Wingate by Wyndham Biloxi/Ocean Springs

Hartanah 2.5 bintang
Hotel di Biloxi terdapat sarapan percuma dan bar pantai

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Wingate by Wyndham Biloxi/Ocean Springs

Bahagian luar
Peralatan tempat tidur premium, gebar bulu kapas, katil Select Comfort
Termasuk sarapan Eropah setiap hari
Kolam renang terbuka bermusim, kerusi lepak pantai
Bahagian luar

Ulasan

6.6 daripada 10

Kemudahan popular

  • Bar
  • Kolam
  • Dobi
  • Termasuk sarapan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Termasuk parkir
Harga semasa ialah RM260
RM284 jumlah
termasuk cukai & fi
4 Nov - 5 Nov

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik

Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking, Jetted Tub (Standing Shower)

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LED
Menu bantal
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 1 Katil Raja (King), Accessible, Non Smoking (Mobility/Roll-In Shower)

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LED
Menu bantal
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LED
Menu bantal
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Room, 2 Katil Ratu (Queen), Accessible, Non Smoking (Mobility/Tub with Grab Bars)

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LED
Menu bantal
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Room, 2 Katil Ratu (Queen), Non Smoking

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LED
Menu bantal
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Terletak di Biloxi, Wingate by Wyndham Biloxi/Ocean Springs berada berhampiran dengan lapangan terbang dan berhampiran pantai. Memorial Veteran Mississippi Vietnam dan Memorial Taufan Katrina merupakan tempat menarik tempatan dan antara tempat menarik kawasan ini termasuk Realizations - The Walter Anderson Shop dan On the Menu: A Kitchen Gallery. Skate Zone dan Muzium Industri Maritim dan Makanan Laut juga disarankan untuk dikunjungi.
Peta
7827 Lamar Pool, Biloxi, MS, 39532

Tempat berdekatan

  • Muzium Seni Walter Anderson - 6 min memandu - 6.5 km
  • Pantai Front - 7 min memandu - 7.9 km
  • IP Casino - 8 min memandu - 12.5 km
  • Kasino Beau Rivage - 10 min memandu - 14.6 km
  • Hard Rock Casino Biloxi - 11 min memandu - 15.4 km

Bergerak

  • Stesen Gulfport Amtrak - 24 minit memandu
  • Gulfport, MS (GPT-Lapangan Terbang Antarabangsa Gulfport - Biloxi) - 20 minit memandu

Restoran

  • ‪Circle K - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪McDonald's - ‬16 min berjalan kaki
  • ‪Waffle House - ‬14 min berjalan kaki
  • ‪Coffee Y’all - ‬5 min memandu
  • ‪Indian Delight - ‬3 min memandu

Tentang hartanah ini

Wingate by Wyndham Biloxi/Ocean Springs

Hotel berdekatan IP Casino
Pertimbangkan penginapan di Wingate by Wyndham Biloxi/Ocean Springs dan manfaatkan sarapan Eropah percuma, 10 bar pantai dan kemudahan dobi. Sebagai tambahan kepada pendiangan di lobi, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma dengan kelajuan 50+ Mbps.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Kolam renang bersama dengan kerusi lepak pantai
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Tempat letak kenderaan RV/bas/trak, kolam renang terbuka bermusim dan daftar keluar ekspres
  • Stesen komputer, perkhidmatan ATM/perbankan dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 84 bilik yang dilengkapkan perabot secara berasingan mempunyai keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan menu bantal, di samping kemudahan seperti Wi-fi percuma dan penyaman udara.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Katil Select Comfort, gebar bulu kapas dan katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Bilik mandi persendirian dengan hulu semburan hidrourut dan tab mandi rendaman dalam
  • 42-inci TV LED dengan saluran kabel
  • Peti sejuk, ketuhar gelombang mikro dan kot/katil bayi percuma

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 50+ Mbps

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan RV/bas/trak di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan Eropah percuma tersedia setiap hari
  • 10 bar pantai
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Aktiviti menarik

  • Kolam renang terbuka bermusim
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Katil bayi di dalam bilik
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi
  • Ketuhar gelombang mikro dalam bilik
  • Kolam renang terbuka bermusim
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • ATM
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (atas permintaan)

Perkhidmatan perniagaan

  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Kerusi lepak tepi kolam

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • 4 ruang letak kenderaan mudah diakses
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lif
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 3 tingkat
  • Dibina pada 1990
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Pendiangan di lobi
  • Seni bina tradisional

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Gebar bulu kapas
  • Katil bayi percuma
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Langsir gelap terus
  • Menu bantal
  • Peralatan tempat tidur premium
  • Tilam Select Comfort

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Hulu semburan hidrourut
  • Pengering rambut
  • Tab mandi rendaman dalam
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED 42-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Ketuhar gelombang mikro
  • Pembancuh kopi/teh
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Meja
  • Panggilan tempatan percuma
  • Penyaman udara
  • Perabot berasingan
  • Seterika/papan seterika
  • Sistem pemanasan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 3:00
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 21

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
17 kanak-kanak boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak USD10.0 sehari
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit tunai: USD 100 setiap penginapan, sepenginapan
  • Deposit tunai untuk Cuti Musim Bunga: USD 100.00 sepenginapan untuk tetamu yang menginap antara 11 April - 14 April

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran katil lipat simpan: USD 10.0 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hanya tempahan daripada tetamu bukan tempatan diterima. Tetamu yang tinggal dalam lingkungan 72 km (45 batu) dari hartanah tidak akan dibenarkan untuk mendaftar masuk
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Commitment to Clean (Choice)

Perkara yang kami harus menyebut

Kolam bermusim akan dibuka dari April hingga Oktober
Akses kolam renang tersedia dari 8:30 hingga 22:00
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Kanak-kanak di bawah umur 16 tahun tidak dibenarkan masuk ke dalam kolam renang atau kemudahan kecergasan tanpa pengawasan orang dewasa

Hartanah juga dikenali sebagai

Quality Inn Biloxi
Comfort Inn Ocean Springs Hotel Biloxi
Comfort Inn Biloxi Ocean Springs Hotel
Comfort Inn Ocean Springs Hotel
Comfort Inn Ocean Springs
Quality Biloxi
Quality Inn Biloxi Ocean Springs
Wingate by Wyndham Biloxi/Ocean Springs Hotel
Wingate by Wyndham Biloxi/Ocean Springs Biloxi
Wingate by Wyndham Biloxi/Ocean Springs Hotel Biloxi

Soalan lazim

Adakah Wingate by Wyndham Biloxi/Ocean Springs mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka bermusim. Akses kolam dari 8:30–22:00.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Wingate by Wyndham Biloxi/Ocean Springs?

Setakat 22 Okt 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Wingate by Wyndham Biloxi/Ocean Springs pada 4 Nov 2025 bermula serendah RM 260.3, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Wingate by Wyndham Biloxi/Ocean Springs mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Wingate by Wyndham Biloxi/Ocean Springs?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Wingate by Wyndham Biloxi/Ocean Springs?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 3:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Wingate by Wyndham Biloxi/Ocean Springs?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Wingate by Wyndham Biloxi/Ocean Springs?

Terletak berhampiran dengan lapangan terbang, hotel ini sejauh 0.8 mi (1.3 km) from Kawasan Perlindungan Hidupan Liar Nasional Mississippi Sandhill Crane dan 2.9 mi (4.6 km) from Kelab Golf Gulf Hills. Realizations - The Walter Anderson Shop dan Muzium Seni Walter Anderson juga dalam jarak 6 bt (10 km).

Ulasan

Wingate by Wyndham Biloxi/Ocean Springs Ulasan

6.6

7.0

Kebersihan

7.8

Lokasi

7.6

Kakitangan & perkhidmatan

6.6

Mesra alam

6.4

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 253 daripada 1009 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 264 daripada 1009 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 191 daripada 1009 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 125 daripada 1009 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 176 daripada 1009 ulasan

Ulasan

2/10 Teruk

Ralph

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kemudahan
Did not have all the linens we needed. There was construction material on the floor and the toilet seat was ready to fall off. The problem with linen carried over to the second day and the toilet seat still had not been repaired after reporting it to the office upon arrival first morning. There was no coffee made. We had to wait for them to make us some coffee and this was at 8 o’clock.. I was in room 104.
Menginap 3 malam pada Okt 2025

4/10 Lemah

David, Sedro-Woolley

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Breakfast was horrible. Cold scrambled eggs with biscuits and store bought gravy. Freeway traffic kept us up all night. Room was supposedly remodeled but still had a funky smell.
Menginap 1 malam pada Okt 2025

4/10 Lemah

David

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The first night was good, but in the morning we noticed the toilet was broken. I called for maintenance, only to be told there was no maintenance, and housekeeping would check on the toilet when possible. I requested a room change only to be moved to a room that had not been cleaned in a long time. There was a strong odor of mildew in the room, cobwebs everywhere, burnt lamp shades, and dirt on the walls. I requested another room, only to be asked if I used the dirty room. After getting another room, we decided to cut our trip short, and leave in the morning. I asked for a refund for that night only to be told "we don't give refunds. I will never stay at any of these hotels again.
Menginap 3 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

JOHN

Menginap 1 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Lauren

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan
Nice updates but could use some attention to detail.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

carol, harvey

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

Patricia

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Foul smell in the rooms. Toilet out of order. No maintenance or cleaning personnel on the premises. I was given a plunger. Disgraceful experience. Multiple people experienced the same thing.
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

Patricia

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Foul smell. No cleaning and maintenance staff.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

Patricia

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The room had a foul smell. Toilet stopped up. No staff available for cleaning, maintenance, etc. Made several complaints to front desk. Complained via email to management. The rooms should not have been rented at all. Several parties experienced the same thing. Very disappointed. Jet tub worked in my room, but not in the others.
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

TStazia

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Love it
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Lisa

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Great location. Pool looked nice but did not get a chance to go in. Did not take advantage of breakfast. I needed to do laundry but the one machine was not working. The staf tried helping me and was able to provide me with the address of a local laundry facility. Did not like to go out for laundey after being out on the road 8+ hrs.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Luz

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The place odor was very bad the smell of fumigation for insets was horrible the breakfast was really bad the place needs to be painted. For me didn’t made the standards of Wyndham reputation
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Jason

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
-
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

Kyla

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Left arm covered in bedbugs bites and the smell of mold in the room
Menginap 3 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Daniel

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Had to ask for a new room since the first one they gave us was SUPER DIRTY towels still on the floor and bed not made. New room was okay but still dirty Breakfast area was dirty, full of trash, waffle maker did not work, trash smelled like used pads, etc. horrible place
Menginap 1 malam pada Jul 2025

4/10 Lemah

Edmony

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
There was mold on the outside of the building. The trash was overflowing leading into the lobby. The air inside felt damp and smelled of mildew. The bathroom had dust. The refrigerator wasn’t cleaned out prior to our stay. The pool water was murky and it had a ring around the perimeter. Trash from other guests were left under and around the chairs. Probably won’t revisit.
This is where they placed the clean towels. We had to collect them and bring them to the front desk everyday. We couldn’t get new clean towels without doing this.
The toilet was not clean and had a ring around it
Menginap 4 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Norris

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Some up
Menginap 3 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Erica, WIlliamsburg

Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan
There is extensive water damage to the whole property. From the outside it is a really nice place but as soon as you step foot inside you are met with a stench. The second floor was far worse. The pool was disgusting and hot. The first room we were given was soaking wet.. like the fire sprinklers turned on. The second room was better.. the smell was still really bad. The breakfast was subpar. We didn’t eat because of the cleanliness issues of the property. It does seem like there are only 2 people who work here. They were nice but goodness gracious.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
very loud, interior was old and gross looking
Menginap 1 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Vickie

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

TERRIBLE

Rundown hotel. Needs A LOT of updating. Smelled of roach spray and mildew. The only thing good about the place was the bed was comfortable; plenty of hot water; and, the pool was good. I am disappointed and letdown that this is a Wyndham establishment.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Worst stay

Lobby /breakfast area is very unsanitary. There is a scent of dead rodents was over bearing in the common area. The swimming pool had aluminum cans and trash at the bottom. Rodent droppings and dead rodents caught on traps near the out of order ice machine on 2nd floor. Could be a great hotel with proper upkeep.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Isabel

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Okay for a short time

Stayed for a month for work. Overall decent, but the wifi is basically unusable. No one comes to clean the room despite the sign in the room saying it will be cleaned every few days. Noisy during the weekends, loud bass and people running around being loud in the halls. Gets a little dirty as well in the hallways and elevator. The staff are at the front desk maybe 50% of the time. There’s one public washer/dryer for the whole hotel, only takes quarters.
Menginap 22 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Anita

Menginap 1 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Philip

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Poor condition the floors on the second level had soft spot and felt like you was about to fall thru the floor. The hall way had been vacuumed in no telling when. My room had holes in the wall the Tv didn’t work lamp was falling off the wall. no curtains the rod looks as if it had been ripped off. My room Had a sink hole soft spot in the floor. Still had previous tenant dirty underwear in the closet. The bed sheets look they was not changed only made up. Hotel description says had large truck parking it does not. Elevator was nasty door had rust all over it. Would never recommend this for anyone to stay at.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Jacklin

Menginap 4 malam pada Jun 2025