Max Hotels Prayagraj

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di Prayagraj terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam dan restoran

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Max Hotels Prayagraj

Dewan bankuet
Masakan antarabangsa
Pintu masuk dalaman
Club Room | Pemandangan dari bilik
Family Room | 1 bilik tidur, peti besi dalam bilik, meja, Wi-fi percuma

Ulasan

5.8 daripada 10

Kemudahan popular

  • Dobi
  • Sarapan tersedia
  • Perkhidmatan bilik
  • Penyaman udara
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Pengemasan
Harga semasa ialah RM139
RM155 jumlah
termasuk cukai & fi
13 Jul - 14 Jul

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Comfort Room

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pembancuh kopi/teh
Saluran satelit
Almari pakaian
Peti besi
  • 15 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Double Room

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pembancuh kopi/teh
Saluran satelit
Almari pakaian
Peti besi
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Club Room

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pembancuh kopi/teh
Saluran satelit
Almari pakaian
Peti besi
  • 28 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 4
  • 3 Katil Bujang (Single)

Basic Single Room, 1 Katil Ratu (Queen)

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pembancuh kopi/teh
Saluran satelit
Almari pakaian
Peti besi
  • 13 meter persegi
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Family Room

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pembancuh kopi/teh
Saluran satelit
Almari pakaian
Peti besi
  • 27 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 5
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Premium Double Room

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pembancuh kopi/teh
Saluran satelit
Almari pakaian
Peti besi
  • 26 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Multi Functional Complex, Civil Line, Side, Railway Station Compound, Prayagraj, 211001

Tempat berdekatan

  • Hanuman Mandir - 16 min berjalan kaki - 1.3 km
  • Taman Chandra Shekhar Azad - 16 min berjalan kaki - 1.4 km
  • Allahabad High Court - 19 min berjalan kaki - 1.6 km
  • Universiti Allahabad - 3 min memandu - 3.2 km
  • Sangam - 7 min memandu - 6.2 km

Bergerak

  • Stesen Kereta Api Pertukaran Allahabad - 11 minit berjalan kaki
  • Allahabad (IXD) - 31 minit memandu

Restoran

  • ‪Kamdhenu Sweets - ‬12 min berjalan kaki
  • ‪Jannat in kanha shyam - ‬12 min berjalan kaki
  • ‪Indian Coffee House - ‬11 min berjalan kaki
  • ‪El Chico Restaurant - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪Bikanerwala - ‬12 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Max Hotels Prayagraj

Hotel terletak di Civil Lines
Teres, perkhidmatan pencucian kering/dobi dan pusat perniagaan merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di Max Hotels Prayagraj . Nikmatilah masakan antarabangsa di tapak restoran. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Sarapan bufet (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, stesen komputer dan bantuan pelancongan/tiket
  • Surat khabar percuma, perkhidmatan perkahwinan dan bilik mesyuarat
Ciri-ciri bilik
Kesemua 51 bilik disertakan dengan keselesaan seperti penyaman udara, serta manfaat seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • TV skrin rata dengan saluran satelit
  • Almari pakaian, pembancuh kopi/teh dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang (surcaj)

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:30 hingga 10:30 dengan bayaran: INR 600 untuk orang dewasa dan INR 600 untuk kanak-kanak
  • 1 restoran

Aktiviti menarik

  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)

Lain-lain

  • Dewan bankuet
  • Kawasan merokok yang dikhaskan (boleh dikenakan denda)

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut (atas permintaan)
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Panduan makan restoran
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Akses melalui koridor luar
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar masuk awal akan dikenakan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:00
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat: 50 peratus daripada kadar bilik

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 6 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR1000.0 sehari
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira INR 600 untuk dewasa dan INR 600 untuk kanak-kanak
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk kepada ketersediaan)
  • Fi daftar keluar lewat: 50 peratus daripada kadar bilik (tertakluk pada ketersediaan)
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 1000.0 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Makanan luar tidak dibenarkan di premis ini.

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

HOTEL POLO MAX
POLO MAX ALLAHABAD
POLO MAX
Max Hotels Prayagraj
Hotel Polo Max Allahabad
Max Hotels Prayagraj Hotel
Max Hotels Prayagraj Prayagraj
Max Hotels Prayagraj Hotel Prayagraj

Soalan lazim

Adakah Max Hotels Prayagraj mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Max Hotels Prayagraj ?

Setakat 12 Jul 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Max Hotels Prayagraj pada 13 Jul 2025 bermula serendah RM 138.7, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Apakah masa daftar masuk di Max Hotels Prayagraj ?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan).

Apakah masa daftar keluar di Max Hotels Prayagraj ?

Daftar keluar adalah jam 10:00. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi sebanyak 50% (tertakluk pada ketersediaan).

Adakah Max Hotels Prayagraj memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang.

Di manakah terletaknya Max Hotels Prayagraj ?

Terletak di Civil Lines, hotel ini sejauh 1 bt (2 km) dari Katedral All Saint, Taman Chandra Shekhar Azad dan Allahabad High Court. Sai Dham Mandir dan Moti Jheel juga dalam jarak 2 bt (3 km). Stesen Kereta Api Pertukaran Allahabad sejauh 11 minit berjalan kaki.

Max Hotels Prayagraj Ulasan

Ulasan

5.8
Penilaian 10 - Cemerlang. 4 daripada 26 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 5 daripada 26 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 5 daripada 26 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 6 daripada 26 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 6 daripada 26 ulasan

7.0/10

Kebersihan

7.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

3.6/10

Kemudahan

6.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.0/10

Mesra alam

Ulasan

6/10 Boleh diterima

Leena

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik

It was ok, considering it was the Maha Kumbh Time

Water from the shower and wash basin took time to flow out.
Menginap 1 malam pada Feb 2025

2/10 Teruk

Chris

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
where to start? left after one night as the noise of the train station kept me awake … room was also cold … tho they did supply a heater . small basic room . also because of a local event you can only approach the hotel down a muddy track with packs of feral dogs …. KEEP AWAY
Menginap 5 malam pada Jan 2025

6/10 Boleh diterima

Parakh

Menginap 2 malam pada Jun 2024

6/10 Boleh diterima

Geetaram

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Ogo 2023

4/10 Lemah

Princy

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan
The staff was very accommodating and friendly but the rooms were in terrible shape. Had to call them for each and every thing be it toilet paper, coffee machine, towels. For the price of it, the rooms could have been much better. The paint was coming off too and the pillow cases were tore off

2/10 Teruk

Kalpana

Menginap 1 malam pada Nov 2022

4/10 Lemah

Sachin

Menginap 1 malam pada Sep 2022

8/10 Baik

Danish

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Near to the station.... Good service Cons was Almirah for keeping things was not provided and if you have child then you will need extra matress as bed is smaller here
Menginap 2 malam pada Sep 2022

4/10 Lemah

MANIK KUMAR

Menginap 2 malam pada Ogo 2022

10/10 Cemerlang

Himanshu

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Faced No issues even during times of COVID. Yes some facilities are unavailable as a measure of precautions (like food, newspaper, etc.). But the room was clean, the staff was readily available on call. Thanks a lot.
Menginap 1 malam pada Jul 2020

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Menginap 1 malam pada Dis 2019

10/10 Cemerlang

Juri bharat

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
The service was great. The train noises at night was a little disturbing. Location was great in terms of getting transportation. Only thing was we had to pay double the actual price as we had booked through hotels.com. the prices for the nights of our stay in the hotel was around 2000 per night but hotels.com charged more than 5000 per night. That was extremely upsetting as the app is supposed to give discounts but instead we had to shell out more than double. For 4 nights we paid around Rs 41000 whereas the actual rate was only around Rs 17000/-. Felt very cheated but don't know how to get the money back.
Menginap 4 malam pada Sep 2019

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Feb 2019

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Too noisy Gets entry restricted on Kung mela days
Menginap 5 malam pada Feb 2019

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 5 malam pada Feb 2019

8/10 Baik

chantal

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
L'accueil est très professionnel et tout le monde a été très agréable avec nous. Petit déjeuner à volonté et copieux restaurant très correct. Seul bémol c est qu' il est situé presque sur les quais et que les bruits de la gare sont permanents. Surtout demander une chambre sur rue.
Menginap 6 malam pada Feb 2019

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This property is on the Allahabad Railway station land and every room is like 10 meters from Railway tracks. All night long the trains are honking and you can feel the tremors and noise from their movement. Hotel owners are very clever and have photoshopped all photos not to show the railway parking in front the ramp to railway tracks which is like on its left side 5 meter and 10 meters on it right side. The kitchen uses coal as primary source of fuel and hence if you plan to eat in restaurant you will smell smoke and choking because of carbon dioxide and monoxide fumes. this is based on what I experienced, lots of cars honking comes from front as this hotel is in the parking land of railway station. Very bad experience anyone heading to this city should avoid this hotel and look for something away from railway station. This is overpriced for crappy location, amenities and service
Menginap 2 malam pada Dis 2018

8/10 Baik

C, USA

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Hotel is convenient. Next to the railway station. 1. It is a no frills hotel. 2. The price I paid through Expedia was substantially higher than what was posted on their bulletin board. In fact, they claim in writing that to get the best rate people should contact them directly. 3. The staff was generally helpful. 4. It has a modest kitchen. 5. It may not be at the level of KanhaShyam, a real 3-star hotel, but it was OK. 6. If I have to choose all over again, probably I will settle for Polo Max because of its closeness to the Rly Station.
Menginap 2 malam pada Jul 2018

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Okay

Staff not cooperative
Menginap 1 malam pada Jul 2018

4/10 Lemah

Manuel Alfonso

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Hotel mediocre

Un hotel mediocre, con habitaciones muy pobres y con deficiencias en la limpieza. Es exageradamente caro ya que su nivel es de un hotel de 2 estrellas como máximo.
Menginap 1 malam pada Dis 2017

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

Good stay

I booked the hotel through expedia ..it was a pleasant stay.,except the part that hotel was not informed about my late checkjn even if I left special comments about the same while booking .
Menginap 1 malam pada Nov 2017

8/10 Baik

Hazel

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2017

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

4/10 Lemah

Mona, TX

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Hear trains, birds, cars, & fireworks all from bed

While most of the staff was accommodating, and they did arrange for a car pick up from the airport (which was way overpriced), the stay was not a pleasant one. The wifi did not work. When I ordered room service for dinner they called at least three times to confirm my order of two things. There was a beautiful tree right outside my window that unfortunately filled up with birds that squawked at every loud noise, which there were many. There was a combination of bass from a club, fireworks, car honks, birds, and passing trains until almost midnight. Lastly, the water never got more than lukewarm for my shower. I don't need fancy stuff, but this wasn't worth the price.

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Convenient and clean hotel

I stayed there for a night. Room was very clean and bed is also quite large. Staffs are very polite and helpful. Food is also good and within budget. Thank you