9/33 Moo 5 Sawai Pracharat Road 35, Soi Ruam Suk 9 Lad Sawai, Lam Luk Ka, Pathum Thani
Ulasan
8.4
Sangat Baik
Semua ulasan ditunjukkan daripada pengalaman tetamu sebenar. Hanya pengembara yang telah menempah penginapan dengan kami boleh menyerahkan ulasan. Kami mengesahkan ulasan berdasarkan garis panduan kami dan menerbitkan semua ulasan, positif atau negatif.Maklumat lanjutTerbuka dalam tetingkap baharu
Penilaian 10 - Cemerlang. 2 daripada 6 ulasan" "
10 - Cemerlang
2
Penilaian 8 - Baik. 3 daripada 6 ulasan" "
8 - Baik
3
Penilaian 6 - Boleh diterima. 1 daripada 6 ulasan" "
6 - Boleh diterima
1
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 6 ulasan" "
4 - Lemah
0
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 6 ulasan" "
2 - Teruk
0
9.4/10
Kebersihan
8.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
7.6/10
Kemudahan
8.8/10
Keadaan hartanah & kemudahan
7.6/10
Mesra alam
Ulasan
8/10 Baik
??????
30 Jan 2023
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
??????
Menginap 1 malam pada Jan 2023
6/10 Boleh diterima
Marc
Mengembara bersama keluarga
5 Nov 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Es war alles sehr angenehm, Sauberkeit, Ruhe, gut zu erreichen.
Es könnte noch ein Heißwasserzubereiter bereit stehen und 2 Tassen
Marc
10/10 Cemerlang
Manfred
Mengembara bersama keluarga
1 Nov 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Ein sehr sauberes wie neu aussehendes Hotel.
Zimmer ruhig!
Sehr geschmackvoll eingerichtet.
Könnte noch einen Heißwasserkocher geben, dann 1 plus
Manfred
Menginap 1 malam pada Okt 2022
8/10 Baik
Arthur
26 Mei 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
very nice stay
Arthur
Menginap 2 malam pada Mei 2022
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
3 Jul 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
ที่พักเงียบสงบดี ไม่มีเสียงรถเข้ามา
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Jun 2021
8/10 Baik
Chun chia
5 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik