Holiday Inn - the niu, Fender Amsterdam by IHG

Hartanah 4.0 bintang
Hotel disahkan mesra alam yang terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam dan bar/ruang istirahat

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Holiday Inn - the niu, Fender Amsterdam by IHG

Bahagian luar
Bahagian dalam
1 bilik tidur, peti besi dalam bilik, ruang kerja komputer riba
Bahagian luar
Bahagian luar

Ulasan

8.8 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Bar
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Pengemasan
  • Penyaman udara
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
Harga semasa ialah RM399
RM567 jumlah
termasuk cukai & fi
17 Ogo - 18 Ogo

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 8 daripada 8 bilik

Standard Room, 1 Katil Ratu (Queen), Accessible

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Saluran satelit
Peti besi
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Standard Room, 1 Katil Ratu (Queen)

9.0 daripada 10
Hebat
(8 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Saluran satelit
Peti besi
  • 19 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Standard Room

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Saluran satelit
Peti besi
  • 18 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Bujang (Single)

Premium Room

7.0 daripada 10
Baik
(2 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Saluran satelit
Peti besi
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Bujang (Single)

Premium Room, 1 Katil Ratu (Queen) dengan Katil Sofa, Harbour View

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Saluran satelit
Peti besi
  • 31 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Premium Room, 1 Katil Ratu (Queen)

7.8 daripada 10
Baik
(6 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Saluran satelit
Peti besi
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Premium Room, 1 Katil Ratu (Queen), Harbour View

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Saluran satelit
Peti besi
  • 31 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Premium Room, 1 Katil Ratu (Queen) dengan Katil Sofa

9.6 daripada 10
Luar Biasa
(9 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Saluran satelit
Peti besi
  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Cruquiusweg 61, Amsterdam, 1019AT

Tempat berdekatan

  • Dataran Dam - 8 min memandu - 4.5 km
  • Rumah Anne Frank - 9 min memandu - 5.7 km
  • Rijksmuseum - 10 min memandu - 4.4 km
  • Leidseplein - 10 min memandu - 5.5 km
  • Muzium Van Gogh - 11 min memandu - 4.7 km

Bergerak

  • Stesen Amsterdam Muiderpoort - 4 minit memandu
  • Hentian Insulindeweg - 7 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Schiphol (AMS) - 28 minit memandu

Restoran

  • ‪Coffeecompany - ‬12 min berjalan kaki
  • ‪Badhuis - ‬12 min berjalan kaki
  • ‪The Beef Chief Oost - ‬12 min berjalan kaki
  • ‪Restaurant Cafe De Oceaan - ‬16 min berjalan kaki
  • ‪Bar Joost - ‬10 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Holiday Inn - the niu, Fender Amsterdam by IHG

Mewah bagi hotel disahkan mesra alam berdekatan Dataran Dam
Terletak berdekatan Pengalaman Heineken dan Rijksmuseum, Holiday Inn - the niu, Fender Amsterdam by IHG menyediakan majlis makan percuma setiap hari dan bar. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Sarapan bufet (surcaj), tempat mengecas kenderaan elektrik dan mesin layan diri
  • Lif, sajian kopi/teh di ruang bersama dan tempat simpanan bagasi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, bantuan pelancongan/tiket dan dewan sambutan
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 246 bilik disertakan dengan keselesaan seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan peti besi. Ulasan tetamu memuji tentang kebersihan bilik di hartanah.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Pancuran mandi, kelengkapan dandanan diri percuma dan pengering rambut
  • 50-inci TV Pintar dengan saluran satelit
  • Kot/katil bayi percuma, sistem pemanasan dan setiap hari

Anugerah dan gabungan

Hartanah Diperakui Eko
Hartanah ini menyertai Green Key (Foundation for Environmental Education), iaitu sebuah program yang mengukur kesan hartanah ke atas satu atau lebih daripada yang berikut: alam sekitar, komuniti, warisan budaya, ekonomi tempatan.

Bahasa

Bahasa Belanda, Bahasa Inggeris, Bahasa Jerman

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan di luar tapak hartanah tersedia (EUR 22.50 sehari)
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet tersedia dengan bayaran 6:30 hingga 10:30 pada hari bekerja dan 7:00 hingga 11:30 pada hujung minggu; EUR 21 untuk seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • Bar/deli snek
  • Kopi dan teh di kawasan umum
  • Majlis makan pengurus setiap hari percuma

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Katil bayi percuma

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • Dewan sambutan
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil bayi percuma

Bilik mandi

  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV pintar 50-inci dengan saluran satelit

Lain-lain

  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Sistem pemanasan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar masuk awal: EUR30
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar masuk lewat: EUR20 untuk daftar masuk selepas 12:00 tengah hari
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat: EUR20

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Jika anda merancang untuk tiba selepas 10:00, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Tetamu yang menempah pelan kadar termasuk sarapan menerima sarapan untuk 2 orang dewasa yang berkongsi bilik tamu. Bayaran sarapan dikenakan untuk tetamu tambahan.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 25 setiap haiwan kesayangan (berbeza-beza mengikut tempoh penginapan)
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Kadar bandar raya/tempatan yang berkuat kuasa sebanyak 12.50 peratus akan dikenakan

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 21.00 seorang
  • Bayaran tempat letak kenderaan berhampiran: EUR 22.5 sehari (sejauh 100 meter)
  • Bayaran haiwan kesayangan: EUR 25 setiap haiwan kesayangan (berbeza-beza berdasarkan tempoh penginapan)
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Fi daftar masuk awal: EUR 30 (tertakluk kepada ketersediaan)
  • Yuran daftar masuk lewat: EUR 20 untuk daftar masuk selepas 12:00 tengah hari
  • Fi daftar keluar lewat: EUR20 (tertakluk kepada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, dan alat pertolongan cemas

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Penarafan kebangsaan

Hotelstars Union memberikan penarafan bintang rasmi untuk hotel di Belanda. Hotel ini diberikan penarafan stars 4.

Hartanah juga dikenali sebagai

The Niu Fender
Holiday Inn the niu Fender Amsterdam an IHG Hotel
Holiday Inn - the niu, Fender Amsterdam by IHG Hotel
Holiday Inn - the niu, Fender Amsterdam by IHG Amsterdam
Holiday Inn - the niu, Fender Amsterdam by IHG Hotel Amsterdam

Soalan lazim

Adakah Holiday Inn - the niu, Fender Amsterdam by IHG mesra haiwan kesayangan?

Ya, haiwan kesayangan dibenarkan di hartanah ini. Terdapat fi sebanyak EUR25 setiap haiwan kesayangan, sehari. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Holiday Inn - the niu, Fender Amsterdam by IHG?

Setakat 10 Ogo 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Holiday Inn - the niu, Fender Amsterdam by IHG pada 17 Ogo 2025 bermula serendah RM 398.97, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Apakah masa daftar masuk di Holiday Inn - the niu, Fender Amsterdam by IHG?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk awal tersedia dengan fi sebanyak EUR30 (tertakluk pada ketersediaan). Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad, dengan fi sebanyak EUR20.

Apakah masa daftar keluar di Holiday Inn - the niu, Fender Amsterdam by IHG?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi sebanyak EUR20.

Di manakah terletaknya Holiday Inn - the niu, Fender Amsterdam by IHG?

Terletak di Amsterdam Timur, hotel disahkan mesra alam ini dalam jarak 3 bt (5 km) dari Dataran Dam, Pengalaman Heineken dan Rijksmuseum. Leidseplein dan Vondelpark juga dalam jarak 6 bt (10 km) pemanduan. Hentian Insulindeweg sejauh 7 minit berjalan kaki dan Hentian Flevopark sejauh 8 minit berjalan kaki.

Holiday Inn - the niu, Fender Amsterdam by IHG Ulasan

Ulasan

8.8

Cemerlang

Penilaian 10 - Cemerlang. 425 daripada 748 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 222 daripada 748 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 57 daripada 748 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 26 daripada 748 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 18 daripada 748 ulasan

8.8/10

Kebersihan

8.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.4/10

Kemudahan

9.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.8/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

sean

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great view of marina. Nice clean comfy rooms. Was a bit of a walk to public transportation but the facility was very nice.
Menginap 2 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Brian

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice spacious room, comfortable bed , great breakfast buffet
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Corrine

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
There is only a black out curtain in the room and the windows are huge and looking directly into other windows. There is no privacy screen that lets in light. Breakfast price is high. Hotel is clean, staff are nice, room size is perfect. Is a hike from the centre of the city which is great for getting away from the noise but a workout for your legs or wallets.
Menginap 3 malam pada Jul 2025

4/10 Lemah

Rene

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan
Not to recommend-our room was dirty and it smells like a dog was sleeping there.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Mike

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Super Zimmer mit Blick auf den Hafen. Personal mega nett. Frühstück ebenfalls sehr gut. Kommen garantiert wieder.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Beverly

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan
I really like the location and staff. They are very friendly and professional. This trip we found the grounds were full of trash that people left. It’s unfortunate people leave their trash for others to clean up. The housekeeping was not good . One day they left a do not disturb sign on our door . The other day they attempted to make our bed but it was very u professional. The halls had not been vacuumed and there was food in the hall.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Susanne

Mengembara bersama pasangan
Rund um das Hotel ist es leider ziemlich schmutzig. Die Mülleimer standen jeden Tag offen und der Müll lag auf der Straße und im Wasser. Man hatte eine gute Aussicht auf den Kanal,nur waren die Fenster verschmutzt, im Zimmer, sowie auch außen müssten die Fenster dringend einmal geputzt werden.Das Frühstück ist nicht gut
Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Heather

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff were very friendly and provided a quick check-in/out experience. The room was very clean and spacious. The design of the room was elegant and I liked that there was no carpet other than an area rug under the bed. The bed was quite comfortable and my daughter enjoyed the sofa bed which could easily sleep two people. I liked that they made it so the doors were soft close so you didn't hear them slamming shut when people would leave their rooms. The only noise we really heard was when the people above were stomping around which is typically in most hotels. The only negative is the hotel is not close to the attractions, food or shopping and it is a bit of a walk to the bus stops.
Menginap 3 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Alan keith

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Lovely clean and friendly hotel. Beds super comfy. Breakfast plentiful. Loved Amsterdam & Edam & villages. Hotel is a bit of a way from city but so easy to get to on the 22 bus about 8 minute walk,straight to Amsterdam Centraal Station. Beautiful area around hotel ,with a supermarket and other restaurants nearby. We would happily stay here again. Think rooms that overlook other buildings would be better with blinds or a net curtain on windows as they are big. And free tea/coffee facilites in the room ,would be a nice touch ,especially after getting back from the city. All in all though, a great hotel and would recommend
Menginap 4 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Dr. Isabelle

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

CARLOS

Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Gaetane

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Loved it some much that I much make another trip to stay at this specific hotel. For two weeks I traveled around Europe and the Niu fender was the last one I stayed at and it was the best for last.
Menginap 4 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Roland

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We had a beautiful view over a small harbour. Nice restaurant and bar at the Harbour Club nearby. Friendly staff and just a good walk away from city centre or just with a lovely bike ride
Menginap 1 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Min

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Good.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Jean-Francois

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice view, amazing customer service, and pretty room. Could have not asked for anything else, except perhaps better pillows.
Menginap 3 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Daisy

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
I like the size of our room and that it is cleaned every time
Menginap 5 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Jonas

Sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Amar

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Great hotel, great staff. The location on occasion
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Nancy

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan
Excellent!
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Natalie

Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

P.G.

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
A quiet place, nice views.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Dirk

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
If you want to discover Amsterdam by foot starting at the hotel, you will need good shoes.
Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Natalia

Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Ali, Las Vegas

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Mei 2025

4/10 Lemah

JORGE, East Elmhurst

Sukakan: Kebersihan
I can say that it is a hotel with a modern structure, but its rooms do not have intercoms with the concierge, they do not have a simple coffee maker to heat water for tea or coffee available, it does not have a refrigerator with drinks. We had also requested a queen bed and received two single beds joined together, which was very uncomfortable. Finally, despite the technology, we did not have access to a TV considering the difference in networks that each cell phone has. Smartphone TV with apps included would be a good option. Even if these details could be overcome that would make it a 5-star hotel, there is one detail that must be taken into account, which I consider important, and that is the location of the property, which is very beautiful, but it is not a public transportation just 15-minute away walk to area with access public transportation. Private vehicles are not effective because the cost to get to the city center, which is the most common destination, is very low cost and not very beneficial, which makes me suggest that the hotel should have a car service that helps passengers at least get to the public transportation stop both ways, the cost would be minimal considering the cost of the accommodations at this hotel.
Menginap 3 malam pada Mei 2025