Hotel Grand Gabriel

Hartanah 4.0 bintang
Hotel zaman Victoria yang terdapat pusat kecergasan dan meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel Grand Gabriel

Ruang Istirahat Lobi
Bahagian luar
Kawasan tempat duduk lobi
Tangga
Bar (di hartanah)

Ulasan

7.6 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Gim
  • Sarapan tersedia
  • Perkhidmatan bilik
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Termasuk parkir
Harga semasa ialah RM164
RM182 jumlah
termasuk cukai & fi
1 Okt - 2 Okt

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik

Deluxe Double or Twin Room, 1 Bedroom, Sea View

Sorotan

Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Diubah suai pada 2019
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
  • 35 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Junior Double Room, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Diubah suai pada 2019
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
  • 60 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Double or Twin Room

8.0 daripada 10
Sangat baik
(3 ulasan)

Sorotan

Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Diubah suai pada 2019
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
  • 35 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang XL (Large Single) ATAU 1 Katil Raja (King)

Deluxe Double Room, 1 Katil Raja (King), Jetted Tub

Sorotan

Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Tab panas persendirian
Penyaman udara
TV skrin rata
Diubah suai pada 2019
Peralatan tempat tidur premium
  • 35 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Executive Room, Sea View

Sorotan

Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Diubah suai pada 2019
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
  • 180 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Adonis, Zouk Mosbeh, Mount Lebanon Governorate

Tempat berdekatan

  • Holy Spirit University of Kaslik - 2 min memandu - 2.3 km
  • Teleferique du Liban - 5 min memandu - 5.2 km
  • Groto Jeita - 6 min memandu - 4.9 km
  • Keserwan Medical Center - 7 min memandu - 7.8 km
  • Our Lady of Lebanon - 7 min memandu - 6.3 km

Bergerak

  • Beirut (BEY-Lapangan Terbang Antarabangsa Rafic Hariri) - 35 minit memandu

Restoran

  • ‪Murray Seaside - ‬3 min memandu
  • ‪Ma Lilou Café - ‬2 min memandu
  • ‪Murray Kaslik - ‬19 min berjalan kaki
  • ‪Chopsticks Express - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Casper & Gambini - ‬2 min memandu

Tentang hartanah ini

Hotel Grand Gabriel

Hotel mewah, dipulihkan pada 2019
Anda boleh menantikan teres, kedai kopi/kafe dan taman di Hotel Grand Gabriel. Sebagai tambahan kepada salun rambut dan perkhidmatan pencucian kering/dobi, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan daftar keluar ekspres
  • Daftar masuk ekspres, meja/kaunter hadapan 24 jam dan perkhidmatan perkahwinan
Ciri-ciri bilik
Semua 63 bilik menawarkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, serta manfaat seperti penyaman udara dan tempat duduk berasingan.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj) dan katil bayi/kot (surcaj)
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi dan bidet
  • TV skrin rata dengan saluran TV premium
  • Tempat duduk berasingan, tempat makan berasingan dan setiap hari

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:30 hingga 10:30 dengan bayaran: USD 13 untuk orang dewasa dan USD 13 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek

Aktiviti menarik

  • Gimnasium
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Katil bayi (surcaj)
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi
  • Ruang makan dalam bilik yang berasingan

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan

Kawasan luar

  • Taman
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Papan tanda braille/timbul

Lain-lain

  • 8 tingkat
  • Dewan sambutan
  • Kawasan merokok yang dikhaskan
  • Seluruh hartanah diubah suai - Januari 2019
  • Seni bina zaman Victoria

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil bayi (surcaj)
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran kabel premium

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Ruang makan berasingan

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Telefon
  • Tempat duduk berasingan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:30
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak USD20.0 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) boleh disediakan dengan bayaran sebanyak USD10.0 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira USD 13 untuk dewasa dan USD 13 untuk kanak-kanak
  • Bayaran katil bayi: USD 10.0 semalam
  • Bayaran katil lipat simpan: USD 20.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah katil lipat simpan/tambahan
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Grand Gabriel Zouk Mosbeh
Grand Gabriel Zouk Mosbeh
Grand Gabriel
Hotel Grand Gabriel Hotel
Hotel Grand Gabriel Zouk Mosbeh
Hotel Grand Gabriel Hotel Zouk Mosbeh

Soalan lazim

Adakah Hotel Grand Gabriel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Hotel Grand Gabriel?

Setakat 6 Sep 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Hotel Grand Gabriel pada 1 Okt 2025 bermula serendah RM 163.83, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Hotel Grand Gabriel?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Grand Gabriel?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Grand Gabriel?

Daftar keluar adalah jam 11:30.

Adakah Hotel Grand Gabriel memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang.

Di manakah terletaknya Hotel Grand Gabriel?

Terletak di Zouk Mosbeh, hotel ini sejauh 1.2 mi (2 km) from Taman Impian dan 3 bt (5 km) dari Holy Spirit University of Kaslik dan Universiti Notre Dame - Louaize. Watergate Aqua Park dan Pasar Lama Jounieh juga dalam jarak 3 bt (5 km).

Hotel Grand Gabriel Ulasan

Ulasan

7.6

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 29 daripada 67 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 13 daripada 67 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 14 daripada 67 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 3 daripada 67 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 8 daripada 67 ulasan

7.6/10

Kebersihan

8.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.2/10

Kemudahan

7.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

5.8/10

Mesra alam

Ulasan

2/10 Teruk

Rena

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan
What a terrible experience! We checked all reviews before checking in and everyone mentionned that it is a 4 stars hotel (still wondering how could that happen). Having a pub on the second floor of the hotel deprived us from sleeping during our stay. On the first night, my husband asked for some restaurants brochures and not only they did not have any but they also refused to help us, to force us eat at their restaurant which did not have any varieties, especially that my husband is vegan. But the most disturbing experience of all was being woken at 6:30 in the morning by a woman—clearly not a guest—who had mistaken our room number and offered her services to my husband. An hour later, we heard her screaming down the hallway after what seemed to have been an unpleasant encounter. This was beyond the worse hotel we've ever been even when we went to a 3 stars hotel.
Menginap 14 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

mark

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff are helfull
Menginap 3 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Naomi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff were extremely helpful Jean went out of his way to make sure everything was in order for my stay. Clean rooms and friendly atmosphere
Menginap 13 malam pada Feb 2025

6/10 Boleh diterima

Ramzi

it s ok
Menginap 1 malam pada Sep 2024

6/10 Boleh diterima

Sophie

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

2/10 Teruk

Ramzi

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan
smell dirty
Menginap 1 malam pada Jun 2024

4/10 Lemah

Ramzi

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kemudahan
the property is old and smell specially the bathroom and the carpet
Menginap 1 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Imad

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Super freundliches personal
Menginap 7 malam pada Mei 2023

10/10 Cemerlang

Moustafa

Menginap 1 malam pada Mac 2023

10/10 Cemerlang

Nancy

Menginap 6 malam pada Feb 2023

2/10 Teruk

Marwan

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

very unclean

We stayed for 3 nights, The hotel was not clean and they did not clean the room on the first morning, when asked about it they said we should've asked for them to clean it. The room needs maintenance. very bad choice for a stay
Menginap 2 malam pada Feb 2023

10/10 Cemerlang

Mustafa

Menginap 1 malam pada Feb 2023

10/10 Cemerlang

Yazan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan

10/10 Cemerlang

Yazan

Menginap 10 malam pada Nov 2022

8/10 Baik

joseph

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Considering the sever hardship the country is going through, this hotel is still managing to survive while other businesses couldn’t. I do recommend this hotel and wish it to flourish back soon.
Menginap 16 malam pada Jun 2022

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Atmosphäre für die Personal ist ein familiär vielen Dank für alles sehr nett Leute freundlich behilflich Dankeschön noch mal
Menginap 4 malam pada Jun 2022

6/10 Boleh diterima

georgina

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 7 malam pada Jun 2022

8/10 Baik

Assaad

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Apr 2022

6/10 Boleh diterima

Laidy

Menginap 2 malam pada Feb 2022

10/10 Cemerlang

Houry

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great Place , Clean and comfortable Jean is the Best Manager Ever!
Menginap 1 malam pada Jan 2022

6/10 Boleh diterima

Nicole

Menginap 1 malam pada Jan 2022

6/10 Boleh diterima

Nicole

Menginap 1 malam pada Jan 2022

2/10 Teruk

Atta

Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 13 malam pada Nov 2021

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Good service
Menginap 8 malam pada Jul 2021

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

NUL

les déchets partout autour, odeurs de poubelles, moustiques dans la chambre, eau chaude qui n’existe pas, eau qui coule du bol de toilette, service nul, internet intermittent, service aux chambres vient sans masque, et c’est tous des syriens. à nullement commandé
Menginap 4 malam pada Jan 2021