Club Mahindra Puducherry

Hartanah 4.0 bintang
Hotel yang menghadap ke pantai untuk berjemur dan berseronok

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Club Mahindra Puducherry

Bar tepi kolam renang
Bar (di hartanah)
Kawasan tempat duduk lobi
Perincian bahagian luar
Superior Room, 1 Bedroom, Penyaman udara, Garden Area | Pemandangan dari bilik

Ulasan

7.6 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Perkhidmatan bilik
  • Dobi
  • Termasuk parkir
  • Pengemasan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Penyaman udara
Harga semasa ialah RM293
RM328 jumlah
termasuk cukai & fi
5 Ogo - 6 Ogo

Pilihan bilik

Superior Room, 1 Bedroom, Penyaman udara, Garden Area

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Pembancuh kopi/teh
Cerek elektrik
  • 33 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Superior Room

  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
R.S. 200/201, Valluvar Medu, Manapattu Village, Bahur, Puducherry, 607402

Tempat berdekatan

  • Pantai Paradise - 19 min memandu - 12.0 km
  • Pantai Sesiaran Pondicherry - 30 min memandu - 19.3 km
  • Arulmigu Manakula Vinayagar Temple - 30 min memandu - 20.0 km
  • Rumah Api Pondicherry - 31 min memandu - 20.0 km
  • Sri Aurobindo Ashram - 31 min memandu - 20.4 km

Bergerak

  • Stesen Tiruppadirippuliyur - 26 minit memandu
  • Pondicherry (PNY) - 49 minit memandu

Restoran

  • ‪Hotel Anandha Bhavan - ‬8 min memandu
  • ‪Vel's Restaurant - ‬7 min memandu
  • ‪Grand Wines - ‬8 min memandu
  • ‪Rk Sarbath - ‬8 min memandu
  • ‪Secret 24x7 - ‬9 min memandu

Tentang hartanah ini

Club Mahindra Puducherry

Mewah bagi hotel
Anda boleh menantikan taman, bilik arked/permainan dan perpustakaan di Club Mahindra Puducherry. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma di kawasan awam dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti perkhidmatan pencucian kering/dobi dan pusat perniagaan.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj), daftar keluar ekspres dan daftar masuk ekspres
  • Penjagaan anak/bayi (surcaj), 1 bilik mesyuarat dan perkhidmatan rencam
Ciri-ciri bilik
Kesemua 125 bilik memiliki keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan penyaman udara, serta manfaat seperti peti besi dan dinding kalis bunyi.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi
  • Televisyen dengan saluran kabel
  • Cerek elektrik, setiap hari dan meja

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • 1 restoran

Aktiviti menarik

  • Bilik permainan/arked
  • Pustaka

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik permainan/arked
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi
  • Penjagaan anak/bayi (surcaj)

Kemudahan

  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan

Kawasan luar

  • Di pantai
  • Taman

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Boleh diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Jubah mandi
  • Pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 21:00
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk ekspres tersedia

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Tetamu yang merancang untuk tiba di luar waktu daftar masuk biasa mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Anda akan diminta untuk memberikan hartanah salinan kad pengenalan bergambar keluaran kerajaan anda selepas membuat tempahan
Tetamu perlu memuat turun aplikasi mudah alih Club Mahindra hartanah sebelum daftar masuk
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Harap maklum bahawa kad PAN tidak diterima sebagai pengenalan di hartanah ini.
Hartanah ini memerlukan tetamu mempunyai bukti bahawa mereka telah menginap dalam India selama 14 hari sebelum mendaftar masuk
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.
Para tetamu diminta untuk memuat turun aplikasi Club Mahindra ke telefon pintar mereka untuk melengkapkan daftar masuk dan daftar keluar tanpa sentuhan dan pesanan perkhidmatan bilik. Para tetamu mesti memuat naik pengenalan diri bergambar yang diperlukan dalam masa 5 hari sebelum ketibaan.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR2000.0 sepenginapan
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran katil lipat simpan: INR 2000.0 sepenginapan

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Untuk tetamu warga India, pembayaran tunai sebanyak INR25000 dan ke atas akan memerlukan salinan kad pan semasa mendaftar keluar.
Makanan luar tidak dibenarkan.

Hartanah juga dikenali sebagai

Club Mahindra Puducherry Hotel
Club Mahindra Puducherry Hotel Poornankuppam
Club Mahindra Puducherry Poornankuppam
Club Mahindra Puducherry Hotel Cuddalore
Club Mahindra Puducherry Cuddalore
Mahindra Puducherry Cuddalore
Club Mahindra Puducherry Hotel
Club Mahindra Puducherry Bahur
Club Mahindra Puducherry Hotel Bahur

Soalan lazim

Adakah Club Mahindra Puducherry mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Club Mahindra Puducherry?

Setakat 21 Jul 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Club Mahindra Puducherry pada 5 Ogo 2025 bermula serendah RM 293.03, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Club Mahindra Puducherry?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Club Mahindra Puducherry?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 21:00.

Apakah masa daftar keluar di Club Mahindra Puducherry?

Daftar keluar adalah jam 10:00.

Adakah Club Mahindra Puducherry memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang.

Di manakah terletaknya Club Mahindra Puducherry?

Terletak sesuai di pantai, hotel Bahur ini dalam jarak 9 bt (15 km) dari Padaleeswarar Temple, Pantai Paradise dan Pantai Silver. Pantai Sesiaran Pondicherry dan Ousteri Lake juga dalam jarak 12 bt (20 km).

Club Mahindra Puducherry Ulasan

Ulasan

7.6

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 4 daripada 22 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 11 daripada 22 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 5 daripada 22 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 22 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 22 ulasan

8.0/10

Kebersihan

8.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

Ulasan

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Club Mahindra Puducherry Stay

It was nice stay, however, check in was time taking, we needed to wait for almost 30 minutes without any valid reason. I feel they can easily improve on it.
Menginap 1 malam pada Feb 2020

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Recommended for recharging batteries

It's a clean beach resort with private access to a remote beach- good for detox and relaxation.
Menginap 4 malam pada Jan 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Happy New Year!! I am not a Mahindra club member. I had my eyes on this property for a while.A difficult place to book through online travel agencies - its always sold out. Had booked through Expedia. Stayed at this property with family in couple of rooms for 1 night (2nd Jan check in and 3rd Jan check out).Had opted for the half board option - dinner and breakfast buffet included in the initial booking cost. The property is tucked away about 2.4 km away from the ECR and has the beach as it's backyard. Check in starts at 1400 and check out next day at 10 am. Kid and wheel chair friendly property. Staff at sea shellz (the restaurant were lunch, dinner and breakfast buffets were served) and in the property are well trained and very helpful. Facilities in the room were adequate and satisfactory. This is a beach side resort. Unlike traditional hotels, rooms are not stacked vertically but pairs are tucked away in the privacy of dense foliage. What can be improved: Check in experience at front desk can be improved. Questions can be tailored to improve the check in experience. Taste of food in general can be improved. Would have become difficult for me if I had chosen to stay longer. At the ice cream station, provide a water bucket to dip and clear the ice cream scooper.
Menginap 1 malam pada Jan 2019

8/10 Baik

Mohamed

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
We had great stay very clean beach and decent room. Wish we had and extra day availability.
Menginap 1 malam pada Dis 2018

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

4/10 Lemah

Ramkumar

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Thumbs High Location is good with the private beach access though restricted after 5.30 PM. lots of greenery inside the resort. Recreational activity inside the resort is okay. BF is passable not much continental stuff though Thumbs Down Quality of room not worth its price. Toiletries of very poor quality very poor condition of room flooring...can see the cracks everywhere Resort charges additional Rs 50 for room service (just food delivery). Couldn't notice life guard around pool area. No internet/WIFI in the room.

6/10 Boleh diterima

Jaiprakash, bangalore

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan

Good relaxing weekend.

The hotel is good if you want to relax. The rooms are clean. The service is excellent. The housekeeping subscribed to star sports channel which was not available in the room as we requested for it to watch the India v/s Pakistan world cup match . the buffet was good. room service can be improved taste wise. the lake in the property is not maintained well. The green colour water is unpleasant. It has to be maintained. except for that the property is good.

6/10 Boleh diterima

Veejay

Proximity to beach

Overall, the stay was good. Food is very expensive. Charges for Activities is high.

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

good beach-side property

pleasant stay, relaxing stay with family and friends. had good time. hotel had something for each one in the family from toddlers to elderly!

8/10 Baik

Abhi, Bangalore

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Amazing property... just need some in room upgrade

I went with my family for 3 nights. Amazing location, beautiful beach and extraordinary staff! What needs a little attention is the condition of rooms. I guess they converted it from Zest resort to regular Club Mahindra one, so it might be work in progress. I got a good room with huge balcony, view was good, but there was no proper wardrobe, dining table or other in room amenities (Microwave etc. which is really needed when you are traveling with a kid!). Having said that, I will visit again due to staff and the activities they conduct.

8/10 Baik

Aysha, Erode

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Comfortable beds and Clean Beach

Loved everything about the resort but the food service is very late,even for bowl of french fries..It took them 45 minutes and food tastes very average only!!Other than that..Everything is a big plus in the resort...Very family friendly!!

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik

Decent hotel near the beach but it has problems

Hotel is located at nice location, but maintenance is very bad. Car parking lot is doesn't have flooring Bath rooms are not well designed. There is a transparent glass door from the behind which looks scary. Lawns are not maintained at all.. Overall not great but just average.. Not worth the buck we pay for..

8/10 Baik

Rajesh, Chennai

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Hotel Stay at Mahindra club

Good ambience & good atmosphere. Better if there had been more holiday activities conducted by Facility management. Water sports(jetsky ,Parasailing) could be a better idea attraction for the travellers

10/10 Cemerlang

Binay

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

10/10 Cemerlang

Lalalila, Cestas

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Pas besoin de sortir du club

Club très agréable, situé à l'écart de Pondichery (15minutes de voiture) derrière un petit village. Plage privée très agréable, piscine ouverte assez tard et nombreuses activités proposées. Accueil souriant et personnel disponible. Repas très bons , nous avions prit la formule buffet, le top, beaucoup de choix, très bonne cuisine et belle présentation, pas trop cher. Idem pour le petit déjeuner, offert. A refaire si nous repassons à Pondichery, nous retournerons avec plaisir dans l'une des autres club Mahindra, ça donne envie de découvrir les autres.

6/10 Boleh diterima

MoB, chennai

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan

decent hotel but terrible front staff.

The trouble with most hotels is they do not realize the holiday starts the minute you walk in the door and not after you check in. Had a terrible person check us in with no consideration for children or any politeness. The rest of the staff tried hard but overall it was a decent experience for the price you pay.

8/10 Baik

Serina, Kalimpong

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

well located close to the beach

Had a pleasant stay . A lot of walking area ...well maintained compound . Kids had a great time in the swimming pool.

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

4/10 Lemah

robert

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

ok for an indian family

the hotel was hard to find and a long way from anywhere mainly only indain food

8/10 Baik

Fabian

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Hotel club indien sélect et contemporain

Nous étions les seuls touristes blancs mais les touristes indiens étaient très sélect. Le cadre est contemporain et très très soigné. Le restaurant est un peu trop cantine à nos yeux. Le seul gros point noirs est la distance par rapport à Pondicherry: 45min de voitures ! Belle plage et superbes vagues !

8/10 Baik

AK, BANGALORE

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

gOOD fOOD & EFFICIENT STAFF

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik