Van der Valk Amsterdam Amstel

Hartanah 4.5 bintang
Hotel mewah yang terdapat 2 restoran dan spa perkhidmatan penuh

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Van der Valk Amsterdam Amstel

Depan hartanah
Teres/patio
Comfort Triple Room | Peti besi dalam bilik, meja, ruang kerja komputer riba
Penthouse Suite (South) | Peti besi dalam bilik, meja, ruang kerja komputer riba
2 restoran, sarapan, makan tengah hari dihidangkan; masakan antarabangsa

Ulasan

9.2 daripada 10
Hebat

Kemudahan popular

  • Spa
  • Sarapan tersedia
  • Gim
  • Restoran
  • Kolam
  • Bar
Harga semasa ialah RM473
RM575 jumlah
termasuk cukai & fi
17 Ogo - 18 Ogo

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 11 daripada 11 bilik

Penthouse Suite (North)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
  • 51 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Penthouse Suite (South)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Hulu semburan mandi hujan
  • 51 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Junior Suite

8.8 daripada 10
Cemerlang
(9 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Hulu semburan mandi hujan
  • 36 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Suite

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
  • 36 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Family Suite

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(4 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Hulu semburan mandi hujan
  • 36 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Dua Tingkat Bujang

Superior Room

9.8 daripada 10
Luar Biasa
(16 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
Tab mandi berpancutan
  • 30 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Business Room

9.2 daripada 10
Hebat
(9 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
Pembancuh kopi espreso
  • 23 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Comfort Room, Accessible

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
  • 30 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Comfort Triple Room

8.6 daripada 10
Cemerlang
(7 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
  • 30 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 3 Katil Bujang (Single)

Comfort Room

9.2 daripada 10
Hebat
(19 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Hulu semburan mandi hujan
  • 30 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Comfort Room, Ensuite (Open Bathroom)

9.0 daripada 10
Hebat
(24 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
Pembancuh kopi espreso
  • 30 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Joan Muyskenweg 20, Amsterdam, 1096CJ

Tempat berdekatan

  • Pusat Pameran dan Kongres RAI - 2 min memandu - 3.2 km
  • Ziggo Dome (Kubah Ziggo) - 4 min memandu - 3.4 km
  • Arena Johan Cruyff - 4 min memandu - 3.8 km
  • Rijksmuseum - 8 min memandu - 5.4 km
  • Dataran Dam - 10 min memandu - 5.3 km

Bergerak

  • Stesen Amsterdam RAI - 3 minit memandu
  • Stesen Overamstel - 8 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Schiphol (AMS) - 19 minit memandu

Restoran

  • ‪Metrostation Spaklerweg - ‬12 min berjalan kaki
  • ‪McDonald's - ‬12 min berjalan kaki
  • ‪L'Osteria Amsterdam - ‬16 min berjalan kaki
  • ‪Thuis aan de Amstel - ‬12 min berjalan kaki
  • ‪Bar Moqum - ‬1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Van der Valk Amsterdam Amstel

Mewah bagi hotel disahkan mesra alam berdekatan Pusat Pameran dan Kongres RAI
Terletak berdekatan Ziggo Dome (Kubah Ziggo) dan Arena Johan Cruyff, Van der Valk Amsterdam Amstel menyediakan perpustakaan, perkhidmatan pencucian kering/dobi dan bar. Nikmatilah rawatan badan, rawatan muka dan urut di Wellness de Tropen, tapak spa. Di dua restoran di tapak, nikmati Sarapan, Makan tengah hari, Makan malam, menu kanak-kanak dan masakan antarabangsa. Kekal terhubung menggunakan Wi-Fi percuma dalam bilik dengan kelajuan 250+ Mbps (sesuai untuk 3-5 orang atau sehingga 10 peranti) dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti gimnasium dan bilik-bilik mesyuarat.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Kolam renang terbuka
  • Sarapan bufet (surcaj), sewa basikal dan letak kenderaan sendiri (surcaj)
  • Tempat mengecas kenderaan elektrik, lif dan kakitangan berbilang bahasa
  • Hartanah bebas asap rokok, tempat simpanan bagasi dan maklumat lawatan basikal
  • Ulasan tetamu amat memuji pilihan tempat makan, sarapan dan kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 206 bilik menawarkan keselesaan seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara, serta sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan peti besi. Ulasan tetamu memberikan rating yang tinggi terhadap kebersihan bilik di hartanah.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj) dan katil bayi/kot (surcaj)
  • Kelengkapan dandanan diri percuma dan pengering rambut
  • 43-inci TV skrin rata dengan saluran digital
  • Almari pakaian, mentol lampu LED dan cerek elektrik

Anugerah dan gabungan

Hartanah Diperakui Eko
Hartanah ini menyertai Green Key (Foundation for Environmental Education), iaitu sebuah program yang mengukur kesan hartanah ke atas satu atau lebih daripada yang berikut: alam sekitar, komuniti, warisan budaya, ekonomi tempatan.

Bahasa

Bahasa Belanda, Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Jerman, Bahasa Sepanyol

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 250+ Mbps (sesuai untuk 3-5 orang atau sehingga 10 peranti)
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Sekatan ketinggian dikenakan untuk tempat letak kenderaan di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan berbumbung selamat di tapak hartanah (EUR 25 semalam)
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah
  • Pilihan tempat letak kenderaan di tapak hartanah termasuk garaj

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet tersedia dengan bayaran 6:30 hingga 10:30 pada hari bekerja dan 7:00 hingga 11:30 pada hujung minggu; EUR 24.50 untuk orang dewasa dan EUR 12.25 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 2 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Bar Moqum
  • Buffet 't IJ
  • Restaurant Amstelle

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Gimnasium
  • Lawatan basikal
  • Pustaka
  • Sewaan basikal
  • Spa perkhidmatan penuh
  • Tempat simpanan basikal

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bilik kalis bunyi
  • Katil bayi (surcaj)
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)

Kemudahan

  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pakej lamaran/romantik
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • 12 bilik mesyuarat
  • Ruang persidangan seluas 375 meter persegi

Kawasan luar

  • Di sungai

Spa perkhidmatan penuh

  • Bilik wap
  • Rawatan muka
  • Sauna
  • Spa dibuka setiap hari
  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • 3 anak tangga untuk sampai ke pintu masuk
  • Ambal ruang di kawasan awam
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Lantai jubin di kawasan awam
  • Lif (kelebaran pintu 100 sentimeter)
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Tanjakan pintu masuk depan

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 17 tingkat
  • Dibina pada 2018
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Pengecasan basikal elektrik
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Tingkap dwilapisan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil bayi (surcaj)
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi (atas permintaan)
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata 43-inci dengan saluran digital

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh espreso
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Tandas cekap air
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan

Arahan daftar masuk khas

Tetamu akan menerima e-mel dalam masa 24 jam sebelum ketibaan yang mengandungi arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Menurut dasar hartanah, sekumpulan tetamu di bawah umur 18 tahun tidak dibenarkan menginap di hartanah ini, kecuali untuk keluarga dengan anak-anak.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Kanak-kanak berumur 3 tahun ke bawah mendapat sarapan percuma
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak EUR40.0 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) boleh disediakan dengan bayaran sebanyak EUR10.0 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit: EUR 250 setiap penginapan, sepenginapan
  • Kadar bandar raya/tempatan yang berkuat kuasa sebanyak 12.50 peratus akan dikenakan

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Deposit yang disenaraikan digunakan untuk tempahan dalam Suite, Family Suite, Junior Suite, Penthouse Suite (Utara) dan Penthouse Suite (Selatan). Deposit tidak diperlukan untuk semua jenis bilik lain.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 24.50 untuk dewasa dan EUR 12.25 untuk kanak-kanak
  • Bayaran letak kenderaan sendiri berbumbung: EUR 25 semalam
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Bayaran katil bayi: EUR 10.0 semalam
  • Bayaran katil lipat simpan: EUR 40.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah katil bayi dan katil lipat simpan/tambahan
Hartanah ini menerima kad kredit dan kad debit; wang tunai tidak diterima
Transaksi tanpa tunai tersedia
Hartanah ini menggunakan tenaga solar
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pengesan asap, dan sistem keselamatan
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Akses kolam renang tersedia dari 8:00 hingga 23:00
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Sekatan ketinggian parkir dikenakan
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Penarafan kebangsaan

Hotelstars Union memberikan pengadaran bintang rasmi untuk hartanah di Belanda. Hartanah ini diberikan penarafan star Superior 4 dan dipaparkan di halaman ini sebagai 4.5 bintang.

Hartanah juga dikenali sebagai

Van der Valk Hotel
Van der Valk Amsterdam-Amstel
Van der Valk Hotel Amsterdam Amstel
Van der Valk Amsterdam Amstel Hotel
Van der Valk Hotel Amsterdam Amstel
Van der Valk Amsterdam Amstel Amsterdam
Van der Valk Amsterdam Amstel Hotel Amsterdam

Soalan lazim

Adakah Van der Valk Amsterdam Amstel mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka. Akses kolam dari 8:00–23:00.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Van der Valk Amsterdam Amstel?

Setakat 9 Ogo 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Van der Valk Amsterdam Amstel pada 17 Ogo 2025 bermula serendah RM 473.33, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Van der Valk Amsterdam Amstel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Van der Valk Amsterdam Amstel?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak EUR25 semalam. Tempat terhad tersedia.

Apakah masa daftar masuk di Van der Valk Amsterdam Amstel?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Van der Valk Amsterdam Amstel?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Di manakah terletaknya Van der Valk Amsterdam Amstel?

Terletak di Amsterdam Timur, hotel mewah ini dalam jarak 3 bt (5 km) dari Pusat Pameran dan Kongres RAI, Ziggo Dome (Kubah Ziggo) dan Arena Johan Cruyff. Rijksmuseum dan ARTIS juga dalam 3 bt (5 km). Stesen Overamstel sejauh 8 minit berjalan kaki dan Stesen Spaklerweg sejauh 18 minit berjalan kaki.

Van der Valk Amsterdam Amstel Ulasan

Ulasan

9.2

Hebat

Penilaian 10 - Cemerlang. 721 daripada 1003 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 185 daripada 1003 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 47 daripada 1003 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 26 daripada 1003 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 24 daripada 1003 ulasan

9.4/10

Kebersihan

9.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

9.2/10

Kemudahan

9.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.2/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Diana

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Leider war das Zimmer nicht sauber. An den Wänden ded Badbereichs waren an der Tapete Zahnpastarreste, die Waschlotion war leer und das Zimmer laut aufgrund lärmender Nachbarn.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

TATIANA

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Had a great experience at this hotel, great customer service.
Menginap 10 malam pada Jul 2025

4/10 Lemah

Tim

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Wir hatten einen man im nebenzimmer der ein stich ins bein bekommen hat der hat die ganze etage zusammen geschrieen vor schmerzen nie wieder geh ich in dieses hotel
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Patty

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Room is big with nice view
Menginap 2 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Yasar

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
****
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Erik

Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Octavio

Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

matthew

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
I stayed at the Van der Valk Hotel and was genuinely impressed. This is a beautiful, modern hotel in a fantastic location—just a short 2-minute walk to the metro and less than 15 minutes into central Amsterdam. It’s the ideal balance of convenience and calm. The staff were welcoming and helpful throughout my stay. My room was spacious, spotless, and stylishly designed, with all the modern comforts you’d hope for. The on-site spa and gym were excellent additions, perfect for unwinding or keeping up with a fitness routine. Honestly, I can’t see why anyone would leave a negative review. Everything exceeded expectations, and I’ll definitely be staying here again the next time I visit Amsterdam. Highly recommended!
Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Ciara

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Property had great amenities and staff were very helpful. Breakfast had a great variety to it and the hotel was very clean. Highly recommend
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Lisa

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The room was nice, the hotel is a little out of the way but it’s a pretty walk to the nearby metro. The spa was great, and very welcome after a long flight. Note though, the ‘fridge’ in the room is not a fridge! I bought some supplies and put them in there. Only to have my food be warm the next day. I had to throw away my yoghurt and salad. I was told that it was meant to keep temperature, not keep things cold. Apart from that a great stay, friendly staff and a positive experience.
Menginap 5 malam pada Jun 2025

4/10 Lemah

Reza, Coquitlam

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan
I had higher expectations for this hotel given its high-rise design and facilities. Unfortunately, the experience didn't quite match. Despite the hotel having many upper floors with views, I was assigned a room on the 4th floor — which is effectively the first floor above the gym, offices, and other service areas. It lacked the views and quiet I had hoped for. We placed the “Please clean the room” sign before leaving in the morning, but when we returned late in the evening, the room had not been cleaned. I also had to call twice to receive the complimentary daily water — the first request was ignored, and only after the second call (20+ minutes later) was it delivered. The hotel has potential, but attention to basic service and room assignment makes a big difference, especially for guests expecting more.
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Emir

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Parfait
Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Gustavo

Menginap 2 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Jurgen

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
2 nachten verbleven, kamer zeer slecht schoongemaakt.Bed vlug opgemaakt zag er niet uit.Vieze glazen etc alles is blijven staan. Bar is leuk maar wij hadden meerdere keren een brandalarm waarbij de medewerker aangaf dat ze deze zelf hadden uitgezet, toen iemand vroeg of it zomaar kon kwam er als antwoord ja hoor, niet heel veilig lijkt mij.
Menginap 2 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

Andres, Los Angeles

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The door for the toilet is made of transparent glass. I am not kidding you. If you are sitting on the toilet, everyone in the room will be able to see you. It was extremely embarrassing. This has to be the worst design decision ever taken. Who makes a toilet door transparent?! I cannot even believe it.
Menginap 3 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

Faris

Tidak sukakan: Kebersihan
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Christine, Peachtree Corners

Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We loved this property! We booked the Family Suite. It included bunk beds in a separate room with its own TV. The main suite was well appointed, clean and a nice size. One note, all of the family suites are next to the elevator but we weren't disturbed by any noise. The amenities at this hotel were outstanding with 2 restaurants off the lobby and a spa, no fee required. We loved the spa as it has a sauna, steam room, bucket shower, heat swings, outdoor pool, beds for lounging, foot bath, filtered water, ample towels... just awesome. One downside is the location is a 20 minute taxi ride from downtown. There's a metro station very nearby but no shopping or cafes in the area. Altogether, a great stay!
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Mo

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I have stayed at this hotel the last 3 times I was in Amsterdam. It is conveniently located near a metro and can access the city easily. The hotel is very clean and has a restaurant and a bar. The staff is incredibly friendly and helpful. The I enjoyed their spa experience the last 3 times I was there and highly recommend this place for your next trip to Amsterdam.
Menginap 4 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Daniel, Renton

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Really nice newish hotel. The spa facilities are top notch and a great way to relax. There isn't much going on in the area around the property, but the metro is very close.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

4/10 Lemah

Alioune

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Personnel pas trop aidant Prix petit déjeuner exagéré
Menginap 3 malam pada Apr 2025

4/10 Lemah

Alioune

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Personnel pas trop aidant et prix du petit déjeuner exagéré
Menginap 4 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Yelyzaveta

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The hotel was a pleasant discovery. Didnt expect it to be so beautiful and so well themed. A very warm welcome at the reception by the team, we have got our room straight away, which is amazing. You feel welcomed and expected. Property is very clean and well maintained. Room is amazing. Spacious, comfortable, big panoramic windows and view on the river side. Loved tropical theme of the hotel and our room. Thank you to the housekeeping for making it clean for our arrival. I liked, that they have green initiative and no cleaning in daily basis. Only when you really need you can request. Shower gel and soap is amazing, even purchased for myself (at the reception you can buy it). SPA is superb. Amazing tropic sauna, finnish sauna and steam. All also decorated as tropical theme. Swimming pool is small. Gym is fine, you have all you need for your fitness holiday routine. Restaurant is great, but would not reccomend steak, but carpaccio, seafood, oysters are great. Bar is great and even you can order any cocktail of your choice even if its not on the menu. Hotel is 2 min walk to the train station and you can reach in 10 min the center. Very easy, very convenient. Loved our stay and definitely will be back.
Menginap 3 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Sedell

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The junior suite was lovely with a great view of the Amstel canal. The staff were all friendly and accommodating. The food in the restaurant was also very tasty and a good price point. I thoroughly enjoyed my stay.
Menginap 6 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

KADIOJE

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Elaine, Easton

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice hotel about 20 min metro ride from city
Menginap 7 malam pada Apr 2025