RD Hotel

Hartanah 3.0 bintang
Hotel terdapat tempat letak kenderaan sendiri percuma, berhampiran Jalan Khaosan

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk RD Hotel

Bahagian dalam
Depan hartanah
Meja sambut tetamu
Bahagian dalam
Meja, langsir/tirai gelap terus, Wi-fi percuma, cadar katil

Ulasan

6.8 daripada 10

Kemudahan popular

  • Perkhidmatan bilik
  • Pengemasan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Termasuk parkir
  • Penyaman udara
  • Wi-fi percuma
Harga semasa ialah RM248
RM292 jumlah
termasuk cukai & fi
10 Okt - 11 Okt

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 1 daripada 1 bilik

Standard Double or Twin Room

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bidet
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Air botol percuma
  • 30 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
10/13-16 Arunamarin Road, Bangkok, 10700

Tempat berdekatan

  • Sinraj Hospital - 9 min berjalan kaki - 0.8 km
  • Grand Palace - 2 min memandu - 2.0 km
  • Kuil Buddha Zamrud - 3 min memandu - 2.7 km
  • Jalan Khaosan - 3 min memandu - 3.1 km
  • Wat Arun - 4 min memandu - 2.7 km

Bergerak

  • Stesen Bang Yi Khan - 3 minit memandu
  • Stesen Bangkok Thonburi - 12 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Suvarnabhumi (BKK) - 48 minit memandu

Restoran

  • ‪Embers - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪บ้านลูกชุบ - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪ข้าวหมูแดง ใต้สะพานอรุณอมรินทร์ - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪จักรพันธ์ ข้าวต้มปลา - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪The Factory Cafe - ‬10 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

RD Hotel

Hotel berdekatan Wat Arun
RD Hotel menyediakan restoran dan banyak lagi. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Lif, perkhidmatan rencam dan tempat simpanan bagasi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
Ciri-ciri bilik
Kesemua 100 bilik mempunyai keselesaan seperti penyaman udara, di samping manfaat seperti Wi-fi percuma dan air botol percuma.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi dan bidet
  • TV skrin rata dengan saluran kabel
  • Peti sejuk, cerek elektrik dan setiap hari

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri tidak berbumbung selamat percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • 1 restoran

Mesra keluarga

  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan rencam

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Kerusi roda di tapak hartanah
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Susur tangan di tangga

Lain-lain

  • Kawasan merokok yang dikhaskan
  • Seni bina tradisional

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi
  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Cerek elektrik
  • Perkhidmatan bilik terhad
  • Peti sejuk
  • Tisu dapur

Lain-lain

  • Meja
  • Penyaman udara
  • Skrin tingkap
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 5 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit tunai: THB 300.00 seorang, sepenginapan
  • Deposit Kerugian Barang Pecah: THB 0 sepenginapan

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai

Perkara yang kami harus menyebut

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

RD HOTEL Bangkok
RD HOTEL
RD Bangkok
RD
RD HOTEL Hotel
RD HOTEL Bangkok
RD HOTEL Hotel Bangkok

Soalan lazim

Adakah RD Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di RD Hotel?

Setakat 2 Okt 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di RD Hotel pada 10 Okt 2025 bermula serendah RM 247.75, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di RD Hotel?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di RD Hotel?

Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di RD Hotel?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya RD Hotel?

Terletak di Bangkok Noi, hotel ini sejauh 2 bt (3 km) dari Sinraj Hospital, Jalan Khaosan dan Grand Palace. Wat Arun adalah 1.8 bt (2.9 km) jauhnya. Stesen Bang Yi Khan sejauh 24 minit berjalan kaki dan Stesen Bang Khun Non sejauh 26 minit berjalan kaki.

RD Hotel Ulasan

Ulasan

6.8
Penilaian 10 - Cemerlang. 3 daripada 19 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 7 daripada 19 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 3 daripada 19 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 6 daripada 19 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 19 ulasan

7.0/10

Kebersihan

7.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.8/10

Kemudahan

6.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.0/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Sylvain

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Tb

Chambre spacieuse un peu vieillotte mais propre et pas cher :) Top rapport qualité prix
Menginap 1 malam pada Jan 2025

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
WiFi was heel slecht, maar voor mij wel belangrijk
Menginap 1 malam pada Dis 2024

4/10 Lemah

Alva

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Enkel check in och trevlig personal. Men rummet var fullt av djur troligtvis vägglöss!!!! Så rekommenderar ej!
Menginap 1 malam pada Feb 2024

4/10 Lemah

Nicole

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Bathroom was terrible mouldy tiles and cold shower. Pillow was as hard as a brick . We arrived at 10pm after long flight fridge was no plugged in so not cold . Property had a kettle and cups but no tea coffee or milk
Menginap 1 malam pada Jun 2023

10/10 Cemerlang

Carol

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Was great for what i wanted
Menginap 1 malam pada Mac 2023

6/10 Boleh diterima

Methawat

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Mei 2021

8/10 Baik

Heather

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jan 2020

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Menginap 5 malam pada Dis 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
交通の便がもう少しよかったらいいのに。
Menginap 1 malam pada Okt 2019

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama kumpulan
This hotel is also Notel Motel on the side of first floors. We did not stay.
Menginap 1 malam pada Ogo 2019

10/10 Cemerlang

Roongchai

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2019

8/10 Baik

akkrn, Tokyo

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
少し掃除が雑でした。全体には綺麗でしたが、ゴミが落ちていたりしました。
Menginap 1 malam pada Jun 2019

8/10 Baik

Roongchai

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2019

4/10 Lemah

Vachara

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan

Cheap in quality.

The hotel is right beside a busy road. It looks old. The moment I drove in I observed many parking docks under the building each parking dock has curtains that can hide the car. The staff were friendly. They charged me for the room key card deposit and gave me a key card. The room looked okay but there was bad smell from the bathroom. The curtains were old. The room was noisy with the traffic noise.
Menginap 1 malam pada Jan 2018

4/10 Lemah

Michael

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

An older dated property with too many problems.

When you arrive and first look at the room it appears clean and in good condition. However once you get setteled you learn it is not that simple. They do not give you the information for the wifi, you have to ask for it. The bathroom needed a good cleaning as soap scum was built up in the shower area. The water pressure went from cool to hot while on the shower, so you had to time yourself while using the water. The carpet was old and dated so if the price of this hotel was about 20 percent cheaper, it would be a fair deal. But with all the outdated materials in the room, l would suggest looking finding another hotel.
Menginap 3 malam pada Jun 2017

8/10 Baik

rachadaporn

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
จะกลับมาพักอีกเร็วๆนี้

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

8/10 Baik

Toru

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

清潔

部屋は清潔で広い。 コストパーフォマンスは、良い。 湯沸かしポットがなかったのが残念。

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

The service was poor and so was their english

I had manage to book the wrong date so I wanted to change my stay to one day earlier. Hotels.com tried to help me twice but did not manage. When I arrived to the hotel they said that it was not possible and that the hotel was fully booked, even though I just saw that it was available to book online. Instead they tried to sell me a night in a room on the side of the hotel which looked like storage room. Kind of shady. First I accepted, but when I was about to pay they change the price since I 'was not Thai'. Then I realized that this can go on forever so I gave up and booked another hotel instead.