Sapphire Bayil Hotel

Hartanah 4.0 bintang
Hotel di Baku terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam dan restoran

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Sapphire Bayil Hotel

Deluxe Double or Twin Room | 1 bilik tidur, bar mini, dihias secara berasingan, kalis bunyi
Bahagian luar
Executive Suite | 1 bilik tidur, bar mini, dihias secara berasingan, kalis bunyi
Deluxe Double or Twin Room | 1 bilik tidur, bar mini, dihias secara berasingan, kalis bunyi
Sarapan Eropah setiap hari (AZN 10 seorang)

Ulasan

9.4 daripada 10
Luar Biasa

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Bar
  • Termasuk parkir
  • Perkhidmatan bilik
  • Pengemasan
  • Dobi
Harga semasa ialah RM351
RM420 jumlah
termasuk cukai & fi
8 Jul - 9 Jul

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Standard Double or Twin Room

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Bilik tidur berasingan
Bidet
Bilik mandi persendirian
  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Double or Twin Room, Balcony

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Bilik tidur berasingan
Bidet
  • 35 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Double or Twin Room

Sorotan

Kalis bunyi
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Bilik tidur berasingan
Bidet
Bilik mandi persendirian
  • 35 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Executive Suite

Sorotan

Kalis bunyi
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Bilik tidur berasingan
Bidet
Bilik mandi persendirian
  • 55 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Qurban Abbasov Street 33, Baku, AZ1000

Tempat berdekatan

  • Dewan Baku Crystal - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Litar Lumba Bandar Baku - 3 min memandu - 2.9 km
  • Menara Flame - 3 min memandu - 2.9 km
  • Jalan Nizami - 4 min memandu - 4.0 km
  • Dataran Fountain - 4 min memandu - 4.4 km

Bergerak

  • Icherisheher - 8 minit memandu
  • Baku (GYD-Lapangan Terbang Antarabangsa Heydar Aliyev) - 34 minit memandu

Restoran

  • ‪Bir iki dönər shop - ‬4 min memandu
  • ‪Mangal Steak House - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Big Chefs - ‬3 min memandu
  • ‪Günaydın Restaurant - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪Coffeemania - ‬4 min memandu

Tentang hartanah ini

Sapphire Bayil Hotel

Mewah bagi hotel berdekatan Litar Lumba Bandar Baku
Salun rambut, perkhidmatan pencucian kering/dobi dan bar merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di Sapphire Bayil Hotel. Sebagai tambahan kepada restoran, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan Eropah (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan daftar keluar ekspres
  • Daftar masuk ekspres, peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan dan hartanah bebas asap rokok
Ciri-ciri bilik
Kesemua 70 bilik yang dihias secara berasingan menampilkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan penyaman udara, di samping kemudahan seperti makanan lewat malam dan Wi-fi percuma.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Pancuran mandi dan bidet
  • Cerek elektrik, setiap hari dan telefon

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Rusia, Bahasa Turki

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan Eropah tersedia 8:00 hingga 10:00 dengan bayaran: AZN 10 untuk orang dewasa dan AZN 10 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • ATM
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Kebolehcapaian

  • Lif

Lain-lain

  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik mandi

  • Bidet
  • Pancuran mandi
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Hiasan berasingan
  • Panggilan tempatan percuma
  • Penyaman udara
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 15:00
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar masuk awal: 50 peratus daripada kadar bilik
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Fi daftar keluar lewat: 50 peratus daripada kadar bilik
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Tetamu akan menerima e-mel yang mengandungi arahan daftar masuk khas dan kod akses sebelum ketibaan; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi

Kaedah akses

Kod akses, kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak AZN50.0 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: AZN 1.10 seorang semalam

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan Eropah: kira-kira AZN 10 untuk dewasa dan AZN 10 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: AZN 35 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 3 orang)
  • Fi daftar masuk awal:: 50 peratus daripada kadar bilik (tertakluk pada ketersediaan)
  • Fi daftar keluar lewat: 50 peratus daripada kadar bilik
  • Bayaran katil lipat simpan: AZN 50.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai

Perkara yang kami harus menyebut

Jika anda memerlukan visa untuk memasuki negara ini, hartanah anda mungkin dapat membantu menyediakan dokumen sokongan yang perlu untuk mendapatkan visa tersebut. Untuk maklumat lebih lanjut, anda boleh menghubungi hartanah menggunakan maklumat hubungan yang disertakan dalam pengesahan tempahan anda. Hartanah tersebut boleh mengenakan bayaran untuk bantuan ini walaupun anda terpaksa membatalkan tempahan anda. Segala persiapan adalah antara hartanah dan diri anda semata-mata.
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu

Penarafan kebangsaan

Hotelstars Union memberikan penarafan bintang rasmi untuk hotel di Azerbaijan. Hotel ini diberikan penarafan stars 4.

Hartanah juga dikenali sebagai

Sapphire Bayil
Sapphire Bayil Hotel Baku
Sapphire Bayil Hotel Hotel
Sapphire Bayil Hotel Hotel Baku

Soalan lazim

Adakah Sapphire Bayil Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Sapphire Bayil Hotel?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Sapphire Bayil Hotel?

Daftar masuk bermula jam 15:00. Fi sebanyak 50% dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan). Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di Sapphire Bayil Hotel?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi sebanyak 50%.

Adakah Sapphire Bayil Hotel memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang. Fi sebanyak AZN35 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Sapphire Bayil Hotel?

Terletak di Sabayil, hotel ini sejauh 1 bt (2 km) dari Laut Kaspia, Dewan Baku Crystal dan Baku Eye. Taman Dənizkənarı Milli dan Muzium Permaidani Azerbaijan juga dalam jarak 2 bt (3 km).

Sapphire Bayil Hotel Ulasan

Ulasan

9.4

Luar Biasa

Penilaian 10 - Cemerlang. 12 daripada 16 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 3 daripada 16 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 0 daripada 16 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 16 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 16 ulasan

9.8/10

Kebersihan

9.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

9.6/10

Kemudahan

9.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.2/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Peter

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Very nice hotel with an amazing friendly staff and atmosphere. Front desk vent above service when needed. Good breakfast with a nice selection of hot and cold food. Located just a few minutes walk from the world largest flag and make sure to check out a small park across from the hotel. Sit and enjoy tea and watch life go by.
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Ludmila, Prague

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I thoroughly enjoyed my stay at the hotel! The room was fantastic, and the staff was amazing—thank you for such a wonderful experience!
Menginap 2 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Leonid

Menginap 6 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

ALEXANDRE

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This is excellent hotel with the magical eastern atmosphere. Easy to get in and walking distance from the boulevard. Some stores around. Very good breakfast, hospitable staff, clean rooms. Rooms decorated with great taste. I definitely will want to come back here in my future visits to Baku.
Menginap 1 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Mannan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This is the best hotel I have lived in Baku it was the best experience possible. I have great respect Mr. Ruffat who helped me in upgrading my room and fixing minor issues in the room. The restaurant in the hotel is also with par the hotel standards. Anyone opting for the hotel will have the best experience possible.
Menginap 2 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Peter

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Thanks to Imran and the team. The location is perfectly placed for the accessibility to the city & yet quiet. The soulful jazz is a bonus.
Menginap 2 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Nuraly

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Nuraly

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Coh guzel rahat bit otel
Menginap 1 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Ciamac

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Exceptional Stay at Sapphire Bayil – A Baku Gem! I recently had the pleasure of staying at the Sapphire Bayil Hotel in Baku, and it was an absolute delight from start to finish. The staff's kindness and attentiveness were truly remarkable. I was thrilled when they generously upgraded my room, which turned out to be incredibly spacious and even featured a lovely balcony! The luxurious bed and towels added a touch of pampering to my stay. The breakfast spread each morning was extensive and delicious, offering a wide variety of choices to satisfy every palate. Sapphire Bayil is one of the best hotel I've experienced in Baku – highly recommended
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

8/10 Baik

Canan Elif

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
The sheets were not clean and too small for the size of the bed. The bathroom was not cleaned once in the three nights we stayed there. It was also never vacuumed. The hotel was a bit out of town, but it was about a 15-20 minute walk and about 5 minutes by cab. The breakfast wasn't a highlight either. The selection of bread was a little small. The staff was very nice and helpful.
Menginap 3 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Elschad

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Alles Super

Alles war wie gewünscht
Menginap 7 malam pada Mei 2024

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik

Disappointed

I regretted booking this hotel for multiple reasons. The bed was not very comfortable, the location was farther away from the main activities than I thought it would, we had to take taxis all the time because it's not easy to walk from the hotel to the city center. The breakfast was the worst part. I will say that the staff was helpful with organizing our PCR testing prior to our departure flight however I wouldn't stay there again and I don't recommend it.
Menginap 3 malam pada Nov 2021

10/10 Cemerlang

VICTOR MANUEL

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Great place to relax and to discover Baku

The room was big, the service were very nice and helpful, and everything was to detail. My only negative aspect is that the location is bit far from city centre, but you got public transportation to get there.
Menginap 2 malam pada Okt 2021

10/10 Cemerlang

Erdi

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Feb 2020

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Ogo 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I would like to thank all the staff for warm hospitality... good luck guys and inshalla more growth in your business thanks
Menginap 1 malam pada Jun 2019