Golden Tulip Goa Candolim

Hartanah 4.0 bintang
Hotel mesra keluarga yang terdapat spa perkhidmatan penuh dan sebuah kelab kesihatan

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

7.4 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Kolam
  • Bar
  • Spa
  • Gim
  • Perkhidmatan bilik
  • Sarapan tersedia
Harga semasa ialah RM244
RM257 jumlah
termasuk cukai & fi
26 Nov - 27 Nov

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 12 daripada 12 bilik

Apartment, Berbilang Katil, Kitchen (Kitchen,2 Single, 1 King)

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Katil berlapik
Kipas siling
Duvet bulu kapas
2 bilik tidur
  • 1320 meter persegi
  • 2 bilik tidur
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 6
  • 2 Katil Bujang (Single) dan 1 Katil Raja (King)

Deluxe Room, 1 Katil Raja (King), Balcony

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Katil berlapik
Kipas siling
Duvet bulu kapas
Bilik tidur berasingan
  • 400 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 1 Katil Raja (King), Balcony (Imperial)

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Katil berlapik
Kipas siling
Duvet bulu kapas
Bilik tidur berasingan
  • 420 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Room, 1 Katil Raja (King), Balcony

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Kipas siling
Langsir/tirai gelap terus
Katil berlapik
Duvet bulu kapas
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Room, 2 Katil Bujang (Single), Balcony

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Katil berlapik
Kipas siling
Duvet bulu kapas
Bilik tidur berasingan
  • 1 bilik tidur
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Junior Suite, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Kipas siling
Langsir/tirai gelap terus
Katil berlapik
Duvet bulu kapas
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Twin Room

  • Boleh menampung 3

Imperial Room 1 King Bed 38sqm Include Wifi Tv Shower Safe Minibar Working Desk Balcony

  • Boleh menampung 3

Superior Room 1 King Bed 36sqm Shower Safe Minibar Working Desk

  • Boleh menampung 3

Deluxe King Room With Balcony

  • Boleh menampung 3

Apartment, Multiple Beds, Kitchen (Kitchen, 2 Single, 1 King)

  • Boleh menampung 4

Superior King Room With Balcony

  • Boleh menampung 2
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
315 A/G1-G5 & 315/B/G1-G2, Bamon Vaddo, Candolim, Goa, 403515

Tempat berdekatan

  • Calizz - 6 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Pantai Candolim - 11 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Pantai Sinquerim - 3 min memandu - 2.1 km
  • Kota Aguada - 5 min memandu - 4.8 km
  • Rumah Api Aguada - 5 min memandu - 4.8 km

Bergerak

  • Stesen Pernem - 28 minit memandu
  • Lapangan Terbang Dabolim (GOI) - 58 minit memandu

Restoran

  • ‪Earthen Oven - Authentic Indian Cuisine Restaurant - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Ruffles Resto Bar - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Ice and spice - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪De Candolim Deck - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Cyrus Todiwala's The River Restaurant - ‬3 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Golden Tulip Goa Candolim

Mewah bagi hotel mesra keluarga berdekatan Pantai Candolim
Terletak berdekatan Pantai Sinquerim dan Kota Aguada, Golden Tulip Goa Candolim menyediakan bar kolam, kedai kopi/kafe dan taman permainan. Pengembara aktif boleh menikmati berbasikal di hotel ini. Manjakan diri anda dengan urut di tapak spa. Masakan antarabangsa restoran di tapak, Aquatico, menawarkan sarapan, sarapan lewat pagi, makan tengah hari, makan malam dan lokasi di tepi kolam. Kekal terhubung menggunakan Wi-Fi percuma dalam bilik dengan kelajuan 25+ Mbps dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti pencucian kering/dobi dan bar.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak, bersama dengan kerusi lepak pantai dan payung pantai/kolam
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), sewa basikal dan perkhidmatan pengambilan dari stesen kereta api
  • Tempat simpanan bagasi, 1 bilik mesyuarat dan perkhidmatan dobi
Ciri-ciri bilik
Semua 106 bilik menawarkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peti besi muat komputer riba, sebagai tambahan kepada sentuhan bermakna seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Penapis kopi/teh kitar semula, kitar semula dan produk pembersihan mesra alam
  • Berbilang bilik mandi dengan hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • 32-inci sebuah TV LCD dengan saluran TV premium
  • Almari pakaian, balkoni dan percuma uncang teh/kopi segera

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 25+ Mbps
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan pengambilan di stesen kereta api (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri selamat percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:30 hingga 10:30 dengan bayaran: INR 500 seorang
  • 1 bar tepi kolam
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Aquatico

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bilik wap
  • Kelab kesihatan
  • Kolam kanak-kanak
  • Meja biliard/pool
  • Sewaan basikal
  • Spa perkhidmatan penuh
  • Taman permainan

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi
  • Kolam kanak-kanak
  • Taman permainan

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Ruang persidangan seluas 139 meter persegi

Kawasan luar

  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Payung kolam

Spa perkhidmatan penuh

  • Bilik rawatan pasangan
  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lantai jubin di dalam bilik
  • Lif
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Restoran mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 2 bangunan
  • 3 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Dewan besar
  • Dibina pada 2013
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Lawatan dan aktiviti teratur milik orang tempatan
  • Layanan berperikemanusiaan terhadap haiwan liar yang dikurung
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Gebar bulu kapas
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Langsir gelap terus
  • Tilam berlapik

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 32-inci dengan saluran kabel premium

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Uncang teh/kopi segera

Lain-lain

  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kipas siling
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Penapis kopi/teh boleh guna semula
  • Penyaman udara
  • Peti besi muat komputer riba
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari stesen kereta api (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 48 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 11 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR2000.0 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap orang dewasa: INR 5500
  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap kanak-kanak: INR 2750 (dari 6 hingga 12 tahun)

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira INR 500 seorang
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 2000.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Bilik tetamu bebas-bising tidak dapat dijamin
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Nombor Pendaftaran Hartanah HOTN000166

Perkara yang kami harus menyebut

Undang-undang tempatan mungkin menghalang tetamu tidak berkahwin daripada berkongsi bilik; adalah menjadi tanggungjawab tetamu untuk menunjukkan bukti perkahwinan, jika diminta oleh pihak hartanah
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Kanak-kanak di bawah umur 10 tahun tidak dibenarkan masuk ke dalam kolam renang tanpa pengawasan orang dewasa

Hartanah juga dikenali sebagai

Golden Tulip Candolim Goa
Golden Tulip Goa Candolim
Golden Tulip Hotel Goa Candolim
Golden Tulip Goa Candolim Hotel
Golden Tulip Goa Hotel
Golden Tulip Goa
Golden Tulip Goa Candolim Hotel
Golden Tulip Goa Candolim Candolim
Golden Tulip Goa Candolim Hotel Candolim

Soalan lazim

Adakah Golden Tulip Goa Candolim mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Golden Tulip Goa Candolim?

Setakat 16 Nov 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Golden Tulip Goa Candolim pada 26 Nov 2025 bermula serendah RM 244.44, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Golden Tulip Goa Candolim mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Golden Tulip Goa Candolim?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Golden Tulip Goa Candolim?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan).

Apakah masa daftar keluar di Golden Tulip Goa Candolim?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Di manakah terletaknya Golden Tulip Goa Candolim?

Hotel yang mesra keluarga di Candolim ini terletak di tepi lautan, dalam jarak 2 bt (3 km) dari Pantai Candolim, Pantai Sinquerim dan Rumah Api Aguada. Kota Aguada dan Gereja Kecil St. Anthony juga dalam 3 bt (5 km).

Golden Tulip Goa Candolim Ulasan

Ulasan

7.4

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 11 daripada 55 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 27 daripada 55 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 8 daripada 55 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 4 daripada 55 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 5 daripada 55 ulasan

8.0/10

Kebersihan

7.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

5.0/10

Kemudahan

7.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

10/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

VISHVESH

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Stay at Golden Tulip

We stayed at this hotel with a large group of family members. The service was impeccable and food was awesome. The breakfast buffet was decent. Will definitely recommend this hotel for your stay in Carolina.
Menginap 1 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Muy buen servicio
Menginap 10 malam pada Jan 2024

10/10 Cemerlang

Desmond Jude

Menginap 3 malam pada Apr 2022

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 5 malam pada Feb 2021

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pleasant stay and near the beach. We will try to revisit again.
Menginap 5 malam pada Mac 2021

8/10 Baik

D

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nette hotel voor een redelijke prijs , personeel ook heel aardig en behulpzaam
Menginap 2 malam pada Mac 2020

10/10 Cemerlang

Aayush

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Feb 2020

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Feb 2020

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
If i have any other option to stay I wont go for this property I mean who takes comisssion from taxi aggregators. This is gross.
Menginap 3 malam pada Jan 2020

10/10 Cemerlang

Gladwyn

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Stay at Golden Tulip - Candolim

The place is quite and good service . Hotel is under renovation and expansion so one has to adjust to the inconvenience. Close to the Candolim beach . 10 minutes walk . Good food , healthy and fresh .
Menginap 1 malam pada Mei 2019

8/10 Baik

Ashish

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
All good except the mattress, which I didn't like at all. It was a good size 2 BHK apartment in hotel ans service was good including breakfast.
Menginap 4 malam pada Mac 2019

2/10 Teruk

Leon

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

5* delivering a 2* service

I have stayed here before and it was excellent however on this occasion it wasn't great. Hotel has significant construction happening on site resulting in noise from 8am, pool area being limited with construction fencing around the edge and no sun loungers. Hotel staff not very helpful and general manager wasn't interested in our concerns on the lack of awareness of this construction prior to booking, he informed me "We need the sales". The food standards had slipped but pricing of things was good value. The rooms are clean and styled nice, lack of sound proofing was also an issue due to the noise.
Menginap 3 malam pada Dis 2018

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Dis 2018

8/10 Baik

Prabhat

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Hotel that makes you fall in love.

Stay was comfortable and staff members were very cooperative. Food is healthy. Bit far from market area but possess peace.
Menginap 2 malam pada Nov 2018

4/10 Lemah

Azeem, Nederland

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Leuk hotel in renovatie. Personeel probeert om vriendelijk te zijn. Management is waardeloos. Probeer voordat je een boeking maakt, de voorwaarden goed door te nemen. Het is eenrichtingsverkeer. Bij een foute boeking ben je geld totaal kwijt, er wordt niet gecorrigeerd/gewijzigd. Geen excuus.
Menginap 2 malam pada Nov 2018

8/10 Baik

Gladwyn

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Good place to stay
Menginap 4 malam pada Nov 2017

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nice hotel with decent facilities.hotel reception staff needs to be more courteous
Menginap 3 malam pada Ogo 2017

2/10 Teruk

Vibhor

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

8/10 Baik

Mauricio, Costa Rica

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Nice hotel, not fancy but clean and comfy.

Location is very good, a short walk takes you to Candolim main street where all the commerce and restaurants are. From there, another short walk takes you to the beach. The rooms are nice and clean. The pool area is comfortable to sit and refresh but the pool was not clean during my stay. The restaurant serves a breakfast where you get both local and western food which was highly appreciated.

6/10 Boleh diterima

P S Ranawat , Udaipur

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Last option

Not conveniently located.... also restaurant staff are at all not service oriented... Breakfast was the same meanu during our stay of 4 nights....

8/10 Baik

siddharth

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Couple stay

It was a good stay, rooms are spacious with great in room facilities.complimentry breakfast was excellent.Would recommend if looking for some not so luxurious stay and near the beach.

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Nice hotel with very helpful staff

Rooms were good & spacious. Bathroom was good, linen were clean. Staff was friendly & helpful specially tapan at the swimming pool was very cooperating & cheerful. Overall a very pleasing expedience.

4/10 Lemah

alex, oxfordshire

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan

Hotel is secluded at the rear is a swamp

Would not return. not what was advertised in the brochure Sun bed covers were covered in mould. Food was good. Staff were good. Shame the overall standard was extremely poorr

4/10 Lemah

Ajay pratap

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik

Hotel ok

Hotel was ok only problem was given room next to back up generator