Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hostellerie La Charmille





Ulasan
8.4 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik
Lihat semua foto untuk Double Room

Double Room
Sorotan
Kalis bunyi
Katil bayi/kot percuma
Bilik mandi persendirian berasingan
Saluran satelit
Pengemasan harian
Meja
Standard Quadruple Room
Sorotan
Kalis bunyi
Katil bayi/kot percuma
Bilik mandi persendirian berasingan
Saluran satelit
Pengemasan harian
Meja
Basic Room, 2 Katil Bujang (Single)
Sorotan
Kalis bunyi
Bilik mandi persendirian berasingan
Saluran satelit
Pengemasan harian
Meja
Lihat semua foto untuk Economy Double Room

Economy Double Room
Sorotan
Kalis bunyi
Bilik mandi persendirian berasingan
Saluran satelit
Pengemasan harian
Meja
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

118 Route De Limoges, Antonne-et-Trigonant, Dordogne, 24420
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 0.88 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 9.5 untuk dewasa dan EUR 5 untuk kanak-kanak
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 6 setiap haiwan kesayangan, semalam
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
- Bayaran katil lipat simpan: EUR 10.0 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Perkara yang kami harus menyebut
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasminya daripada French Tourism Development Agency, ATOUT France.
Hartanah juga dikenali sebagai
Hostellerie Charmille
Hostellerie Charmille Antonne-et-Trigonant
Hostellerie Charmille Hotel
Hostellerie Charmille Hotel Antonne-et-Trigonant
Hostellerie La Charmille Hotel
Hostellerie La Charmille Antonne-et-Trigonant
Hostellerie La Charmille Hotel Antonne-et-Trigonant
Soalan lazim
Hostellerie La Charmille Ulasan
Ulasan
8.4
Sangat Baik
8.6/10
Kebersihan
8.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
10/10
Kemudahan
7.8/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.4/10
Mesra alam
Ulasan
18 Jun 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2022
10/10 Cemerlang
JEAN PIERRE
Mengembara bersama pasangan
30 Mei 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
JEAN PIERRE
Menginap 5 malam pada Mei 2022
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
18 Jul 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jul 2021
10/10 Cemerlang
Vincent
Mengembara bersama keluarga
8 Sep 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Vincent
Menginap 1 malam pada Ogo 2020
8/10 Baik
Philippe
24 Ogo 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Philippe
Menginap 1 malam pada Ogo 2020
8/10 Baik
Emmanuel
8 Ogo 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Emmanuel
Menginap 1 malam pada Ogo 2020
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
30 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Jul 2019
10/10 Cemerlang
Carmen
12 Ogo 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Carmen
Menginap 1 malam pada Ogo 2018
10/10 Cemerlang
Marie-Antoinette
21 Mei 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sfeervol hotel met goed restaurant
Marie-Antoinette
Menginap 1 malam pada Mei 2018
8/10 Baik
BRIAN
1 Mac 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
I would stay again directions could be better
BRIAN
Menginap 1 malam pada Feb 2018
8/10 Baik
Patrice
4 Nov 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Conquis par le charme et l'accueil
Patrice
Menginap 1 malam pada Okt 2017
10/10 Cemerlang
Kurt, Bern Schweiz
7 Okt 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Gutes Hotel in ländlicher Umgebung.
Kurt
Menginap 1 malam pada Okt 2017
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
20 Sep 2017
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Sep 2017
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
19 Jul 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Hôtel agréable
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Jean-Paul
18 Jul 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jean-Paul
4/10 Lemah
Pengembara yang disahkan
27 Feb 2015
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Hôtel vétuste
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
Kernowman, Cornwall
17 Mei 2014
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excellent facilities
Kernowman
8/10 Baik
Mrs B, UK
26 Ogo 2013
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik