Le Riccoty

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di Blyes terdapat tempat letak kenderaan sendiri percuma
Hotel di Blyes terdapat tempat letak kenderaan sendiri percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Le Riccoty

Meja sambut tetamu
Sarapan bufet setiap hari (EUR 13 seorang)
Bahagian luar
Standard Quadruple Room | 1 bilik tidur, meja, kalis bunyi, seterika/papan seterika
Bahagian luar
Manfaatkan teres, taman dan restoran di Le Riccoty. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.

Ulasan

7.8 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Mesra haiwan kesayangan
  • Pengemasan
  • Sarapan tersedia
  • Termasuk parkir
  • Wi-fi percuma
  • Restoran
Harga semasa ialah RM445
RM498 jumlah
termasuk cukai & fi
5 Sep - 6 Sep

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik

Family Room

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Cerek elektrik
Saluran digital
Pengemasan harian
Almari pakaian
  • 21 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Family Room

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Cerek elektrik
Saluran digital
Pengemasan harian
Almari pakaian
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Standard Quadruple Room

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Cerek elektrik
Saluran digital
Pengemasan harian
Almari pakaian
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Standard Twin Room

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Cerek elektrik
Saluran digital
Pengemasan harian
Almari pakaian
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Standard Double Room

9.6 daripada 10
Luar Biasa
(4 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Cerek elektrik
Saluran digital
Pengemasan harian
Almari pakaian
  • 12 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Blyes menempatkan Le Riccoty. Transbordeur dan Muzium Lumière merupakan tarikan utama kebudayaan dan antara aktiviti di kawasan ini boleh dinikmati di Kelab Golf Lyon dan Golf de la Sorelle. Ingin menikmati acara atau perlawanan ketika berada di kota? Lihat acara atau perlawanan yang berlangsung di Stadium Groupama atau Arena LDLC.
Peta
668 route de Loyettes, Blyes, 01150

Tempat berdekatan

  • Pusat Akuatik Ain Pulse - 6 min memandu - 5.8 km
  • Gua La Balme - 16 min memandu - 12.7 km
  • Kelab Golf Lyon - 25 min memandu - 19.7 km
  • Arena LDLC - 33 min memandu - 44.3 km
  • Stadium Groupama - 34 min memandu - 45.3 km

Bergerak

  • Stesen Meximieux-Perouges - 12 minit memandu
  • Lyon (LYS-Saint-Exupery) - 28 minit memandu

Restoran

  • ‪Ostellerie du vieux Pérouges - ‬17 min memandu
  • ‪McDonald's - ‬13 min memandu
  • Aux Berges Du Rhone
  • ‪La Pizz' - ‬12 min memandu
  • ‪Restaurant Le Menestrel - ‬12 min memandu

Tentang hartanah ini

Le Riccoty

Sorotan hartanah
Teres, taman dan restoran merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di Le Riccoty. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan dan TV di lobi
  • Dewan bankuet, hartanah bebas asap rokok dan meja biliard atau pool
Ciri-ciri bilik
Semua 102 bilik disertakan dengan keselesaan seperti Wi-fi percuma dan dinding kalis bunyi.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • TV skrin rata dengan saluran digital
  • Almari pakaian, cerek elektrik dan sistem pemanasan

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 25+ Mbps
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri tidak berbumbung percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Hari bekerja sarapan bufet tersedia 6:00 hingga 9:00 dengan bayaran: EUR 13 untuk orang dewasa dan EUR 6 untuk kanak-kanak
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Cafétéria

Aktiviti menarik

  • Meja biliard/pool
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi

Kemudahan

  • Ketuhar gelombang mikro berkongsi
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)

Perkhidmatan perniagaan

  • 6 bilik mesyuarat

Kawasan luar

  • Taman
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Tingkat atas hanya boleh diakses melalui tangga

Lain-lain

  • 2 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pancuran mandi
  • Sabun
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran digital

Makanan dan minuman

  • Cerek elektrik

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Sistem pemanasan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 21:00
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan

Arahan daftar masuk khas

Meja sambut tetamu dibuka Isnin - Khamis (14:00 - 21:00)
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 24 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Anda akan diminta untuk memberikan hartanah salinan kad pengenalan bergambar keluaran kerajaan anda selepas membuat tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 18:00, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Pengubahsuaian dan penutupan

Hartanah ditutup antara 8 Ogos dan 21 Ogos.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 7 setiap haiwan kesayangan, semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
1 ekor haiwan peliharaan
Sekatan dikenakan; untuk mengetahui dengan lebih lanjut, hubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 0.88 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 13 untuk dewasa dan EUR 6 untuk kanak-kanak
  • Bayaran haiwan kesayangan: EUR 7 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasminya daripada French Tourism Development Agency, ATOUT France.

Hartanah juga dikenali sebagai

Riccoty Hotel Blyes
Riccoty Hotel
Riccoty Blyes
Riccoty
Le Riccoty Hotel
Le Riccoty Blyes
Le Riccoty Hotel Blyes

Soalan lazim

Adakah Le Riccoty mesra haiwan kesayangan?

Ya, Le Riccoty membenarkan haiwan kesayangan (had 1 ekor). Terdapat fi sebanyak EUR7 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Le Riccoty?

Setakat 26 Ogo 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Le Riccoty pada 5 Sep 2025 bermula serendah RM 444.79, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Le Riccoty?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Le Riccoty?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 21:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Le Riccoty?

Daftar keluar adalah jam 11:00. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Di manakah terletaknya Le Riccoty?

Terletak di Blyes, hotel ini sejauh 15.8 km dari Gua La Balme dan 19.5 km dari Kelab Golf Lyon. Golf de la Sorelle dan Château des Allymes juga dalam jarak 20 bt (32 km).

Le Riccoty Ulasan

Ulasan

7.8

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 30 daripada 132 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 70 daripada 132 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 18 daripada 132 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 10 daripada 132 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 4 daripada 132 ulasan

8.0/10

Kebersihan

8.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.6/10

Kemudahan

7.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.6/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Mathieu

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Parfait

4 nuitées passées pour les affaires au Riccoty C’est un sans faute ! Je n’étais jamais tombé sur un établissement où tout le personnel est super agréable, souriant etc ! J’en ai pas son prénom mais la demoiselle brune à l’accueil est un vrai rayon de soleil Ses collègues aussi 😁 Merci encore
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Mathieu

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Une semaine passée au Riccoty
Menginap 3 malam pada Mei 2025

4/10 Lemah

Eric

Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
séjour décevant hôtel affichant 3 étoiles mais qui ne sont pas à la hauteur: pas de personnel durant le séjour,1 petit déjeuner sur les 5 jours équivalent à un formule 1 amélioré, accueil moyen le premier jour personne le reste du temps, moyen de paiement uniquement par cb, je ne recommande pas cet établissement pour un séjour touristique mais éventuellement pour une 1 ou 2 nuits de passage, personnellement je ne le retient pas dans mon carnet d'adresse, aucun services à la hauteur de ce que l'on peut attendre d'un 3 étoiles en comparaison Ibis est nettement plus sélecte.
Menginap 5 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Françoise

Menginap 1 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Jean-Luc

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Yacine

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Parfait

Reste une seule nuit. Hôtel très agréable. Très récent. Très bien équipés.
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Jerome

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Très bel accueil, très propre, très confortable, malheureusement manque de choix pour le repas.
Menginap 1 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

Some industries

Menginap 1 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Sébastien

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Un accueil chaleureux, hôtel très calme

Menginap 4 malam pada Ogo 2024

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
depuis la rénovation de l'hôtel le tarif a augmenter malheureusement.
Menginap 3 malam pada Jun 2024

4/10 Lemah

Daniel

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Quand on a pas le choix

Aucun service. On a vu personne la veille ni le lendemain. Pas de petit déjeuner. L encaissement se fait par prélèvement CB. juste y dormir un soir, sinon aucun intérêt d y dormir. On etait d anniversaires chez des amis. Prix de la chambre élevé. 108€.
Menginap 1 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Some industries

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jul 2024

8/10 Baik

Maria

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ok pour 1-2 nuits. Lit ok mais coussins pas très confortables. Petit déjeuner limité en options. 1 seul savon pour les mains, les corps et le cheveux..
Menginap 1 malam pada Jul 2024

8/10 Baik

alexis

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2024

6/10 Boleh diterima

Laurent

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

A ne retenir que pour la partie hôtel

La partie hôtel reste très correcte pour un séjour de passage mais un peu surpris par le repas du soir avec un buffet d'entrées très sommaire et un plat principal digne d'un resto universitaire.
Menginap 1 malam pada Jun 2024

8/10 Baik

Agnès

Menginap 4 malam pada Jun 2024

6/10 Boleh diterima

Marcel

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Nice hotel, awful staff

The hotel itself is OK. It gives off this vibe like someone really cared when it started, the rooms and furnishings are really nice, but then completely gave up, as the details are cheap and staff is tragic. The checkin lady made me feel like her day’s worst burden, then said that the restaurant only sells frozen pizza and if we want something edible, we can drive elsewhere (in an establishment named Hotel Restaurant Riccoty). Later, when paying for the city tax, it took her good 5 minutes to come up with a bill for €1,48. To top it off, the staff forgot to call us a taxi, despite being repeatedly reminded that we really need it to be there early morning, less we miss our flight. Luckily, an Uber was near and flight caught, but I will never set foot in this hotel again.
Menginap 1 malam pada Jun 2024

8/10 Baik

Sory

Menginap 4 malam pada Mac 2024

4/10 Lemah

Christophe

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Accueil moyen et pas de possibilité de diner (il faut réserver !!!) Pas de restauration aux alentours
Menginap 1 malam pada Feb 2024

10/10 Cemerlang

Antonio

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 4 malam pada Jan 2024

8/10 Baik

Frederic

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Dis 2023

10/10 Cemerlang

Guillaume

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Dis 2023

2/10 Teruk

Martin

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

affeux

chambre avec punaises , surface de la chambre 9 m² !!!!!! Repas non servis au restaurant , il n'etait pas debordé mais manqait de personnel , mauvais volonté , ne m'ont meme pas proposé un sandwich ou autres , je suis arrive a 20 heures
Menginap 1 malam pada Okt 2023

10/10 Cemerlang

dominique

Menginap 1 malam pada Sep 2023