Club-Hotel Flagman

Hartanah 2.5 bintang
Hotel terdapat tempat letak kenderaan sendiri percuma, berhampiran Taman Panfilov

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Club-Hotel Flagman

Depan hartanah
Junior Suite | 1 bilik tidur, peralatan tempat tidur premium, busa memori
Junior Suite | 1 bilik tidur, peralatan tempat tidur premium, busa memori
Junior Suite | 1 bilik tidur, peralatan tempat tidur premium, busa memori
Kawasan BBQ/berkelah

Ulasan

7.8 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Kolam
  • Perkhidmatan bilik
  • Sarapan tersedia
  • Termasuk parkir
  • Dobi
Harga semasa ialah RM128
RM143 jumlah
termasuk cukai & fi
10 Jul - 11 Jul

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 7 daripada 7 bilik

Economy Single Room

Sorotan

Halaman
Ruang makan berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Meja makan
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
  • 8 meter persegi
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Bujang (Single)

Economy Twin Room

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Halaman
Ruang makan berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Meja makan
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
  • 15 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Family Room, 2 Bedrooms

Sorotan

Halaman
Ruang makan berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Meja makan
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
  • 39 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 2 Katil Bujang (Single)

Standard Double Room

Sorotan

Halaman
Ruang makan berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Meja makan
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
  • 19 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Family Apartment, 2 Bedrooms

Sorotan

Halaman
Ruang makan berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Meja makan
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
  • 48 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 2 Katil Bujang (Single)

Junior Suite

Sorotan

Halaman
Ruang makan berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
  • 33 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 1 Katil Sofa Bujang

Economy Shared Dormitory

Sorotan

Halaman
Ruang makan berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Meja makan
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
  • 12 meter persegi
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Dua Tingkat Bujang
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Logvinenko str. 139, Bishkek, 720000

Tempat berdekatan

  • Taman Panfilov - 9 min berjalan kaki - 0.8 km
  • Parlimen Kyrgyz Republic - 14 min berjalan kaki - 1.2 km
  • Dataran Ala-Too - 16 min berjalan kaki - 1.3 km
  • Pusat Membeli-belah Bishkek Park - 19 min berjalan kaki - 1.6 km
  • Masjid Utama Bishkek - 2 min memandu - 2.0 km

Bergerak

  • Bishkek (FRU-Lapangan Terbang Antarabangsa Manas) - 34 minit memandu

Restoran

  • ‪Пишпек ресторан - ‬14 min berjalan kaki
  • ‪Фаиза / Faiza - ‬16 min berjalan kaki
  • ‪FRUNZE - ‬17 min berjalan kaki
  • ‪Pinta - ‬17 min berjalan kaki
  • ‪Soho Club - ‬19 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Club-Hotel Flagman

Hotel berdekatan Dataran Ala-Too
Terletak berdekatan Taman Panfilov dan Parlimen Republik Kyrgyzstan, Club-Hotel Flagman menyediakan teres, perpustakaan dan perkhidmatan pencucian kering/dobi. Untuk masa rehat dan ketenangan, lawati sauna atau bilik wap. Akses Internet wayarles percuma dan bar tersedia kepada semua tetamu.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Kolam renang terbuka bermusim dan kolam kanak-kanak
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan Eropah (surcaj), sewa basikal dan pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj)
  • Gril barbeku, meja biliard atau pool dan meja/kaunter hadapan 24 jam
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Club-Hotel Flagman memiliki manfaat seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, serta kemudahan seperti Wi-fi percuma dan penyaman udara.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Pancuran mandi, pengering rambut dan syampu
  • 32-inci TV skrin rata dengan saluran digital
  • Ketuhar gelombang mikro, alat memasak/pinggan mangkuk/perkakas dapur dan cerek elektrik

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Rusia

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan Eropah tersedia 8:00 hingga 10:00 dengan bayaran: USD 3 untuk orang dewasa dan USD 3 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat

Aktiviti menarik

  • Bilik wap
  • Kolam kanak-kanak
  • Kolam renang terbuka bermusim
  • Meja biliard/pool
  • Pustaka
  • Sauna
  • Sewaan basikal
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur berasingan
  • Kemudahan dobi
  • Ketuhar gelombang mikro atas permintaan
  • Kolam kanak-kanak
  • Kolam renang terbuka bermusim
  • Peti sejuk atas permintaan
  • Ruang tamu

Kemudahan

  • Buku panduan
  • Kemudahan dobi
  • Ketuhar gelombang mikro berkongsi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Peti sejuk berkongsi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (atas permintaan)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat

Kawasan luar

  • Gril barbeku
  • Tempat berkelah
  • Teres

Spa

  • Bilik rawatan pasangan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Tiada lif

Lain-lain

  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Kelambu

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur premium
  • Tilam busa memori

Bilik mandi

  • Kertas tandas
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Selipar
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata 32-inci dengan saluran digital

Makanan dan minuman

  • Alat memasak, pinggan mangkuk dan perkakas dapur
  • Cerek elektrik
  • Ketuhar gelombang mikro atas permintaan
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Peti sejuk atas permintaan

Lain-lain

  • Akses melalui koridor luar
  • Bilik kalis bunyi
  • Penyaman udara
  • Ruang tamu
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Sistem pemanasan
  • Skrin tingkap

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 14:00
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
3 kanak-kanak, sehingga umur 4 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak USD10.0 sehari
Tempat tidur bayi (katil bayi) boleh disediakan dengan bayaran sebanyak USD10.0 sehari

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan Eropah: kira-kira USD 3 untuk dewasa dan USD 3 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: USD 10.00 setiap kenderaan (sehala)
  • Bayaran katil bayi: USD 10.0 sehari
  • Bayaran katil lipat simpan: USD 10.0 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Nombor Pendaftaran Hartanah 20712197500653

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Jika anda memerlukan visa untuk memasuki negara ini, hartanah anda mungkin dapat membantu menyediakan dokumen sokongan yang perlu untuk mendapatkan visa tersebut. Untuk maklumat lebih lanjut, anda boleh menghubungi hartanah menggunakan maklumat hubungan yang disertakan dalam pengesahan tempahan anda. Hartanah tersebut boleh mengenakan bayaran untuk bantuan ini walaupun anda terpaksa membatalkan tempahan anda. Segala persiapan adalah antara hartanah dan diri anda semata-mata.
Kolam bermusim akan dibuka dari 01 Jun hingga 31 Ogos
Akses kolam renang tersedia dari 10:00 hingga 20:00

Hartanah juga dikenali sebagai

Club-Hotel Flagman Hotel Bishkek
Club-Hotel Flagman Hotel
Club-Hotel Flagman Bishkek
Club-Hotel Flagman Hotel
Club-Hotel Flagman Bishkek
Club-Hotel Flagman Hotel Bishkek

Soalan lazim

Adakah Club-Hotel Flagman mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka bermusim dan kolam kanak-kanak. Akses kolam dari 10:00–20:00.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Club-Hotel Flagman?

Setakat 9 Jul 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Club-Hotel Flagman pada 10 Jul 2025 bermula serendah RM 127.62, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Club-Hotel Flagman mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Club-Hotel Flagman?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Club-Hotel Flagman?

Daftar masuk bermula jam 14:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Club-Hotel Flagman?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Club-Hotel Flagman memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak USD10.00 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Club-Hotel Flagman?

Terletak di tengah-tengah Bishkek, hotel ini dalam jarak 15 minit berjalan kaki dari Taman Panfilov dan Parlimen Republik Kyrgyzstan. Muzium Sejarah Negeri dan Parlimen Kyrgyz Republic juga dalam jarak 1 bt (2 km).

Club-Hotel Flagman Ulasan

Ulasan

7.8

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 15 daripada 39 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 14 daripada 39 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 3 daripada 39 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 3 daripada 39 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 4 daripada 39 ulasan

8.2/10

Kebersihan

8.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.0/10

Kemudahan

8.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.2/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Muhammad Qohhar

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Apr 2025

2/10 Teruk

Orrin

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Feb 2024

8/10 Baik

mohamad

In the middle of tve night people went to shower, nice personals, helpful
Menginap 2 malam pada Nov 2023

8/10 Baik

MD SOHEL AL MAHMUD

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
I am happy.
Menginap 1 malam pada Okt 2023

10/10 Cemerlang

Tim

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent staff, attention to details, good breakfast and value. Superb common area. 👍🇰🇬
Menginap 7 malam pada Jun 2023

4/10 Lemah

John

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very average on all levels. There was a leak and I tried to fix it and they were more concerned about the towel in my room that was damaged than my comfort. I had no water half the time. Strange strange strange
Menginap 4 malam pada Mac 2023

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Good
Menginap 1 malam pada Jul 2022

6/10 Boleh diterima

Taeweon

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2022

4/10 Lemah

Jonathon

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

An Absolute No 😐

I've never experienced anything to dramatically bad in Bishkeks hospitality sector as this hotel... Imagine, if you will, having your door thunder slammed with a fist at 07:45am continuously whilst a staff member screams your name and yells 'breakfast!', 'breakfast!'. Then imagine having the same person repeat that exact same process at 10:15 after you've just had a shower and you're getting dressed.... This place is not a legitimate hotel either...but an obvious front for personal guest and staff experiences....if you know what I mean.... Additionally, 1/2 showers were broken and the basin filled up due to a blocked drain which was very unhygienic. The room was in a basement and the window when opened let in Cigarette smoke and loud sounds. The towels smelt unclean, and there was a stain on my bed cover. I do not recommend this place at all!
Menginap 3 malam pada Okt 2021

10/10 Cemerlang

Hamza

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Okt 2021

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Хорошо, была проблема с завтраком.

В целом хорошо. Чисто, красиво, уютная общая зона. Единственная проблема – в бронировании было указано, что завтрак включён, а по факту оказалось, что нет. А я специально искала вариант с завтраком чтобы мне не пришлось в чужом городе утром голодной бегать и искать как бы снять деньги (мою карту не принимают в Кыргызстане).
Menginap 1 malam pada Sep 2021

6/10 Boleh diterima

Mirza Adnan

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan
Nothing special i found in that place.
Menginap 8 malam pada Ogo 2021

2/10 Teruk

Sabrina

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Scandaleux

On a fait une réclamation, on aimerait être recontacter pour avoir un dédommagement, un contrôle devrait être fait sur les hôtels que vous proposez. Pas de climatisation dans la chambre, juste une petite lucarne. Si elle est ouverte il y a le bruit de la cour jusqu'à 4h du matin. Si elle est fermé il fait trop chaud. Les matelas ne sont pas a mémoire de forme, matelas posé sur une planche en bois. On a demandé à ne pas avoir de petit déjeuner, le personnel frappait très fort à la porte le matin, nous réveillait pour prendre le petit déjeuner. Impossible de dormir. Musique dans l'hôtel, on a demandé à 23:30 d'éteindre la musique. Salle de bain pas nettoyée régulièrement, plein d'eau au sol et toilettes sales. Pas de piscine. Pas de savon individuel, savonnette a partager avec les autres usagers Toute la description est fausse. 15 euros est une arnaque. Merci de nous dédommager car dans le cas contraire nous ne passerons plus par vos services et nous partagerons cette expérience sur les réseaux sociaux de voyageur avec plus de 250 000 abonnés.
Menginap 3 malam pada Jul 2021

6/10 Boleh diterima

Memet

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

Apart aile oteli.

Kendi halinde mütevazı ve şirin bir aile oteli. Apart bir otel ve oldukca ucuz kahvalti dahil 9.5 dolara başka bir yatma yeri bulamasiniz. Günübirlik ve sadece iyi bir uyku istiyorsaniz tam aradiginiz yerdir diyebilirim.
Menginap 1 malam pada Mei 2021

10/10 Cemerlang

Szymon

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Szymon Gladysz

Great, cozy place. The manager - Żana - very good and helpful person (helped mi with ordering Taxi to the airport even if it was in the middle of night).
Menginap 1 malam pada Mei 2021

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good place to stay
Menginap 3 malam pada Mei 2021

10/10 Cemerlang

Elliah

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Mac 2021

4/10 Lemah

Bruno

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jan 2021

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
That hotel deceived me and I found myself and my guest in a very bad and shame situation. The issue is that, when I make reservation I had to choose the room (just like that which appear in this review) with one big bed or tow separate small beds, I reserved with two beds (without any doubt that the both choices are at the same category) BUT, they show me an extremely small room with tow beds and off course couldn't be compare with that which were in their site which appear in this review, and that one which was offered to me, when I didn't accept it and asked to get the room with a big bed, they told me that they are different categories and that I had to pay extra money. With a very unbelievable chock, I had to leave disappointed about this way to deceive. and I had to reserve and pay (unexceptionally big sum of money) in another hotel I'm still waiting your reaction to solve this situation specially that I'm still in Bishkek (nearly out of money) because of cancellation of two flights I had to use to return home because of Corona virus issue. Thanks in advanced.
Menginap 9 malam pada Mac 2020

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
I liked the quiet neighbourhood. The quality of renovations was fine. Both days the water in the shower turned cold after one minute - I'm not sure what the problem was. When I tried to leave my room the second morning, the lock took 100 tries before it opened. I told the staff about the lock and they apologized.
Menginap 2 malam pada Jan 2020

8/10 Baik

Darren, Seattle

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The court yard was very nice and warming even though I went in the winter. the room was very nice and breakfast at 9-10 am brought to my room by the most friendly staff you can imagine.
Menginap 13 malam pada Dis 2019

10/10 Cemerlang

Mutlu

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Okt 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Cheap Not central enough It is alright Can order taxi
Menginap 1 malam pada Dis 2019

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
The hotel offers free breakfest on Expedia. When i asked anout breakfest the hotel staff laughed at me and said I had to pay. Either they were to lazy to make it or they falsly advertise it. Dont stay here!
Menginap 3 malam pada Nov 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 7 malam pada Okt 2019