Hotel Vier Jahreszeiten Binz

Hartanah 4.5 bintang
Hotel mewah yang terdapat 3 restoran dan spa perkhidmatan penuh

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel Vier Jahreszeiten Binz

Bar wain
Depan hartanah
Kolam renang tertutup
Meja sambut tetamu
Superior Double Room | Bilik Mandi | Kelengkapan dandanan diri percuma, pengering rambut, jubah mandi

Ulasan

8.4 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Bar
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Gim
  • Perkhidmatan bilik
  • Kolam

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 11 daripada 11 bilik

Deluxe Double Room

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(2 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Diubah suai pada 2016
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Jubah mandi
  • 35 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Superior Double Room

9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Diubah suai pada 2016
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Jubah mandi
  • 30 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Junior Wellness Suite with private sauna

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Diubah suai pada 2016
Bilik tidur berasingan
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
  • 43 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Comfort Single Room

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(2 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Diubah suai pada 2016
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Jubah mandi
  • 18 meter persegi
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Bujang XL (Large Single)

Junior Double Room

8.8 daripada 10
Cemerlang
(3 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Diubah suai pada 2016
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Jubah mandi
  • 20 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Comfort Double Room

9.6 daripada 10
Luar Biasa
(4 ulasan)

Sorotan

Balkoni berperabot
Kalis bunyi
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Diubah suai pada 2016
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
  • 25 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Classic Double Room

8.0 daripada 10
Sangat baik
(2 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Diubah suai pada 2016
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Jubah mandi
  • 20 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Premium Double Room

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Diubah suai pada 2016
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Jubah mandi
  • 35 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Junior Double Room

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(4 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Diubah suai pada 2016
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Jubah mandi
  • 20 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Standard Double Room

8.0 daripada 10
Sangat baik
(5 ulasan)

Sorotan

Balkoni berperabot
Kalis bunyi
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Diubah suai pada 2016
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
  • 25 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Junior Suite

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Balkoni berperabot
Kalis bunyi
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Diubah suai pada 2016
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
  • 37 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 1 Katil Sofa Bujang XL
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Zeppelinstrasse 8, Binz, MV, 18609

Tempat berdekatan

  • Kurhaus Binz - 1 min berjalan kaki - 0.2 km
  • Jeti Binz - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Pantai Binz - 4 min berjalan kaki - 0.4 km
  • Colossus of Prora - 5 min memandu - 4.4 km
  • Dermaga Sellin - 21 min memandu - 15.8 km

Bergerak

  • Stesen Ostseebad Binz - 12 minit berjalan kaki
  • Peenemuende (PEF) - 110 minit memandu

Restoran

  • ‪Gosch - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Kurhaus-Restaurant - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Kakadu Café Lounge & Bar - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Bistro Cappuccino - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Dolden Mädel Binz - ‬1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Vier Jahreszeiten Binz

Hotel mewah dipulihkan pada 2016 dan terletak berdekatan Pantai Binz
Terletak berdekatan Strandpromenade, Hotel Vier Jahreszeiten Binz menyediakan teres, perkhidmatan pencucian kering/dobi dan bar. Manjakan diri anda dengan lulur badan, Balut badan atau rawatan badan di tapak spa. Di 3 restoran di tapak, nikmati Sarapan, Makan tengah hari, Makan malam dan bintang. Sebagai tambahan kepada kelab kesihatan dan bilik wap, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Kolam renang tertutup
  • Sarapan bufet (surcaj), pengangkutan ulang-alik stesen kereta api percuma dan letak kenderaan sendiri (surcaj)
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, Bilik rawatan urut dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
  • Lif, surat khabar percuma dan porter/tukang angkut
Ciri-ciri bilik
Kesemua 79 bilik mempunyai keselesaan seperti jubah mandi, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Kelengkapan dandanan diri percuma dan pengering rambut
  • TV skrin rata dengan saluran kabel
  • Sistem pemanasan, setiap hari dan telefon

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan pengambilan di stesen kereta api percuma
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah (EUR 20 semalam)
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet tersedia dengan bayaran 7:00 hingga 10:30 pada hari bekerja dan 7:00 hingga 11:30 pada hujung minggu; EUR 18 untuk seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 3 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Byntze 1318
  • Canteen
  • Freustil
  • Orangerie

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang tertutup
  • Bilik wap
  • Kelab kesihatan
  • Sauna
  • Spa perkhidmatan penuh

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang tertutup
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Kawasan luar

  • Teres

Spa perkhidmatan penuh

  • Aromaterapi
  • Balut badan
  • Bilik rawatan spa
  • Lulur badan
  • Mandian Turki
  • Rawatan muka
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Sauna
  • Urutan tuaman batu

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 4 tingkat
  • Kawasan merokok yang dikhaskan
  • Seluruh hartanah diubah suai - Januari 2016

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik

Bilik mandi

  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran kabel/satelit

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Panggilan tempatan percuma
  • Peti besi
  • Sistem pemanasan
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari stesen kereta api; tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 3.40 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 3 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 18 seorang
  • Bayaran letak kenderaan sendiri: EUR 20 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit utama, kad debit, dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai

Penarafan kebangsaan

Hotelstars Union memberikan pengadaran bintang rasmi untuk hartanah di Jerman. Hartanah ini diberikan penarafan star Superior 4 dan dipaparkan di halaman ini sebagai 4.5 bintang.

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Vier Jahreszeiten Binz
Hotel Vier Jahreszeiten Binz Ostseebad Binz
Vier Jahreszeiten Binz Ostsee
Vier Jahreszeiten Binz Ostseebad Binz
Vier Jahreszeiten Binz Ostseebad
Vier Jahreszeiten Binz
Hotel Hotel Vier Jahreszeiten Binz Binz
Binz Hotel Vier Jahreszeiten Binz Hotel
Hotel Hotel Vier Jahreszeiten Binz
Hotel Vier Jahreszeiten Binz Binz
Hotel Vier Jahreszeiten
Vier Jahreszeiten
Vier Jahreszeiten Binz Binz

Soalan lazim

Adakah Hotel Vier Jahreszeiten Binz mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang tertutup.

Adakah Hotel Vier Jahreszeiten Binz mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Hotel Vier Jahreszeiten Binz ?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak EUR20 semalam. Tempat terhad tersedia.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Vier Jahreszeiten Binz ?

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Vier Jahreszeiten Binz ?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Hotel Vier Jahreszeiten Binz ?

Terletak di tengah-tengah Binz, hotel mewah ini dalam jarak 10 minit berjalan kaki dari Pantai Binz dan Strandpromenade. Pusat Warisan Semula Jadi dan Dermaga Sellin juga dalam jarak 9 bt (15 km) pemanduan. Stesen Ostseebad Binz sejauh 12 minit berjalan kaki.

Hotel Vier Jahreszeiten Binz Ulasan

Ulasan

8.4

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 184 daripada 503 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 229 daripada 503 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 66 daripada 503 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 18 daripada 503 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 6 daripada 503 ulasan

8.4/10

Kebersihan

9.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.8/10

Kemudahan

8.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.4/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Frank

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
In unserem Zimmer hätte kein Beleibter in die Dusche gehen können.
Menginap 5 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

Wilhelm

Menginap 5 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Carsten

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Klein, aber fein. Ruhige Lage. Gutes Frühstück. Nettes Zimmer mit Kronleuchter als Beleuchtung. Schade fanden wir, dass es kein Wasser als Willkommensgruß zur Verfügung stand, obwohl Weingläser und Gläser zur Verfügung standen.
Süßes Zimmer mit Kronleuchter
Hotel von außen
Menginap 2 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Stefan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Zum wiederholten Mal waren wir sehr zufrieden im Hotel 4 Jahreszeiten in Binz.
Menginap 4 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Anka

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Jennifer

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kemudahan
Kühlschrank ging nicht. Bisher ging bei keinem Aufenthalt der Kühlschrank.
Menginap 3 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Victoria

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Sehr schöne Insel, Hotel ist auch schön.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Mathias

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Gutes Frühstück
Menginap 3 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Günter

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
alles super
Menginap 2 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Markus

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Frühlingsbeginn in Binz

Etwas in die Jahre gekommen, aber immer noch gut.Für die Nebensaison sind Plätze in der Wellness ausreichend. Sehr gutes Frühstücksbuffet!
Menginap 3 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Michael, Braunschweig

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Zimmer waren relativ klein. Bad war winzig, max. 1 Person. Zimmermädchen haben bereits ab 6:00H morgens Lärm im Gang gemacht. Parkplatz mit 20€ pro Nacht recht teuer. Gutes, reichhaltiges Frühstück. Schöner Wellnessbereich.
Menginap 3 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Claudia

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Sehr schönes Hotel mit ausgezeichneten Frühstück
Menginap 1 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Carola

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Das Hotel war sehr gut gelegen. Der Service und das Personal waren super. Das Hotel könnte allerdings an der ein oder anderen Stelle kleine Renovierungsarbeiten vertragen.
Menginap 6 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Nancy

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Wenn eine Unterkunft in Binz immer das Vier Jahreszeiten Hotel es ist so schön und der Spa Bereich sehr erholsam und ganz tolle eingerichtet Zimmer
Menginap 1 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Melissa

Mengembara bersama haiwan kesayangan, Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Wir waren jetzt zum 2. Mal im Vier Jahreszeiten Binz, nachdem wir das erste Mal super zufrieden waren. Das Personal war freundlich, unser Zimmer super schön und das Frühstück& Wellnessangebot top. Dieses Mal waren wir jedoch etwas unzufriedener. Wir wurden von einer überaus unhöflichen Rezeptionistin empfangen, die uns nicht wirklich willkommen hieß. Da wir bereits um 12 Uhr im Hotel waren, sagte sie uns, sie würde uns anrufen, sobald das Zimmer frei wäre. Wir warteten bis 16:00 und wunderten uns darüber, dass wir nicht angerufen wurden. Als wir dann um 16:00 nochmal kamen, begrüßte uns ein freundlicher junger Mann, der den Check In sehr nett gestaltete. Anscheinend hat die erste Rezeptionistin uns schlichtweg vergessen...Schade, wir liefen wegen ihr 4 Stunden durch die Kälte. Der restliche Aufenthalt war sehr angenehm. Ein kleines weiteres Problem war, dass uns bei der ersten Buchung in der selben Zimmerkategorie ein Zimmer mit Balkon gegeben wurde. Deshalb buchte ich es auch diesmal, da der Balkon insbesondere für die Fütterung des Hundes praktisch erschien. Uns wurde diesmal jedoch ein Zimmer ohne Balkon gegeben. Als ich dies ansprach, versuchte der nette Mann am Empfang, uns ein anderes Zimmer zu geben. Es waren mehrere Zimmer der selben Kategorie mit Balkon noch frei, wir hätten jedoch 40Euro/Nacht extra zahlen sollen. Das finde ich etwas unkulant, da es eigentlich die selbe Zimmerkategorie war und viele weitere Zimmer noch frei waren. Ansonsten war der Aufenthalt top.
Menginap 2 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Frank

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan
Sehr freundliches Personal, das Frühstück war i.O.
Menginap 11 malam pada Dis 2024

6/10 Boleh diterima

Johanna

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 2 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Diana

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

8/10 Baik

Andraes

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Badezimmer war sehr klein
Menginap 4 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

Andraes

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Menginap 4 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Flemming

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Ogo 2024

6/10 Boleh diterima

Torsten

Tidak sukakan: Kebersihan
Schlechte Reinigung des Zimmers. Für 4 Sterne erwartet man mehr.
Menginap 4 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Holger

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Unterkunft war gut und zentral gelegen
Menginap 1 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

Sören

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
In vielen Details durchaus renovierungsbedürftig, aber die Zimmer sind schön eingerichtet und das Personal sehr freundlich und zuvorkommend. Frühstück allgemeiner Standard. Preis-Leistung passt aber sehr gut, von daher auch empfehlenswert.
Menginap 3 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

Pia

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Ogo 2024