Hotel Kaiseralm
Hotel mesra keluarga yang terdapat spa perkhidmatan penuh dan sarapan percuma
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hotel Kaiseralm





Ulasan
9.0 daripada 10
Hebat
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM789
RM845 jumlah
termasuk cukai & fi
16 Jul - 17 Jul
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 1 daripada 1 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Double Room

Standard Double Room
8.0 daripada 10
Sangat baik
(3 ulasan)
Sorotan
Sistem pemanasan
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Katil bayi/kot percuma
TV
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Tab mandi rendaman dalam
Jubah mandi
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Fröbershammer 31, Bischofsgruen, BY, 95493
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Wagners Hotel im Fichtelgebirge
Wagners Hotel im Fichtelgebirge
- Kolam
- Termasuk sarapan
- Spa
- Mesra haiwan kesayangan
8.4 daripada 10, Sangat Baik, 48 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 10.00 setiap haiwan kesayangan, semalam
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Perkara yang kami harus menyebut
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Penarafan kebangsaan
Hotelstars Union memberikan penarafan bintang rasmi untuk hotel di Jerman. Hotel ini diberikan penarafan stars 4.
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel Kaiseralm Bischofsgruen
Kaiseralm Bischofsgruen
Kaiseralm
Hotel Kaiseralm Hotel
Hotel Kaiseralm Bischofsgruen
Hotel Kaiseralm Hotel Bischofsgruen
Soalan lazim
Hotel Kaiseralm Ulasan
Ulasan
9.0
Hebat
9.4/10
Kebersihan
9.4/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.0/10
Kemudahan
8.2/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.0/10
Mesra alam
Ulasan
17 Jan 2025
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Andrea
6 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Andrea
Menginap 1 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Bo
Mengembara bersama keluarga
19 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Fint stay over hotel.
Bo
Menginap 1 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Bo
Mengembara bersama keluarga
19 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Fint stay over hotel.



Bo
Menginap 1 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Bo
Mengembara bersama keluarga
19 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Fint stay over hotel.




Bo
Menginap 1 malam pada Jun 2024
8/10 Baik
Wolfgang
Pengembara perniagaan
17 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Wolfgang
Menginap 4 malam pada Mei 2024
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
1 Jun 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mei 2023
10/10 Cemerlang
James
1 Sep 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
James
Menginap 7 malam pada Ogo 2022
10/10 Cemerlang
Thorbjørn
24 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
TOP, TOP, TOP
Thorbjørn
Menginap 1 malam pada Ogo 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
21 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 5 malam pada Ogo 2019
10/10 Cemerlang
Mette
25 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Mette
Menginap 1 malam pada Jul 2019
8/10 Baik
Poul Eli
11 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Behageligt hotel med flot udsigt
Poul Eli
Menginap 1 malam pada Jul 2019
8/10 Baik
David, Toronto, On.
12 Sep 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
David
Menginap 1 malam pada Sep 2018
10/10 Cemerlang
Anders
12 Ogo 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Anders
Menginap 1 malam pada Jul 2018
8/10 Baik
Steffi
15 Jan 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Steffi
Menginap 3 malam pada Jan 2018
10/10 Cemerlang
Jianzhong
2 Dis 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jianzhong
Menginap 1 malam pada Nov 2017
10/10 Cemerlang
Curtis
1 Nov 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Reformation Tour
Curtis
Menginap 1 malam pada Okt 2017
8/10 Baik
Günther, Nürnberg
16 Okt 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Schönes Hotel - Preis-Leistung in Ordnung!
Günther
Menginap 1 malam pada Okt 2017
8/10 Baik
Flemming
20 Jun 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Flemming
Menginap 1 malam pada Jun 2017
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
23 Feb 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Komfortables, sauberes Hotel
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Niels Erik, Birkerød
28 Ogo 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Godt hotel i fredeligt og smukt område på landet
Niels Erik
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
15 Ogo 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sehr ruhiges Hotel
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Horst
14 Apr 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Alles gut soweit
Horst
8/10 Baik
Erwin, Berching
16 Mac 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel mit Bar
Erwin
8/10 Baik
Peter
19 Jan 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik