Pullman Baku
Hotel mesra keluarga yang terdapat spa perkhidmatan penuh dan taman air percuma
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Pullman Baku





Ulasan
8.0 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

1C, M. Mushfig Street, Baku, AZ1006
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Courtyard by Marriott Baku
Courtyard by Marriott Baku
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
- Restoran
- Penyaman udara
9.2 daripada 10, Hebat, 213 ulasan
Harga ialah RM411
RM496 jumlah
termasuk cukai & fi
24 Ogo - 25 Ogo
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: AZN 1.10 seorang semalam
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira AZN 28.50 untuk dewasa dan AZN 14.50 untuk kanak-kanak
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: AZN 60.00 setiap kenderaan (perjalanan pergi balik)
- Deposit haiwan kesayangan: AZN 59 semalam
- Bayaran haiwan kesayangan: AZN 59 setiap haiwan kesayangan, semalam
- Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
- Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah katil bayi, katil lipat simpan/tambahan, katil sofa dan tempat letak kenderaan di tapak hartanah
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Bilik tetamu bebas-bising tidak dapat dijamin
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan ALLSAFE (Accor Hotels)
Perkara yang kami harus menyebut
Jika anda memerlukan visa untuk memasuki negara ini, hartanah anda mungkin dapat membantu menyediakan dokumen sokongan yang perlu untuk mendapatkan visa tersebut. Untuk maklumat lebih lanjut, anda boleh menghubungi hartanah menggunakan maklumat hubungan yang disertakan dalam pengesahan tempahan anda. Hartanah tersebut boleh mengenakan bayaran untuk bantuan ini walaupun anda terpaksa membatalkan tempahan anda. Segala persiapan adalah antara hartanah dan diri anda semata-mata.
Kolam bermusim akan dibuka dari Jun hingga September
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Tetamu di bawah 18 tahun tidak dibenarkan masuk ke dalam kolam renang, kelab kesihatan atau kemudahan kecergasan, manakala tetamu di bawah 17 tahun hanya dibenarkan masuk ke dalam kolam renang, kelab kesihatan dan kemudahan kecergasan dengan pengawasan orang dewasa
Tetamu di bawah 6 tahun tidak dibenarkan masuk ke spa
Penarafan kebangsaan
Hotelstars Union memberikan penarafan bintang rasmi untuk hotel di Azerbaijan. Hotel ini diberikan penarafan stars 4.
Hartanah juga dikenali sebagai
Pullman Baku Opening February 2017 Hotel
Pullman Opening February 2017 Hotel
Pullman Baku Opening February 2017
Hotel Badamdar
Pullman Opening February 2017
Pullman Baku Hotel
Badamdar Hotel
Pullman Baku (Opening February 2017)
Kempinski Hotel Badamdar
Badamdar Hotel Baku
Badamdar Baku
Badamdar
Pullman Baku Baku
Pullman Baku Hotel
Pullman Baku Hotel Baku
Soalan lazim
Pullman Baku Ulasan
Ulasan
8.0
Sangat Baik
9.0/10
Kebersihan
8.0/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.2/10
Kemudahan
8.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
Pengembara perniagaan
4 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Feb 2020
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
24 Jan 2020
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
Menginap 5 malam pada Jan 2020
10/10 Cemerlang
Shaimaa
Mengembara bersama keluarga
30 Dis 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Shaimaa
Menginap 3 malam pada Dis 2019
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
29 Dis 2019
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Not a 5 star hotel
Pengembara yang disahkan
Menginap 7 malam pada Dis 2019
6/10 Boleh diterima
AHMED
31 Okt 2019
AHMED
Menginap 2 malam pada Okt 2019
10/10 Cemerlang
Michel
Mengembara bersama kumpulan
14 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Extremely elegant hotel

Michel
Menginap 3 malam pada Okt 2019
6/10 Boleh diterima
Yous, Dubai
Mengembara bersama keluarga
29 Sep 2019
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Yous
Menginap 2 malam pada Sep 2019
2/10 Teruk
Mohmmed
28 Sep 2019
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
فندق جميل والخدمات جدا سياءا جدا
Mohmmed
Menginap 2 malam pada Sep 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
24 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 14 malam pada Ogo 2019
8/10 Baik
Javid
3 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
4+/5 stay
Javid
Menginap 1 malam pada Ogo 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
28 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 4 malam pada Ogo 2019
8/10 Baik
Seham
26 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Seham
Menginap 3 malam pada Ogo 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
20 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Ogo 2019
6/10 Boleh diterima
mohsen
15 Ogo 2019
Sukakan: Keselesaan bilik
I will not go again to this hotel
mohsen
Menginap 3 malam pada Ogo 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
11 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 4 malam pada Ogo 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
26 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Good rooms but far
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Jul 2019
8/10 Baik
hamad
16 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
hamad
Menginap 4 malam pada Jul 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
10 Jun 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Jun 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
3 Jun 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 6 malam pada Mei 2019
10/10 Cemerlang
oliver
2 Jun 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Lovely stay - everything you need
oliver
Menginap 2 malam pada Mei 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
1 Apr 2019
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mac 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
20 Mac 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Feb 2019
8/10 Baik
Khawar Saeed
26 Feb 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Khawar Saeed
Menginap 4 malam pada Feb 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
15 Feb 2019
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jan 2019
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
4 Feb 2019
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Feb 2019
Corak Terbaru Expedia
Hotel
Pakej