NH Amsterdam Schiller

Hartanah 3.0 bintang
Hotel disahkan mesra alam di Amsterdam yang terdapat pusat persidangan
Hotel disahkan mesra alam di Amsterdam yang terdapat pusat persidangan

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk NH Amsterdam Schiller

Bar (di hartanah)
Lobi
Bar mini, peti besi dalam bilik, meja, langsir/tirai gelap terus
Bahagian luar
Pemandangan dari bilik
Berdekatan Dataran Dam dan Muzium Van Gogh, NH Amsterdam Schiller menyediakan teres, taman dan perkhidmatan pencucian kering/dobi. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti pusat persidangan.

Ulasan

8.8 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Penyaman udara
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Parkir tersedia
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Pengemasan
Harga semasa ialah RM765
RM929 jumlah
termasuk cukai & fi
1 Sep - 2 Sep

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 9 daripada 9 bilik

Superior Room (Extra Bed 2 adults + 1 child)

9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV
Langsir/tirai gelap terus
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Jubah mandi
Bilik mandi persendirian
  • 23 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Bujang (Single) ATAU 3 Katil Bujang (Single)

Superior Room (Extra Bed 3 adults)

9.6 daripada 10
Luar Biasa
(4 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV
Langsir/tirai gelap terus
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Jubah mandi
Bilik mandi persendirian
  • 23 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Bujang (Single) ATAU 3 Katil Bujang (Single)

Superior Triple Room

9.0 daripada 10
Hebat
(4 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
  • 26 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 3 Katil Bujang (Single)

Junior Suite

9.6 daripada 10
Luar Biasa
(4 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV
Langsir/tirai gelap terus
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Jubah mandi
Bilik mandi persendirian
  • 35 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Superior Room

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(5 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV
Langsir/tirai gelap terus
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Jubah mandi
Bilik mandi persendirian
  • 23 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Standard Single Room

7.6 daripada 10
Baik
(4 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
  • 9 meter persegi
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Bujang (Single)

Standard Room

8.4 daripada 10
Sangat baik
(15 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV
Langsir/tirai gelap terus
Pengering rambut
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
  • 18 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Junior Suite (Extra Bed 2 adults + 1 child)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV
Langsir/tirai gelap terus
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Jubah mandi
Bilik mandi persendirian
  • 35 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Bujang (Single) ATAU 3 Katil Bujang (Single)

Junior Suite (Extra Bed 3 adults)

7.4 daripada 10
Baik
(3 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV
Langsir/tirai gelap terus
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Jubah mandi
Bilik mandi persendirian
  • 35 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Bujang (Single) ATAU 3 Katil Bujang (Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Terletak di Pusat Bandar Amsterdam, sebauh kawasan kejiranan di Amsterdam, NH Amsterdam Schiller di kawasan hiburan dan berhampiran stesen metro. Keindahan semula jadi kawasan ini dapat dilihat di ARTIS dan Vondelpark, sementara Muzium Van Gogh dan Muzium Amsterdam merupakan tarikan utama kebudayaan. Ingin menikmati acara atau perlawanan? Lihat acara atau perlawanan yang berlangsung di Ziggo Dome (Kubah Ziggo) atau Arena Johan Cruyff. Berlatih pukulan golf anda di padang golf berdekatan, atau nikmati aktiviti luar yang menarik, seperti denai kembara/berbasikal di kawasan ini.
Peta
Rembrandtplein 26-36, Amsterdam, 1017 CV

Tempat berdekatan

  • Dataran Rembrandt - 1 min berjalan kaki - 0.0 km
  • Dataran Dam - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Rijksmuseum - 12 min berjalan kaki - 1.1 km
  • Leidseplein - 13 min berjalan kaki - 1.2 km
  • Muzium Van Gogh - 18 min berjalan kaki - 1.6 km

Bergerak

  • Hentian Rembrandtplein - 2 minit berjalan kaki
  • Stesen Rokin - 8 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Schiphol (AMS) - 31 minit memandu

Restoran

  • ‪Coco’s Outback - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪St. James' Gate - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Escape - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Smokey - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Three Sisters Pub - ‬1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

NH Amsterdam Schiller

Disahkan mesra alam bagi hotel berdekatan Dataran Dam
Berdekatan Dataran Rembrandt dan Muzium Amsterdam, NH Amsterdam Schiller menyediakan teres, taman dan perkhidmatan pencucian kering/dobi. Sebagai tambahan kepada pusat persidangan, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Sarapan bufet (surcaj), sewa basikal dan letak kenderaan valet (surcaj)
  • Peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan, meja/kaunter hadapan 24 jam dan dewan bankuet
  • Dispenser air, surat khabar percuma dan perkhidmatan rencam
  • Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk kakitangan yang mesra dan lokasi
Ciri-ciri bilik
Kesemua 92 bilik disertakan dengan keselesaan seperti peti besi muat komputer riba dan penyaman udara, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan dinding kalis bunyi.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Penapis kopi/teh kitar semula, kitar semula dan mentol lampu LED
  • Berbilang bilik mandi dengan kelengkapan dandanan diri mesra alam dan gabungan pancuran/tab mandi
  • 40-inci televisyen dengan saluran TV premium
  • Produk pembersihan mesra alam, kot/katil bayi percuma dan setiap hari

Anugerah dan gabungan

Hartanah Diperakui Eko
Hartanah ini menyertai Green Key (Foundation for Environmental Education), iaitu sebuah program yang mengukur kesan hartanah ke atas satu atau lebih daripada yang berikut: alam sekitar, komuniti, warisan budaya, ekonomi tempatan.

Bahasa

Bahasa Belanda, Bahasa Inggeris, Bahasa Sepanyol

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan valet di tapak hartanah (EUR 60 sehari)

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:00 hingga 10:30 dengan bayaran: EUR 13 hingga 32 seorang

Aktiviti menarik

  • Sewaan basikal

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Katil bayi percuma
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Dispenser air
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat persidangan

Kawasan luar

  • Taman
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Lif

Lain-lain

  • 100% tenaga boleh diperbaharui
  • 6 tingkat
  • Cawan boleh guna semula
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Lawatan dan aktiviti teratur milik orang tempatan
  • Layanan berperikemanusiaan terhadap haiwan liar yang dikurung
  • Pendidikan budaya dan ekosistem tempatan
  • Penggunaan dispenser air digalakkan
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 10% daripada keuntungan dilabur semula dalam komuniti dan kelestarian
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Sekurang-kurangnya 80% daripada makanan bersumber tempatan
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada botol air plastik
  • Tiada botol minuman ringan plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil bayi percuma
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV 40-inci dengan saluran kabel premium

Makanan dan minuman

  • Bar mini

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Dispenser pukal untuk kelengkapan dandanan diri
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Penapis kopi/teh boleh guna semula
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara
  • Peti besi muat komputer riba
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Tandas cekap air
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 25 setiap haiwan kesayangan, semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
2 ekor (sehingga 25 kg setiap haiwan peliharaan)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Kadar bandar raya/tempatan yang berkuat kuasa sebanyak 12.50 peratus akan dikenakan

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 13 hingga 32 seorang
  • Fi letak kenderaan valet: EUR60 sehari
  • Bayaran haiwan kesayangan: EUR 25 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Caj atau dasar pembatalan istimewa boleh dikenakan bagi tempahan kumpulan (lebih daripada 8 bilik untuk hartanah / tarikh penginapan yang sama)
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai hak untuk melakukan prapengesahan kepada kad kredit tetamu sebelum ketibaan.
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini tidak mempunyai pengadaran Lembaga Pelancong Belanda. Untuk manfaat pelanggan kami, kami telah memberikan pengadaran berdasarkan sistem pengadaran kami.

Hartanah juga dikenali sebagai

NH Schiller
NH Schiller Hotel
NH Schiller Hotel Amsterdam
NH Amsterdam Schiller Hotel
Schiller Hotel
NH Amsterdam Schiller
Nh Schiller Amsterdam
NH Amsterdam Schiller Hotel
NH Amsterdam Schiller Amsterdam
NH Amsterdam Schiller Hotel Amsterdam

Soalan lazim

Adakah NH Amsterdam Schiller mesra haiwan kesayangan?

Ya, hotel ini membenarkan kucing dan anjing (had 2 ekor) dengan berat maksimum sehingga 25 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak EUR25 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di NH Amsterdam Schiller?

Setakat 26 Ogo 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di NH Amsterdam Schiller pada 1 Sep 2025 bermula serendah RM 764.84, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di NH Amsterdam Schiller?

Parkir valet tersedia dengan fi sebanyak EUR60 sehari.

Apakah masa daftar masuk di NH Amsterdam Schiller?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di NH Amsterdam Schiller?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya NH Amsterdam Schiller?

Terletak di Pusat Bandar Amsterdam, hotel disahkan mesra alam ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari Dataran Rembrandt, The 9 Streets dan Muzium Amsterdam. Dataran Dam dan Rijksmuseum juga dalam jarak 15 minit berjalan kaki. Hentian Rembrandtplein hanya sejauh 2 minit berjalan kaki dan Muntplein Tram Stop sejauh 3 minit berjalan kaki.

NH Amsterdam Schiller Ulasan

Ulasan

8.8

Cemerlang

Penilaian 10 - Cemerlang. 160 daripada 288 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 86 daripada 288 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 25 daripada 288 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 12 daripada 288 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 5 daripada 288 ulasan

9.0/10

Kebersihan

9.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.8/10

Kemudahan

8.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.8/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Allan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
A lovely hotel staff with lots of friendly young people. The NH company has to invest in soundproofing the rooms. Not for the noise phobic traveler, otherwise very clean and central.
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Ramon

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Great location. Nice hotel. Wonderful staff. Would stay here again.
Menginap 5 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Ivelisse

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Excelente localización, limpieza y servicio
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

ANDRES

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Food was excellent as well as the staff very kind. Bed was ok and room space a little small for 2 people. Personnel (staff) were great in all areas. Location is great.
Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Lilliana

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Na
Menginap 2 malam pada Jul 2025

4/10 Lemah

Catherine

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Avoid.Booked 6 months ahead and was given a dungeon room at the back of the hotel. Lift to1st floor then down 2 flights of stairs with luggage in tow. Dark cold room with TWIN beds. I booked a double. Went to front desk and asked for a double in a room with natural light (like on the website). Gave me another room but key didn't work twice. Also took dungeon room key from me before I could take my belongings. 2 couples (friends) who booked after me had rooms upper floors with coffee machines (I didnt have one). At checkout mentioned experience. Girl said 'oh no' when I mentioned the 1st room. Is it because I'm a solo traveller and we don't rate/matter? Farcical!
Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Lori, Bethlehem

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We had an early arrival from our flight and they had our rooms ready which we greatly appreciated. Front desk staff was very helpful with recommendations and directions. Even gave us an adapter to us as ours wasn't working.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Gregory

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Location wa ideal. Staff was very pleasant and accommodating.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Alexa

Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Richard

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Older stylish hotel that is very up-to-date and modern. Staff is very helpful and friendly.
Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Anna, Duxury

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent hotel, great location.
Menginap 5 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Ruth

Menginap 2 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Mike

Sukakan: Kebersihan
Quite expensive for what you actually get
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

rodrigo, guayaquil

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Great location , perfect air conditioning, great staff
Menginap 3 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Jody

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Caroline

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Our room key was given to a new guest a day before we were supposed to check out, so someone entered our room and then our keys no longer worked
Menginap 3 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Dorothy Jean

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good location. Close to tram. But a bit loud on weekend
Menginap 2 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Susan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good location, fantastic staff. Room a bit small but workable. Loved the drink voucher for not having them clean everyday!
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Barbara

Menginap 3 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Thomas

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Outstanding Location !!! Within walking distance to all of the attractions and restaurants in Amsterdam. Clean rooms and excellent customer service !! We will stay there again!!!
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Daniela Herminia, Paducah

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Close to the tram and walking distance for all the attractions. The staff really friendly , rooms clean whit all the necessities for better stay, close to many restaurants for lunch or dinner and bars.
Menginap 3 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

Elvira, Apollo beach

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We booked a suite but the staff gave us a small room, half of the size of the suite promised on Expedia site. We had to argue with them for a while and only then they moved us to a suite that was the size spelled out on Expedia site. I would not risk staying there again.
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Toryalai

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Everything was good
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Hans Erik

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Cinthya

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Limpio , el personal muy amable , cerca del aeropuerto y cuenta con transporte 👏👏
Menginap 2 malam pada Mei 2025