Galeri foto untuk Le Jardin Maore





Ulasan
8.0 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Family Room, Beach View

Family Room, Beach View
Sorotan
Dek/laman dalam
Penyaman udara
Diubah suai pada 2023
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Lihat semua foto untuk Panoramic Room, Terrace

Panoramic Room, Terrace
Sorotan
Dek/laman dalam
Penyaman udara
Diubah suai pada 2023
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Air botol percuma
Lihat semua foto untuk Room, Terrace

Room, Terrace
8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)
Sorotan
Dek/laman dalam
Penyaman udara
Diubah suai pada 2023
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Air botol percuma
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Plage N'Gouja BP636, Chirongui, Boueni, 97620
Tentang hartanah ini
Le Jardin Maore
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Makan Malam Gala Malam Krismas (24 Disember) bagi setiap orang dewasa: EUR 90
- Makan Malam Gala Malam Krismas (24 Disember) bagi setiap kanak-kanak: EUR 45 (dari 3 hingga 11 tahun)
- Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap orang dewasa: EUR 130
- Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap kanak-kanak: EUR 65 (dari 3 hingga 11 tahun)
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 16.00 untuk dewasa dan EUR 8 untuk kanak-kanak
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: EUR 80 seorang (perjalanan pergi balik)
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasminya daripada French Tourism Development Agency, ATOUT France.
Hartanah juga dikenali sebagai
Jardin Maoré Hotel Mayotte
Le Jardin Maoré
Le Jardin Maore Hotel
Le Jardin Maore Boueni
Le Jardin Maore Hotel Boueni
Soalan lazim
Ulasan
Le Jardin Maore Ulasan
8.0
Sangat Baik
8.2
Kebersihan
8.8
Lokasi
8.4
Kakitangan & perkhidmatan
7.6
Mesra alam
7.6
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
27 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan
Menginap 1 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Irham
24 Nov 2024
Irham
Menginap 1 malam pada Nov 2024
8/10 Baik
Omar
10 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Omar
Menginap 2 malam pada Ogo 2024
8/10 Baik
Cédric
Mengembara bersama kumpulan
25 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Cédric
Menginap 1 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Lionel
26 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Lionel
Menginap 2 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Fardati
Mengembara bersama kumpulan
15 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Fardati
Menginap 1 malam pada Jul 2024
2/10 Teruk
DENIS
20 Jun 2024
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
déception
DENIS
Menginap 1 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
Christopher
Mengembara bersama pasangan
4 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Christopher
Menginap 2 malam pada Jun 2024
8/10 Baik
Cédric
Mengembara bersama kumpulan
1 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Cédric
Menginap 1 malam pada Mei 2024
6/10 Boleh diterima
farah
Mengembara bersama keluarga
12 Mei 2024
farah
Menginap 1 malam pada Mei 2024
8/10 Baik
Annie
7 Mei 2024
Annie
Menginap 1 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
KARINE
24 Apr 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
n hesitez pas reservez un vrai paradis
KARINE
Menginap 1 malam pada Apr 2024
8/10 Baik
Sofia
16 Apr 2024
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan
Sofia
Menginap 1 malam pada Apr 2024
4/10 Lemah
sabine
Mengembara bersama keluarga
7 Mac 2024
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
sabine
Menginap 1 malam pada Mac 2024
6/10 Boleh diterima
sabine
4 Mac 2024
sabine
Menginap 1 malam pada Mac 2024
8/10 Baik
VERONIQUE
2 Mac 2024
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
VERONIQUE
Menginap 1 malam pada Feb 2024
10/10 Cemerlang
frederic
31 Dis 2023
frederic
Menginap 1 malam pada Dis 2023
8/10 Baik
Cédric
25 Dis 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Cédric
Menginap 1 malam pada Dis 2023
8/10 Baik
Vincent
16 Dis 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bien pour l’ancien ngouja!
Vincent
Menginap 1 malam pada Dis 2023
10/10 Cemerlang
Nicolas
Pengembara perniagaan
6 Dis 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nicolas
Menginap 3 malam pada Dis 2023
8/10 Baik
Tristan
Mengembara bersama pasangan
26 Nov 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Tristan
Menginap 2 malam pada Nov 2023
10/10 Cemerlang
Philippe
19 Nov 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik



Philippe
Menginap 1 malam pada Nov 2023
10/10 Cemerlang
MARC
6 Nov 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
MARC
Menginap 1 malam pada Okt 2023
10/10 Cemerlang
Zalihata
5 Nov 2023
Zalihata
Menginap 1 malam pada Nov 2023
8/10 Baik
Takimua
22 Okt 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Takimua
Menginap 1 malam pada Okt 2023