Hotel Casa do Mar

Hartanah 3.5 bintang
Menghadap ke pantai, dengan kolam renang terbuka

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel Casa do Mar

Kolam renang terbuka, kabana percuma, payung kolam
Makanan dan minuman
Bungalow | 1 bilik tidur, bar mini, langsir/tirai gelap terus, Wi-fi percuma
Bungalow | Bilik Mandi | Pancuran mandi, kelengkapan dandanan diri percuma, tuala disediakan
Deluxe Room, Patio, Ground Floor | Bilik Mandi | Pancuran mandi, kelengkapan dandanan diri percuma, tuala disediakan

Ulasan

8.6 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Bar
  • Termasuk sarapan
  • Perkhidmatan bilik
  • Kolam
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Pengemasan

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 12 daripada 12 bilik

Suite Plus

9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Bar mini
Saluran kabel
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Luxo Superior

9.4 daripada 10
Luar Biasa
(3 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Bar mini
Saluran kabel
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 1 Katil Bujang (Single) dan 1 Katil Kelamin (Double)

Superluxo

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Bar mini
Saluran kabel
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) dan 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Room, Patio, Ground Floor

7.0 daripada 10
Baik
(2 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Penyaman udara
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Bar mini
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Suite Master

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Saluran kabel
Pengemasan harian
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) dan 2 Katil Bujang (Single)

Standard Superior

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Saluran kabel
Pengemasan harian
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Suite Master Superior

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(3 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Saluran kabel
Pengemasan harian
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Bujang (Single)

Superior Suite

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Bar mini
Saluran kabel
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Bujang (Single)

Chalé Superior

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Saluran kabel
Pengemasan harian
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) dan 2 Katil Bujang (Single)

Bungalow

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Bar mini
Saluran kabel
  • 70 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) dan 2 Katil Bujang (Single)

Chalé

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Saluran kabel
Pengemasan harian
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Bujang (Single)

Luxo Poolside

9.2 daripada 10
Hebat
(5 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Saluran kabel
Pengemasan harian
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Terletak di Icapuí, Hotel Casa do Mar berada di pantai. Keindahan semula jadi kawasan ini dapat dilihat di Kawasan Semula Jadi Paya Barra Grande dan Gado Bravo.
Peta
Estrada CE 261, N 3597, Praia De Tremembe, Icapuí, Ceara, 62810-000

Tempat berdekatan

  • Gado Bravo - 23 min memandu - 18.7 km
  • Pantai Picos - 25 min memandu - 21.4 km
  • Pantai da Peroba - 29 min memandu - 24.4 km
  • Pantai Redonda - 31 min memandu - 26.0 km
  • Pantai Retirinho - 46 min memandu - 35.9 km

Restoran

  • ‪Churrascaria O Cupim - ‬11 min memandu
  • ‪Bar Do João Velho - ‬15 min memandu
  • ‪PointAçai - ‬11 min memandu
  • ‪barraca do francisco - ‬14 min memandu
  • ‪Restaurante O Tobias - ‬6 min memandu

Tentang hartanah ini

Hotel Casa do Mar

Sorotan hartanah
Pertimbangkan penginapan di Hotel Casa do Mar dan manfaatkan sarapan bufet percuma, taman dan taman permainan. Dengan kemudahan seperti berhadapan pantai dan kerusi lepak pantai, hotel ini ialah tempat yang paling sesuai untuk berjemur di bawah sinaran matahari. Restoran di tapak menawarkan makan tengah hari dan makan malam. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti kemudahan dobi dan kawasan hiburan luar.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Kolam renang terbuka bersama dengan kabana percuma, kerusi lepak pantai dan payung pantai/kolam
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Meja biliard atau pool, payung pantai dan dewan bankuet
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, bantuan pelancongan/tiket dan tuala pantai
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Hotel Casa do Mar menawarkan manfaat seperti penyaman udara, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • Sebuah TV LCD dengan saluran kabel

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia setiap hari 7:30 hingga 10:00
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Meja biliard/pool
  • Taman permainan

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Kemudahan dobi
  • Taman permainan

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pakej lamaran/romantik
  • Pengemasan (harian)

Kawasan luar

  • Di pantai
  • Kabana kolam percuma
  • Kawasan hiburan terbuka
  • Kerusi lepak pantai
  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Payung kolam
  • Payung pantai
  • Taman
  • Tuala pantai

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Tiada lif (hartanah satu tingkat)

Lain-lain

  • 2 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Seni bina Mediterranean

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Penyaman udara

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah hari
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak BRL 50 setiap haiwan kesayangan, semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
2 ekor (sehingga 10 kg setiap haiwan peliharaan)
Sekatan dikenakan; untuk mengetahui dengan lebih lanjut, hubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 7 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran haiwan kesayangan: BRL 50 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Casa Mar Icapui
Hotel Casa do Mar Hotel
Hotel Casa do Mar Icapuí
Hotel Casa do Mar Hotel Icapuí

Soalan lazim

Adakah Hotel Casa do Mar mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Adakah Hotel Casa do Mar mesra haiwan kesayangan?

Ya, Hotel Casa do Mar membenarkan kucing dan anjing (had 2 ekor) dengan berat maksimum sehingga 10 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak BRL50 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi. Beberapa sekatan mungkin dikenakan, jadi sila hubungi hartanah untuk mendapatkan butiran lanjut.

Berapakah fi parkir di Hotel Casa do Mar?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Casa do Mar?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah hari.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Casa do Mar?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Hotel Casa do Mar?

Hotel Icapuí ini terletak di pantai, 10 km dari Kawasan Semula Jadi Paya Barra Grande, serta dalam jarak 12 bt (20 km) dari Gado Bravo dan Pantai Barreira da Sereia. Pantai Picos dan Pantai da Peroba juga dalam jarak 16 bt (25 km).

Hotel Casa do Mar Ulasan

Ulasan

8.6

Cemerlang

Penilaian 10 - Cemerlang. 67 daripada 134 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 42 daripada 134 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 17 daripada 134 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 5 daripada 134 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 3 daripada 134 ulasan

8.4/10

Kebersihan

8.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.8/10

Kemudahan

8.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.4/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Laiane

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Foi incrivel amei demais, um luxo
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Alexandre

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Bom hotel

Boa hospedagem.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Celio Alexandre

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Adil Dias

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Marcio

Menginap 2 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Girlene

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Fernando

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Urubatan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Foi excelente a minha estada no Hotel Casa do Mar
Menginap 3 malam pada Apr 2025

6/10 Boleh diterima

CARLOS E

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Hotel bom, mas o atendimento péssimo.

O hotel é bem localizado e tem uma estrutura boa, porem um quarto não ter um espelho, só havia um espelho no banheiro. O quarto não possuia copos, e quando desco para solicitar o recepcionista a noite me disse que teria que buscar no restaurante, um absurdo, e chegando no restaurante me deram copos de plásticos, mesmo pedindo copos de vidro. Um dia no restaurante pedi café e disseram que a máquina estava quebrada, mesmo tendo uma maquina recepção, mas a preguiera grande. Outro dia no restaurante pedi um prato de camarão e não disseram que não poderia, pois a pessoa responsável saiu e trancou onde guardam os camarões.
Menginap 3 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Helder

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Excelente estadia

Gostei bastante da estadia. Passamos 2 dias, pretendemos voltar. Td muito bom. Uma sugestão que dou seria colocar algum tipo de coberta nas hidromassagens que ficam próximo a beira mar, as vezes o sol está bastante forte.
Menginap 2 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

MARCONDES

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Antonio Claudio

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Fernando

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

MARCELO

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Carnaval na praia do Tremembé

Instalações estão se degradando e precisam de manutenção. Cardápio do restaurante precisa melhorar
Menginap 5 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Mateus

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Lugar espetacular, organizado e ótimo para quem busca sossego.
Menginap 2 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

MARIA JOSINEIDE

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

charles

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

LAMONNE F

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel muito bom, muito calmo, praia deserta. O quarto excelente tbm. Os preços para consumo no hotel são bem altos.
Menginap 2 malam pada Jan 2025

4/10 Lemah

Patrícia

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
A propriedade está sem manutenção, com estrutura sucateada e serviço de limpeza ruim.
Menginap 2 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

Lidia

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2025

2/10 Teruk

FRANCISCA DAS CHAGAS DE

Menginap 1 malam pada Jan 2025

6/10 Boleh diterima

Antônio José

Menginap 3 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Erilaine

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Maria

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Dis 2024