Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma
Tempat letak kenderaan dan pengangkutan
Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia
Perkhidmatan tetamu
Pengemasan (harian)
Kawasan luar
Tempat berkelah
Kebolehcapaian
Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
Lif
Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
Lain-lain
Hartanah bebas asap rokok
Kemudahan bilik
Bilik mandi
Bilik mandi persendirian
Pancuran mandi
Lain-lain
Meja
Sistem pemanasan
Dasar
Daftar masuk
Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18
Daftar keluar
Daftar keluar sebelum 12:30
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Arahan daftar masuk khas
Tiada meja sambut tetamu di hartanah ini
Tetamu akan menerima e-mel yang mengandungi arahan daftar masuk khas dan butiran kunci pintar sebelum ketibaan; akses adalah menerusi pintu masuk persendirian
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi
Kaedah akses
Pintu masuk persendirian, kunci pintar
Haiwan peliharaan
Haiwan kesayangan boleh menginap percuma
Bilik tertentu sahaja, sekatan dikenakan; bilik mesra haiwan kesayangan boleh diminta dengan menghubungi hartanah melalui nombor pada pengesahan tempahan
Kanak-kanak dan katil tambahan
Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 6 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan
Jenis bayaran hartanah
Maklumat penting
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan kad debit; wang tunai tidak diterima
Transaksi tanpa tunai tersedia
Penyewa untuk tempoh jangka panjang dialu-alukan
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, dan sistem keselamatan
Perkara yang kami harus menyebut
Alkohol tidak disajikan di hartanah ini
Hartanah juga dikenali sebagai
Nordlys Hotell Alta Hotel
Nordlys Hotell
Nordlys Hotell Alta Alta
Nordlys Hotell Alta Hotel
Nordlys Hotell Alta Hotel Alta
Soalan lazim
Adakah Nordlys Hotell Alta mesra haiwan kesayangan?
Ya, haiwan kesayangan dibenarkan di hartanah ini.
Berapakah fi parkir di Nordlys Hotell Alta?
Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.
Apakah masa daftar masuk di Nordlys Hotell Alta?
Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.
Apakah masa daftar keluar di Nordlys Hotell Alta?
Daftar keluar adalah jam 12:30.
Di manakah terletaknya Nordlys Hotell Alta?
Terletak di Alta, hotel ini sejauh 1 bt (2 km) dari Gereja Alta dan Katedral Northern Lights. Maklumat Pelancong Alta dan Ukiran Batu Alta juga dalam jarak 2 bt (3 km).
Nordlys Hotell Alta Ulasan
Ulasan
6.6
Semua ulasan ditunjukkan daripada pengalaman tetamu sebenar. Hanya pengembara yang telah menempah penginapan dengan kami boleh menyerahkan ulasan. Kami mengesahkan ulasan berdasarkan garis panduan kami dan menerbitkan semua ulasan, positif atau negatif.Maklumat lanjutTerbuka dalam tetingkap baharu
Penilaian 10 - Cemerlang. 9 daripada 49 ulasan
10 - Cemerlang
9
Penilaian 8 - Baik. 11 daripada 49 ulasan
8 - Baik
11
Penilaian 6 - Boleh diterima. 17 daripada 49 ulasan
6 - Boleh diterima
17
Penilaian 4 - Lemah. 8 daripada 49 ulasan
4 - Lemah
8
Penilaian 2 - Teruk. 4 daripada 49 ulasan
2 - Teruk
4
7.8/10
Kebersihan
5.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
6.0/10
Kemudahan
7.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
8/10
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Ogo 2019
8/10
Modesto, tranquilo pero un poco caro a mi parecer, podrian incluir al menos el desayuno
Mr
Menginap 1 malam pada Ogo 2019
8/10
エクスペディアにも問題あるけど、利用方法は、もう少しわかりやすくてもよい。
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Ogo 2019
6/10
Defekte lyspærer over sengene. Feil med toalettsisterne, som stod å rant hele natten. Iskaldt på badet. Ingen glass/engangsglass. Vann måtte drikkes av springen. Hotellet anbefales ikke.
Gerd Brenden
Menginap 1 malam pada Ogo 2019
8/10
Lise
Menginap 1 malam pada Jul 2019
8/10
Nikolay
Menginap 1 malam pada Jul 2019
4/10
Negoita
Menginap 2 malam pada Jul 2019
10/10
Kenth
Menginap 1 malam pada Jul 2019
4/10
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jul 2019
2/10
Kan dette kalles hotell??
Fred Olav
Menginap 2 malam pada Jul 2019
6/10
Kunne ha vært en vannkoker på rommet ,ellers var det stilt og rolig
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jul 2019
6/10
Ole André
Menginap 1 malam pada Jul 2019
8/10
Svein
Menginap 1 malam pada Jun 2019
4/10
Jan Gerhard
Menginap 1 malam pada Jun 2019
10/10
Ankom sent. Ingen betjening men fikk kode for åpning av ytterdør og rom på epost dagen før. Alt fungerte bra.
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jun 2019
4/10
Hotel senza personale alla reception, quindi per qualsiasi richiesta (come avere un phon) "ti attacchi"... La camera era bollente, due ampie finestre esposte al sole, lasciate chiuse e senza oscuranti, hanno reso la stanza una specie di forno. In bagno mancava lo scendidoccia ed il phon.
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jun 2019
6/10
Kjell B.
Menginap 1 malam pada Jun 2019
6/10
ranil
Menginap 1 malam pada Jun 2019
10/10
Ida Margrethe
Menginap 1 malam pada Jun 2019
4/10
Die Unterkunft hat leider enttäuscht. Es gibt keine Rezeption zum Checkin / Checkout / Nachfragen für Informationen. Erst auf telefonische Anfrage nach Zugangscode war Checkin möglich.
Im Eingangsbereich war ein lautes permanentes Pfeifen oder Tuten.
Das Zimmer war relativ groß aber ein nicht angeschlossener und damit nutzloser Kühlschrank nahm viel Platz weg. Zimmer war nur über mehrere Treppen ohne Lift erreichbar.
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mei 2019
4/10
Det stod ikke i bestillingsbekreftelsen at frokost ikke var med. Det var 2 smale enkeltsenger på bestilt dobbeltrom. Ikke TV på rommet. Ikke folk i resepsjonen.
John
Menginap 1 malam pada Mei 2019
4/10
Ingen service.ikke tv.men hvis du bare skal overnatte er det ok.
Lars
Menginap 3 malam pada Mei 2019
6/10
Redae Jambere
Menginap 2 malam pada Mei 2019
10/10
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Apr 2019
6/10
All services are online. No reception, no breakfeast. Wifi is a little slowly. Good price. The room was clear, comfortable, peaceful. Finally I felt good, but I had not claim to anything special.