Floris Hotel
Hotel terdapat bar/ruang istirahat, dengan jarak berjalan kaki ke Pengalaman Heineken
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Floris Hotel





Ulasan
6.4 daripada 10
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Room, 1 Katil Kelamin (Double)

Standard Room, 1 Katil Kelamin (Double)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Katil lipat simpan/tambahan
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
Pengemasan harian
Peti besi
Lihat semua foto untuk Quadruple Room

Quadruple Room
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
Saluran kabel
Pengemasan harian
Peti besi
Anda juga mungkin menyukai
Iklan

citizenM Amstel Amsterdam
Pusat Bandar Amsterdam
- Wi-fi percuma
- Restoran
- Penyaman udara
- Sarapan tersedia
9.6 daripada 10, Luar Biasa, 735 ulasan
Harga ialah RM519
RM631 jumlah
termasuk cukai & fi
27 Jul - 28 Jul
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Hemonystraat 7, Amsterdam, 1074 BK
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

If boutique hotel
If boutique hotel
- Wi-fi percuma
- Pengemasan
9.0 daripada 10, Hebat, 101 ulasan
Harga ialah RM477
RM579 jumlah
termasuk cukai & fi
31 Jul - 1 Ogo
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Kadar bandar raya/tempatan yang berkuat kuasa sebanyak 12.50 peratus akan dikenakan
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan Eropah: kira-kira EUR 8.50 seorang
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Caj atau dasar pembatalan istimewa boleh dikenakan bagi tempahan kumpulan (lebih daripada 8 bilik untuk hartanah / tarikh penginapan yang sama)
Hartanah ini menerima kad kredit
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Kad kredit yang digunakan untuk membuat tempahan mesti dikemukakan semasa mendaftar masuk. Pemegang kad juga mesti hadir semasa mendaftar masuk untuk tempahan pra-bayar. Pelanggan yang merancang untuk membayar penginapan tetamu lain mesti menghubungi hotel terlebih dahulu untuk memberikan dokumentasi untuk kebenaran.
Bantuan bagasi boleh disediakan (berdasarkan ketersediaan) dengan fi tambahan.
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Kanak-kanak berumur 5 tahun ke bawah tidak dibenarkan di hartanah ini
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini tidak mempunyai pengadaran Lembaga Pelancong Belanda. Untuk manfaat pelanggan kami, kami telah memberikan pengadaran berdasarkan sistem pengadaran kami.
Hartanah juga dikenali sebagai
Floris Amsterdam
Floris Hotel
Floris Hotel Amsterdam
Floris Hotel Hotel
Floris Hotel Amsterdam
Floris Hotel Hotel Amsterdam
Soalan lazim
Floris Hotel Ulasan
Ulasan
6.4
7.2/10
Kebersihan
7.4/10
Kakitangan & perkhidmatan
6.4/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
1 Mac 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Feb 2019
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
31 Okt 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Okt 2018
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
8 Okt 2018
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Sep 2018
8/10 Baik
Shafiq, Malaysia
8 Okt 2018
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Good location
Shafiq
Menginap 3 malam pada Sep 2018
4/10 Lemah
Clare, Manchester
10 Sep 2018
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Terrible value for money
Clare
Menginap 2 malam pada Sep 2018
6/10 Boleh diterima
Jenni
4 Jul 2018
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Basic room, nice staff
Jenni
Menginap 1 malam pada Jul 2018
6/10 Boleh diterima
Camila
22 Jun 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Atendeu a necessidade
Camila
Menginap 2 malam pada Jun 2018
10/10 Cemerlang
Giancarlo
17 Mei 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Giancarlo
Menginap 2 malam pada Mei 2018
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
12 Mei 2018
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Ok valuta for pengene
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Alicia
27 Apr 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Alicia
4/10 Lemah
Karen
22 Feb 2018
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
good location hotel not good
Karen
4/10 Lemah
R, London
10 Feb 2018
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Poor value annexe to another hotel
R
Menginap 2 malam pada Feb 2018
4/10 Lemah
Pengembara yang disahkan
3 Feb 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Frío
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Jan 2018
8/10 Baik
Maria F
25 Jan 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Muy bueno. Chek in en otro hotel!
Maria F
Menginap 3 malam pada Dis 2017
10/10 Cemerlang
disnita, knokke
26 Dis 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nice hotel close to metro and tram stations
disnita
Menginap 2 malam pada Dis 2017
4/10 Lemah
Arie, Groningen
11 Dis 2017
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
matig
Arie
Menginap 1 malam pada Dis 2017
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
21 Nov 2017
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 4 malam pada Nov 2017
6/10 Boleh diterima
Jetteke
19 Nov 2017
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Jetteke
Menginap 1 malam pada Nov 2017
4/10 Lemah
Pengembara yang disahkan
17 Nov 2017
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Camera sporca
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Nov 2017
4/10 Lemah
G&GS, Adria
16 Nov 2017
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Fascinoso ma rumoroso
G&GS
Menginap 4 malam pada Nov 2017
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
15 Nov 2017
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Bom mas pequeno demais.
Pengembara yang disahkan
Menginap 4 malam pada Nov 2017
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
15 Nov 2017
Tidak sukakan: Kebersihan
Immer ein Handtuch dabei haben... ;-)
Pengembara yang disahkan
Menginap 5 malam pada Nov 2017
10/10 Cemerlang
marianne
14 Nov 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Très cool.
marianne
Menginap 2 malam pada Nov 2017
4/10 Lemah
Sarah
9 Nov 2017
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Sarah
Menginap 3 malam pada Okt 2017
6/10 Boleh diterima
sam, uk
6 Nov 2017
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
sam
Menginap 1 malam pada Nov 2017