The Quarter Ari by UHG

Hartanah 4.0 bintang
Hotel terdapat tempat letak kenderaan sendiri percuma, berhampiran Pasar Hujung Minggu Chatuchak

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

8.6 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Kolam renang
  • Termasuk parkir
  • Wi-Fi percuma
  • Restoran
  • Penyaman udara
  • Gimnasium

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik

Superior Room

8.0 daripada 10
Sangat baik
(7 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
  • 30 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Room

10.0 daripada 10
Luar biasa
(4 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
  • 35 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Premium Suite

8.8 daripada 10
Cemerlang
(3 ulasan)

Sorotan

Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
  • 39 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Family Suite, 2 Bedrooms

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Dapur kecil
Peti sejuk
Televisyen LCD
  • 75 meter persegi
  • 2 bilik tidur
  • Boleh menampung 5
  • 1 Katil Raja (King) dan 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Room with bathtub

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Tab mandi rendaman dalam
  • 35 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
428 Phahonyothin Rd. in front of Soi 10, Samsen Nai, Phaya Thai, Bangkok, Bangkok, 10400

Tempat berdekatan

  • Pusat Membeli-belah La Villa Aree - 7 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Victory Monument (Monumen Kemenangan) - 3 min memandu - 3.1 km
  • Pasar Hujung Minggu Chatuchak - 3 min memandu - 3.1 km
  • Dewan Perniagaan Universiti Thai - 4 min memandu - 2.7 km
  • Hospital Vichaiyut - 4 min memandu - 3.5 km

Bergerak

  • Stesen Bangkok Bang Sue Junction - 3 minit memandu
  • Stesen BTS Ari - 7 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Suvarnabhumi (BKK) - 35 minit memandu

Restoran

  • ‪Starbucks (สตาร์บัคส์) - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Hilltops - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪ห้องครัวชั้น18 - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Soikoinae - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Café Amazon (คาเฟ่ อเมซอน) - ‬3 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

The Quarter Ari by UHG

Mewah bagi hotel berdekatan Pasar Hujung Minggu Chatuchak
Terletak berdekatan Victory Monument (Monumen Kemenangan) dan Union Mall, The Quarter Ari by UHG menyediakan bar kolam, teres dan kedai kopi/kafe. Untuk masa rehat dan ketenangan, lawati sauna atau bilik wap. Restoran di tapak menawarkan sarapan, makan tengah hari dan makan malam. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan taman dan salun rambut.
Manfaat lain termasuk:
  • Kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak, bersama dengan kerusi lepak pantai
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan penjagaan anak/bayi (surcaj)
  • Bilik mesyuarat, perkhidmatan ATM/perbankan dan bantuan pelancongan/tiket
  • Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk kakitangan yang mesra dan lokasi
Ciri-ciri bilik
Semua 180 bilik disertakan dengan keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan ruang kerja komputer riba, serta manfaat seperti penyaman udara dan jubah mandi.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj) dan katil bayi/kot (percuma)
  • Berbilang bilik mandi dengan kelengkapan dandanan diri berjenama dan pengering rambut
  • Sebuah TV LCD dengan saluran kabel
  • Almari pakaian, peti sejuk dan ketuhar gelombang mikro

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia atas permintaan sahaja
  • Tempat letak kenderaan sendiri tidak berbumbung percuma di tapak hartanah
  • Letak kenderaan sendiri di tapak adalah terhad

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:00 hingga 10:00 dengan bayaran: THB 450 untuk orang dewasa dan THB 225 untuk kanak-kanak
  • 1 bar tepi kolam
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bilik wap
  • Gimnasium
  • Kolam kanak-kanak
  • Sauna

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Katil bayi di dalam bilik
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi
  • Ketuhar gelombang mikro dalam bilik
  • Kolam kanak-kanak
  • Penjagaan anak/bayi (surcaj)
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • ATM
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat

Kawasan luar

  • Gril barbeku
  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Taman
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda (ketinggian 75 sentimeter)
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Palang cekau berdekatan tandas (ketinggian 65 sentimeter)
  • Pemberitahuan loceng pintu dan telefon
  • Tali tarik kecemasan bilik mandi
  • Tempat duduk tandas ditinggikan (ketinggian 46 sentimeter)

Lain-lain

  • 34 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil bayi percuma
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi
  • Bilik mandi persendirian
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri berjenama
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV Pintar dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Cerek elektrik
  • Ketuhar gelombang mikro
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik terhad
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 24 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik
Hartanah ini ialah hotel yang diperakui oleh Thailand SHA Plus. Thailand SHA Plus ialah pensijilan kesihatan dan keselamatan (tahap tambahan kepada standard SHA), untuk hartanah yang terbuka kepada pengembara yang telah menerima vaksinasi dan mempunyai sekurang-kurangnya 70% kakitangan yang telah menerima vaksinasi, yang dikeluarkan oleh Amazing Thailand Safety and Health Administration.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak THB1200.0 semalam
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit tunai: THB 1000.0 sepenginapan

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira THB 450 untuk dewasa dan THB 225 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: THB 999 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 3 orang)
  • Bayaran katil lipat simpan: THB 1200.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah tempat letak kenderaan di tapak hartanah
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api dan pengesan asap
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Akses kolam renang tersedia dari 6:00 hingga 22:00
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Quarter Hotel Ari Bangkok
Quarter Hotel Ari
Quarter Ari Bangkok
Quarter Ari
Quarter Ari UHG Hotel Bangkok
Quarter Ari UHG Hotel
Quarter Ari UHG Bangkok
Quarter Ari UHG
The Quarter Ari by UHG Hotel
The Quarter Ari by UHG Bangkok
The Quarter Ari by UHG SHA Plus
The Quarter Ari by UHG Hotel Bangkok

Soalan lazim

Adakah The Quarter Ari by UHG mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak. Akses kolam dari 6:00–22:00.

Adakah The Quarter Ari by UHG mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di The Quarter Ari by UHG?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di The Quarter Ari by UHG?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di The Quarter Ari by UHG?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah The Quarter Ari by UHG memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak THB999 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya The Quarter Ari by UHG?

Terletak di Din Daeng, hotel ini dalam jarak 3 bt (5 km) dari Pasar Hujung Minggu Chatuchak, Victory Monument (Monumen Kemenangan) dan Central Ladprao. Union Mall dan Pasar Pratunam juga dalam 3 bt (5 km). Stesen BTS Ari sejauh 7 minit berjalan kaki dan Stesen BTS Saphan Khwai sejauh 14 minit berjalan kaki.

Ulasan

The Quarter Ari by UHG Ulasan

8.6

Cemerlang

8.8

Kebersihan

8.2

Lokasi

8.8

Kakitangan & perkhidmatan

8.6

Mesra alam

8.4

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 216 daripada 397 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 122 daripada 397 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 34 daripada 397 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 12 daripada 397 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 13 daripada 397 ulasan

Ulasan

10/10 Cemerlang

Irene

Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Maida

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Sehr gutes Hotel! Schöner Rooftop-Pool mit toller Aussicht, leckeres Frühstück und moderne Zimmer mit weitem Blick über die Stadt. Alles sauber und gut gepflegt. Personal freundlich und hilfsbereit. Insgesamt ein empfehlenswertes Hotel für einen angenehmen Aufenthalt.
Menginap 1 malam pada Dis 2025

10/10 Cemerlang

Patricia

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Beautiful, clean rooms with an amazing view of the city! Great central location with easy access to many attractions, restaurants, cafes and there is a 7-11 and Starbucks attached to the hotel - so convenient! The all you can eat breakfast buffet was so plentiful and the hotel staff were super friendly and accommodating! Would definitely recommend and would for sure stay here again next time I'm in Bangkok!
Menginap 2 malam pada Dis 2025

10/10 Cemerlang

Maria Camila

Menginap 1 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Monika

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Rundum gelungener Aufenthalt, super nettes Personal! Würden wir wieder buchen!
Menginap 2 malam pada Nov 2025

8/10 Baik

Ting

Sukakan: Kebersihan
The staffs are great,helpful and friendly.The Room is spacious compared to what you paid.The air con is acceptable.If you are sensitive to the heat,you may need to be patient with the aircon to do its job.What I dislike the most is the so called Smart TV without any app pre installed ,whcih is also an old fasioned,if not out dated model. Generally speaking,the hardware especially the so called Smart Tv should be renewed.I deduct the star because of its hardware.
5 mins Walkable distance.Use EXIT 4 of the Ari station.
Clean and spacious room
The Bathroom
Menginap 3 malam pada Nov 2025

6/10 Boleh diterima

MARCO

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan
There is no shower door causing the bathroom to be always wet and dirty. I had to constantly cleaning the floor. Also there is no ventilation making the bathroom to be always damp making all my belongings in the bathroom to be wet.
Menginap 2 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Fatih

Menginap 7 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Thomas, Hamburg

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Breakfast food could be fresher (the eggs are made about an hour before they are eaten). Concierge does not call the room when a parcel arrives, which is really weird. Otherwise all great.
Menginap 6 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

luis abel

Menginap 1 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

majid

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff
Menginap 2 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Robert

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff were wonderful and my room was lovely and clean. The rooftop pool was also a wonderful place to swim, and big enough for lengths. The Ari area has plenty of cool outdoor bar/restaurants and is a nice option if you want a quieter Bangkok visit. A small downside was breakfast. I still enjoyed it every day but the fried eggs were often cold, the bread for toast quite sweet and the butter difficult to use. There were lots of other options though, so three stars. One other thing: the sky bar had no beer. But the upsides definitely outweighed and I would stay here again. Thank you!
Menginap 6 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Jamie

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Plenty of food options nearby as well as MRT
Menginap 1 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Ai

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
スタッフの方の対応がよかったです
Menginap 3 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Jamie

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Close to train station. 711 downstairs. Street food nearby
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

WAI KUEN

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Ok
Menginap 6 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

Lani

Mengembara bersama keluarga

Wouldn’t stay agin but it’s ok and quite cheap.

Rooms are very large but dated. We could hear water from the next rooms bathroom (their shower/toilet/run off) constantly as the pipes are located within the main bedroom. Not within a roof cavity but actually inside the room. So it’s very loud, and quite yukky to listen too all night. The pool is nice as it’s open air on the roof top but very dated and poorly maintained. The gym is great although gets busy as they open it up to people who are not guests in the hotel. Wouldn’t book it again.
Menginap 5 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Akio

Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Hannes

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Sehr sauber, freundliches Personal und schöner Pool! Gut zu Fuß über die BTS Station Ari erreichbar. Bezüglich des Früstücksbuffets haben wir folgende Anregung: Die Kennzeichnung von vegetarischen Speisen durch ein Zeichen oder ein Emoji würde vegetarischen Gästen die Auswahl erleichtern, da sie durch das Zeichen schnell und einfach erfahren könnten, ob Fischsauce oder Brühe von Fleisch bei der Herstellung der Gerichte verwendet wurde. Beispielsweise: stir fried vegetables. In diesem Fall ist das Gericht anhand der sichtbaren Zutaten vegetarisch, allerdings nur, wenn zum Würzen keine Fischsauce eingesetzt wurde. In diesem Fall wäre eine Kennzeichnung hilfreich. Danke für Ihr Verständnis und den schönen Aufenthalt! Das Hotel ist sehr zu empfehlen.
Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Hnin

Menginap 5 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

James

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Lovely place to stay.
Menginap 4 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

AKANE

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Boon Chee

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan

Spacious room, friendly staff, but needs upgrading

Service was great as staff were really friendly and helpful. The room was very spacious and it had a reasonably good spread for breakfast for that price. But the furnishing of the hotel seems to be falling apart as you can see warped doors on the cupboards. I was assigned the highest floor which really loved the view, but unfortunately, it was leaking and the sound of water dripping into the room made it hard to sleep! The ceiling board also softened, causing the curtain frame to partially drop off as well, which was kind of dangerous too. The staff did promise to get it fixed after I checked out, so I hope they really manage to mend it. Whilst the rooms were generally quite clean, I still spotted a small cockroach in the toilet … hence overall the stay was not that pleasant afterall.
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Yao-Tsan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Fabio

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Schönes etwas ruhigeres
Menginap 4 malam pada Ogo 2025