Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hotel Dal Ponte





Ulasan
8.8 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Double or Twin Room, Balcony

Double or Twin Room, Balcony
Sorotan
Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
Kipas mudah alih
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Lihat semua foto untuk Single Room, Balcony

Single Room, Balcony
Sorotan
Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
Kipas mudah alih
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Triple Room, Balcony
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)
Sorotan
Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
Kipas mudah alih
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Viale A. De Gasperi, 2, Bassano del Grappa, VI, 36061
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Bonotto Hotel Belvedere
Bonotto Hotel Belvedere
- Termasuk sarapan
- Mesra haiwan kesayangan
- Wi-fi percuma
- Restoran
8.6 daripada 10, Terbaik, 138 ulasan
Harga ialah RM444
RM518 jumlah
termasuk cukai & fi
22 Jul - 23 Jul
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 3.00 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 14 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Bayaran katil bayi: EUR 8.0 semalam
- Bayaran katil lipat simpan: EUR 20.0 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah katil bayi dan katil lipat simpan/tambahan
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, dan sistem keselamatan
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Nombor Pendaftaran Hartanah IT024012A1F3JYSZLD
Perkara yang kami harus menyebut
Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Sekatan ketinggian parkir dikenakan
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasmi daripada the local rating authority.
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel Dal Ponte Bassano del Grappa
Dal Ponte Bassano del Grappa
Hotel Dal Ponte Hotel
Hotel Dal Ponte Bassano del Grappa
Hotel Dal Ponte Hotel Bassano del Grappa
Soalan lazim
Hotel Dal Ponte Ulasan
Ulasan
8.8
Cemerlang
9.4/10
Kebersihan
9.2/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.8/10
Kemudahan
8.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.2/10
Mesra alam
Ulasan
Pengembara perniagaan
21 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Apr 2024
8/10 Baik
Marco
19 Mac 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Marco
Menginap 1 malam pada Mac 2024
10/10 Cemerlang
Alessandro
Mengembara bersama pasangan
6 Okt 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Alessandro
Menginap 1 malam pada Okt 2023
10/10 Cemerlang
Robert
2 Okt 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Robert
Menginap 7 malam pada Sep 2023
10/10 Cemerlang
Julio Vanio Celso
2 Okt 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nota máxima
Julio Vanio Celso
Menginap 2 malam pada Sep 2023
10/10 Cemerlang
Saverio
Mengembara bersama kumpulan
6 Mac 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ottima soluzione a Bassano
Saverio
Menginap 1 malam pada Mac 2023
10/10 Cemerlang
George
20 Jan 2023
George
Menginap 1 malam pada Jan 2023
8/10 Baik
Stefano
Pengembara perniagaan
23 Nov 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Stefano
Menginap 1 malam pada Nov 2022
8/10 Baik
Francesca
Mengembara bersama pasangan
17 Okt 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Francesca
Menginap 1 malam pada Okt 2022
10/10 Cemerlang
Tiziana
Mengembara bersama pasangan
16 Ogo 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Tiziana
Menginap 1 malam pada Ogo 2022
10/10 Cemerlang
daniela
20 Apr 2022
daniela
Menginap 3 malam pada Apr 2022
8/10 Baik
Hannele
1 Dis 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hannele
Menginap 1 malam pada Nov 2021
10/10 Cemerlang
Sandro
Mengembara bersama keluarga
25 Okt 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sandro
Menginap 1 malam pada Okt 2021
8/10 Baik
paolo
Mengembara bersama keluarga
17 Ogo 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
soggiorno a Bassano
paolo
Menginap 2 malam pada Ogo 2021
10/10 Cemerlang
Massimo
Mengembara bersama keluarga
18 Jul 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Da ritornarci
Massimo
Menginap 1 malam pada Jul 2021
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
20 Sep 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Sep 2020
8/10 Baik
Mirco
Mengembara bersama kumpulan
28 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Mirco
Menginap 1 malam pada Okt 2019
8/10 Baik
paolo
3 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
paolo
Menginap 2 malam pada Sep 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
19 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Ogo 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
19 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jul 2019
8/10 Baik
Angela Gabriele
2 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Prima Hotel, jeder Zeit wieder
Angela Gabriele
Menginap 1 malam pada Jul 2019
8/10 Baik
Annika
28 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Annika
Menginap 2 malam pada Jul 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
7 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jul 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
18 Jun 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jun 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
6 Jun 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Jun 2019