Acostar Hotel

Hartanah 2.5 bintang
Hotel terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam, dengan jarak berjalan kaki ke Rijksmuseum

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Acostar Hotel

Economy Twin Room | 1 bilik tidur, peti besi dalam bilik, seterika/papan seterika
Meja sambut tetamu
Standard Double Room | Bilik Mandi | Kelengkapan dandanan diri mesra alam, pengering rambut
Depan hartanah
Depan hartanah

Ulasan

6.6 daripada 10

Kemudahan popular

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Parkir tersedia
  • Dobi
  • Pengemasan
  • Wi-fi percuma
Harga semasa ialah RM335
RM407 jumlah
termasuk cukai & fi
6 Jul - 7 Jul

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 10 daripada 10 bilik

Standard Double Room

Sorotan

Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Kipas mudah alih
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 13 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Twin Room (Souterrain)

Sorotan

Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Kipas mudah alih
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 15 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Double Room

Sorotan

Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Kipas mudah alih
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 29 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Quadruple Room

Sorotan

Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Kipas mudah alih
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 21 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 4 Katil Bujang (Single)

Economy Twin Room

Sorotan

Sistem pemanasan
Televisyen LCD
Bilik tidur berasingan
Kipas mudah alih
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bekalan mencuci mesra alam
  • 12 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Standard Double Room

  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Standard Twin Room

  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Souterrain Twin Room

  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Quadruple Room

  • Boleh menampung 4
  • 4 Katil Bujang (Single)

Suite

  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Kerkstraat 45-49, Amsterdam, 1017GB

Tempat berdekatan

  • Leidseplein - 4 min berjalan kaki - 0.4 km
  • Rijksmuseum - 7 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Muzium Van Gogh - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Dataran Dam - 13 min berjalan kaki - 1.2 km
  • Rumah Anne Frank - 16 min berjalan kaki - 1.4 km

Bergerak

  • Hentian Prinsengracht (2) - 1 minit berjalan kaki
  • Stesen Rokin - 9 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Schiphol (AMS) - 37 minit memandu

Restoran

  • ‪Dunkin Donuts - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Greenwoods Keizersgracht - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Maoz Vegetarian - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Black - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Café de Klos - ‬1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Acostar Hotel

Hotel berdekatan Leidseplein
Jarak berjalan pendek dari Rijksmuseum dan Muzium Van Gogh, Acostar Hotel menyediakan perkhidmatan pencucian kering/dobi dan banyak lagi. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Sewa basikal, letak kenderaan valet (surcaj) dan pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj)
  • Tempat mengecas kenderaan elektrik, mesin layan diri dan perkhidmatan rencam
  • Kakitangan berbilang bahasa, meja/kaunter hadapan 24 jam dan hartanah bebas asap rokok
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang kakitangan yang mesra dan lokasi
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Acostar Hotel disertakan dengan keselesaan seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Sistem pemanasan dan kipas mudah alih
  • Mentol lampu LED dan produk pembersihan mesra alam
  • Bilik mandi persendirian dengan kelengkapan dandanan diri mesra alam dan tab mandi atau pancuran
  • 32-inci sebuah TV LCD dengan saluran kabel
  • Setiap hari dan telefon

Bahasa

Bahasa Arab, Bahasa Cina (Mandarin), Bahasa Belanda, Bahasa Inggeris

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang (surcaj) dari 7:30 hingga 21:00
  • Tempat letak kenderaan valet di tapak hartanah (EUR 40 sehari)

Aktiviti menarik

  • Sewaan basikal
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Susur tangan di tangga
  • Tingkat atas hanya boleh diakses melalui tangga

Lain-lain

  • 5 tingkat
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Pendidikan budaya dan ekosistem tempatan
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 32-inci dengan saluran kabel

Lain-lain

  • Dispenser pukal untuk kelengkapan dandanan diri
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kipas mudah alih
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Peti besi
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Sistem pemanasan
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Tandas cekap air
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Jika anda merancang untuk tiba selepas 12:00 tengah malam, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 1 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak EUR60.0 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Kadar bandar raya/tempatan yang berkuat kuasa sebanyak 12.50 peratus akan dikenakan
  • Deposit kerosakan sebanyak EUR 100 perlu dibayar sebelum daftar masuk.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: EUR 18.50 seorang (sehala)
  • Fi letak kenderaan valet: EUR40.00 sehari
  • Bayaran katil lipat simpan: EUR 60.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Caj atau dasar pembatalan istimewa boleh dikenakan bagi tempahan kumpulan (lebih daripada 8 bilik untuk hartanah / tarikh penginapan yang sama)
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini tidak mempunyai pengadaran Lembaga Pelancong Belanda. Untuk manfaat pelanggan kami, kami telah memberikan pengadaran berdasarkan sistem pengadaran kami.

Hartanah juga dikenali sebagai

Acostar Hotel Amsterdam
Acostar Hotel
Acostar Amsterdam
Acostar
Acostar Hotel Hotel
Acostar Hotel Amsterdam
Acostar Hotel Hotel Amsterdam

Soalan lazim

Adakah Acostar Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Acostar Hotel?

Setakat 1 Jul 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Acostar Hotel pada 6 Jul 2025 bermula serendah RM 335.4, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Acostar Hotel?

Parkir valet tersedia dengan fi sebanyak EUR40.00 sehari.

Apakah masa daftar masuk di Acostar Hotel?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Acostar Hotel?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Adakah Acostar Hotel memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang. Fi sebanyak EUR18.50 seorang dikenakan.

Di manakah terletaknya Acostar Hotel?

Terletak di Pusat Bandar Amsterdam, hotel ini sejauh 5 minit berjalan kaki dari Keizersgracht dan Pasar Bunga. Rijksmuseum dan Leidseplein juga dalam jarak 10 minit berjalan kaki. Hentian Prinsengracht (2) dan Hentian Keizersgracht (2) berada dalam lingkungan 2 minit berjalan kaki.

Acostar Hotel Ulasan

Ulasan

6.6
Penilaian 10 - Cemerlang. 92 daripada 631 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 205 daripada 631 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 175 daripada 631 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 92 daripada 631 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 67 daripada 631 ulasan

7.2/10

Kebersihan

7.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.6/10

Kemudahan

6.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.8/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Thierry

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Gentillesse du personnel mais absence d ascenseur.
Menginap 2 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Diana

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan
Good location, easy to find, lots of shops and restaurants near by. Reasonable place to stay for sure. But lots of stairs to access rooms.
Menginap 3 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Christoph Andreas

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Sie war direkt in der Innenstadt von Amsterdam ! Man konnte von ihr gut zu den Ausflügen starten !
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Antonella

Menginap 4 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Jade Jinming

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Me gustó que estuviera cerca del centro
Menginap 4 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Patrick

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Friendly staff and convenient location
Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Mary-Anne

Menginap 2 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Kirk, Zutendaal

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice hotel located close to everything you need or want to see. The staff deserve a score higher than 5 stars. They were helpful and always were happy to see their customers.
Menginap 2 malam pada Mei 2025

2/10 Teruk

Patrycja

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Unfortunately the stay was not pleasant. Thee room given was dirty, smelly and mouldy and we had a bed bugs. Hotel lack of cleanliness. Mattresses and pillows very very dirty under duvet and covered with stains. Staff was nice and friendly and changed the room from night 2 per our request but we still had bed bugs in second room and ended up bitten again. We are trying to deal now with Expedia re refund but regardless of provided evidence of pictures and videos, we struggle with Expedia to get refund back from the provider. I do not understand that as we provided pictures/videos. I have never been so disappointed. I feel robbed from my money and lied at this point on what Expedia offered and what we had received. Thank you.
Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Peter Michael

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Big thank to the Personal who was very helpful and very polite.
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Des

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Room was great, but 5 floors up, you earned the bed. Well worth the climb for the room. Clean, great shower and bath. Good quality mattress
Menginap 1 malam pada Mac 2025

6/10 Boleh diterima

Petri

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Hyvä sijainti Amsterdamin ytimessä. Perus huone.
Menginap 1 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Mikkel

Menginap 2 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Bárbara

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Nicholas Albion

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Very enjoyable stay
Menginap 3 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

David

Sukakan: Kebersihan
.
Menginap 4 malam pada Mac 2025

2/10 Teruk

Myles

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Ina good area but the rooms like a prison cell toilet stank and they sting you for a £100 deposit which is hidden until you arrive which I think is wrong. This is the worst hotel I’ve had in Amsterdam so far
Menginap 2 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 7 malam pada Jan 2025

4/10 Lemah

Nir

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Very small, no elevator, minimal room

The room was very small, it was on the top floor with no elevator. It was very cold in the room. No extra pillows or blankets. No closet, no space in the bathroom to hang. The shower has no curtain or door so there is no way to take a shower without flooding the entire room. They also ask you to close the door bathroom door close when taking a shower to avoid triggering the fire alarm. On top of all that they asked for a much greater city taxes than Hotels.com listed when we booked and said that Hotels.com are simply wrong and there is nothing they can do about it.
Menginap 3 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Ken and Stephen

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Nice hotel ,reasonably priced

A pleasant stay at the hotel ,it is handy for lots of shops,cafes and bars.The hotel is very clean and tidy,bright decor ,nice bathroom.Room was on the 4th floor lots of steps to climb,will definitely book this hotel when visiting Amsterdam again next year,will request a room on a lower level.
Menginap 2 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Usman

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Katherine

Menginap 5 malam pada Dis 2024

6/10 Boleh diterima

Marcel

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Alot of noise from streets in weekend. Should have double glass in front rooms.
Menginap 2 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

Hasan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

MANEL

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Dis 2024