Triple 8 Inn Bangkok

Hartanah 3.0 bintang
Hotel terdapat restoran, dengan jarak berjalan kaki ke Plaza Thaniya

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Triple 8 Inn Bangkok

Bilik rawatan pasangan, rawatan badan, aromaterapi, lulur badan
Sarapan dan makan tengah hari dihidangkan, masakan antarabangsa
Peti besi dalam bilik, meja, langsir/tirai gelap terus, Wi-fi percuma
Bilik rawatan pasangan, rawatan badan, aromaterapi, lulur badan
Bahagian luar

Ulasan

7.8 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Spa
  • Perkhidmatan bilik
  • Sarapan tersedia
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Dobi

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik

Executive Room

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Air botol percuma
Pembancuh kopi/teh
Saluran kabel
  • 35 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Room

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Air botol percuma
Pembancuh kopi/teh
Saluran kabel
  • 35 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Superior Room

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Air botol percuma
Pembancuh kopi/teh
Saluran kabel
  • 27 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
166/2-3 Silom Road (Silom 12), Suriyawong Bangrak, Bangkok, Bangkok, 10500

Tempat berdekatan

  • Plaza Thaniya - 7 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Taman Lumphini - 14 min berjalan kaki - 1.2 km
  • ICONSIAM - 3 min memandu - 2.3 km
  • Pusat Beli-belah Siam Paragon - 4 min memandu - 3.5 km
  • Pusat MBK - 4 min memandu - 3.1 km

Bergerak

  • Stesen Bangkok Makkasan - 5 minit memandu
  • Stesen BTS Chong Nonsi - 5 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Suvarnabhumi (BKK) - 41 minit memandu

Restoran

  • ‪ตรอกสีลม - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Café Amazom - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Katsu-Shin - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Happening Dine And Bar - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪ร้านอาหารชัวเถา (汕頭飯店) - ‬1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Triple 8 Inn Bangkok

Hotel berdekatan Taman Lumphini
Berdekatan Plaza Thaniya dan Samyan Mitrtown, Triple 8 Inn Bangkok menyediakan kemudahan dobi, bar dan restoran. Manjakan diri anda dengan perkhidmatan spa, seperti lulur badan, Aromaterapi atau rawatan badan. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain termasuk:
  • Sarapan Eropah (surcaj), perkhidmatan penghantaran ke lapangan terbang (surcaj) dan karaoke
  • Bantuan pelancongan/tiket, Bilik rawatan urut dan meja/kaunter hadapan 24 jam
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Triple 8 Inn Bangkok menawarkan sentuhan bermakna seperti penyaman udara, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan tab mandi atau pancuran dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 32-inci sebuah TV LCD dengan saluran kabel dan pemain DVD
  • Peti sejuk, pembancuh kopi/teh dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Thai

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia
  • Pengangkutan penghantaran ke lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan Eropah tersedia 8:00 hingga 13:00 dengan bayaran: THB 200 seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Thumbs Up

Aktiviti menarik

  • Karaoke

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi
  • Pemain DVD
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)

Spa

  • Aromaterapi
  • Bilik rawatan pasangan
  • Bilik rawatan spa
  • Lulur badan

Lain-lain

  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut (atas permintaan)
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Pemain DVD
  • TV LCD 32-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik terhad
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 22:00
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat: THB800

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
8 kanak-kanak, sehingga umur 1 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Pengangkutan pindahan Pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang bagi setiap dewasa: THB 550 (sehala)

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan Eropah: kira-kira THB 200 seorang
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: THB 550 setiap kenderaan
  • Fi daftar keluar lewat: THB800 (tertakluk kepada ketersediaan)
  • Caj kad kredit tertakluk kepada surcaj sebanyak

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit

Perkara yang kami harus menyebut

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Triple 8 Bangkok
Triple 8 Inn
Triple 8 Inn Bangkok
Triple 8 Inn Bangkok Hotel
Triple 8 Inn Bangkok Bangkok
Triple 8 Inn Bangkok Hotel Bangkok

Soalan lazim

Adakah Triple 8 Inn Bangkok mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Triple 8 Inn Bangkok?

Hartanah ini tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di Triple 8 Inn Bangkok?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 22:00.

Apakah masa daftar keluar di Triple 8 Inn Bangkok?

Daftar keluar adalah jam 11:00. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi sebanyak THB800.

Adakah Triple 8 Inn Bangkok memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik dari hotel ke lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak THB550 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Triple 8 Inn Bangkok?

Terletak di Pusat Bandar Bangkok, hotel spa ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari King Power MahaNakhon dan Plaza Thaniya. Taman Lumphini dan Samyan Mitrtown juga dalam jarak 15 minit berjalan kaki. Stesen BTS Chong Nonsi hanya sejauh 5 minit berjalan kaki dan Stesen BTS Sala Daeng sejauh 8 minit berjalan kaki.

Triple 8 Inn Bangkok Ulasan

Ulasan

7.8

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 21 daripada 93 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 48 daripada 93 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 16 daripada 93 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 93 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 6 daripada 93 ulasan

7.8/10

Kebersihan

7.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

Ulasan

10/10 Cemerlang

raymond

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Small gem

Small hotel with comfortable beds close to transportation, restaurants
Menginap 1 malam pada Jul 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan

zentral , sympatisch

Nähe Nachtleben Nähe dem grössten Hochhaus in Thailand mit Therasse auf ca.350m Daß Frühstück war überteuert meine Empfehlung 2 Getränke anbieten.
Menginap 2 malam pada Apr 2019

8/10 Baik

JUIHSU

Menginap 4 malam pada Dis 2018

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Menginap 2 malam pada Dis 2018

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Great value for money, Little far from action

Good clean room, very comfortable bed, shower gel in bath, nice AC unit. 5 min walk to BTS station. Cross street from Superrich money exchange. Only downside is on the far side from the bars across a Main through way, a little challenging to walk across and a little far to walk over in the heat of Bangkok. No view from the window as it’s blocked by a board to shield from a construction site.
Menginap 3 malam pada Sep 2018

10/10 Cemerlang

alvin

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Ogo 2018

8/10 Baik

Tou Sing

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Good

Room was big enough, can stay 2-3 persons if want. Can hold for party as well so will be back again
Menginap 2 malam pada Jul 2018

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

최악의 커스터머 응대서비스

말 그대로 Inn 여인숙의 정석이다. 가격대비 최하서비스 마인드. 무인모텔보다 기분나쁜응대서비스. 위치하나만 보신다면 오세요.
Menginap 1 malam pada Jul 2018

10/10 Cemerlang

Christian

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Satisfaction

Séjour positivé par la propreté de l'hôtel (,un lavabo légèrement bouché)mais c près des commerces et on peut sortir le soir. à recommander car le personnel est bien sympa aussi !
Menginap 3 malam pada Jun 2018

6/10 Boleh diterima

Sunpang, Kuala Lumpur

Sukakan: Kebersihan

พอใจ เหมาะสมกับราคา

พนักงานสุภาพ อัธยาสัยดี ห้องพักกว้างขวาง สบาย แต่สภาพไม่ใหม่ แต่เนื่่องจากห้องพักตั้งอยู่ชั้นบนของ pub และบริการนวด ไม่เหมาะหากเป็นการมาพักกับครอบครัว แต่สะดวกในการเดินทางไปแหล่งท่องเที่ยวกลางคืน แต่เตียงนอนสูงเกินไป ต้องปีนขึ้นลง นอนแล้วปวดหลัง

6/10 Boleh diterima

Devon

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan

Good value for location

Late check in around midnight. Room wasn't very clean but was just a short sleep. Air conditioner wasn't the best. Bed and pillows were good. Wi-Fi was good.

8/10 Baik

Karl

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Ideal for vacation

The staff were very helpful after a small mix up with the booking , it was sorted out quickly & efficiently. The hotel is clean & comfortable. Overall a very good stay.

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

不錯的三星級酒店

老闆有開酒吧,卡拉OK及按摩,其實很方便 地理位置還可以,5分鍾到BTS站 到siam很方便 房間很好,沒有問題!安心睡覺
Menginap 5 malam pada Feb 2018

8/10 Baik

CHIENHUNG

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

訂房糾紛

我們訂了2間雙人房跟一間雙人房加床(預訂的時候已加價),入住的時候發現沒加床而且當場要求我們額外每晚多加200塊的加床費用,實在給人不好的感覺
Menginap 5 malam pada Jan 2018

10/10 Cemerlang

Sarah

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Good value stay in clean air conditioned room.
Menginap 1 malam pada Jan 2018

8/10 Baik

KC

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Very rude female receptionist

The lady who checked me in was very rude - she put down the phone while I called from the room informing receptionist that the light at the entrance was out. Was then informed later when I went down to complain that she did not understand English then I said if she did not understand she should ask for assistance. The guy then came to check the light and said he will inform maintenance to check the following day but no one came and the matter was not resolved. Other than that the stay was fine. The person who came to clean the room was very friendly.
Menginap 2 malam pada Dis 2017

4/10 Lemah

man, singapore

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
close to BTS Chong Nonsi, Silom, in walkable distance.
Menginap 3 malam pada Dis 2017

8/10 Baik

ken

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

Close to center of Silom district

This hotel is located in downtown Bangkok. You can have a excellent massage in this hotel with discount price.
Menginap 2 malam pada Ogo 2017

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2017

10/10 Cemerlang

CHAKKARIN

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Ogo 2017

8/10 Baik

khoon hin

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Songkran trip.

The staff made our vacation. They where all soo friendly, helpful and up for a laugh.

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Très bon hotel

hotel bien situé et personnel très sympa. Dés que je vais à Bangkok je choisi cet hotel et je n'ai jamais été déçu

6/10 Boleh diterima

KOO

Sukakan: Keselesaan bilik
just want to complaint because my booking is overbook. i done my payment on October but when I check in hotel, the counter person told me that hotel was full, no any room for me. I understood that pick season but the system never updated their system, the in-charge-person try to find other hotel for me but the location and room is bad, far from Silom or share room/bath room with other guest, in the end, hotel refund one night to me and I went to my friend hotel shared room with them, three person staying one night ,the second day i need to return back to the hotel. i think I dont stay this hotel anymore

10/10 Cemerlang

CHAKKARIN

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik