Bastion Hotel Amsterdam Noord

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di pinggir bandar yang terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam dan restoran

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Bastion Hotel Amsterdam Noord

Sarapan bufet setiap hari (EUR 18.25 seorang)
Teres/patio
Comfort Room, 2 Katil Bujang (Single) | 1 bilik tidur, peti besi dalam bilik, meja, seterika/papan seterika
Meja sambut tetamu
Bar (di hartanah)

Ulasan

7.4 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Parkir tersedia
  • Sarapan tersedia
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Dobi
  • Pengemasan
Harga semasa ialah RM357
RM434 jumlah
termasuk cukai & fi
17 Ogo - 18 Ogo

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Comfort Double Room, 1 Katil Raja (King)

7.4 daripada 10
Baik
(3 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Pembancuh kopi espreso
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Room, 2 Katil Bujang (Single)

8.8 daripada 10
Cemerlang
(3 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Pembancuh kopi espreso
  • 18 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Comfort Room, 2 Katil Bujang (Single)

8.6 daripada 10
Cemerlang
(13 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Pembancuh kopi espreso
  • 24 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Double Room, 1 Katil Raja (King)

8.4 daripada 10
Sangat baik
(5 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Pembancuh kopi espreso
  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Terletak di Amsterdam Utara, sebauh kawasan kejiranan di Amsterdam, Bastion Hotel Amsterdam Noord di pinggir bandar dan berhampiran dengan lapangan terbang. Keindahan semula jadi kawasan ini dapat dilihat di ARTIS dan Vondelpark, sementara Muzium Amsterdam dan Muzium Van Gogh merupakan tarikan utama kebudayaan. Ingin menikmati acara atau perlawanan? Lihat acara atau perlawanan yang berlangsung di Arena Johan Cruyff atau Ziggo Dome (Kubah Ziggo).
Peta
Rode Kruisstraat 28, Amsterdam, 1025 KN

Tempat berdekatan

  • Terminal Penumpang Amsterdam - 4 min memandu - 3.3 km
  • Dataran Dam - 6 min memandu - 4.9 km
  • Rumah Anne Frank - 8 min memandu - 5.5 km
  • Leidseplein - 9 min memandu - 5.9 km
  • Muzium Van Gogh - 11 min memandu - 6.6 km

Bergerak

  • Stesen Rokin - 8 minit memandu
  • Stesen Noord - 13 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Schiphol (AMS) - 22 minit memandu

Restoran

  • ‪McDonald's - ‬12 min berjalan kaki
  • ‪Coffeecompany - ‬12 min berjalan kaki
  • ‪IJskoud De Beste - ‬9 min berjalan kaki
  • Febo
  • ‪Restaurant De Beren Amsterdam-Noord - ‬10 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Bastion Hotel Amsterdam Noord

Disahkan mesra alam bagi hotel berdekatan Dataran Dam
Di Bastion Hotel Amsterdam Noord, anda boleh menantikan teres, perkhidmatan pencucian kering/dobi dan bar. Restoran di tapak, restaurant, menawarkan makan tengah hari dan makan malam. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Sarapan bufet (surcaj), letak kenderaan sendiri (surcaj) dan tempat mengecas kenderaan elektrik
  • Daftar keluar ekspres, daftar masuk ekspres dan stesen komputer
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan dan kakitangan berbilang bahasa
Ciri-ciri bilik
Kesemua 68 bilik menawarkan keselesaan seperti penyaman udara, serta manfaat seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Kelengkapan dandanan diri percuma dan pengering rambut
  • Mentol lampu LED, peti sejuk dan kot/katil bayi percuma

Anugerah dan gabungan

Hartanah Diperakui Eko
Hartanah ini menyertai Green Globe, iaitu sebuah program yang mengukur kesan hartanah ke atas satu atau lebih daripada yang berikut: alam sekitar, komuniti, warisan budaya, ekonomi tempatan.

Bahasa

Bahasa Belanda, Bahasa Inggeris

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah (EUR 8.40 sehari)

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:00 hingga 9:00 dengan bayaran: EUR 18.25 seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • restaurant

Aktiviti menarik

  • Meja biliard/pool

Mesra keluarga

  • Katil bayi percuma
  • Kemudahan dobi
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi

Perkhidmatan perniagaan

  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 2 tingkat
  • Dibina pada 1988
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Tingkap dwilapisan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil bayi percuma

Bilik mandi

  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD

Makanan dan minuman

  • Pembancuh espreso
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Meja
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 5:30
Daftar masuk ekspres tersedia

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Kanak-kanak sehingga umur 3 tahun boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Kadar bandar raya/tempatan yang berkuat kuasa sebanyak 12.50 peratus akan dikenakan

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 18.25 seorang
  • Bayaran letak kenderaan sendiri: EUR 8.40 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Caj atau dasar pembatalan istimewa boleh dikenakan bagi tempahan kumpulan (lebih daripada 8 bilik untuk hartanah / tarikh penginapan yang sama)
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini tidak mempunyai pengadaran Lembaga Pelancong Belanda. Untuk manfaat pelanggan kami, kami telah memberikan pengadaran berdasarkan sistem pengadaran kami.

Hartanah juga dikenali sebagai

Bastion Hotel Deluxe Amsterdam/Centrum-Noord
Bastion Hotel Amsterdam Noord
Bastion Hotel Noord
Bastion Amsterdam Noord
Bastion Noord
Bastion Deluxe Hotel Amsterdam
Bastion Amsterdam Noord
Bastion Hotel Amsterdam Noord Hotel
Bastion Hotel Amsterdam Noord Amsterdam
Bastion Hotel Amsterdam Noord Hotel Amsterdam

Soalan lazim

Adakah Bastion Hotel Amsterdam Noord mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Bastion Hotel Amsterdam Noord?

Setakat 14 Ogo 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Bastion Hotel Amsterdam Noord pada 17 Ogo 2025 bermula serendah RM 356.95, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Bastion Hotel Amsterdam Noord?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak EUR8.40 sehari.

Apakah masa daftar masuk di Bastion Hotel Amsterdam Noord?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 5:30.

Apakah masa daftar keluar di Bastion Hotel Amsterdam Noord?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Bastion Hotel Amsterdam Noord?

Terletak di Amsterdam Utara, hotel disahkan mesra alam ini sejauh 0.9 mi (1.5 km) from WONDR Experience dan 2.5 mi (4 km) from Dataran Dam. Kromhouthal dan A'DAM Lookout juga dalam jarak 2 bt (3 km). Stesen Noord sejauh 13 minit berjalan kaki dan Stesen Noorderpark sejauh 15 minit berjalan kaki.

Bastion Hotel Amsterdam Noord Ulasan

Ulasan

7.4

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 190 daripada 1003 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 454 daripada 1003 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 238 daripada 1003 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 75 daripada 1003 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 46 daripada 1003 ulasan

7.6/10

Kebersihan

7.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.4/10

Kemudahan

7.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.2/10

Mesra alam

Ulasan

6/10 Boleh diterima

Aygül

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The only think i didnt like was that guests smoke Next to my Window and i can smell the cigarettes and hear their conversation, perhaps at 1:30 am. But i guess is more the guests than the Hotel Itself. The Personal from Hotel was very Kind and warm.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

ernst

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Bus verbinding naar pont, centrum stad, op korte loopafstand van hotel
Menginap 1 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

MARK

Very disappointed no bottled water spotted a mouse in the restaurant last night poor location
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Fernando

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Nive customer service
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Henny

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Fijn hotel met erg vriendelijk personeel die goed met je meedenken.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Felix

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
From the moment I arrived until the moment I checked out, the service was absolutely exceptional. Every staff member I interacted with went above and beyond to make my stay memorable. Ricardo, Jayline, Vobina, and Rene were incredibly professional, friendly, and attentive. Each of them brought a warm, welcoming energy that made me feel right at home. A special mention goes to Rene, who truly stood out. He was not only efficient and knowledgeable, but his kindness and genuine care made a lasting impression. He took the time to ensure everything was perfect during my stay, and you could tell he takes great pride in his work. It's rare to come across someone who balances professionalism with such a personal touch, Rene absolutely nailed it. Check-in and check-out were smooth and pleasant, and even the manager made the experience more delightful by warmly greeting me with a smile and engaging conversation. It set the tone from the very beginning, and the great service continued consistently throughout my stay. I honestly can’t wait to return. This team made my trip something special, thank you all for the amazing hospitality!
Menginap 1 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Thomas

Pengembara perniagaan
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Tammy

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
it is a easy walk to the public transportation. Room is small, but clean. Coffee is excellent,
Menginap 4 malam pada Apr 2025

2/10 Teruk

Evangeline

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan
It was far away from everything. Just taxis and very expensive. No food the first day it was awful and you charge more than they did
Menginap 3 malam pada Apr 2025

6/10 Boleh diterima

Alexandra

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Frühstück schlecht, leicht dreckig, service unfreu

Das hotel war im grosen und ganzen ok. Unter dem Bett war es ganz schön dreckig und unsere Betten und tühle hatten starke Gebrauchsspuren. Mit den angestellten hatten wir nicht viel zu tun. An unserem letzten tag sind wir frühstücken gegangen. Das Frühstück können wir nicht empfehlen. Um 9:30 wurde nichts mehr nachgelegt. Es waren nur noch 3 brötchen da. Die wurst und der käse waren schon angekrustet. Das rüheei war im warhalter angebrannt. Die service Mitarbeiter sagten es wurde nichts neues geben, da das frühstück bald vobei ist... es ging bis 11. Einer der Mitarbeiter hat sich dann noch ein brötchen genommen. Auserdem war das besteck dreckig. Als ich nach einem sauberen löffel fragte wurde ich von kollege zu Kollege geschickt. Dann sagte eine service Mitarbeiterin zu mir das ich den löffel trotzdem benutzen kann. Ich habe darum gebeten einen sauberen zu bekommen. Sie hat ihn dann abgespühlt und danach auf meinen tisch geworfen, schnautzte mich an und teilte mir mit dass es sich dabei wohl "nur um seife" gehandelt hat. Nachdem ich sie bat freundlicher mit mir umzugehen, ging sie zu ihrem Kollegen und beschwerte sich bei diesem über mich. Das fand ich sehr unhöflich und das hat im service nichts zu suchen. Ich würde mir bei meinem nachsten besuch in amsterdam ein anderes hotel suchen.
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Sabrina, Albufeira

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Since my last stay at this property a couple of years ago, I have to say, what a difference! My last experience wasn't that good but this time it was excellent! The hotel and room were super clean and the staff were very friendly, major improvement!
Menginap 3 malam pada Apr 2025

4/10 Lemah

Melissa

Menginap 3 malam pada Apr 2025

6/10 Boleh diterima

Lama

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan
It is close to the public transportation, but noisy and not very clean.
Menginap 4 malam pada Mac 2025

6/10 Boleh diterima

Lola

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The shower in our room had large amounts of black mold.
Menginap 3 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Vincent

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Erg vriendelijk personeel. Je voelt je welkom 😊. Accomodatie is wel wat gedateerd. In de gang naar de kamers is gerookt 😖. Ontbijt eenvoudig maar goed. Kamer goed schoon en ruim. Douche nieuw en schoon. Heerlijk. Parkeren voor de deur!
Menginap 1 malam pada Feb 2025

2/10 Teruk

Maira

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Joel

Menginap 1 malam pada Feb 2025

6/10 Boleh diterima

Chantal

Comfort kamer Het hotel staat in een gebied waar er dagelijks van 09.00-19.00 uur betaald parkeren is. Inchecken ging gemakkelijk, medewerker was vriendelijk en behulpzaam. Positieve punten kamer: - Goede douche, harde straal en goed warm - Grote spiegel en goede wasbak in de badkamer - Goede handdoeken - Prima bed, goed in te slapen - Smart tv met kanalen maar ook de optie voor YouTube en/of Netflix - Koelkastje aanwezig, stond wel uit en zag er niet helemaal schoon uit - Verwarming werkte gewoon goed - Genoeg verlichting in de kamer - Uitchecken was makkelijk, ongeacht het tijdstip - Genoeg openbaar vervoer in de omgeving - Centrum van Amsterdam makkelijk te bereiken - Meerdere ramen in de kamer die open kunnen. Goede gordijnen. Minpunten kamer: - Nadat ik had ingecheckt en ik het hotel even wilde verlaten ging mijn deur niet meer op slot. Was gewoon open te doen, zonder pasje. - Op iedere verdieping kom je deuren tegen waarvan het lijkt dat je een pasje nodig hebt, ze zijn alleen gewoon open te doen. - Kluisje in mijn kamer werkte niet. - Plafondplaten rondom de airco hingen los - Warmte in de badkamer na het douchen is moeilijk weg te krijgen - 1 van de lampen naast het bed werkte niet. - Ik had één van de nieuwere kamers (gok ik) maar het is wel duidelijk te zien dat het een wat oudere hotel is. Daar is de prijs ook naar. Al met al vind ik het een oké hotel voor een nacht of een weekendje. Ik zou er zelf niet voor langere tijd verblijven. Prima prijs/kwaliteit verho
Menginap 1 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Philippe

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Bon séjour pour voyageur en voiture

Assez bien situé dans noord, cet hôtel est surtout à conseiller aux voyageurs avec voiture car il est un peu éloigné des métros. Le rapport qualité prix est correcte et le personnel est agréable. La chambre a été faite chaque jour ce qui devient rare avec tous ces hôtels qui, sous couvert d’eco responsabilité, font la chambre une fois tous les 3 ou 4 jours sans impact sur leur tarif..!
Menginap 3 malam pada Dis 2024

6/10 Boleh diterima

Ajay

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Not that good.

Rooms are very small. Bathroom and toilets are even smaller.
Menginap 2 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Hadewij

Menginap 1 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

Masahiro

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Hotel staffs are very friendly and kind.
Menginap 9 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

Haruna

Sukakan: Kebersihan
Menginap 1 malam pada Nov 2024

6/10 Boleh diterima

Kristoffer

Menginap 7 malam pada Okt 2024