Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk D-Sine Resort





Ulasan
8.6 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking, Resort View

Standard Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking, Resort View
8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)
Sorotan
Balkoni atau Laman Dalam
Penyaman udara
Peti sejuk
Item bar mini percuma
Televisyen LED
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Lihat semua foto untuk Superior Bungalow, 1 Katil Raja (King), Non Smoking, Resort View

Superior Bungalow, 1 Katil Raja (King), Non Smoking, Resort View
8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)
Sorotan
Lanai
Penyaman udara
Peti sejuk
Item bar mini percuma
Televisyen LED
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Lihat semua foto untuk Premium Studio, 1 Katil Raja (King), Non Smoking, Canal View

Premium Studio, 1 Katil Raja (King), Non Smoking, Canal View
Sorotan
Balkoni atau Laman Dalam
Penyaman udara
Peti sejuk
Item bar mini percuma
Televisyen LED
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Hulu semburan mandi hujan
Lihat semua foto untuk Premium Studio, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

Premium Studio, 1 Katil Raja (King), Non Smoking
Sorotan
Balkoni atau Laman Dalam
Penyaman udara
Peti sejuk
Item bar mini percuma
Televisyen LED
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Hulu semburan mandi hujan
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

314 Moo 14 Ban Suan Khua Thambon Esan, Aphur Mung, Buriram, 31000
Tentang hartanah ini
D-Sine Resort
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Deposit Kerugian Barang Pecah tunai: THB 500.00 sepenginapan
- Pengangkutan pindahan Pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang bagi setiap dewasa: THB 1000 (sehala)
- Pemindahan Pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang bagi setiap kanak-kanak: THB 800 (sehala)
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: THB 1000 setiap kenderaan (sehala)
- Caj kad kredit tertakluk kepada surcaj sebanyak 3 peratus
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Kanak-kanak di bawah umur 12 tahun tidak dibenarkan masuk ke dalam kolam renang tanpa pengawasan orang dewasa
Hartanah juga dikenali sebagai
D-Sine Resort Buri Ram
D-Sine Resort
D-Sine Buri Ram
D-Sine Resort Buriram
D-Sine Buriram
D-Sine
D Sine Resort
D-Sine Resort Hotel
D-Sine Resort Buriram
D-Sine Resort Hotel Buriram
Soalan lazim
D-Sine Resort Ulasan
Ulasan
8.6
Cemerlang
8.6/10
Kebersihan
8.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
7.6/10
Kemudahan
8.4/10
Keadaan hartanah & kemudahan
7.6/10
Mesra alam
Ulasan
15 Mac 2025
Menginap 3 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Heather
11 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Heather
Menginap 4 malam pada Feb 2025
8/10 Baik
Heinz
Mengembara bersama kumpulan
3 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Heinz
Menginap 3 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Stephen
2 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Stephen
Menginap 4 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
David
29 Okt 2024
David
Menginap 4 malam pada Okt 2024
8/10 Baik
Alain
4 Nov 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Alain
Menginap 4 malam pada Okt 2023
8/10 Baik
Terry
3 Nov 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Terry
Menginap 4 malam pada Okt 2023
10/10 Cemerlang
Walter, milano
30 Okt 2023
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Walter
Menginap 4 malam pada Okt 2023
8/10 Baik
ANDRE
30 Okt 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
ANDRE
Menginap 4 malam pada Okt 2023
10/10 Cemerlang
Robin
Mengembara bersama kumpulan
18 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Robin
Menginap 1 malam pada Okt 2019
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
4 Jul 2019
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jun 2019
8/10 Baik
Gary
30 Nov 2018
Gary
Menginap 8 malam pada Nov 2018
10/10 Cemerlang
Steve, Oxford, England
27 Okt 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Steve
Menginap 4 malam pada Okt 2018
10/10 Cemerlang
Pat
21 Okt 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pat
Menginap 3 malam pada Okt 2018
8/10 Baik
Graham
11 Okt 2018
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Graham
Menginap 1 malam pada Okt 2018
10/10 Cemerlang
Paul, Perth
10 Okt 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Paul
Menginap 1 malam pada Okt 2018
8/10 Baik
D, Japan
5 Jul 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
D
Menginap 4 malam pada Jun 2018
8/10 Baik
Timothy
22 Feb 2018
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Great for a stopover, not sure for a holiday.




Timothy
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
17 Feb 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Feb 2018
8/10 Baik
Kenneth
15 Nov 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Satisfied
Kenneth
Menginap 1 malam pada Nov 2017