Safran Hotel
Hotel bebas berpakaian yang terdapat kilang wain bersebelahan dan sarapan percuma
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Safran Hotel





Ulasan
9.0 daripada 10
Hebat
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM143
RM174 jumlah
termasuk cukai & fi
30 Jun - 1 Jul
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik
Lihat semua foto untuk Deluxe Room

Deluxe Room
Sorotan
Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk mini
Meja makan
TV plasma
Lihat semua foto untuk Superior Room

Superior Room
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk mini
TV plasma
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
Lihat semua foto untuk Standard Twin Room

Standard Twin Room
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)
Sorotan
Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk mini
TV plasma
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Lihat semua foto untuk Standard Double Room, 1 Bedroom

Standard Double Room, 1 Bedroom
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)
Sorotan
Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk mini
TV plasma
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Lihat semua foto untuk Standard Single Room

Standard Single Room
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk mini
TV plasma
Bilik tidur berasingan
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Jeyhun Hajibeyli Street 282, Baku, AZ1069
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Parkway inn Hotel & Spa
Parkway inn Hotel & Spa
- Kolam
- Termasuk sarapan
- Spa
- Wi-fi percuma
8.2 daripada 10, Sangat Baik, 41 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: AZN 1.10 seorang semalam
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: AZN 30 setiap kenderaan (maksimum seramai 4 orang)
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang bagi setiap kanak-kanak: AZN 30
- Fi daftar masuk awal: AZN 25 (tertakluk kepada ketersediaan)
- Bayaran katil lipat simpan: AZN 20.0 sehari
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Penyewa untuk tempoh jangka panjang dialu-alukan
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, dan sistem keselamatan
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Perkara yang kami harus menyebut
Jika anda memerlukan visa untuk memasuki negara ini, hartanah anda mungkin dapat membantu menyediakan dokumen sokongan yang perlu untuk mendapatkan visa tersebut. Untuk maklumat lebih lanjut, anda boleh menghubungi hartanah menggunakan maklumat hubungan yang disertakan dalam pengesahan tempahan anda. Hartanah tersebut boleh mengenakan bayaran untuk bantuan ini walaupun anda terpaksa membatalkan tempahan anda. Segala persiapan adalah antara hartanah dan diri anda semata-mata.
Pilihan pakaian adalah bebas di hartanah ini
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Penarafan kebangsaan
Hotelstars Union memberikan penarafan bintang rasmi untuk hotel di Azerbaijan. Hotel ini diberikan penarafan stars 2.
Hartanah juga dikenali sebagai
Safran Baku
Safran Hotel
Safran Hotel Baku
Safran Hotel Baku
Safran Hotel Hotel
Safran Hotel Baku
Safran Baku
Hotel Safran Hotel Baku
Baku Safran Hotel Hotel
Hotel Safran Hotel
Safran
Safran Hotel Hotel Baku
Soalan lazim
Safran Hotel Ulasan
Ulasan
9.0
Hebat
8.8/10
Kebersihan
9.4/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.6/10
Kemudahan
8.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
10/10
Mesra alam
Ulasan
25 Mei 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
josede Jesus Gomez
15 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
josede Jesus Gomez
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Global Impex Oily
Mengembara bersama keluarga
21 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Global Impex Oily
Menginap 25 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
bülent
Mengembara bersama kumpulan
14 Jan 2025
bülent
Menginap 3 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Sander
15 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sander
Menginap 7 malam pada Dis 2024
8/10 Baik
Josephine
Pengembara perniagaan
26 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Josephine
Menginap 3 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Leonid
15 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Leonid
Menginap 4 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
DIVYA
20 Sep 2023
DIVYA
Menginap 5 malam pada Sep 2023
8/10 Baik
MOHAMMED ALI
21 Mei 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
MOHAMMED ALI
Menginap 1 malam pada Mei 2023
10/10 Cemerlang
Olga
17 Okt 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Olga
Menginap 6 malam pada Okt 2017
6/10 Boleh diterima
JohnB, New York
13 Okt 2017
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Friendly staff
JohnB
Menginap 6 malam pada Sep 2017
8/10 Baik
Tobbe, Jönköping
1 Okt 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bra hotell till ett rimligt pris
Tobbe
Menginap 7 malam pada Sep 2017
10/10 Cemerlang
Anna
18 Sep 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Anna
Menginap 8 malam pada Sep 2017
10/10 Cemerlang
frederick, london and auckland
4 Sep 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Very freindly and helpful . Breakfast sufficient.
frederick
Menginap 3 malam pada Ogo 2017
10/10 Cemerlang
ISMET
20 Ogo 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Thank you Sabri Bey.
ISMET
Menginap 3 malam pada Jul 2017
10/10 Cemerlang
Nadhim
26 Jul 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Fantastisk boende
Nadhim
Menginap 1 malam pada Jul 2017
8/10 Baik
Ferdinand, Berlin - Germany
26 Mac 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Extremely attentive and helpful staff
Ferdinand
8/10 Baik
Igor
2 Feb 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Igor
8/10 Baik
Henri
23 Jul 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Henri
10/10 Cemerlang
Erik, Baarn
13 Jul 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Uitstekend hotel, zeer behulpzame medewerkers
Erik
8/10 Baik
Mikhail, Москва
22 Jun 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Хорошее соотношение цены и качества
Mikhail
6/10 Boleh diterima
Alim
5 Feb 2016
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Alim
6/10 Boleh diterima
Alim
2 Feb 2016
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Alim
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
5 Jan 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik