Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hotel San Ghermann





Ulasan
8.8 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik
Lihat semua foto untuk Superior Room

Superior Room
8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)
Sorotan
Balkoni atau laman dalam
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Lihat semua foto untuk Standard Room

Standard Room
Sorotan
Balkoni atau laman dalam
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Kipas mudah alih
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Meja
Lihat semua foto untuk Luxury Room

Luxury Room
Sorotan
Balkoni atau laman dalam
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Tab mandi berpancutan
Lihat semua foto untuk Premium Room

Premium Room
Sorotan
Balkoni atau laman dalam
Dihias secara berasingan
Tab panas persendirian
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Lihat semua foto untuk Comfort Room, 2 Bedrooms

Comfort Room, 2 Bedrooms
8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)
Sorotan
Balkoni atau laman dalam
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
2 bilik tidur
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Meja
Pengemasan harian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar
Arroio Trinta menempatkan Hotel San Ghermann. Tempat menarik tempatan termasuk Monumen Frei Bruno.

Rua Orlando Zardo, 583, Arroio Trinta, SC, 89590-000
Bergerak
Restoran
- Vinícula Giovanni Felippo - 2 min memandu
- Drunk club - 3 min memandu
- Pesque Pague Cantú - 20 min memandu
- Pesque e Pague E Restaurante Cantuccio - 4 min memandu
- Valde Lanches
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Bayaran haiwan kesayangan: BRL 20 setiap haiwan kesayangan, sepenginapan
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Penyewa untuk tempoh jangka panjang dialu-alukan
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, dan sistem keselamatan
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Akses kolam renang tersedia dari 10:00 hingga 22:00
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel San Ghermann Arroio Trinta
San Ghermann Arroio Trinta
San Ghermann
Hotel San Ghermann Hotel
Hotel San Ghermann Arroio Trinta
Hotel San Ghermann Hotel Arroio Trinta
Soalan lazim
Hotel San Ghermann Ulasan
Ulasan
8.8
Cemerlang
8.8/10
Kebersihan
9.2/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.8/10
Kemudahan
8.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.2/10
Mesra alam
Ulasan
31 Okt 2024
Menginap 1 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Gessiel
Pengembara perniagaan
23 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Muito boa.
Gessiel
Menginap 1 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
RUI
31 Jul 2023
RUI
Menginap 1 malam pada Jul 2023
10/10 Cemerlang
Luiz Augusto
Mengembara bersama keluarga
17 Jul 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Fantástico
Luiz Augusto
Menginap 1 malam pada Jul 2023
10/10 Cemerlang
Fábio
6 Jul 2023
Fábio
Menginap 1 malam pada Jul 2023
8/10 Baik
Fábio
Pengembara perniagaan
2 Feb 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Fábio
Menginap 1 malam pada Jan 2023
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
1 Ogo 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Perfeito
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Jul 2022
10/10 Cemerlang
Marielly
Mengembara bersama keluarga
25 Jul 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Adorável

Marielly
Menginap 1 malam pada Jul 2022
8/10 Baik
Cesar
11 Jul 2022
Cesar
Menginap 2 malam pada Jul 2022
8/10 Baik
Nilton
20 Jun 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ótimo custo benefício
Nilton
Menginap 2 malam pada Jun 2022
10/10 Cemerlang
Evandro
Mengembara bersama keluarga
18 Mei 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Evandro
Menginap 1 malam pada Mei 2022
6/10 Boleh diterima
Taila
Pengembara perniagaan
24 Apr 2022
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Acomodações boas, recepção péssima.
Taila
Menginap 1 malam pada Apr 2022
10/10 Cemerlang
Hester Maria
Mengembara bersama kumpulan
21 Mac 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
muito bom
Hester Maria
Menginap 1 malam pada Mac 2022
10/10 Cemerlang
PEDRO M D R JUNIOR
1 Mac 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Muito bom final de semana
PEDRO M D R JUNIOR
Menginap 2 malam pada Feb 2022
6/10 Boleh diterima
angelo
9 Jan 2022
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan
razoável
angelo
Menginap 1 malam pada Jan 2022
10/10 Cemerlang
TACIANI KARINA
Mengembara bersama keluarga
21 Dis 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
TACIANI KARINA
Menginap 1 malam pada Dis 2021
10/10 Cemerlang
Marcio
Mengembara bersama kumpulan
15 Nov 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Perfeição
Marcio
Menginap 1 malam pada Nov 2021
10/10 Cemerlang
DENIR
25 Okt 2021
DENIR
Menginap 1 malam pada Okt 2021
10/10 Cemerlang
Taliandra
19 Jul 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Taliandra
Menginap 1 malam pada Jul 2021
8/10 Baik
Milena
28 Jun 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Milena
Menginap 1 malam pada Jun 2021
10/10 Cemerlang
ADRIANO
Mengembara bersama keluarga
3 Mei 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
9
ADRIANO
Menginap 1 malam pada Mei 2021
8/10 Baik
José
Pengembara perniagaan
25 Apr 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Muito boa
José
Menginap 2 malam pada Apr 2021
10/10 Cemerlang
Daniel
Pengembara perniagaan
22 Mac 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Daniel
Menginap 1 malam pada Mac 2021
10/10 Cemerlang
WILLIAM
9 Feb 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
WILLIAM
Menginap 1 malam pada Ogo 2020
10/10 Cemerlang
Liborio, Papanduva SC
Mengembara bersama pasangan
17 Okt 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Liborio
Menginap 1 malam pada Okt 2020