Hotel Heevan Retreat

Hartanah 3.5 bintang
Laluan keluar masuk ski, berhampiran Gulmarg Gondola

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel Heevan Retreat

Kedai kopi
Biliard
1 bilik tidur, bar mini, seterika/papan seterika, Wi-fi percuma
Masakan India
Depan hartanah - siang/malam

Ulasan

8.4 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Termasuk sarapan
  • Perkhidmatan bilik
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Termasuk parkir
  • Dobi
  • Pengemasan
Harga semasa ialah RM354
RM397 jumlah
termasuk cukai & fi
1 Ogo - 2 Ogo

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Deluxe Double Room

Sorotan

Televisyen LED
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Air botol percuma
Saluran kabel
Pengemasan harian
  • 12 meter persegi
  • Pemandangan gunung
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Deluxe Suite

Sorotan

Televisyen LED
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Air botol percuma
Pembancuh kopi/teh
Saluran kabel
Pengemasan harian
  • 14 meter persegi
  • Pemandangan gunung
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Executive Double Room

Sorotan

Televisyen LED
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Air botol percuma
Saluran kabel
Pengemasan harian
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Basic Double Room

Sorotan

Televisyen LED
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Air botol percuma
Saluran kabel
Pengemasan harian
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Near Gulmarg Gondola, Baramula, Jammu and Kashmir, 193403

Tempat berdekatan

  • Gulmarg Gondola - 8 min berjalan kaki - 0.7 km
  • g2 - g3 line - 8 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Gulmarg Ski Resort - 12 min berjalan kaki - 1.0 km
  • St Mary's Church - 4 min memandu - 3.0 km
  • Kelab Golf Gulmarg - 5 min memandu - 3.0 km

Bergerak

  • Mazhom Station - 39 minit memandu
  • Srinagar (SXR-Lapangan Terbang Antarabangsa Sheikh Ul Alam) - 101 minit memandu

Restoran

  • ‪Bakshi Restaurant - ‬4 min memandu
  • ‪Hotel Highlands Park - ‬15 min berjalan kaki
  • ‪Pine View - ‬20 min memandu
  • ‪Nouf - ‬15 min berjalan kaki
  • ‪Raja's Hut and Restaurant - ‬3 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Heevan Retreat

Hotel berdekatan Gulmarg Ski Resort
Terletak berdekatan Gulmarg Gondola dan Kelab Golf Gulmarg, Hotel Heevan Retreat menyediakan sarapan bufet percuma, bersebelahan padang golf dan taman. Meluncur di cerun hotel ini yang menampilkan akses ski masuk/ski keluar. Di restoran hartanah, Dilkusha, terdapat masakan India. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti kemudahan dobi dan pusat perniagaan.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj), meja/kaunter hadapan 24 jam dan bantuan pelancongan/tiket
  • Surat khabar percuma dan bilik mesyuarat
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Hotel Heevan Retreat disertakan dengan kemudahan seperti Wi-fi percuma, bar mini dan air botol percuma.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan tab mandi atau pancuran dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • TV LED dengan saluran kabel

Bahasa

Bahasa Inggeris

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Dilkusha

Aktiviti menarik

  • Akses ski masuk/ski keluar

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Surat khabar percuma di lobi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan

Kawasan luar

  • Taman
  • Tempat berkelah

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Seterika/papan seterika atas permintaan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 18:00

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:30

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Kanak-kanak mungkin tidak layak mendapatkan sarapan percuma
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR3000.0 sehari
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap orang dewasa: INR 5900
  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap kanak-kanak: INR 2950 (dari 6 hingga 12 tahun)

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran katil lipat simpan: INR 3000.0 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Hartanah juga dikenali sebagai

Heevan Retreat
Heevan Retreat Gulmarg
Hotel Heevan Retreat
Hotel Heevan Retreat Gulmarg
Heevan Retreat Gulmarg Hotel Gulmarg
Heevan Retreat Gulmarg Kashmir
Hotel Heevan Retreat Hotel
Hotel Heevan Retreat Baramula
Hotel Heevan Retreat Hotel Baramula

Soalan lazim

Adakah Hotel Heevan Retreat mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Hotel Heevan Retreat?

Setakat 21 Jul 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Hotel Heevan Retreat pada 1 Ogo 2025 bermula serendah RM 354.09, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Hotel Heevan Retreat?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Heevan Retreat?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 18:00.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Heevan Retreat?

Daftar keluar adalah jam 11:30.

Adakah Hotel Heevan Retreat memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang.

Di manakah terletaknya Hotel Heevan Retreat?

Terletak bersebelahan padang golf, hotel Baramula ini menyediakan laluan keluar masuk ski dalam jarak 1 bt (2 km) dari Gulmarg Ski Resort, Gulmarg Gondola dan Kelab Golf Gulmarg. St Mary's Church dan g3 - g4 line juga dalam jarak 2 bt (3 km).

Hotel Heevan Retreat Ulasan

Ulasan

8.4

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 10 daripada 22 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 8 daripada 22 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 2 daripada 22 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 22 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 22 ulasan

8.6/10

Kebersihan

8.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.0/10

Kemudahan

8.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.0/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Vikram

Menginap 2 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

kriti

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2024

8/10 Baik

Aiyappa

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Small Rooms but excellent property

The rooms are too small for even a couple & a child but otherwise, spotlessly clean. Overall hospitality needs an uplift as I found the staff a little 'crude'. The warmth that we are used to in the Indian hospitality industry was nowhere to be seen but functional for sure.
Menginap 1 malam pada Jan 2024

8/10 Baik

Pramjeet

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Very Good Property & looking forward to visit again
Menginap 2 malam pada Sep 2023

10/10 Cemerlang

Sandeep

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice property and location
Menginap 1 malam pada Sep 2023

2/10 Teruk

sagar

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

nightmare

we had a terrible stay, once we checked in we were allotted a basic room with no window or balcony, we had booked a room with mountain view. it was a very very basic room, the bathroom was flooded we noted it to manager the manager promised to switch our room next day as he said they were booked for that day. we had done the reservations 6 months prior though where allotted a shady room on time of arrival.
Menginap 2 malam pada Jan 2022

10/10 Cemerlang

Mohammad Jahangir

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Best experience
Menginap 1 malam pada Jan 2022

8/10 Baik

Videet

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 2 malam pada Okt 2021

10/10 Cemerlang

Sundeep

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The food spread was impressive
Menginap 2 malam pada Okt 2021

8/10 Baik

Dr.Khalid

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Menginap 1 malam pada Sep 2021

10/10 Cemerlang

Sakshi

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Happy with our stay

Staff was absolutely lovely. Room was nice and cozy. Hated the bathroom. Our friends had a nicer bathroom though. Property is stunning and staff was super helpful.
Menginap 2 malam pada Dis 2020

6/10 Boleh diterima

Alex

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
The place and cute and rustic, but there was no wifi, water leaks, construction banging until late and the rooms themselves can use a lot more renovating. Definitely feels more like a 2.5 star resort. But the staff was nice and attentive.
Menginap 2 malam pada Dis 2018

8/10 Baik

Taher

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
We had a fabulous time at this Heritage property! Quaint rooms,scrumptious food specially the Wazwaan dishes.
Menginap 1 malam pada Mei 2018

10/10 Cemerlang

Manoj Raju

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Super

8/10 Baik

Bharat

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Food could have been better.

10/10 Cemerlang

Kai

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
非常理想的住宿
Menginap 1 malam pada Mac 2018

10/10 Cemerlang

Hazel, Australia

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Charming, caring hotel with friendly staff

A very comfortable stay with accommodating and caring staff. We stayed in Gulmarg in July during a period of political instability that restricted movement and travel within Kashmir. The staff gladly put us up for an extra night and ensured we were well fed and cared for. Only suggestion is to upgrade bathrooms as they were a little worn out.

8/10 Baik

Kamlesh, Delhi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Great experie

This was a wonderful experience.

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bukhatir and javed provided outstanding service

4/10 Lemah

Mehmood, Mumbai

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Not a pleasant winter experience

The minimum expectation from a hotel in freezing place is a cozy room with proper heating but I was highly disappointed. The room I was offered was large suite room and was very cold from the time we arrived at about 2:30 pm. I requested for proper heating as there was single blower and I was told the central heating system will start in 15 - 20 mins which never started till about 6:00 pm. We were a family of 2 adults and 2 kids and had to limit out selves on the double bed to keep us warm through a electric blanket. Even during night the the heating was not sufficient and the extra bed did not have the electric blanket. I requested to provide either an extra electric blanket or extra blower and both request were refused. I caught cold during night and had to cancel my visit to Gandola next morning. We were not offered a welcome drink on arrival and I thought they may not have a concept for it. The next day when we were waiting for our driver I noted that some new guests were being offered welcome drinks so I told them that I was not offered a welcome drink and they served us a complementary kawa. Only one pleasant experience I can recollect is at the reception the manager offered his personal phone to make an international phone call and I sincerely appreciate his help.

10/10 Cemerlang

nitin tandon

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

THE BEST PLACE TO STAY IN GULMARG

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan