Abalys Hotel

Hartanah 2.0 bintang
Hotel di Brest terdapat pusat perniagaan 24 jam dan bar/ruang istirahat

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Abalys Hotel

Pintu masuk dalaman
Kolam renang terbuka
Mesin layan diri
Lobi
Meja, kalis bunyi, seterika/papan seterika, katil bayi/kot (surcaj)

Ulasan

9.0 daripada 10
Hebat

Kemudahan popular

  • Bar
  • Pengemasan
  • Sarapan tersedia
  • Wi-fi percuma
  • Perkhidmatan perniagaan

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik

Double Room

9.6 daripada 10
Luar Biasa
(5 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Televisyen LCD
Kipas
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Meja
Pengemasan harian
  • 13 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Superior Double Room

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Televisyen LCD
Kipas
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Pembancuh kopi/teh
Meja
  • 20 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
7 Avenue Georges Clemenceau, Brest, Finistere, 29200

Tempat berdekatan

  • Le Quartz - 1 min berjalan kaki - 0.0 km
  • Kastil Brest - 14 min berjalan kaki - 1.2 km
  • Universiti Brittany Barat - 5 min memandu - 2.5 km
  • Océanopolis - 6 min memandu - 4.5 km
  • Hospital Cavale Blanche - 7 min memandu - 4.5 km

Bergerak

  • Stesen Brest - 3 minit berjalan kaki
  • Brest (BES-Brest - Brittany) - 19 minit memandu

Restoran

  • ‪Hinoki - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪BHV - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪La Petite Poésie - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Sì Ristorante - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Nautilus - ‬5 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Abalys Hotel

Hotel terletak di Pusat Bandar Brest
Abalys Hotel menyediakan kemudahan seperti bar dan pusat perniagaan 24 jam. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Sarapan bufet (surcaj), sewa basikal dan surat khabar percuma
  • Stesen komputer, kakitangan berbilang bahasa dan mesin layan diri
  • Bantuan pelancongan/tiket, tempat simpanan bagasi dan lif
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Abalys Hotel menampilkan keselesaan seperti Wi-fi percuma dan dinding kalis bunyi.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan tab mandi atau pancuran dan pengering rambut
  • Katil bayi/kot (surcaj), sistem pemanasan dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Sepanyol

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan di luar tapak hartanah tersedia (EUR 15 sehari)
  • Tempat letak kenderaan di bahu jalan tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:30 hingga 10:00 dengan bayaran: EUR 12.50 seorang
  • 1 bar/ruang istirahat

Aktiviti menarik

  • Sewaan basikal

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Katil bayi (surcaj)

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad
  • Mesin layan diri
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Stesen komputer

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Lif

Lain-lain

  • 2 bangunan
  • 4 tingkat
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil bayi (surcaj)

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Pengering rambut
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Sistem pemanasan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:30; Masa tamat daftar masuk: 20:30
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 6:30 - 21:00
Kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Tetamu yang merancang untuk tiba di luar waktu daftar masuk biasa mesti menghubungi hartanah ini lebih awal bagi mengaturkan daftar masuk.

Pengubahsuaian dan penutupan

Hartanah akan diubai suai dari 27 September 2024 sehingga 1 Oktober 2025 (tarikh penyiapan tertakluk kepada perubahan). Kawasan yang berikut akan terjejas:
  • Bar/ruang istirahat
  • Pusat perniagaan
  • Lif
  • Luaran
  • Meja/kaunter hadapan
  • Ruang depan
  • Lobi
Semasa pengubahsuaian, segala usaha akan diambil oleh hotel untuk mengurangkan bunyi dan gangguan.

Kaedah akses

Meja sambut tetamu (waktu terhad)

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Tempat tidur bayi (katil bayi) boleh disediakan dengan bayaran sebanyak EUR10.0 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.00 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 12.5 seorang
  • Bayaran tempat letak kenderaan berhampiran: EUR 15 sehari (sejauh 100 meter)
  • Bayaran katil bayi: EUR 10.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit utama dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Pembinaan sedang dijalankan di bangunan sebelah dan mungkin terdapat gangguan bunyi daripada kerja-kerja pembinaan

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasminya daripada French Tourism Development Agency, ATOUT France.

Hartanah juga dikenali sebagai

Abalys
Abalys Brest
Abalys Hotel Brest
Abalys Hotel
Abalys Hotel Hotel
Abalys Hotel Brest
Abalys Hotel Hotel Brest

Soalan lazim

Adakah Abalys Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Apakah masa daftar masuk di Abalys Hotel?

Masa mula daftar masuk: 15:30; Masa tamat daftar masuk: 20:30. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di Abalys Hotel?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Abalys Hotel?

Terletak di Pusat Bandar Brest, hotel ini sejauh beberapa langkah dari Le Quartz dan Pejabat Pelancongan Brest. Dataran Liberté dan Cours Dajot juga dalam jarak 10 minit berjalan kaki. Stesen Brest hanya sejauh 3 minit berjalan kaki.

Abalys Hotel Ulasan

Ulasan

9.0

Hebat

Penilaian 10 - Cemerlang. 128 daripada 249 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 101 daripada 249 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 14 daripada 249 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 5 daripada 249 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 249 ulasan

9.0/10

Kebersihan

9.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.2/10

Kemudahan

8.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.8/10

Mesra alam

Ulasan

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Mi hanno dato una camera piccola, al terzo piano senza ascensore decisamente nn all' altezza del prezzo pagato. Si sn scusati dell' inconveniente ma sta di fatto che ho pagato un botto cn poco confort
Menginap 1 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

pierre

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Pauline

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The property is commensurate with the buildings surrounding it. Internally the bedroom was clean, freshly decorated and included all necessities for a good hotel stay. The staff in particular were efficient, helpful and very friendly.
Menginap 5 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Sympa

Personnel très sympathique, ça fait plaisir.
Menginap 2 malam pada Mei 2024

10/10 Cemerlang

Christofer

Menginap 1 malam pada Apr 2024

6/10 Boleh diterima

MURA

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2024

10/10 Cemerlang

claire

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Dis 2023

10/10 Cemerlang

John

Menginap 2 malam pada Nov 2023

8/10 Baik

lucien

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 7 malam pada Ogo 2023

10/10 Cemerlang

eric

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jul 2023

8/10 Baik

MARIE jeanne

Menginap 1 malam pada Jul 2023

10/10 Cemerlang

Philippe

Menginap 1 malam pada Mei 2023

8/10 Baik

Gildas

Menginap 1 malam pada Okt 2022

8/10 Baik

Peter

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Good value for money, very basic, I wouldn't bother with the breakfast as it is not that good - very basic.
Menginap 1 malam pada Sep 2022

8/10 Baik

Philippe

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Phil

Excellent accueil par le personnel !
Menginap 1 malam pada Jun 2022

10/10 Cemerlang

christophe

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Tres bon accueil, tres bien situé, une très bonne adresse sur Brest.
Menginap 1 malam pada Mei 2022

10/10 Cemerlang

Isabelle

Menginap 1 malam pada Apr 2022

8/10 Baik

Lise

Menginap 2 malam pada Feb 2022

8/10 Baik

Olivier

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Personnel très aimable. Prix corrects.
Menginap 1 malam pada Dis 2021

10/10 Cemerlang

Tanguy

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Okt 2021

10/10 Cemerlang

Tanguy

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Personnel au top !

Accueil très sympathique et personnel aux petits soins pour nous recevoir et donner des conseils. C'est en plus un hôtel idéalement placé lorsqu'on arrive sur Brest en train.
Menginap 2 malam pada Okt 2021

10/10 Cemerlang

Maryse

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

HOTEL A CHOISIR A BREST

Tout est parfait, l'emplacement (centrale par rapport à la ville) la gentillesse des intervenantes (accueil l'après midi et le lendemain au petit déjeuner) les explications afin de découvrir la ville. La clarté des explications en cas de retour tardif
Menginap 1 malam pada Sep 2021

10/10 Cemerlang

Bernard

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sympathique, Propre, et notre petite chienne a été bien reçue
Menginap 1 malam pada Ogo 2021

10/10 Cemerlang

Alain

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Au bain des gentils nains

L'hotel est trés bien placé à Brest. Calme. L'accueuil est adorable. L'entretien est impeccable: très propre. Chambre pas très grandes, mais bien. Seul point noir: Salle de bains minuscules et lavabo ridicule: on peut tirer la chasse en prenant son bain. On y reviendra avec plaisir. Bon rapport qualité/prix
Menginap 2 malam pada Jul 2021

10/10 Cemerlang

Michel

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2021