ibis Balikpapan
Hotel di Balikpapan terdapat spa perkhidmatan penuh dan letak kenderaan valet percuma
Galeri foto untuk ibis Balikpapan





Ulasan
7.8 daripada 10
Baik
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM90
RM109 jumlah
termasuk cukai & fi
28 Dis - 29 Dis
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Room, 1 Katil Kelamin (Double)

Standard Room, 1 Katil Kelamin (Double)
Sorotan
Penyaman udara
TV skrin rata
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bekalan mencuci mesra alam
Air botol percuma
Pembancuh kopi/teh
Lihat semua foto untuk Standard Room, 2 Katil Bujang (Single)

Standard Room, 2 Katil Bujang (Single)
10.0 daripada 10
Luar biasa
(1 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
TV skrin rata
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bekalan mencuci mesra alam
Air botol percuma
Pembancuh kopi/teh
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Jl Ery Suparjan No 2, Balikpapan, East Kalimantan, 76112
Tentang hartanah ini
ibis Balikpapan
Hartanah serupa

Hotel Mega Lestari
Hotel Mega Lestari
- Kolam renang
- Spa
- Kolam renang kanak-kanak
- Termasuk parkir
7.2 daripada 10, Baik, 12 ulasan
Harga ialah RM68
RM83 jumlah
termasuk cukai & fi
3 Jan - 4 Jan 2026
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira IDR 85000 untuk dewasa dan IDR 85000 untuk kanak-kanak
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: IDR 200000 seorang (sehala)
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang bagi setiap kanak-kanak: IDR 200000 (sehala), (dari 5 hingga 12 tahun)
- Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
- Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Hartanah ini menggunakan tenaga sistem kitar semula air
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan ALLSAFE (Accor Hotels)
Perkara yang kami harus menyebut
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Hartanah juga dikenali sebagai
Ibis Balikpapan
Ibis Hotel Balikpapan
ibis Balikpapan Hotel
ibis Balikpapan Hotel
ibis Balikpapan Balikpapan
ibis Balikpapan Hotel Balikpapan
Soalan lazim
Ulasan
ibis Balikpapan Ulasan
7.8
Baik
7.8
Kebersihan
7.4
Lokasi
7.8
Kakitangan & perkhidmatan
7.6
Mesra alam
7.6
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
Pengembara perniagaan
31 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
Ushi
19 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Solides Hotel im Zentrum
Ushi
Menginap 1 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
hjh zuraini
Mengembara bersama pasangan
14 Jul 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
hjh zuraini
Menginap 4 malam pada Jul 2025
6/10 Boleh diterima
Herry
27 Nov 2024
Herry
Menginap 1 malam pada Nov 2024
6/10 Boleh diterima
Herry
Mengembara bersama pasangan
7 Nov 2024
Tidak sukakan: Kebersihan
Herry
Menginap 2 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Charles
Mengembara bersama kumpulan
2 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Charles
Menginap 3 malam pada Sep 2024
8/10 Baik
Pauline
20 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Standard Ibis!
Pauline
Menginap 2 malam pada Ogo 2024
8/10 Baik
Isabelle
24 Mei 2024
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Isabelle
Menginap 2 malam pada Mei 2024
8/10 Baik
Rina sri
18 Sep 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Rina sri
Menginap 1 malam pada Sep 2023
10/10 Cemerlang
Nicolaas
Mengembara bersama pasangan
6 Jun 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Nicolaas
Menginap 3 malam pada Jun 2023
6/10 Boleh diterima
Jinseok
8 Jan 2022
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Jinseok
Menginap 1 malam pada Jan 2022
10/10 Cemerlang
Fanisa
24 Jul 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Fanisa
Menginap 1 malam pada Jul 2020
10/10 Cemerlang
MASATO
Pengembara perniagaan
26 Dis 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
MASATO
Menginap 4 malam pada Dis 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
11 Sep 2019
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Sep 2019
10/10 Cemerlang
jan, rotterdam
27 Ogo 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Centraal gelegen hotel
jan
Menginap 3 malam pada Ogo 2018
10/10 Cemerlang
Slamet
20 Mac 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Slamet
10/10 Cemerlang
Riny
2 Jan 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Good for Business or Faamily
Riny
8/10 Baik
Michael
30 Dis 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice budget hotel
Michael
10/10 Cemerlang
Mr
29 Nov 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
convenient
Mr
4/10 Lemah
Ady Kadek
25 Apr 2016
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sedikit mengecewakan
Ady Kadek
6/10 Boleh diterima
alex, Jakarta
16 Dis 2015
So so
alex
4/10 Lemah
Harist, Jakarta
15 Nov 2015
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Harist
6/10 Boleh diterima
Katarina, Stockholm
30 Okt 2015
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Katarina
8/10 Baik
happy as
15 Okt 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Excellent hotel with great staff
happy as
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
16 Sep 2015
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik








