Inn86

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di Bintulu terdapat tempat letak kenderaan sendiri percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Inn86

Bahagian dalam
Deluxe Double Room | 1 bilik tidur, meja, seterika/papan seterika, Wi-fi percuma
Bahagian luar
Lobi
32 inci televisyen LCD dengan satelit, TV

Ulasan

8.8 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Termasuk parkir
  • Pengemasan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Penyaman udara
  • Dobi
  • Wi-fi percuma
Harga semasa ialah RM97
RM114 jumlah
termasuk cukai & fi
27 Jul - 28 Jul

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 10 daripada 10 bilik

Standard Twin Room

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Bidet
Pengering rambut
Cerek elektrik
Pembancuh kopi/teh
Air botol percuma
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Standard Room, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Bidet
Pengering rambut
Cerek elektrik
Pembancuh kopi/teh
Air botol percuma
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Room, 1 Katil Ratu (Queen)

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Bidet
Pengering rambut
Cerek elektrik
Pembancuh kopi/teh
Air botol percuma
  • 22 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Deluxe Double Room

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Bidet
Pengering rambut
Cerek elektrik
Pembancuh kopi/teh
Air botol percuma
  • 29 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 1 Katil Bujang (Single)

Single Room with No Window

  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Bujang (Single)

Standard Twin Room

  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Standard King Room

  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Queen and Single Room

  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Bujang (Single) dan 1 Katil Ratu (Queen)

Standard Queen Room

  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Standard Room

  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Lot 7551, Ground Floor, Assyakirin Commercial Centre, Bintulu, Sarawak, 97000

Tempat berdekatan

  • Dataran Perdagangan Assyakirin - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Kelab Golf Bintulu - 3 min memandu - 3.3 km
  • Pasar Utama Bintulu - 4 min memandu - 4.0 km
  • Pantai Tanjung Batu - 4 min memandu - 2.5 km
  • The Spring - 4 min memandu - 3.3 km

Bergerak

  • Bintulu (BTU) - 24 minit memandu

Restoran

  • ‪SugarBun - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Brew73° Gastropub - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Secret Recipe - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Aliya Maju Cafe - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Kopitiam, Medan Jaya - ‬4 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Inn86

Sorotan hartanah
Inn86 menyediakan kemudahan seperti perkhidmatan pencucian kering/dobi dan pusat perniagaan. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Tempat simpanan bagasi, meja/kaunter hadapan 24 jam dan hartanah bebas asap rokok
  • Lif
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Inn86 menawarkan sentuhan bermakna seperti penyaman udara, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi berkongsi dengan pancuran mandi dan bidet
  • 32-inci sebuah TV LCD dengan saluran satelit
  • Cerek elektrik, setiap hari dan meja

Bahasa

Bahasa Cina (Mandarin), Bahasa Inggeris, Bahasa Filipina, Bahasa Melayu

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat perniagaan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Palang cekau berdekatan tandas

Lain-lain

  • 3 tingkat
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bidet
  • Bilik mandi berkongsi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 32-inci dengan saluran kabel/satelit

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh

Lain-lain

  • Meja
  • Penyaman udara
  • Seterika/papan seterika atas permintaan

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 15:00
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 2 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit: MYR 50.00 sepenginapan

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima

Hartanah juga dikenali sebagai

INN86 Hotel Bintulu
INN86 Hotel
INN86 Bintulu
INN86 Hotel
INN86 Bintulu
INN86 Hotel Bintulu

Soalan lazim

Adakah Inn86 mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Inn86?

Setakat 18 Jul 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Inn86 pada 27 Jul 2025 bermula serendah RM 96.69, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Inn86?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Inn86?

Daftar masuk bermula jam 15:00. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di Inn86?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Inn86?

Terletak berhampiran pantai, hotel ini sejauh 1 bt (2 km) dari Dataran Perdagangan Assyakirin, Wisma Bintulu dan Taman Tumbina Bintulu. Pantai Tanjung Batu dan Kelab Golf Bintulu juga dalam jarak 2 bt (3 km).

Inn86 Ulasan

Ulasan

8.8

Cemerlang

Penilaian 10 - Cemerlang. 22 daripada 42 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 15 daripada 42 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 3 daripada 42 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 42 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 42 ulasan

9.0/10

Kebersihan

9.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.0/10

Kemudahan

8.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.8/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Muhammad Afiq

Menginap 2 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Kuok Ming

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Gloria

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menakjubkan
Menginap 5 malam pada Jan 2024

10/10 Cemerlang

anirawati, sibu

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Sgt selesa dan bersih

Akan menginap lagi di sana. Sangat selesa dan tempat strategik.
Menginap 1 malam pada Dis 2017

8/10 Baik

augustine

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Nov 2017

10/10 Cemerlang

Lim Fung

Menginap 2 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

立地良し

ミリからビントゥルへ入り、翌朝のフライトのために1泊しました。 徒歩5分圏内にバスターミナルやフードコート、大型スーパーもあるので立地は結構良かったです。 ホテルは古い建物を改装したもので、若干下水が臭いましたが他は概ね清潔でした。 アメニティが割と豊富で、日本のビジホ程度くらいにはありました。あまり考えられませんが、飛び込みでいきなり泊まっても困ることはないでしょう。
Menginap 1 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Chai

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
in the centre of town,nice will come again
Menginap 1 malam pada Apr 2023

10/10 Cemerlang

chien yong

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Will come again
Menginap 1 malam pada Jan 2022

8/10 Baik

Chai

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Nov 2019

10/10 Cemerlang

Ekie

Menginap 1 malam pada Nov 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Sep 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Friendly staff
Menginap 2 malam pada Sep 2019

10/10 Cemerlang

Helene Sute

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2019

8/10 Baik

Dilot

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Yes i like it
Menginap 1 malam pada Jul 2019

8/10 Baik

Michael

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Good

No comment
Menginap 2 malam pada Jul 2019

6/10 Boleh diterima

Khairul

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
It's not their fault actually. The next door karaoke bar was next to my room. They were yelping the whole night until 4 am!!. And it was mid week. Imagine what weekend is like.
Menginap 1 malam pada Jun 2019

10/10 Cemerlang

ES

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Satisfied with my stay at Inn86
Menginap 1 malam pada Jun 2019

4/10 Lemah

Stephen, Kuching

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Very poor ventilation, can sleep well due to someone smoke inside the Hotel and the smoke somehow get into the room and the all room become smiley. Open the window couldn’t help.
Menginap 1 malam pada Mac 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Menginap 2 malam pada Dis 2018

8/10 Baik

Ng

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Sep 2018

8/10 Baik

NIK NOR AZMAN

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Sep 2018

8/10 Baik

Carl, Klang

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
I stayed for 2 nights. Wifi is good. There are a lit of restaurants nearby. Also convinience stores. Hotel rate is good but for that my room is without window. :-)
Menginap 2 malam pada Sep 2018

8/10 Baik

NIK NOR AZMAN

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Sep 2018