Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Arohaz Hotel & Restaurante





Ulasan
9.2 daripada 10
Hebat
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

C / Zahara, 25, Zahara, Barbate, Cadiz, 11160
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan pesanan masak: kira-kira EUR 4 hingga 15 seorang
- Bayaran katil lipat simpan: EUR 25.00 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Perkara yang kami harus menyebut
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Hartanah juga dikenali sebagai
Arohaz Hotel Gastrobar Barbate
Arohaz Hotel Gastrobar
Arohaz Gastrobar Barbate
Arohaz Gastrobar
Arohaz Hotel Gastrobar
Arohaz & Restaurante Barbate
Arohaz Hotel & Restaurante Hotel
Arohaz Hotel & Restaurante Barbate
Arohaz Hotel & Restaurante Hotel Barbate
Soalan lazim
Arohaz Hotel & Restaurante Ulasan
Ulasan
9.2
Hebat
9.2/10
Kebersihan
9.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.2/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
31 Ogo 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 5 malam pada Ogo 2018
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
16 Apr 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Muy bien
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Apr 2018
10/10 Cemerlang
IBON
9 Apr 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
IBON
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
28 Apr 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Would definitely return.
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
4 Ogo 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik