Hotel Pai Viceroy

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di Bengaluru terdapat sarapan percuma dan letak kenderaan valet percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

7.2 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Termasuk sarapan
  • Perkhidmatan bilik
  • Dobi
  • Pengemasan
  • Termasuk parkir
Harga semasa ialah RM176
RM185 jumlah
termasuk cukai & fi
18 Dis - 19 Dis

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik

Superior Room

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Bilik mandi persendirian
Bidet
Cerek elektrik
Air botol percuma
Bar mini
Saluran kabel
  • 20 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen) ATAU 1 Katil Bujang (Single)

Suite

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Bilik mandi persendirian
Bidet
Cerek elektrik
Air botol percuma
Bar mini
Saluran kabel
  • 19 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Executive Room, 1 Katil Ratu (Queen)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Bilik mandi persendirian
Bidet
Cerek elektrik
Air botol percuma
Bar mini
Saluran kabel
  • 22 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
#1504, 16th Cross, 9th Main 3rd Block, Jayanagar, Bengaluru, Karnataka, 560011

Tempat berdekatan

  • Ire Orbis - 11 min berjalan kaki - 1.0 km
  • Taman Botani Lalbagh - 11 min berjalan kaki - 1.0 km
  • Pusat Konvensyen Nimhans - 6 min memandu - 1.8 km
  • Gandhi Bazaar - 6 min memandu - 2.2 km
  • Bannerghatta Road - 7 min memandu - 2.5 km

Bergerak

  • Stesen Lalbagh - 2 minit memandu
  • Stesen South End Circle - 8 minit berjalan kaki
  • Bengaluru (BLR-Kempegowda Intl.) - 64 minit memandu

Restoran

  • ‪Phurr - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Andhra Ruchulu - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Bangalore Cafe - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Ground Up - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Namma Filter Coffee - ‬6 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Pai Viceroy

Hotel berdekatan M.G. Road
Pertimbangkan penginapan di Hotel Pai Viceroy dan manfaatkan sarapan bufet percuma, pencucian kering/dobi dan bar. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan pusat perniagaan dan restoran.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj), daftar masuk ekspres dan perkhidmatan perkahwinan
  • Dewan bankuet, meja/kaunter hadapan 24 jam dan bantuan pelancongan/tiket
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Hotel Pai Viceroy memiliki keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan ruang kerja komputer riba, seperti manfaat seperti penyaman udara dan tempat duduk berasingan.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan tab mandi dan bidet
  • Tempat duduk berasingan, saluran kabel dan cerek elektrik

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia setiap hari 7:00 hingga 10:30
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • ATM
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Pusat persidangan (ruang seluas 111 meter persegi)

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Kaunter dan singki berketinggian rendah
  • Lif
  • Tali tarik kecemasan bilik mandi
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 4 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 2002
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)

Bilik mandi

  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Pengering rambut (atas permintaan)
  • Selipar
  • Tab mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon
  • Tempat duduk berasingan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 12:30; Masa tamat daftar masuk: 11:30
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 24 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Semasa daftar masuk, tetamu mesti memberikan rekod Vaksinasi COVID-19 lengkap
Syarat rekod Vaksinasi COVID-19 dikenakan untuk semua tetamu berumur 14 dan ke atas; tetamu mestilah telah menerima vaksinasi COVID-19 lengkap sekurang-kurangnya 1 hari sebelum daftar masuk
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR500.0 sehari
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 1800 setiap kenderaan (sehala)
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 500.0 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
langkah-langkah keselamatan perlu dipakai di hartanah untuk tetamu tanpa vaksinasi COVID-19.
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Pai Viceroy
Hotel Pai Viceroy Bengaluru
Pai Viceroy Bengaluru
Pai Viceroy Hotel
Pai Viceroy Jayanagar Hotel Bangalore
Hotel Pai Viceroy Hotel
Hotel Pai Viceroy Bengaluru
Hotel Pai Viceroy Hotel Bengaluru

Soalan lazim

Adakah Hotel Pai Viceroy mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Hotel Pai Viceroy?

Setakat 17 Dis 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Hotel Pai Viceroy pada 18 Dis 2025 bermula serendah RM 175.93, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Hotel Pai Viceroy?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Pai Viceroy?

Masa mula daftar masuk: 12:30; Masa tamat daftar masuk: 11:30.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Pai Viceroy?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Hotel Pai Viceroy memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak INR1800 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Hotel Pai Viceroy?

Terletak di Jayanagar, hotel ini sejauh 2 bt (3 km) dari Taman Botani Lalbagh, Gandhi Bazaar dan Bull Temple (Kuil Lembu). Pusat Konvensyen Nimhans dan Bannerghatta Road juga dalam jarak 3 bt (5 km). Stesen Lalbagh sejauh 20 minit berjalan kaki dan Stesen Rashtreeya Vidyalaya Road sejauh 23 minit berjalan kaki.

Ulasan

Hotel Pai Viceroy Ulasan

7.2

Baik

7.6

Kebersihan

7.4

Lokasi

7.8

Kakitangan & perkhidmatan

8.0

Mesra alam

7.2

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 3 daripada 18 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 6 daripada 18 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 7 daripada 18 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 18 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 18 ulasan

Ulasan

10/10 Cemerlang

Charanjeet, Cypress

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Easy place to spend 2-3 nights. Staff is attentive and prompt. Room service was fast and tasty. Buffet breakfast was alright... Simple South Indian fare (recommend paying up Rs. 100 for the Mulbagal dosa served at the buffet as a special order from the dosa corner in the same building). Overall a great mid-priced business hotel.
Menginap 3 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

OLIVE

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff were very helpful
Menginap 17 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

Lakshmi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

excellent stay at Pai Viceroy Bangalore

We stayed in the executive room for almost 2 weeks. The front desk, restaurant and house keeping staff are very responsive and really want to take care of the customer needs. The breakfast (included in my case) is excellent south indian food. The rooms need some renovation and they are doing it one room at a time. the bathroom shower is a bit small. Considering this is in the heart of Jayanagar, the value for the money is great.
Menginap 5 malam pada Feb 2020

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Amazing

Amazing stay at hotel PAI VICEROY, rooms were clean, good staff and breakfast
Menginap 1 malam pada Sep 2018

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
*Restaurant ambience very good and excellent food *Room Service and Restaurant service excellent *Staff efficient *Mosquitoes in the room *Coffee maker broken and plug could not fit in the socket as the space between the mirror and table was less
Menginap 1 malam pada Mei 2018

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Bathroom was too small. Tv didn't have regional channels

8/10 Baik

Mrs balvinder Kaur

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

overall good

overall satisfied

6/10 Boleh diterima

Venugopala

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Badly maintained rooms

Room and the toilet were very dirty. We couldn't sleep as there was continuous noise outside. It very much overpriced for the quality of the room and the facilities

8/10 Baik

Ashish

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

not happy

the rooms were old and stinked

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan

Fair place with good food and service

We were there for 5 nights. Building is old needs better ventilation, plumbing and furnishing. These shortcomings were well compensated by the attentive and friendly staff. The South Indian breakfast is a truly delight both in terms of quality and variety.

6/10 Boleh diterima

Sr, California

Sukakan: Kebersihan

Decent hotel

Front desk needs improvement, especially regarding communication

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

6/10 Boleh diterima

Radhakrishnan, Doha, Qatar

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

PAI VICEROY BANGALORE

Stayed in the hotel for a couple of nights. Good service. The staff were very friendly. Excellent breakfast. I only wished the room was a little bigger. Both the superior rooms given to me and my son were found very small. I want to thank Jagannath, the transportation guy arranged by the hotel for his pleasant and positiveness. R.P.Nair

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Poor Service, Poor quality. no hot water