Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk San Marino Residence Hotel





Ulasan
7.4 daripada 10
Baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 7 daripada 7 bilik
Standard Twin Room, 1 Katil Kelamin (Double) dengan Katil Sofa
Sorotan
Penyaman udara
Dapur
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Kipas siling
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Superior Quadruple Room
Sorotan
Penyaman udara
Dapur
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Kipas siling
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Superior Twin Room, 1 Katil Ratu (Queen) dengan Katil Sofa
Sorotan
Penyaman udara
Dapur
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Kipas siling
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Lihat semua foto untuk Deluxe Twin Room, 1 Katil Kelamin (Double) dengan Katil Sofa

Deluxe Twin Room, 1 Katil Kelamin (Double) dengan Katil Sofa
Sorotan
Penyaman udara
Dapur
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Kipas siling
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Standard Triple Room
Sorotan
Penyaman udara
Dapur
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Kipas siling
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Deluxe Quadruple Room
Sorotan
Penyaman udara
Dapur
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Kipas siling
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Standard Quadruple Room
Sorotan
Penyaman udara
Dapur
Televisyen LCD
Katil sofa
Kipas siling
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Rua Floriano Peixoto, 6-61, Bauru
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan Eropah: kira-kira BRL 15 untuk dewasa dan BRL 5 untuk kanak-kanak
- Bayaran letak kenderaan sendiri: BRL 10 sehari
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api
Perkara yang kami harus menyebut
Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Hartanah juga dikenali sebagai
San Marino Residence Hotel Bauru
San Marino Residence Bauru
San Marino Hotel Bauru
San Marino Residence Hotel Hotel
San Marino Residence Hotel Bauru
San Marino Residence Hotel Hotel Bauru
Soalan lazim
San Marino Residence Hotel Ulasan
Ulasan
7.4
Baik
7.8/10
Kebersihan
7.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
7.0/10
Kemudahan
7.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
10 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Feb 2020
6/10 Boleh diterima
Lais
Pengembara perniagaan
27 Jan 2020
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Lais
Menginap 1 malam pada Jan 2020
2/10 Teruk
Gabriela
16 Dis 2019
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Péssima experiencia
Gabriela
Menginap 1 malam pada Dis 2019
8/10 Baik
Marcos Antônio dos Reis
27 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Legal Valeu
Marcos Antônio dos Reis
Menginap 1 malam pada Okt 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
26 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Okt 2019
2/10 Teruk
Diogo
19 Ogo 2019
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Não havia água
Diogo
Menginap 2 malam pada Ogo 2019
4/10 Lemah
Pengembara yang disahkan
5 Ogo 2019
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Ogo 2019
8/10 Baik
Célio
29 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ótimo custo beneficio
Célio
Menginap 1 malam pada Jul 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
27 Jul 2019
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jul 2019
8/10 Baik
Raquel, Belo Horizonte MG
Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
9 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Raquel
Menginap 1 malam pada Jul 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
7 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jul 2019
4/10 Lemah
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
5 Jul 2019
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Jun 2019
8/10 Baik
Jose carlos
8 Jun 2019
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jose carlos
Menginap 4 malam pada Jun 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
5 Jun 2019
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Jun 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
4 Jun 2019
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jun 2019
10/10 Cemerlang
Jonas
31 Mei 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jonas
Menginap 1 malam pada Mei 2019
6/10 Boleh diterima
Pedro
26 Mei 2019
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pedro
Menginap 3 malam pada Mei 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
14 Mei 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Apr 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
29 Apr 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Apr 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
28 Apr 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Apr 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
11 Apr 2019
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Apr 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
4 Apr 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Apr 2019
10/10 Cemerlang
Carlos, Goiânia GO
Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga
24 Feb 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Carlos
Menginap 3 malam pada Feb 2019
4/10 Lemah
Pengembara yang disahkan
22 Feb 2019
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Feb 2019
4/10 Lemah
Pengembara yang disahkan
17 Feb 2019
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Feb 2019