Pullman Baku

Hartanah 4.0 bintang
Hotel mesra keluarga yang terdapat spa perkhidmatan penuh dan taman air percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Pullman Baku

Luncur air
Depan hartanah - siang/malam
Pintu masuk dalaman
Sarapan bufet setiap hari (AZN 28.50 seorang)
Kawasan tempat duduk lobi

Ulasan

8.0 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Tab Panas
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Bar
  • Kolam
  • Spa
  • Sarapan tersedia

Pilihan bilik

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
1C, M. Mushfig Street, Baku, AZ1006

Tempat berdekatan

  • Menara Flame - 3 min memandu - 2.5 km
  • Litar Lumba Bandar Baku - 3 min memandu - 2.9 km
  • Muzium Permaidani Azerbaijan - 4 min memandu - 3.6 km
  • Menara Dayang - 4 min memandu - 3.6 km
  • Dataran Fountain - 4 min memandu - 4.0 km

Bergerak

  • Icherisheher - 11 minit memandu
  • Baku (GYD-Lapangan Terbang Antarabangsa Heydar Aliyev) - 41 minit memandu

Restoran

  • ‪Qebele Cafe Badamdar - ‬4 min memandu
  • ‪Sky Bar Kempinski Hotel - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Efes Pub - ‬4 min memandu
  • ‪Teleqüllə" Restoranı - ‬5 min memandu
  • ‪95 Degrees Coffee & Bruschetta - ‬4 min memandu

Tentang hartanah ini

Pullman Baku

Mewah bagi hotel mesra keluarga berdekatan Menara Flame
Terletak berdekatan Taman Botani Sentral dan Taman Upland, Pullman Baku menyediakan akses taman air percuma, lorong boling dan bar kolam. Nikmatilah rawatan badan, rawatan dan rias kuku tangan dan kaki dan Balut nyahtoksin di PULLMAN SPA, tapak spa. Masakan antarabangsa restoran di tapak, Peppermill, menawarkan sarapan dan makan malam. Kelas aerobik dan kelas Pilates ditawarkan di kelab kesihatan; Pullman Baku juga memiliki teres, taman dan taman permainan. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti salun rambut dan bilik arked/permainan.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Kolam renang terbuka bermusim dan kolam renang tertutup dengan gelongsor air
  • Sarapan bufet (surcaj), gelanggang tenis terbuka dan pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj)
  • Daftar keluar ekspres, tempat simpanan bagasi dan kakitangan berbilang bahasa
  • Perkhidmatan rencam, lif dan bantuan pelancongan/tiket
Ciri-ciri bilik
Semua 280 bilik dihias secara berasingan disertakan dengan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, dan juga manfaat seperti menu bantal dan penyaman udara.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Bidet, kelengkapan dandanan diri percuma dan pengering rambut
  • TV skrin rata dengan saluran kabel
  • Balkoni, cerek elektrik dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Azerbaijan, Bahasa Bulgaria, Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Jerman, Bahasa Itali, Bahasa Rusia, Bahasa Turki, Bahasa Ukraine

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Internet berkelajuan tinggi

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia atas permintaan sahaja
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:00 hingga 10:30 dengan bayaran: AZN 28.50 untuk orang dewasa dan AZN 14.50 untuk kanak-kanak
  • 1 bar tepi kolam
  • 1 restoran
  • 4 bar/ruang istirahat
  • Bar/deli snek

Restoran di tapak hartanah

  • Peppermill

Aktiviti menarik

  • 1 gelanggang tenis terbuka
  • 1 kolam renang terbuka
  • 1 kolam renang tertutup
  • 1 tab panas
  • Bilik permainan/arked
  • Bilik wap
  • Gelongsor air
  • Kelab kesihatan
  • Kelas kecergasan
  • Kelas pilates
  • Kolam kanak-kanak
  • Kolam renang terbuka (akses tetamu)
  • Lorong boling
  • Sauna
  • Spa perkhidmatan penuh
  • Taman air percuma
  • Taman permainan

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • 1 kolam renang tertutup
  • Akses taman air percuma
  • Bar/deli snek
  • Bilik permainan/arked
  • Gelongsor air
  • Kemudahan dobi
  • Kolam kanak-kanak
  • Lorong boling
  • Taman permainan
  • Trampolin

Kemudahan

  • ATM
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pakej lamaran/romantik
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • 6 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Pusat persidangan

Kawasan luar

  • Di pergunungan
  • Di taman negara
  • Gril barbeku
  • Taman
  • Tempat berkelah
  • Teres

Spa perkhidmatan penuh

  • 26 bilik rawatan
  • Aromaterapi
  • Balut nyahtoksin
  • Bilik rawatan pasangan
  • Bilik wap
  • Hidroterapi
  • Lulur badan
  • Mandian Turki
  • Rawatan muka
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Sauna
  • Spa dibuka setiap hari
  • Tab panas
  • Urutan sukan
  • Urutan Thai
  • Urutan tuaman batu

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 14 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Dewan besar
  • Dibina pada 2011
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Menu bantal
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bidet
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Hiasan berasingan
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak AZN 59 setiap haiwan kesayangan, semalam, serta deposit sebanyak AZN 59 semalam
Hanya anjing dialu-alukan
1 ekor (sehingga 20 kg setiap haiwan peliharaan)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
2 kanak-kanak, sehingga umur 5 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: AZN 1.10 seorang semalam

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira AZN 28.50 untuk dewasa dan AZN 14.50 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: AZN 60.00 setiap kenderaan (perjalanan pergi balik)
  • Deposit haiwan kesayangan: AZN 59 semalam
  • Bayaran haiwan kesayangan: AZN 59 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah katil bayi, katil lipat simpan/tambahan, katil sofa dan tempat letak kenderaan di tapak hartanah
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Bilik tetamu bebas-bising tidak dapat dijamin
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan ALLSAFE (Accor Hotels)

Perkara yang kami harus menyebut

Jika anda memerlukan visa untuk memasuki negara ini, hartanah anda mungkin dapat membantu menyediakan dokumen sokongan yang perlu untuk mendapatkan visa tersebut. Untuk maklumat lebih lanjut, anda boleh menghubungi hartanah menggunakan maklumat hubungan yang disertakan dalam pengesahan tempahan anda. Hartanah tersebut boleh mengenakan bayaran untuk bantuan ini walaupun anda terpaksa membatalkan tempahan anda. Segala persiapan adalah antara hartanah dan diri anda semata-mata.
Kolam bermusim akan dibuka dari Jun hingga September
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Tetamu di bawah 18 tahun tidak dibenarkan masuk ke dalam kolam renang, kelab kesihatan atau kemudahan kecergasan, manakala tetamu di bawah 17 tahun hanya dibenarkan masuk ke dalam kolam renang, kelab kesihatan dan kemudahan kecergasan dengan pengawasan orang dewasa
Tetamu di bawah 6 tahun tidak dibenarkan masuk ke spa

Penarafan kebangsaan

Hotelstars Union memberikan penarafan bintang rasmi untuk hotel di Azerbaijan. Hotel ini diberikan penarafan stars 4.

Hartanah juga dikenali sebagai

Pullman Baku Opening February 2017 Hotel
Pullman Opening February 2017 Hotel
Pullman Baku Opening February 2017
Hotel Badamdar
Pullman Opening February 2017
Pullman Baku Hotel
Badamdar Hotel
Pullman Baku (Opening February 2017)
Kempinski Hotel Badamdar
Badamdar Hotel Baku
Badamdar Baku
Badamdar
Pullman Baku Baku
Pullman Baku Hotel
Pullman Baku Hotel Baku

Soalan lazim

Adakah Pullman Baku mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang tertutup, kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak.

Adakah Pullman Baku mesra haiwan kesayangan?

Ya, Pullman Baku membenarkan anjing (had 1 ekor) dengan berat maksimum sehingga 20 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat deposit sebanyak AZN59 semalam dan fi sebanyak AZN59 setiap haiwan kesayangan, semalam.

Apakah masa daftar masuk di Pullman Baku?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan).

Apakah masa daftar keluar di Pullman Baku?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Adakah Pullman Baku memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak AZN60.00 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Pullman Baku?

Hotel yang mesra keluarga di Baku ini terletak di kawasan bersejarah, dalam jarak 2 bt (3 km) dari Taman Botani Sentral, Taman Upland dan Menara Flame. Muzium Permaidani Azerbaijan dan Dewan Filharmonik Negeri Azerbaijan juga dalam 3 bt (5 km).

Pullman Baku Ulasan

Ulasan

8.0

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 28 daripada 65 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 19 daripada 65 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 11 daripada 65 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 4 daripada 65 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 3 daripada 65 ulasan

9.0/10

Kebersihan

8.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.2/10

Kemudahan

8.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

Ulasan

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Super nice staff / wanted to show me all the facilities in the hotel and they gave me an upgrade which is very nice
Menginap 1 malam pada Feb 2020

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Nice place but the house keeping might stole some money from me.
Menginap 5 malam pada Jan 2020

10/10 Cemerlang

Shaimaa

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Amazing stay.I really enjoyed my stay.P
Menginap 3 malam pada Dis 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Not a 5 star hotel

I ordered a car for when I arrived and it didn't show. After 3 days I couldn't hing else to my room even though I paid in advance for 7 nights and offered to leave my credit card I had to come down at 11PM to clear upy bill and then leave a $400 credit on my card. When I went to check out I asked them at 10AM to have my bill ready for 1AM the following day. When I went to check out nothing was ready and I spent 35-40 minutes checking out.
Menginap 7 malam pada Dis 2019

6/10 Boleh diterima

AHMED

بشكل عام ممتاز والموظفين ودودون جدا وسهل التعامل معهم ولكن الفندق يستحق 4 نجوم
Menginap 2 malam pada Okt 2019

10/10 Cemerlang

Michel

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Extremely elegant hotel

In a large suite that any palace would be proud to offer, we had a quiet and very confortable stay. We had excellent food from room service and went to the great spa and pool every day of our stay. A little far from the historic center but they offer a free shuttle to downtown every hour.
Suites bedroom
Menginap 3 malam pada Okt 2019

6/10 Boleh diterima

Yous, Dubai

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
They didnt the bersheet and towels daily and sometimed i have ti call 2ctimes fir water shower gel etc
Menginap 2 malam pada Sep 2019

2/10 Teruk

Mohmmed

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

فندق جميل والخدمات جدا سياءا جدا

كان الاستقبال والتوديع جدا جدا سياء ولا انصح ب الفندق
Menginap 2 malam pada Sep 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 14 malam pada Ogo 2019

8/10 Baik

Javid

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

4+/5 stay

Booked the hotel as a weekend gateaway for my family. Main criteria was the indoor pool since the weather forecast showed mostly rain. We were welcome with a great hospitality at the reception, shown to the room which was a spacious one bed room suite. Although wasn't asked for, there was a bed made on the sofa in living room - all soft and cozy. Both rooms had balcony which weren't very clean. It was freezing cold inside the rooms when we first settled in. Turned the aircond on heating regime and waited for 15-20 mins to only get a cold air blow. When I first asked the guest services why it wouldn't heat, they said I should wait about 10 mins for the heating to start. Upon calling the 2nd time, a lady told that since it was summer, the heating regime was turned off. Oil heaters were provided instead. Indoor pool was about 26 C, good enough for the kids to enjoy. Could have been heated little bit more. We were shivering when left the pool. Breakfast variety was good enough. The only downside was the hall where breakfast was served. Narrow alley-like hall with tables close to each other. We were seated at the far end so it took as many trips back and forth to get the meals. Kids like oatmeal which wasn't readyily available. But they cooked it upon request for which we are thankful. Overall 4+ out of 5. Value for the money 3 out of 5. I would expect more for the amount paid for a single night stay. Definitely recommend it for long staycations.
Menginap 1 malam pada Ogo 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We enjoyed staying in Pullman Hotel..The staff are friendly and respectful..
Menginap 4 malam pada Ogo 2019

8/10 Baik

Seham

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
الإقامه جدا ممتازه والمكان نظيف و حلو و قريب من كل الأماكن واحواض السباحه نظيفه جداً .. وخدمتهم سريعه.
Menginap 3 malam pada Ogo 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Ogo 2019

6/10 Boleh diterima

mohsen

Sukakan: Keselesaan bilik

I will not go again to this hotel

the hotel was not actually a standard 5 star the wifi was very bad and in the room was not working
Menginap 3 malam pada Ogo 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Ogo 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Good rooms but far

Good for families not for business Far from attractions
Menginap 3 malam pada Jul 2019

8/10 Baik

hamad

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Jul 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Swimming pool was great (indoor and outdoor). Main water park was not open yet. Some healthy concerns - e.g. balconies had no locks and we had a toddler with us! Some kind of play area for children would be a good improvement. Breakfast was average for this level of hotel and for the price. Other food at the outdoor terrace area was good. Staff were friendly and helpful throughout.
Menginap 2 malam pada Jun 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 6 malam pada Mei 2019

10/10 Cemerlang

oliver

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Lovely stay - everything you need

The hotel is modern and well furnished. The location is slightly out the way but means that it is quiet. A taxi into the centre is only 5/10 mins so really not too far at all.
Menginap 2 malam pada Mei 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Menginap 1 malam pada Mac 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Check in was easy. All staff were helpful. Thank you to Tural for assistance with my meal that was brought to my room. I had messaged the hotel before I arrived for a room request. It was honoured, which was great.
Menginap 1 malam pada Feb 2019

8/10 Baik

Khawar Saeed

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel had good facilities and was very comfortable however it was away from city center
Menginap 4 malam pada Feb 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Rooms are very clean and tidy. Collected city tax at check-in though all taxed were paid through expedia. Power sockets are not universal. Customer service needs to improve.
Menginap 1 malam pada Jan 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Feb 2019