Thon Hotel Bristol Stephanie

Hartanah 4.5 bintang
Hotel mewah yang terdapat pusat kecergasan dan sauna

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Thon Hotel Bristol Stephanie

Teres/patio
Standard Room (Family) | 1 bilik tidur, peralatan tempat tidur premium, bar mini
Bar (di hartanah)
Meja sambut tetamu
Depan hartanah

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Restoran
  • Parkir tersedia
  • Gim
  • Penyaman udara
  • Bar
Harga semasa ialah RM582
RM638 jumlah
termasuk cukai & fi
29 Jul - 30 Jul

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Suite

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV Pintar
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
  • 60 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Room

9.2 daripada 10
Hebat
(39 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV Pintar
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
  • 45 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Deluxe Room, Sauna

8.8 daripada 10
Cemerlang
(5 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Sauna
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV Pintar
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
  • 45 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Royal Suite

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV Pintar
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Ratu (Queen)

Standard Room (Family)

9.4 daripada 10
Luar Biasa
(12 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV Pintar
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
  • 35 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Standard Double Room

9.6 daripada 10
Luar Biasa
(70 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV Pintar
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
  • 35 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Avenue Louise 91-93, Brussels, 1050

Tempat berdekatan

  • Avenue Louise - 1 min berjalan kaki - 0.0 km
  • Istana Diraja Brussels - 16 min berjalan kaki - 1.4 km
  • Taman Brussels - 18 min berjalan kaki - 1.5 km
  • Bangunan Parlimen Kesatuan Eropah - 18 min berjalan kaki - 1.6 km
  • La Grand Place - 4 min memandu - 1.9 km

Bergerak

  • Stéphanie Tram Stop - 3 minit berjalan kaki
  • Stesen Brussels-Chapel - 18 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Brussels (BRU) - 32 minit memandu

Restoran

  • ‪Café Wiltcher's (Steigenberger Grandhotel Brussels - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Le Prince - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Frasca - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Exki - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪L’Atelier en Ville - ‬4 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Thon Hotel Bristol Stephanie

Mewah bagi hotel disahkan mesra alam berdekatan Avenue Louise
Terletak berdekatan Istana Diraja Brussels dan Mont des Arts, Thon Hotel Bristol Stephanie menyediakan perkhidmatan pencucian kering/dobi, sewaan kereta di tapak dan bar. Untuk masa rehat dan ketenangan, lawati sauna. Restoran di tapak, 91-restaurant, menawarkan makan tengah hari dan makan malam. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan gimnasium dan pusat perniagaan.
Manfaat lain termasuk:
  • Sarapan bufet (surcaj), letak kenderaan sendiri (surcaj) dan tempat mengecas kenderaan elektrik
  • Hartanah bebas asap rokok, peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan dan dewan bankuet
  • Kakitangan berbilang bahasa, perkhidmatan perkahwinan dan lif
  • Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk sarapan, kakitangan yang mesra dan jarak untuk beli-belah
Ciri-ciri bilik
Semua 142 bilik menawarkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, sebagai tambahan kepada manfaat seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara. Ulasan tetamu memberikan kata-kata positif tentang kebersihan, keselesaan bilik bilik di hartanah.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Penapis kopi/teh kitar semula, kitar semula dan mentol lampu LED
  • Bilik mandi persendirian dengan kelengkapan dandanan diri mesra alam dan tab mandi atau pancuran
  • TV Pintar dengan saluran TV premium
  • Produk pembersihan mesra alam, katil bayi/kot (surcaj) dan cerek elektrik

Anugerah dan gabungan

Hartanah Diperakui Eko
Hartanah ini menyertai Green Key (Foundation for Environmental Education), iaitu sebuah program yang mengukur kesan hartanah ke atas satu atau lebih daripada yang berikut: alam sekitar, komuniti, warisan budaya, ekonomi tempatan.

Bahasa

Bahasa Belanda, Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Jerman, Bahasa Sepanyol

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Sekatan ketinggian dikenakan untuk tempat letak kenderaan di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah (EUR 25 semalam)

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet tersedia dengan bayaran 7:00 hingga 10:00 pada hari bekerja dan 7:00 hingga 12:00 tengah hari pada hujung minggu; EUR 36 untuk seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek

Restoran di tapak hartanah

  • 91-restaurant

Aktiviti menarik

  • Gimnasium
  • Sauna
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Katil bayi (surcaj)
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Buku panduan
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Pusat persidangan
  • Stesen komputer

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Lif (kelebaran pintu 85 sentimeter)
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda (ketinggian 110 sentimeter)
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 100% tenaga boleh diperbaharui
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 1974
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Lawatan dan aktiviti teratur milik orang tempatan
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Produk pembersihan mesra alam digunakan
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Tingkap dwilapisan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil bayi (surcaj)
  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV Pintar dengan saluran digital premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh espreso
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Penapis kopi/teh boleh guna semula
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Sistem pemanasan (kawalan suhu)
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) boleh disediakan dengan bayaran sebanyak EUR25.0 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit: EUR 50 semalam
  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 4.24 setiap bilik semalam

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 36 seorang
  • Bayaran letak kenderaan sendiri: EUR 25 semalam
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Bayaran katil bayi: EUR 25.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Caj atau dasar pembatalan istimewa boleh dikenakan bagi tempahan kumpulan (lebih daripada 8 bilik untuk hartanah / tarikh penginapan yang sama)
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Hartanah ini menggunakan tenaga produk pembersihan mesra alam
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Sekatan ketinggian parkir dikenakan

Hartanah juga dikenali sebagai

Bristol Stephanie
Bristol Stephanie Hotel
Bristol Thon
Hotel Bristol Stephanie
Hotel Thon Bristol Stephanie
Thon Bristol Stephanie
Thon Bristol Stephanie Brussels
Thon Hotel Bristol Stephanie
Thon Hotel Bristol Stephanie Brussels
Thon Hotel Stephanie Bristol
Thon Hotel Bristol Stephanie Brussels, Belgium
Thon Bristol Stephanie
Thon Hotel Bristol Stephanie Hotel
Thon Hotel Bristol Stephanie Brussels
Thon Hotel Bristol Stephanie Hotel Brussels

Soalan lazim

Adakah Thon Hotel Bristol Stephanie mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Thon Hotel Bristol Stephanie?

Setakat 22 Jul 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Thon Hotel Bristol Stephanie pada 29 Jul 2025 bermula serendah RM 582.23, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Thon Hotel Bristol Stephanie?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak EUR25 semalam.

Apakah masa daftar masuk di Thon Hotel Bristol Stephanie?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan).

Apakah masa daftar keluar di Thon Hotel Bristol Stephanie?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Di manakah terletaknya Thon Hotel Bristol Stephanie?

Terletak di Chatelain, hotel mewah ini dalam jarak 1 bt (2 km) dari Avenue Louise, Taman Brussels dan Istana Diraja Brussels. Mont des Arts dan La Grand Place juga dalam jarak 2 bt (3 km). Stéphanie Tram Stop dan Faider Tram Stop berada dalam lingkungan 5 minit berjalan kaki.

Thon Hotel Bristol Stephanie Ulasan

Ulasan

9.4

Luar Biasa

Penilaian 10 - Cemerlang. 718 daripada 1005 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 225 daripada 1005 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 41 daripada 1005 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 12 daripada 1005 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 9 daripada 1005 ulasan

9.4/10

Kebersihan

9.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

9.2/10

Kemudahan

9.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.2/10

Mesra alam

Ulasan

6/10 Boleh diterima

SHAKIL

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
A nice big bedroom
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Jessi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Excelente en todo , el desayuno delicioso y la habitación amplia u cómoda
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Xavier

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Thon Bristol-Stephanie is always a good option when visiting Brussels. Rooms are spacious and comfortable. Pricing is generally competitive compared to similar alternatives.
Menginap 3 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Fabio

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
La stanza era spaziosa, pulita e dotata di ogni comfort. La posizione perfetta, direttamente su Avenue Louise, una via piena di negozi e servita dai mezzi. Il personale gentile, disponibile e professionale. Scelta perfetta per un soggiorno in famiglia. L'unica pecca un sottopassaggio frequentato da barboni se si vuole attraversare la strada in quel punto ma si può evitare attraversando prima o dopo.
Menginap 4 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Elizabeth

Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Charade

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Perfext
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Jullien Roger

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very clean.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Douglas

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Clean, helpful staff, air conditioning.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

HARRIET

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Enjoyed my stay Will do it again 👍 I’ll recommend it as well.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Alex

Good location, very nice breakfast.
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Andrea

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

So

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff were amazingly friendly. The hotel was spotless including the lobby & rooms. Our room had a dry sauna which was amazing for us to use~ We also had a breakfast buffet which was clean, delicious & very decorative as well~ we would love to visit again!
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Steven

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great location, welcoming staff, a great place to stay
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Porzia

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hotel elegante in ottima posizione
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Offir

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very nice, clean hotel, and great location.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

2/10 Teruk

Noah

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
My wife and I stayed at the Thon Hotel in Brussels while attending a wedding, and unfortunately, we left feeling more exhausted than when we arrived, due to persistent disturbances from housekeeping. Despite placing a “Do Not Disturb” sign on our door each morning, housekeeping knocked repeatedly and even called our room phone to ask if we wanted cleaning service. Then proceeded to bang their vacuum against our door. This happened every day of our stay, making it impossible for us to sleep in and rest up for the evening events we were attending. On the fifth day, we stepped out of our room and politely asked housekeeping in the hallway for two fresh towels. The response was unexpectedly rude, we were told “no” because a €5 bar voucher had already been placed under our door. We explained that we didn’t want or use the vouchers, and after not taking no for an answer (we needed new towels), a second staff member reluctantly handed over towels. This was not the level of hospitality we expected. We’ve stayed in many hotels and have never had to complain about service before, but this experience left us disappointed. Based on this, we don’t plan to return to the Thon Hotel. Our room’s bathroom’s glass door was also broken and didn’t close. Room 32.
Menginap 5 malam pada Mei 2025

4/10 Lemah

Noah

Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
My wife and I stayed at the Thon Hotel for a week and felt exhausted every morning. We have never had to leave a hotel with a complaint before. House keeping was ridiculous. We left the “Do Not Disturb” card on the door and they proceed to wake us up every morning by either knocking, and/or calling us on the phone to ask if we needed our room clean. We were here for a wedding and had late nights, to where we needed to sleep in for the next evening of events. We could never sleep in all because of housekeeping. Upon that, housekeeping would consistently bang their vacuums against our door, as well. Lastly, about 5 mornings in, we had opened our door to housekeeping in the hallway. We asked if we could get new towels and the first woman just flat out told us “No” because they had already slipped some €5 voucher for their bar, under our door. We told them we didn’t want the vouchers (never used them) and the second housekeeping person in the hall reluctantly gave us new towels. There are more stories of annoyance from Housekeeping, but these are the major events that left us unhappy. We are not fans of this hotel and won’t be returning.
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Nicolas

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Personnel accueillant. Grandes chambres. Propreté
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Susan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Wonderful hotel!! Rooms were large and comfortable!
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Helen

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
This hotel is a good location for my team when having meetings in Brussels.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Daisniel

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
We loved the quality of the property.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

4/10 Lemah

PAUL

Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Ashley

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great selection at breakfast, staff very friendly and helpful. Just a short walk to the tram/metro
Menginap 3 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Alexandre

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent hôtel, très belle chambre, propre, superbe vue et bien situé.
Menginap 7 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Toshiyuki, shikishi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
部屋をアップグレードして頂き、ありがとうございました。快適な旅を楽しめました。
Menginap 5 malam pada Apr 2025