Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hostellerie La Villa Des Roses





Ulasan
7.6 daripada 10
Baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Twin Room

Standard Twin Room
Sorotan
Kalis bunyi
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
Lihat semua foto untuk Economy Room

Economy Room
Sorotan
Kalis bunyi
TV skrin rata
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

4, avenue de la Libération, Aywaille, 4920
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 5.00 seorang semalam
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan Eropah: kira-kira EUR 20 untuk dewasa dan EUR 15 untuk kanak-kanak
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: EUR 250 setiap kenderaan (perjalanan pergi balik, maksimum seramai 3 orang)
- Fi daftar masuk awal: EUR 25 (tertakluk kepada ketersediaan)
- Fi daftar keluar lewat: EUR30 (tertakluk kepada ketersediaan)
- Bayaran katil lipat simpan: EUR 35 sehari
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Caj atau dasar pembatalan istimewa boleh dikenakan bagi tempahan kumpulan (lebih daripada 8 bilik untuk hartanah / tarikh penginapan yang sama)
Hartanah ini menerima kad kredit utama, kad debit, bayaran mudah alih dan wang tunai
Pilihan bayaran mudah alih termasuk: Google Pay, Apple Pay dan PayPal
Bilik tetamu bebas-bising tidak dapat dijamin
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah juga dikenali sebagai
Hostellerie Villa Roses
Hostellerie Villa Roses Aywaille
Hostellerie Villa Roses Hotel
Hostellerie Villa Roses Hotel Aywaille
Hostellerie Des Roses Aywaille
Hostellerie La Villa Des Roses Hotel
Hostellerie La Villa Des Roses Aywaille
Hostellerie La Villa Des Roses Hotel Aywaille
Soalan lazim
Hostellerie La Villa Des Roses Ulasan
Ulasan
7.6
Baik
8.4/10
Kebersihan
8.4/10
Kakitangan & perkhidmatan
7.4/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
13 Apr 2022
Menginap 1 malam pada Apr 2022
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
25 Jul 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jul 2020
10/10 Cemerlang
bruno
16 Jul 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Très bien
bruno
Menginap 1 malam pada Jul 2020
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
28 Feb 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Feb 2020
8/10 Baik
Barbara
6 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Barbara
Menginap 1 malam pada Okt 2019
6/10 Boleh diterima
Frans, Zandvoort
26 Nov 2018
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Frans
Menginap 1 malam pada Nov 2018
8/10 Baik
Heinz
21 Mei 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Genussvoller freundlicher Aufenthalt
Heinz
Menginap 1 malam pada Mei 2018
8/10 Baik
Pascal
14 Mei 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pascal
10/10 Cemerlang
Jacqueline
2 Mei 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
un coin charmant
Jacqueline
4/10 Lemah
henri, Bruxelles
19 Ogo 2016
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Négatif,nous n'irons plus dans cet hôtel.
henri
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
25 Jul 2016
Sukakan: Kebersihan
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
29 Apr 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
16 Apr 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
17 Jan 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
6/10 Boleh diterima
Edouard
27 Nov 2015
Sukakan: Kebersihan
Edouard
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
25 Ogo 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
voor een nacht prima te doen
Pengembara yang disahkan
6/10 Boleh diterima
diego v.
28 Jul 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
tof
diego v.
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
4 Mei 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
charmant hotel in het centrum van Aywaille
Pengembara yang disahkan
4/10 Lemah
wisu, luzern
18 Sep 2013
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
altes Hotel - gutes Essen
wisu
8/10 Baik
Arne S., Falster
14 Mei 2013
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Godt transitophold
Arne S.
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
25 Apr 2013
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
trés bon services, trés beau cadre
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Jan Williamsen
11 Ogo 2012
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Rimelig og greit.
Jan Williamsen
10/10 Cemerlang
Hamon André
3 Ogo 2012
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hamon André
8/10 Baik
Klein
30 Jul 2012
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Für 1 oder 2 Nächte gut
Klein
6/10 Boleh diterima
hendrickx
22 Jul 2012
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan