Kahramana Hotel

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di Amman terdapat sarapan percuma dan meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Kahramana Hotel

Depan hartanah - siang/malam
Single Room | Bar mini, peti besi dalam bilik, Wi-fi percuma
Kemudahan hartanah
Kemudahan hartanah
24 inci televisyen LCD dengan satelit, TV, filem tayangan pertama

Ulasan

6.4 daripada 10

Kemudahan popular

  • Termasuk sarapan
  • Perkhidmatan bilik
  • Pengemasan
  • Dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Termasuk parkir

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Single Room

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LCD
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Saluran satelit
Pengemasan harian
  • 25 meter persegi
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Bujang (Single) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Twin Room

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LCD
Kipas siling
Katil sofa
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Saluran satelit
  • 35 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Bujang (Single) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Triple Room

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LCD
Kipas siling
Katil sofa
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Saluran satelit
  • 35 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 3 Katil Bujang (Single)

Quadruple Room

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LCD
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Saluran satelit
  • 45 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Bujang (Single) ATAU 2 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Abu Alfaraj Al- Asbahani St., Amman, 11118

Tempat berdekatan

  • Teater Roman Amman - 8 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Kubu Kota Amman - 8 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Jalan Pelangi - 17 min berjalan kaki - 1.4 km
  • Al Abdali Mall - 5 min memandu - 4.9 km
  • Abdali Boulevard - 5 min memandu - 5.2 km

Bergerak

  • Amman (AMM-Lapangan Terbang Antarabangsa Queen Alia) - 54 minit memandu

Restoran

  • ‪Habibah Sweets - ‬16 min berjalan kaki
  • ‪Hashim Restaurant (مطعم هاشم) - ‬18 min berjalan kaki
  • ‪Afra Café | مقهى عفرا - ‬17 min berjalan kaki
  • ‪Shahrazad Restaurant | شهرزاد - ‬17 min berjalan kaki
  • ‪Al-Quds Restaurant (مطعم القدس) - ‬18 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Kahramana Hotel

Hotel berdekatan Al Abdali Mall
Anda boleh menantikan sarapan Eropah percuma, perkhidmatan pencucian kering/dobi dan pendiangan di lobi di Kahramana Hotel. Sebagai tambahan kepada penjagaan anak/bayi percuma, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj), daftar keluar ekspres dan daftar masuk ekspres
  • Tempat simpanan bagasi, hartanah bebas asap rokok dan kakitangan berbilang bahasa
Ciri-ciri bilik
Kesemua 50 bilik menampilkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan filem tayangan pertama, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan penyaman udara.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 24-inci sebuah TV LCD dengan saluran satelit dan filem tayangan pertama
  • Peti sejuk, kipas siling dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Arab, Bahasa Inggeris

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam (surcaj)
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan Eropah percuma tersedia setiap hari 7:30 hingga 10:30

Aktiviti menarik

  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi
  • Penjagaan anak/bayi percuma
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • Hartanah bebas asap rokok
  • Pendiangan di lobi

Kemudahan bilik

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Filem tayangan pertama
  • TV LCD 24-inci dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Kipas siling
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 15:00
Daftar masuk ekspres tersedia

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:30
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: JOD 25 setiap bilik (sehala)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit

Perkara yang kami harus menyebut

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Kahramana Amman
Kahramana Hotel Amman
Kahramana Hotel Hotel
Kahramana Hotel Amman
Kahramana Hotel Hotel Amman

Soalan lazim

Adakah Kahramana Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Kahramana Hotel?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Kahramana Hotel?

Daftar masuk bermula jam 15:00.

Apakah masa daftar keluar di Kahramana Hotel?

Daftar keluar adalah jam 12:30.

Adakah Kahramana Hotel memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang. Fi sebanyak JOD25 setiap bilik dikenakan.

Di manakah terletaknya Kahramana Hotel?

Terletak di Pusat Bandar Amman, hotel ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari Muzium Tradisi Popular Jordan, Muzium Budaya Rakyat Jordan dan Teater Roman Amman. Nymphaeum dan Makam Raja Hussein juga dalam jarak 15 minit berjalan kaki.

Kahramana Hotel Ulasan

Ulasan

6.4
Penilaian 10 - Cemerlang. 7 daripada 28 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 5 daripada 28 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 6 daripada 28 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 6 daripada 28 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 4 daripada 28 ulasan

6.2/10

Kebersihan

8.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

10/10

Kemudahan

6.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

Ulasan

2/10 Teruk

Maher

Menginap 1 malam pada Okt 2023

4/10 Lemah

Martin

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Absolut ikke et 3 stjernet hotel. Billederne må være med meget filter på
Menginap 3 malam pada Okt 2019

2/10 Teruk

Santiago

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Súper malo

El hotel es de lo peor nunca avía visto algo parecido muy muy malo y sucio y pecimo en general súper malo
Menginap 3 malam pada Nov 2018

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Niet echt een hotel van 3 sterren, maar niet meer waard dan een one - sterren hotel

8/10 Baik

Alaa

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

It was great

This hotel has a good location and perfect view, as well as a very friendly staff

6/10 Boleh diterima

Garen, Dubai

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan

Budget hostel close to attractions

The staff was very friendly and welcoming. They made sure I was happy and comfortable in the room and they even asked if I wanted them to book a car for me to take me back to the airport on checkout. The downside of the place was that being a budget hotel, there was no one to answer the phone at the reception all 4 times I tried calling, they didn't have any power plug adapters (but there was a shop next to them that sold them) and they didn't have any room service for any food or water. You can find a grocery store facing the hotel though that sold pretty much everything and converted USD to JD at the right rate. I didn't have time to check their breakfast as I was out early most days on tours and trips. The room was cleaned and recently renovated but the bathroom floor was wet and didn't have any towels or shampoo/shower gel. The hotel's location itself is very close to the main archeological attractions around the city of Amman and I basically walked to the Citadel and the Temple of Hercules in one afternoon and took some great pictures. Overall, I would recommend this place for a busy traveller just as long they have a towel, shampoo and the basics with them.

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pessoal do hotel muito profissional, atencioso prestativo. Sem eles seria impossivel conhecer a Jordania.

4/10 Lemah

Nabil, United States

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

bad choice hotel

This is far away from being 3 star hotel. even one star is too much. No hot water, and even not enough pressure water. Wont stay there next time.

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Thank you.

Fantastic people who run the hotel as well as the staff that work there. Really impressed.

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

visitor & business trip

it might be only one star bad experience hope be better after renovation

6/10 Boleh diterima

Muhammad, Troy, NY

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Very friendly staff and close to all

Staff is nice and very friendly close to all downtown attractions lot of shops around, breakfast is ok but boaring everyday same stuff. To take shower you must have 1 hour very little water. Can be improved if no carpet in the room

10/10 Cemerlang

Dennis, Los Angeles, California

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Friendly smiles at a nice hotel in Amman!

The front desk staff was extremely friendly and helpful. A small, but nice breakfast is provided each morning. The hotel is ideally located for exploring the citadel and the Hashemite Square area. Laundry service also did a fine job for a reasonable price.

8/10 Baik

Bob Ishøj, Kgs.Lyngby

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Supergodt til prisen. Fantastisk service.

Supergodt til prisen. God service.

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

جيد جدا

الفندق جيد جدا مع وجود بعض الملاحظات على الحمامات

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan

decent hotel, get what you pay for

Very helpful staff. Room was fine, what you expect for the rate. Write down the phone number so your taxi driver can call and find out exactly where it is.

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Hotel ist direkt am Busstation ..

Von meine zimmer war ich sehr enttäuscht,es gab keine Handtücher und Seifen,noch da zu Schimmel in Badezimmer.Kühlschrank war dreckig und von Bettwäschen möchte ich nicht berichten.Komplets Zimmer muss dringend renoviert werden. Teppichboden Katastrophe!!!! In Zimmer befand sich zwei Nachtlampen aber ohne Glühbirnen.. als antwort wurde mir gesagt das ist nur Deko für Katalog und Internet !!!!! Einzige gute war das personal einige massen freundlich war . Also zweites mal muss ich da nicht absteigen!!!!!

2/10 Teruk

Yousef, Oregon, USA

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Bad hotel

Hotel is not like described..no hot water and else. The staff is so nice and I got my money back and went to other hotel

8/10 Baik

AAH, london

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Good hotel and staff

Good hotel and staff, they were very good at ensuring that my stay was aa comfortable and pleasant, I highly recommend this hotel.

6/10 Boleh diterima

John, Saudi

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

City center

Bare bones , cheap hotel with friendly and helpful staff. Would stay again.

4/10 Lemah

Blizz123

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan

Okay hotel roomwise, but bathroom horrible

I booked a room with 4 single beds, and the room size is pretty large and comfortable. However, the only negative was the bathroom was horrible. It was all wet on the floor and the shower water was usually either too cold or too hot, almost unusable.

8/10 Baik

Thiago, São Paulo, SP, Brasil

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Hotel muito proximo do centro de Amman

Fiquei hospedado somente uma noite neste hotel, e recomendaria o mesmo. Muito proximo do centro, da pra ir a pe ate o Teatro Romano e a Cidadela, os pontos turisticos mais famosos da cidade. Hotel tambem oferece translado ate o aeroporto por 20JD. Equipe muito atenciosa e nos permitiu fazer um check out mais tarde devido ao horario de nosso voo.

10/10 Cemerlang

Karen, Los Angeles, California

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Excellent hotel staff and GREAT customer service!!

From the moment I walked into the lobby, I was treated like family and royalty. My experience here is one I'll never forget and plan to return in the near future. Let me mention the staff from the Manager Bashar, Bassam who takes care of everything from the dining room, cleaning hotel and rooms and beyond. Reception staff Osama, Amged, Fadia. Hani handles Travel. Zooz who assist Bassam with keeping the hotel clean. Too all the Staff....I will miss you all dearly and the kind people of JORDAN.

10/10 Cemerlang

Karen, Los Angeles, California

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Excellent hotel staff and GREAT customer service!!

From the moment I walked into the lobby, I was treated like family and royalty. My experience here is one I'll never forget and plan to return in the near future. Let me mention the staff from the Manager Bashar, Bassam who takes care of everything from the dining room, cleaning hotel and rooms and beyond. Reception staff Osama, Amged, Fadia. Hani handles Travel. Zooz who assist Bassam with keeping the hotel clean. Too all the Staff....I will miss you all dearly and the kind people of JORDAN.

6/10 Boleh diterima

Patrick, Berlin

Sukakan: Keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan

Gute aber laute Lage, Preis Leistung ordentlich.

2/10 Teruk

R S, Houston, Texas

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Worst experience ever !!

No hot water. Now towels in room. No room cleaning for 3 days and after repeated requests. Extremely rude staff. Office manager did not care.