Golden Residency

Hartanah 2.0 bintang
Hotel di Bengaluru terdapat sarapan percuma dan letak kenderaan valet percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

6.8 daripada 10

Kemudahan popular

  • Perkhidmatan bilik
  • Termasuk sarapan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Pengemasan
  • Penyaman udara
  • Dobi

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Suite

Sorotan

Penyaman udara
TV definisi tinggi
Kipas siling
Katil berlapik
Katil sofa
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Double Room (AC)

Sorotan

Penyaman udara
TV definisi tinggi
Kipas siling
Katil berlapik
Katil sofa
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Standard Double Room (Non AC)

Sorotan

Penyaman udara
TV definisi tinggi
Kipas siling
Katil berlapik
Katil sofa
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Double Room (AC)

Sorotan

Penyaman udara
TV definisi tinggi
Kipas siling
Katil berlapik
Katil sofa
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
#28, 2nd Main Rd,4th cross, Opp Kanishk, Gandhinagar,Near Majestic City Rail, Bengaluru, Karnataka, 560009

Tempat berdekatan

  • Taman Kebebasan - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • The Potter's House Christian Fellowship Church - 8 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Bangalore Turf Club - 8 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Taman Cubbon - 16 min berjalan kaki - 1.4 km
  • Vidhana Soudha - 17 min berjalan kaki - 1.5 km

Bergerak

  • Stesen Sir M Visvesvaraya - 14 minit berjalan kaki
  • Krantivira Sangolli Rayanna - 16 minit berjalan kaki
  • Bengaluru (BLR-Kempegowda Intl.) - 46 minit memandu

Restoran

  • ‪Chicken County - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Mudde Madappa mess - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪indraprastha vegeterian - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Sukh Sagar GandhiNagar - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Mavalli Tiffin Rooms (MTR 1924) - ‬4 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Golden Residency

Hotel berdekatan M.G. Road
Manfaatkan sarapan Eropah percuma, beli-belah di tapak dan pencucian kering/dobi di Golden Residency. Sebagai tambahan kepada pendiangan di lobi, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj), daftar keluar ekspres dan daftar masuk ekspres
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, hartanah bebas asap rokok dan bantuan pelancongan/tiket
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Golden Residency menampilkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti Wi-fi percuma dan penyaman udara.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Tilam berlapik dan katil sofa
  • Berbilang bilik mandi dengan hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • Televisyen definisi tinggi dengan saluran kabel
  • Kipas siling, setiap hari dan telefon

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam (surcaj)
  • Pengangkutan pengambilan di stesen kereta api (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan Eropah percuma
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Aktiviti menarik

  • Beli-belah

Kemudahan

  • ATM
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi

Kebolehcapaian

  • Lif

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 4 tingkat
  • Dibina pada 2006
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Pendiangan di lobi

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil sofa
  • Peralatan tempat tidur premium
  • Tilam berlapik

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi

Hiburan

  • HDTV dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Kipas siling
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk ekspres tersedia

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat: INR1000
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang dan stesen kereta api (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 48 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak berumur 10 dan ke bawah tidak dibenarkan berada di hartanah ini; semua tetamu yang berumur lebih daripada 10 adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 1200 setiap kenderaan (sehala)
  • Fi daftar keluar lewat: INR1000 (tertakluk kepada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Kanak-kanak berumur 10 tahun ke bawah tidak dibenarkan di hartanah ini
Menurut undang-undang negara/tempatan, penyaman udara mungkin terhad kepada masa tertentu sahaja semasa waktu tertentu dalam setahun
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Golden Residency Bengaluru
Golden Residency Hotel Bengaluru
Golden Residency Hotel
Golden Residency Hotel
Golden Residency Bengaluru
Golden Residency Hotel Bengaluru

Soalan lazim

Adakah Golden Residency mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Golden Residency?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Golden Residency?

Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di Golden Residency?

Daftar keluar adalah jam 11:00. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi sebanyak INR1000.

Adakah Golden Residency memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang. Fi sebanyak INR1200 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Golden Residency?

Terletak di Pusat Bandar Raya Bangalore, hotel ini sejauh 0.2 mi (0.3 km) from Taman Kebebasan dan 2.5 mi (4 km) from M.G. Road. Taman Cubbon dan Bangalore Turf Club juga dalam jarak 1 bt (2 km). Stesen Sir M Visvesvaraya sejauh 14 minit berjalan kaki dan Stesen Chickpet sejauh 17 minit berjalan kaki.

Ulasan

Golden Residency Ulasan

6.8

6.8

Kebersihan

7.4

Lokasi

6.8

Kakitangan & perkhidmatan

6.6

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 4 daripada 43 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 17 daripada 43 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 13 daripada 43 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 6 daripada 43 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 3 daripada 43 ulasan

Ulasan

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff were incredibly rude and unhelpful. The room despicable, and the photos on expedia look like they’ve been photoshopped and enhanced. In reality, they are dirty and unkempt. The air conditioning was not working and I had to request the receptionist (who was least bothered) several times for him to actually take any action and provide me with a remote. I couldn’t stay there for more than 20 minutes.
Menginap 1 malam pada Nov 2019

2/10 Teruk

Navneet

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Weaired Hotel

I wonder that how these hotels make on online websites like Hotels.com, I mean they don't have basic facilities, the AC was not working, the Wifi was not working they said we don't pay invoice for online booking and so on. It's was wearied experience overall.

8/10 Baik

krishna, Hyderabad

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Budgeted hotel with good amenities

Stayed for two days. Good place to stay.

4/10 Lemah

Gokul, Erode

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Horrible !!!

My overall experience of staying at this hotel was horrible. The rooms were very average. The towels were stained not even fit to clean the floor. I generally feel that hotels treat the customers different when booked through sites like hotels.com. May be that we got a better deal than a direct approach? For everything I had to beg at this hotel. Service ? The receptionist were discourteous to answer. No replies. Everybody spoke only Kannada.

4/10 Lemah

KALPIT, Vadodara

Tidak sukakan: Keselesaan bilik

Good Service But no room comfort.

Mattress over double bed is not single continuous sheet. They have joined two single beds & two different mattresses to make kind size bed. Because of that, there will always be a gap between two mattresses which is not at all comfortable. Rest of the this are manageable.

6/10 Boleh diterima

Rajnish, Noida

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

BAD SERVICE

the hotel and room was clean but service was bad The quality of mattress awas very bad, Over all, the room condition was very bad comared to what it looks on on the net

8/10 Baik

Hari K Vanganur

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Very Good hotel and Good staff

The experience was good and satisfying and would certainly visit again if i come to bangalore

6/10 Boleh diterima

ganapathy hegde, mangalore

Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik

not a bad stay at all.

There is no buffet breakfast as mentioned. It is small items which they deliver at room.

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

very clean and good service

very clean and good service and with reasonable rates

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Good Service

I enjoyed the stay, but I would prefer to bring a flaw, which is that the breakfast starts only at 8.30, which should be made early (i.e.) by 7.30 or 8

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

2/10 Teruk

DISAPOINTED, UK

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Shower

The only good thing i can say is that the shower was nice and hot. The reception staff were very unhelpful asked them for a pick up from the airport which it states that they will do this for you and we were told abruptly to get 1 from the airport. Then when we left ordered a taxi for the airport for 10:30 the next morning they failed to do this and when i asked where it was they knew nothing about it and said i had not ordered it. They asked for a comment in their guest book i just wrote RUBBISH!!!!!!!!

6/10 Boleh diterima

Ben, Sydney

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

24 hour checkin .

Quite convenient for 24 hour check in as i am on transit to Hampi. Convience of free wifi in room . Big room but place needs updating . Location is okay but not great.

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Keselesaan bilik

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

6/10 Boleh diterima

だいちゃn94, mangaore

バンガロール空港に深夜到着するなら便利!

深夜一時ごろにバンガロールに到着し、ホテルにチェックイン。24Hの滞在時間があるので、翌日深夜がチェックアウトタイムです。とっても便利に使わせていただきました。

8/10 Baik

David, Melbourne

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Satisfied

Overall it was value for money. The staff were friendly n helpful n left u alone.

8/10 Baik

Jayant, New Delhi, Delhi, India

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Feedback for Golden Residency

Overall experience is good. However wi-fi strength was good inside the room and water bottle provided inside the room were charged where as in expedia site it was mentioned as complimentary

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Great location

It was good as usual

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Good rooms but no kitchen in hotel

The hotel is strictly for stay purpose as it does not have a Kitchen. Food needs to be ordered from nearby restaurants. The advantage of the hotel is of being close to the city railway and Bus station and it is in a lane of reputed hotels.

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Keselesaan bilik

Food by the hotel on it's own, Alert room service.

Service regarding food is not available by it's own , but they can arrange , Cleanliness is moderate .Need more attention in cleanliness of the room.

6/10 Boleh diterima

Pruthvi

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

8/10 Baik

Anthony, Houston, TX

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Nice Stay

I enjoyed my stay and the staff were very nice and helpful. A/C worked good and really loved the tata sky cable with english channels. Wifi was also good.