put me in a less expensive room and refused to do a partial refund and was extremely rude about it. Even after chatting with expedia and having them contact the manager he still refused to compensate for the difference between what was on the receipts. The inn was not full and there seems to be dozens of empty rooms, I can't imagine that there was literally no other queen rooms or why he would not partially refund the difference.
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Michelle

Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Lyna

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Kalani

Menginap 1 malam pada Mac 2025

2/10 Teruk

Terry

Menginap 7 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Jessica

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Brenda

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good quiet stay
Menginap 1 malam pada Mac 2025