Hotel pangsapuri

Hotel Tre Canne

Hartanah 4.0 bintang
Hotel pangsapuri berhampiran teluk yang terdapat spa perkhidmatan penuh dan sarapan percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel Tre Canne

Kolam renang tertutup, payung kolam, kerusi lepak pantai
Balkoni
Depan hartanah - siang/malam
Apartment, Terrace, Sea View | Ruang tamu | TV skrin rata
Luxury Penthouse, 3 Bedrooms, Sea View | Ruang tamu | TV skrin rata

Ulasan

7.8 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Spa
  • Termasuk sarapan
  • Perkhidmatan bilik
  • Kolam
  • Mesra haiwan kesayangan

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Apartment, Terrace

Sorotan

Lanai
Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Peti sejuk
TV skrin rata
  • 63 meter persegi
  • 2 bilik tidur
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Superior Apartment, Terrace, Sea View

Sorotan

Lanai
Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Peti sejuk
  • 77 meter persegi
  • 2 bilik tidur
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Deluxe Apartment, Sea View

Sorotan

Lanai
Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Peti sejuk
TV skrin rata
  • 67 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Sofa Bujang

Apartment, Terrace, Sea View

Sorotan

Lanai
Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Peti sejuk
  • 135 meter persegi
  • 3 bilik tidur
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Luxury Penthouse, 3 Bedrooms, Sea View

Sorotan

Lanai
Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Tab panas persendirian tertutup
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil tambahan/lipat simpan percuma
  • 183 meter persegi
  • 3 bilik tidur
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 6
  • 3 Katil Kelamin (Double)

Deluxe Double Room, City View

Sorotan

Lanai
Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Peti sejuk
TV skrin rata
  • 63 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Terletak di Budva, Hotel Tre Canne berada berhampiran pantai. Pantai Jaz dan Teluk Kotor menonjolkan keindahan semula jadi kawasan ini dan tempat menarik termasuk Taman Air Mediteran dan Muzium Maritim Montenegro.
Peta
Donji bulevar bb, Budva, 85310

Tempat berdekatan

  • Kampung Pelancongan Slovenska Plaža - 2 min berjalan kaki - 0.2 km
  • Pantai Slovenska - 2 min berjalan kaki - 0.2 km
  • TQ Plaza - 7 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Marina Budva - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Pantai Mogren - 18 min berjalan kaki - 1.6 km

Bergerak

  • Podgorica (TGD) - 66 minit memandu

Restoran

  • ‪Big Mama - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Tropico - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Zeleni gaj - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪El Faro - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Azzuro - ‬6 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Tre Canne

Hotel pangsapuri berhampiran teluk yang terdapat spa perkhidmatan penuh dan sarapan percuma
Spa perkhidmatan penuh, kolam renang tertutup dan restoran tersedia di hotel pangsapuri ini.Pesanan masak, akses Internet wayarles percuma dan tempat letak kenderaan sendiri percuma turut disediakan. Kemudahan lain termasuklah bar/ruang istirahat, sebuah bilik mesyuarat dan pencucian kering. Setiap pangsapuri menyediakan sebuah ruang duduk dan sebuah peti sejuk, serta Wi-fi percuma dan televisyen skrin rata dengan saluran kabel. Kelengkapan berguna merangkumi jubah mandi dan selipar, dan turut tersedia adalah sebuah beranda dan bar mini.
Hotel Tre Canne menawarkan 27 bilik penginapan serta bar mini dan pembancuh kopi/teh. Bilik terdapat pintu ke beranda. Penginapan sedia menawarkan tempat duduk berasingan. Televisyen skrin rata disertakan dengan saluran kabel.

Bilik mandi terdapat jubah mandi, selipar, bidet dan kelengkapan dandanan diri percuma. Hotel pangsapuri di Budva ini menyediakan akses internet wayarles percuma. Selain itu, di dalam bilik terdapat pengering rambut dan langsir/tirai gelap terus. Khidmat pengemasan disediakan setiap hari.

Kemudahan rekreasi yang terdapat di hotel pangsapuri adalah kolam renang tertutup.
Para tetamu boleh memanjakan diri dengan rawatan di spa perkhidmatan penuh hotel pangsapuri. Perkhidmatan termasuk urutan tisu mendalam, urut tuaman batu, rawatan muka dan balut badan. Spa dilengkapi sauna dan Mandi tangas / hammam. Pelbagai terapi rawatan disediakan, termasuk aromaterapi dan refleksologi. Spa ini dibuka setiap hari.

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Pantai

  • Pantai berdekatan

Kolam renang/Spa

  • 1 kolam renang tertutup
  • Aromaterapi
  • Balut badan
  • Kerusi berjemur tepi kolam renang
  • Lulur badan
  • Mandian Turki
  • Payung kolam renang
  • Rawatan muka
  • Refleksologi
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Sauna
  • Spa perkhidmatan penuh
  • Urutan tisu dalam
  • Urutan tuaman batu

Internet

  • Tersedia di pangsapuri: Wi-Fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-Fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri berbumbung selamat percuma di tapak hartanah

Mesra keluarga

  • Katil bayi: EUR 5 semalam

Restoran di tapak hartanah

  • Hedone

Makanan dan minuman

  • Alat memasak, pinggan mangkuk dan perkakas dapur
  • Pembancuh kopi/teh
  • Peti sejuk

Tempat makan

  • Sarapan pesanan masak percuma tersedia setiap hari 8:00 hingga 11:00
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran
  • Bar mini
  • Perkhidmatan bilik terhad

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil lipat simpan/tambahan percuma

Bilik mandi

  • Bidet
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Selipar
  • Syampu
  • Tisu tandas
  • Tuala disediakan

Ruang tamu

  • Ruang tamu
  • Tempat duduk berasingan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran kabel

Kawasan luar

  • Beranda
  • Teres

Dobi

  • Kemudahan dobi
  • Perkhidmatan dobi/cucian kering

Ruang bekerja

  • 1 bilik mesyuarat

Kawalan suhu

  • Penyaman udara
  • Sistem pemanasan

Haiwan kesayangan

  • Mesra haiwan kesayangan
  • Haiwan kesayangan boleh menginap secara percuma

Kesesuaian/Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Perkhidmatan dan kemudahan

  • ATM
  • Langsir gelap terus
  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad
  • Pengemasan (harian)
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Telefon
  • Tempat simpanan bagasi

Sorotan lokasi

  • Di teluk

Ciri keselamatan

  • Pengesan karbon monoksida tidak dilaporkan (hos tidak menyatakan sama ada terdapat pengesan karbon monoksida di hartanah itu atau tidak; pertimbangkan untuk membawa pengesan mudah alih)
  • Pengesan asap (hos telah menyatakan terdapat pengesan asap di hartanah)
  • Sistem keselamatan
  • Pemadam api

Umum

  • 27 unit
  • Unit bersambung tersedia

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 18:00
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 7:00 - 23:00
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 24 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 18:00, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Meja sambut tetamu (waktu terhad)

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan boleh menginap percuma

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan percuma
Tempat tidur bayi (katil bayi) boleh disediakan dengan bayaran sebanyak EUR5.0 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.00 seorang semalam, sehingga 30 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran katil bayi: EUR 5.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hos tidak menunjukkan sama ada terdapat pengesan karbon monoksida di hartanah atau tidak; pertimbangkan untuk membawa pengesan mudah alih semasa perjalanan
Hos telah menunjukkan bahawa terdapat pengesan asap di hartanah
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api dan sistem keselamatan
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai

Perkara yang kami harus menyebut

Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan

Hartanah juga dikenali sebagai

Tre Canne Hotel Budva
Tre Canne Hotel
Tre Canne Budva
Tre Canne
Luxury Apartments Tre Canne Budva
Luxury Apartments Tre Canne
Luxury Tre Canne Budva
Luxury Tre Canne
Hotel Tre Canne Budva
Hotel Tre Canne Budva
Hotel Tre Canne Aparthotel
Hotel Tre Canne Aparthotel Budva

Soalan lazim

Adakah Hotel Tre Canne mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang tertutup.

Adakah Hotel Tre Canne mesra haiwan kesayangan?

Ya, haiwan kesayangan dibenarkan di hartanah ini.

Berapakah fi parkir di Hotel Tre Canne?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Tre Canne?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 18:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Tre Canne?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Hotel Tre Canne?

Terletak berhampiran teluk, hotel pangsapuri spa ini sejauh 5 minit berjalan kaki dari Kampung Pelancongan Slovenska Plaža, Pantai Slovenska dan Trg Između Crkava. Slovenska Obala dan TQ Plaza juga dalam jarak 10 minit berjalan kaki.

Ulasan

Hotel Tre Canne Ulasan

7.8

Baik

8.2

Kebersihan

7.8

Lokasi

6.4

Kakitangan & perkhidmatan

7.8

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 5 daripada 13 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 3 daripada 13 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 3 daripada 13 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 13 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 13 ulasan

Ulasan

10/10 Cemerlang

ali

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Menginap 5 malam pada Jun 2024

6/10 Boleh diterima

Patrick

Menginap 1 malam pada Feb 2021

10/10 Cemerlang

Gur Arie Shalom

Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Menginap 11 malam pada Okt 2020

4/10 Lemah

Sanja

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Dont Do it.

God service i reception. Elendig service i pool/spa område. Arrogante tjenere som ikke havde lyst til at lave noget. Man fik skæld ud for at spørge efter hjælp. Koldt vand i badeværelse hvor bruser ikke virker. Køleskab virkede hellere ikke. Kan slet ikke anbefales til de penge. Dont Do it.
Menginap 1 malam pada Mei 2018

8/10 Baik

MARCIO, MG, Brasil

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

BOM HOTEL

Hotel bem localizado, Estacionamento gratuito, Restaurante no último andar com uma boa cozinha.
Menginap 1 malam pada Sep 2017

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Okt 2017

4/10 Lemah

Michael

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

an appartment - not an hotel

we decided to spend 3 nights in this appartment. the dinner was so poor but the real problem, my wife got problem with the stomach (she ate something rotten). the staff don,t know the meaning of service, you can enter in the restaurant no one will say hello or welcome, if you ask for something you can wait to the next day. the room is uge but not usefull. the rooms is more than 70 sq-meter but the bedroom is to small that you are not able to pass to the other side of the bed. there is a uge kitchen that you are not allow to use. in the morning there are no water at all till 11:00 oclock. once the tell us is the problem in the all city, later we were told it was a damage only in the hotel. can you imagine to have breakfast without washing yourself or without coffe/tea. i can guess if the wash any food that was served in this morning. the wifi was on&off. the worst hotel i ever been. i talked with the front desk manager Ana Radenovic, about the problems we were facing- she agree that we will cancell the 2 nights & she will take care to get a refund. i didn't receive after 18 days any refund & she ignored my 3 mails that were sent to her so before you choose this poor hotel read carefully this review.
Menginap 1 malam pada Sep 2017

6/10 Boleh diterima

savvas

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Disappointed in surroundings and quality

Despite the room being extremely spacious [its like a full apartment] and it being modern and new, the hotel is within an informal marketplace; there is a loud music from surrounding restaurants and nightclubs at night and the spotlights of the Trocadero shine into the room. I wasn't very impressed with the quality of the restaurant and the rooftop tanning area is tatty. The staff was friendly and helpful but lacked finesse.
Menginap 2 malam pada Ogo 2017

8/10 Baik

Abat, toronto

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Tre Canne? Yes please!

Very modern hotel with a minimalist feel. Hotel rooms are very spacious, modern and comfortable. Great location, easy access to the port, main road, taxis, and main strip. The hotel restaurant located on the 15th floor has a panoramic view of Budva, such breathtaking scenery and ambiance with friendly service Hotel staff spoke English very modestly; it was difficult to communicate with them. The bathroom was clean and modern, but sewage smell would appear at times. Towels and bath robes were not always clean, but hotel management responded immediately when notified.
Menginap 3 malam pada Ogo 2017

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Jul 2017

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Great location, Service so-so

Hotel is great location. The hotel reception staff does not show very good customer service, almost like they don't want you there. The restaurant staff on top flood is great service and friendly. The rooms are apartment style and are clean, modern. Bed is VERY hard.
Menginap 2 malam pada Jun 2017

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

10/10 Cemerlang

Suzana

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik