Grand Mildom Hotel

Hartanah 3.5 bintang
Hotel di Almaty terdapat 2 restoran dan sauna

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Grand Mildom Hotel

Depan hartanah
Sarapan bufet setiap hari (KZT 5000 seorang)
Bahagian luar
Lobi
Kolam renang tertutup

Ulasan

8.2 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Tab Panas
  • Kolam
  • Spa
  • Sarapan tersedia
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
Harga semasa ialah RM402
RM527 jumlah
termasuk cukai & fi
7 Okt - 8 Okt

Pilihan bilik

Standard Double Room

8.0 daripada 10
Sangat baik
(2 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV Pintar
Peralatan tempat tidur premium
Jubah mandi
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Air botol percuma
  • 26 meter persegi
  • Pemandangan gunung
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Double or Twin Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
TV Pintar
Peralatan tempat tidur premium
Jubah mandi
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Air botol percuma
  • 30 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Double or Twin Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Peralatan tempat tidur premium
Jubah mandi
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • 34 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Luxury Double or Twin Room

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV Pintar
Peralatan tempat tidur premium
Jubah mandi
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • 44 meter persegi
  • Pemandangan gunung
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
172 Dostyk Ave, Almaty, 050000

Tempat berdekatan

  • Dostyk Plaza - 2 min berjalan kaki - 0.2 km
  • Muzium Nasional Kazakhstan - 12 min berjalan kaki - 1.1 km
  • Panggung Opera Almaty - 3 min memandu - 2.7 km
  • Menara Almaty - 3 min memandu - 1.6 km
  • Katedral Zenkov - 4 min memandu - 3.5 km

Bergerak

  • Almaly - 10 minit memandu
  • Stesen Almaty - 18 minit memandu
  • Almaty (ALA-Lapangan Terbang Antarabangsa Almaty) - 27 minit memandu

Restoran

  • ‪Starbucks - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Line Brew Reserve - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Del Papa - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Coffee Boom - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Mado - ‬2 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Grand Mildom Hotel

Hotel terletak di Medeu District
Kedai kopi/kafe, kemudahan dobi dan bar merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di Grand Mildom Hotel. Untuk masa rehat dan ketenangan, lawati sauna atau Mandi tangas / hammam dan nikmatilah lulur badan.Nikmati hidangan di dua tapak restoran. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti pusat perniagaan dan bilik wap.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Kolam renang tertutup
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan lif
  • Porter/tukang angkut, tempat simpanan bagasi dan dewan bankuet
Ciri-ciri bilik
Kesemua 112 bilik menawarkan keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan penyaman udara, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Percuma uncang teh/kopi segera dan cerek elektrik
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi dan pengering rambut
  • Almari pakaian, sistem pemanasan kawalan suhu dan setiap hari

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Tempat letak kenderaan sendiri selamat percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:00 hingga 11:00 dengan bayaran: KZT 5,000 untuk orang dewasa dan KZT 5,000 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 2 restoran

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang tertutup
  • 1 tab panas
  • Bilik wap
  • Sauna

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang tertutup
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Pertukaran tuala atas permintaan
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat perniagaan

Spa

  • Lulur badan
  • Mandian Turki

Kebolehcapaian

  • Lif

Lain-lain

  • Dewan bankuet
  • Kawasan merokok yang dikhaskan (boleh dikenakan denda)

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi
  • Bilik mandi persendirian
  • Jubah mandi
  • Kertas tandas
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Selipar
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV pintar 43-inci

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Uncang teh/kopi segera

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika
  • Sistem pemanasan (kawalan suhu)
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Jika anda merancang untuk tiba selepas 12:00 tengah hari, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak KZT13.0 sehari

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit: KZT 109 setiap penginapan, sepenginapan

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira KZT 5000 untuk dewasa dan KZT 5000 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: KZT 12 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 4 orang)
  • Bayaran katil lipat simpan: KZT 13.0 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Nombor Pendaftaran Hartanah 90493655

Perkara yang kami harus menyebut

Jika anda memerlukan visa untuk memasuki negara ini, hartanah anda mungkin dapat membantu menyediakan dokumen sokongan yang perlu untuk mendapatkan visa tersebut. Untuk maklumat lebih lanjut, anda boleh menghubungi hartanah menggunakan maklumat hubungan yang disertakan dalam pengesahan tempahan anda. Hartanah tersebut boleh mengenakan bayaran untuk bantuan ini walaupun anda terpaksa membatalkan tempahan anda. Segala persiapan adalah antara hartanah dan diri anda semata-mata.

Hartanah juga dikenali sebagai

Grand Mildom Hotel Hotel
Grand Mildom Hotel Almaty
Grand Mildom Hotel Hotel Almaty

Soalan lazim

Adakah Grand Mildom Hotel mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang tertutup.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Grand Mildom Hotel?

Setakat 6 Okt 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Grand Mildom Hotel pada 7 Okt 2025 bermula serendah RM 401.98, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Grand Mildom Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Grand Mildom Hotel?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Grand Mildom Hotel?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Grand Mildom Hotel?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Grand Mildom Hotel memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak KZT12 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Grand Mildom Hotel?

Terletak di Medeu District, hotel ini sejauh 15 minit berjalan kaki dari Dostyk Plaza, Colibri dan Muzium Negeri Pusat. Muzium Nasional Kazakhstan dan Kereta Kabel Kok Tobe juga dalam jarak 15 minit berjalan kaki.

Ulasan

Grand Mildom Hotel Ulasan

8.2

Sangat Baik

8.8

Kebersihan

8.4

Kemudahan

8.0

Kakitangan & perkhidmatan

8.4

Mesra alam

8.4

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 17 daripada 36 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 8 daripada 36 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 8 daripada 36 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 36 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 2 daripada 36 ulasan

Ulasan

8/10 Baik

Charlene

Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Rashed

Menginap 5 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

JEONGYUN

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Nice hotel^^

The hotel facilities were clean and the beds were comfortable. I used room 901, and the TV and single sofa were placed far apart. The iPad was not mirrored on the smart TV. Other than that, I was satisfied and would use it again.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

2/10 Teruk

Sergey

Menginap 2 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Jakob

Menginap 3 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

bnk capital

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 5 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Manish

Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Duan

Menginap 5 malam pada Dis 2024

6/10 Boleh diterima

Byungchon

Pengembara perniagaan
Sukakan: Keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 6 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

Byungchon

Menginap 3 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Ekaterina

Menginap 3 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

bashir

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Everything is perfect but the only thing the breakfast area is too small for that many guests and a little bit pricey
Menginap 1 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Jelena

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Thank you Grand Mildom

My parents stayed at Grand Mildom and absolutely loved their experience with the hotel! The hotel staff and service were excellent. They were really impressed with breakfast buffet They loved their room and bed was extremely comfortable. In overall, they will definitely come back again.
Menginap 3 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Oksana

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Muya

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Close to Dystyk Plaza and other convenient areas
Menginap 12 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

Jongkuk

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

6/10 Boleh diterima

Shashi

Menginap 4 malam pada Jul 2024

6/10 Boleh diterima

Shashi

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Poor communication

Hotel staff are welcoming and friendly. The room was comfortable. The breakfast was good. However, the manager & a Staff member due to their improper communication let me down badly - I was made to believe that I would be arranged with another room after I decided to extend my stay, but on the day, they ended saying the hotel was full & I had no option but to go stay in different hotel for 3 nights/4 days. It was a bad exit
Menginap 1 malam pada Jul 2024

8/10 Baik

Mats-Jan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Feb 2024

6/10 Boleh diterima

JINHO

Pengembara perniagaan

출장.

숙소는 전반적으로 나쁘지 않았습니다만 9층으로 배정받았는데 방에서 담배냄새가 너무 심했어요.
Menginap 3 malam pada Jan 2024

6/10 Boleh diterima

Yan

Menginap 6 malam pada Jan 2024

10/10 Cemerlang

Dukhyung

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

쇼핑몰 인근 호탤 추천

깨끗하고 쇼핑몰과 가까워 여행하기 편했습니다
Menginap 1 malam pada Jan 2024

10/10 Cemerlang

Grigory, New York

Menginap 4 malam pada Dis 2023

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Worst receptionist ever.

Booked this hotel because my flight was lat night wanted rest for 6 hours. Left a request note that I paid for over night stay but only stay 6 hours early check in if it’s available. When I arrived, it was 1PM a lady at the reception unpleasantly looked at me said check in is 2PM come back in an hour. I explained, if early check in is possible that I am only staying for 6hours. I was asked to wait for 10 mins. I waited in the lobby that I was the only one who was waiting to check in. After waiting over an hour, I saw this most unpleasant receptionist was talking and laughing to her colleague looked did not care how long I was waiting to check in, so I came up to her and asked again if my room was ready, She said “ok passport” She was not going to call me, or help me check in until I asked her again. I was sitting and waiting just 5 meters from her. And I was the only one in the lobby waiting. After 6 hours of staying, I checked out, same receptionist. Whoever comes to the reception desk, she doesn’t look seem to care. I had to ask again wanted to check out. She said “minibar?” I said no. She said “ okay you go bye” I visited over 80 countries and stayed over hundreds of hotels and this was the worst check in and check experience. How she looked at the guest, the way she talked to the guest and how she treated guest was most unpleasant she has no understanding of customer service. This receptionist needs to work somewhere else.
Menginap 1 malam pada Okt 2023

8/10 Baik

roman

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan

Pleasant stay in Almaty

The hotel is new and very well located. There is a large mall with restaurants across the street and more restaurants walking diстаnce. The staff is very friendly, although somewhat inexperienced. The lobby area is too small, so is the breakfast area. Breakfast itself is very good though. Bathroom in the room is very modern, but inconvenient Other than that, I was happy with the room. Housecleaning was a challenge. They never cleaned until late in the afternoon or evening. Nevertheless, in my opinion, the positives outweigh the negatives. I would stay here again were I to visit Almaty in the future.
Menginap 6 malam pada Sep 2023