Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma
Tempat letak kenderaan dan pengangkutan
Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
Tempat letak kenderaan RV/bas/trak percuma di tapak hartanah
Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda dan tempat letak van tersedia
Makanan dan minuman
Kopi dan teh di kawasan umum
Mesra keluarga
Katil bayi percuma
Ketuhar gelombang mikro dalam bilik
Peti sejuk dalam bilik
Kemudahan
Meja/kaunter hadapan 24 jam
Mesin layan diri
Perkhidmatan tetamu
Pengemasan (harian)
Pertukaran cadar (atas permintaan)
Pertukaran tuala atas permintaan
Kebolehcapaian
Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
Alat bantuan mendengar
Boleh diakses kerusi roda
Kunci pintu berketinggian rendah
Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
Papan tanda braille/timbul
Port pandangan berketinggian rendah pada pintu
Susur tangan di tangga
Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
Tempat letak van mudah diakses kerusi roda
Tiada lif
Lain-lain
2 tingkat
Cawan boleh guna semula
Dasar sisa makanan yang komprehensif
Hartanah bebas asap rokok
Pilihan tempat makan vegan
Pilihan tempat makan vegetarian
Pinggan mangkuk boleh guna semula
Sarapan vegetarian tersedia
Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
Sekurang-kurangnya 80% daripada makanan bersumber tempatan
Sekurang-kurangnya 80% makanan organik
Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
Tiada botol air plastik
Tiada botol minuman ringan plastik
Tiada straw minuman plastik
Tiada sudu kopi plastik
Tingkap dwilapisan
Kemudahan bilik
Bilik tidur
Cadar disediakan
Katil bayi percuma
Langsir gelap terus
Bilik mandi
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran mandi/tab mandi
Kelengkapan dandanan diri percuma
Kertas tandas
Sabun
Syampu
Tuala disediakan
Hiburan
Filem berbayar
TV LCD dengan saluran premium
Makanan dan minuman
Ketuhar gelombang mikro
Peti sejuk
Lain-lain
Akses melalui koridor luar
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Pancuran mandi cekap air
Panggilan tempatan percuma
Pencahayaan LED
Penyaman udara
Produk pembersihan adalah mesra alam
Sistem pemanasan
Telefon
Dasar
Daftar masuk
Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 5:00
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18
Daftar keluar
Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar ekspres tersedia
Arahan daftar masuk khas
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Kaedah akses
Kaunter hadapan dengan kakitangan
Haiwan peliharaan
Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak USD 15 setiap haiwan kesayangan, semalam (maksimum USD 105 setiap penginapan)
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
2 ekor (sehingga 36 kg setiap haiwan peliharaan)
Haiwan kesayangan tidak boleh dibiarkan tanpa pengawasan
Sekatan dikenakan; untuk mengetahui dengan lebih lanjut, hubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan
Kanak-kanak dan katil tambahan
Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan
Jenis bayaran hartanah
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
Bayaran haiwan kesayangan: USD 15 setiap haiwan kesayangan, semalam (maksimum USD 105 untuk setiap penginapan
Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah katil bayi
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Pengemasan harian dimasukkan untuk penginapan selama 6 malam atau kurang. Pengemasan terhad disediakan untuk penginapan 7 malam atau lebih.
Haiwan kesayangan mesti diisytiharkan semasa daftar masuk. Tetamu yang membawa 1 haiwan kesayangan tidak akan dikenakan bayaran haiwan kesayangan. Fi haiwan kesayangan yang disenaraikan dalam bahagian Fi hanya terpakai jika tetamu membawa 2 atau lebih haiwan kesayangan. Haiwan kesayangan mesti diikat di kawasan awam hartanah. Para tetamu dijangka membersihkan kawasan haiwan kesayangan mereka.
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)
Hartanah juga dikenali sebagai
Red Roof Inn Benton Harbor St Joseph
Red Roof Inn St Joseph
Red Roof Inn St Joseph Motel
Red Roof Inn St Joseph Motel Benton Harbor
Red Roof Inn Benton Harbor St Joseph Motel
Red Roof Inn Benton Harbor St Joseph
Red Roof Inn Benton Harbor - St Joseph Hotel
Red Roof Inn Benton Harbor - St Joseph Benton Harbor
Red Roof Inn Benton Harbor - St Joseph Hotel Benton Harbor
Soalan lazim
Adakah Red Roof Inn Benton Harbor - St Joseph mesra haiwan kesayangan?
Ya, Red Roof Inn Benton Harbor - St Joseph membenarkan kucing dan anjing (had 2 ekor) dengan berat maksimum sehingga 36 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak USD15 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.
Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Red Roof Inn Benton Harbor - St Joseph?
Setakat 22 Jun 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Red Roof Inn Benton Harbor - St Joseph pada 23 Jun 2025 bermula serendah RM 267.93, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.
Berapakah fi parkir di Red Roof Inn Benton Harbor - St Joseph?
Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.
Apakah masa daftar masuk di Red Roof Inn Benton Harbor - St Joseph?
Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 5:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.
Apakah masa daftar keluar di Red Roof Inn Benton Harbor - St Joseph?
Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.
Di manakah terletaknya Red Roof Inn Benton Harbor - St Joseph?
Terletak di tengah-tengah Benton Harbor, hotel ini sejauh 3.8 km dari Intercare Community Health Network serta dalam jarak 6 bt (10 km) of Tasik Michigan dan Kolej Lake Michigan. Pusat Perubatan Daerah Lakeland dan Kelab Golf Harbor Shores juga dalam jarak 6 bt (10 km).
Red Roof Inn Benton Harbor - St Joseph Ulasan
Ulasan
5.4
Semua ulasan ditunjukkan daripada pengalaman tetamu sebenar. Hanya pengembara yang telah menempah penginapan dengan kami boleh menyerahkan ulasan. Kami mengesahkan ulasan berdasarkan garis panduan kami dan menerbitkan semua ulasan, positif atau negatif.Maklumat lanjutTerbuka dalam tetingkap baharu
Penilaian 10 - Cemerlang. 136 daripada 987 ulasan
10 - Cemerlang
136
Penilaian 8 - Baik. 170 daripada 987 ulasan
8 - Baik
170
Penilaian 6 - Boleh diterima. 194 daripada 987 ulasan
6 - Boleh diterima
194
Penilaian 4 - Lemah. 175 daripada 987 ulasan
4 - Lemah
175
Penilaian 2 - Teruk. 312 daripada 987 ulasan
2 - Teruk
312
5.4/10
Kebersihan
6.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
4.6/10
Kemudahan
5.2/10
Keadaan hartanah & kemudahan
4.8/10
Mesra alam
Ulasan
2/10 Teruk
Lonnie R Billiter
Mengembara bersama keluarga
22 Jun 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The place is filthy. The sheets and comforter have stains on them. Holes in the walls next to the toilet. This place is disgusting.
Lonnie R Billiter
Menginap 1 malam pada Jun 2025
4/10 Lemah
Ashley
Mengembara bersama pasangan
21 Jun 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Room was dingy and needed major updates. Ceiling looked like it was falling apart, floor was sticky, the room smelled very heavy of smoke, and the latch on the door would not lock. Felt unsafe staying in this area. We didn’t even use the shower because it was so dirty. This hotel is not worth the price. It needs to be heavily reduced or updated and maintained. Friendly service was the only thing there was to like unfortunately.
Ashley
Menginap 1 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Erica
21 Jun 2025
It was nice for the price, but sketchy outside.
Erica
Menginap 1 malam pada Jun 2025
2/10 Teruk
Damian
Mengembara bersama pasangan
21 Jun 2025
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Absolute dump
Damian
Menginap 1 malam pada Jun 2025
2/10 Teruk
Lisa
15 Jun 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
This place was absolutely nasty smelled of smoke carpet had cigarette ash on carpet nothing was clean except the bedding was white looked clean but very stinky . Room also smelled of mold or mildew. Def nasty .
Lisa
Menginap 1 malam pada Jun 2025
4/10 Lemah
William
10 Jun 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Old and run down.
William
Menginap 3 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Robin
30 Mei 2025
Sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Robin
Menginap 1 malam pada Mei 2025
2/10 Teruk
Kaitlyn
23 Mei 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
When I checked into the room the tv was still on and the bed wasn’t properly made and it gave me and my fiancé very uncomfortable feeling. The cleanliness of the room questions the ability of the housekeeping staff of this establishment.
Kaitlyn
Menginap 1 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
ylonda
Mengembara bersama kumpulan
18 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Everything was fine
ylonda
Menginap 1 malam pada Mei 2025
6/10 Boleh diterima
Guadalupe
18 Mei 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Guadalupe
Menginap 2 malam pada Mei 2025
2/10 Teruk
Karla jane
18 Mei 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Karla jane
Menginap 1 malam pada Mei 2025
2/10 Teruk
Robert
17 Mei 2025
Tidak sukakan: Kebersihan
I made this reservation for a friend. It was clearly stated on the itinerary that checkout was at noon, she was told that she would have to leave at 11 and had to beg them to let her leave at 11:30.Will not be using red roof inn again.
Robert
Menginap 1 malam pada Mei 2025
4/10 Lemah
Aurelia
16 Mei 2025
Aurelia
Menginap 1 malam pada Mei 2025
4/10 Lemah
Jim
Mengembara bersama pasangan
2 Mei 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Floor and walls around door and surface of refrigerator were all very dirty. Vinyl covering of desk chair was 25% missing, If there were negative stars I would use them for the rating.
Jim
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Tiffanie
24 Apr 2025
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Understaffed but still got the job done.
Tiffanie
Menginap 1 malam pada Apr 2025
2/10 Teruk
Rocio
21 Mac 2025
Terrible
Rocio
Menginap 1 malam pada Jul 2024
6/10 Boleh diterima
Leonard
Mengembara bersama keluarga
16 Mac 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
My bed was sinking in
Leonard
Menginap 1 malam pada Mac 2025
4/10 Lemah
Missy
22 Feb 2025
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Missy
Menginap 1 malam pada Feb 2025
2/10 Teruk
Craig
14 Feb 2025
I had a beer can , booths , and pills all under the bed didn’t notice until I was getting ready to check out to look for my wallet. Great front desk service but poor room cleaning.
Craig
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Sachel
30 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The quietness safe environment walking distance
Sachel
Menginap 1 malam pada Jan 2025
8/10 Baik
David
1 Jan 2025
David
Menginap 1 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Sachel
27 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The housekeepers
Sachel
Menginap 1 malam pada Dis 2024
8/10 Baik
Bradford
Mengembara bersama keluarga
22 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bradford
Menginap 1 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Sachel
18 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The housekeepers were great provided great service
Sachel
Menginap 3 malam pada Dis 2024
8/10 Baik
Bradford
Mengembara bersama keluarga
18 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik