Hilton Boston/Dedham

Hartanah 3.5 bintang
Hotel di pinggir bandar yang terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam dan restoran

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hilton Boston/Dedham

Dewan besar
Meja sambut tetamu
Pintu masuk hartanah
Kemudahan hartanah
Lobi

Kemudahan popular

  • Termasuk parkir
  • Restoran
  • Bar
  • Sarapan tersedia
  • Perkhidmatan bilik
  • Pengemasan
Harga semasa ialah RM518
RM578 jumlah
termasuk cukai & fi
10 Ogo - 11 Ogo

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 7 daripada 7 bilik

Standard Room, Accessible (Bathtub)

7.4 daripada 10
Baik
(13 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
Katil berlapik
Jubah mandi
  • 42 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Room, 1 Katil Raja (King) dengan Katil Sofa

7.6 daripada 10
Baik
(14 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
Katil berlapik
Jubah mandi
  • 42 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Larangan Merokok

8.2 daripada 10
Sangat baik
(107 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
Katil sofa
Katil berlapik
  • 42 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Presidential Room, 1 Bedroom

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LED
Katil berlapik
Jubah mandi
Pengering rambut
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Suite

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LED
Katil sofa
Katil berlapik
  • 50 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

2 Katil Kelamin (Double)

7.6 daripada 10
Baik
(60 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
Katil sofa
Katil berlapik
  • 42 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Standard Room, Accessible (Mobility; Roll-In Shower)

8.6 daripada 10
Cemerlang
(10 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
Katil berlapik
Jubah mandi
  • 42 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
25 Allied Drive, Dedham, MA, 02026-6147

Tempat berdekatan

  • Legacy Place - 14 min berjalan kaki - 1.2 km
  • Stadium Gillette - 17 min memandu - 23.0 km
  • Muzium Seni Halus Boston - 19 min memandu - 16.6 km
  • Taman Fenway - 20 min memandu - 17.3 km
  • Pusat Konvensyen dan Pameran Boston - 22 min memandu - 19.5 km

Bergerak

  • Stesen Pusat Korporat Dedham - 7 minit berjalan kaki
  • Stesen Westwood Islington - 20 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Logan (BOS) - 40 minit memandu

Restoran

  • ‪McDonald's - ‬4 min memandu
  • ‪Yard House - ‬12 min berjalan kaki
  • ‪Burger King - ‬4 min memandu
  • ‪J.P. Licks - ‬14 min berjalan kaki
  • ‪Caffe Nero - ‬13 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hilton Boston/Dedham

Hotel berdekatan Legacy Place
Pertimbangkan penginapan di Hilton Boston/Dedham dan manfaatkan khidmat beli-belah runcit percuma, teres dan taman. Sebagai tambahan kepada pendiangan di lobi dan bar, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), daftar keluar ekspres dan hartanah bebas asap rokok
  • Bilik mesyuarat, perkhidmatan perkahwinan dan tempat simpanan bagasi
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang kakitangan yang mesra dan lokasi
Ciri-ciri bilik
Kesemua 267 bilik memiliki keselesaan seperti peti besi muat komputer riba dan penyaman udara, serta sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan jubah mandi. Ulasan tetamu memberikan rating yang tinggi terhadap kebersihan bilik di hartanah.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Tilam berlapik, katil lipat simpan/tambahan (surcaj) dan katil bayi/kot (percuma)
  • Bilik mandi persendirian dengan gabungan pancuran/tab mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • TV LED dengan saluran TV premium
  • Peti sejuk, pembancuh kopi/teh dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Korea, Bahasa Sepanyol

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma; Internet berwayar (USD 9.95 sepenginapan)
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda dan tempat letak van tersedia
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah termasuk pilihan di luar jalan

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:30 hingga 10:00 dengan bayaran: USD 19.26 seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Mesra keluarga

  • Katil bayi percuma
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kedai runcit/mudah beli
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • ATM
  • Kedai runcit/mudah beli
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan beli-belah runcit percuma
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Pusat persidangan (ruang seluas 1,115 meter persegi)
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Taman
  • Tempat berkelah
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Gimnasium mudah diakses kerusi roda
  • Kit kebolehcapaian telefon
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Papan tanda braille/timbul
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak van mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 4 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Dewan besar
  • Dibina pada 1988
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Pendiangan di lobi

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil bayi percuma
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Tilam berlapik

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Filem berbayar
  • TV LED dengan saluran kabel premium

Makanan dan minuman

  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi muat komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Surat khabar hari bekerja percuma

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 21

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Kanak-kanak sehingga umur 18 tahun boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak USD20.0 semalam
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit: USD 50.00 setiap penginapan, sehari

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira USD 19.26 seorang
  • Bayaran untuk Internet berwayar dalam bilik (berwayar): USD 9.95 sepenginapan (kadar mungkin berbeza-beza)
  • Bayaran katil lipat simpan: USD 20.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
ID Cukai - C0005650730
Hartanah ini menerima kad kredit dan kad debit; wang tunai tidak diterima
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan CleanStay (Hilton)
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Sebuah kereta diperlukan untuk pergi balik ke hartanah ini
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

Boston/Dedham Hilton
Hilton Boston/Dedham
Hilton Boston/Dedham Dedham
Hilton Boston/Dedham Hotel
Hilton Boston/Dedham Hotel Dedham
Dedham Hilton
Hilton Boston Dedham Hotel Dedham
Hilton Dedham
Hilton Hotel Dedham
Hilton Boston/Dedham Hotel
Hilton Boston/Dedham Dedham
Hilton Boston/Dedham Hotel Dedham

Soalan lazim

Adakah Hilton Boston/Dedham mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Hilton Boston/Dedham?

Setakat 23 Jul 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Hilton Boston/Dedham pada 10 Ogo 2025 bermula serendah RM 517.76, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Hilton Boston/Dedham?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Hilton Boston/Dedham?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Hilton Boston/Dedham?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Hilton Boston/Dedham?

Terletak di kawasan perniagaan, hotel ini sejauh 0.6 mi (1 km) from Legacy Place serta dalam jarak 12 bt (20 km) dari Muzium Seni Halus Boston dan Taman Fenway. Pusat Beli-belah Copley Place dan Pusat Konvensyen Hynes juga dalam jarak 12 bt (20 km) pemanduan.Stesen Pusat Korporat Dedham sejauh 7 minit berjalan kaki dan Stesen Westwood Islington sejauh 20 minit berjalan kaki.

Hilton Boston/Dedham Ulasan

Ulasan

7.8

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 474 daripada 1049 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 219 daripada 1049 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 142 daripada 1049 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 105 daripada 1049 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 109 daripada 1049 ulasan

8.0/10

Kebersihan

8.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.6/10

Kemudahan

7.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.8/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Benedicte

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Ras
Menginap 2 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Leonardo

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
It was clean
Menginap 1 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Timothy

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
When we arrived to check in they told us the that the a/c in our room wouldn't work
Menginap 1 malam pada Jul 2025

4/10 Lemah

Briana

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
No AC
Menginap 1 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Raina

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
I want a refund was assured
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Michael

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I needed one night stay. I was pleased with my stay
Menginap 1 malam pada Jun 2025

4/10 Lemah

Judy

I am very disappointed. I checked in on 6/21 as it was close to the concert venue. At check in was not able to get a room key as their system was acting up. I was told that my room would be comped for the inconvenience. When I returned to hotel at 12:30 of course I had to stand in a long line to get my key. Needless to say it was after 1:00 before getting in the room. A/C was not working properly. I have tried to speak with the general manager with no success. I had booked through Expedia and they have not had any success in speaking with General Manager so they can refund my money. Very very disappointed
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Corey

Menginap 1 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

Courtney

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Our first room did not have working air conditioning. The second one did not either but it was on the first floor so the temperature stayed at 72. I would not recommend staying here.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Andrea

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Good
Menginap 1 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

Andrey

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
AC was not working in all rooms during 99 degree weather outside, left the hotel before check in and never got the money refunded, poor customer service
Menginap 1 malam pada Jun 2025

4/10 Lemah

Nelson

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Key cards not working confusion throughout process. A manager quit during the issues, however due to all the problems they comped the room.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

Erika

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Property didn’t have keycards working for the stay, the ac in the room was not working so the room for the stay was 85 degrees and the window was screwed shut. No fresh air and hot inside. There was no staff available to help. Miriam front desk assured me she would put notes into system to offer a refund for the stay, however, Expedia was unable to get in contact with the hotel to process. Terrible experience. The beds are tiny, uncomfortable, and the staff is not capable of assisting with much.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

Zach

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Computers down no ac toilet didn’t flush and hotel wants to refund me and sent out email to you but no one refunded my money,
Menginap 1 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

Meghan

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
They over sold the hotel and gave away our room. Thee were 20 guests in the lobby with no rooms to their already booked reservations. The staff was completely incompetent and took no control over the situation. I felt so bad for the hotel desk agent. He had not a clue what he was doing. I will never book at this hotel again.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

Jennifer

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The air conditioning in the room didn't work even after they came to "fix" it. The front desk staff were not friendly. The rooms were outdated. Our floor smelled of marijuana. And the mattress was very uncomfortable.
Menginap 2 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

Hannah

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Lowest temp our room hit was 78 degrees. Absolutely NO air flow When we arrived at 3pm, the key cards system was not working. We were comped our room due to the inconvenience of having to be escorted up. When we returned at approximately 11 PM, it took us about half an hour to be serviced. Clearly the information was not passed along to the oncoming manager, as he tried to charge my husband for the entire price of the room that we were previously comped. He was not really listening to my story, which was extremely frustrating. Several other guests piped in and said that we had all been comped, and he was not happy about it. Like that is our fault… Horrible service. Bedsheets were dirty, fitted sheets missing, and air was completely stale. Would not recommend staying here to my worst enemy. Update: they did charge my husband’s card despite the room being comped. I will be calling Hilton corporate to complain. This is despicable customer service.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Marina, Halifax

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
.
Menginap 3 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Jennifer

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
It was close to the train station. A 5 minute walk
Menginap 2 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Laura Ann

Mengembara bersama pasangan
The housekeeping knocked i said no thank you we are good then 2 mins later she knocks again. I open the door but did not wamt too they have no unoform or name tag that shows she worked for Hilton. The toilet kept making weird noises and there was what looked like mold in the bathroom.
Menginap 2 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Phabe

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The beds needs to be updated. It wasn't comfortable. It felt hard instead soft
Menginap 1 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Paul

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
We stayed here because it was close to my son's house. It's an ok hotel it is dated could use a rehab it is clean My only big beef is the restaurant we went for breakfast, and they were only serving the buffet, and it did not look very good didn't eat there we ate locally
Menginap 3 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Philippe

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
No one is perfect!
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Kevin

Menginap 1 malam pada Jun 2025

4/10 Lemah

parisse

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
The pull out couch was missing a mattress and the night shift refused to fix the issue . Not that we asking for some extra perk, we were only asking for what we paid for
Menginap 1 malam pada Jun 2025