Hôtel RALF

Hartanah 4.0 bintang
Hotel di Algiers terdapat 2 restoran dan sarapan percuma

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hôtel RALF

Premium Double Room | 1 bilik tidur, bar mini percuma, peti besi dalam bilik, meja
Restoran
Meja sambut tetamu
Bahagian luar
Meja sambut tetamu

Ulasan

9.4 daripada 10
Luar Biasa

Kemudahan popular

  • Termasuk sarapan
  • Perkhidmatan bilik
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Pengemasan
  • Dobi
  • Termasuk parkir
Harga semasa ialah RM493
RM556 jumlah
termasuk cukai & fi
11 Okt - 12 Okt

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Classic Double Room

9.6 daripada 10
Luar Biasa
(5 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Item bar mini percuma
TV
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Classic Twin Room

9.6 daripada 10
Luar Biasa
(5 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Item bar mini percuma
TV
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Premium Double Room

9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Item bar mini percuma
TV
Bilik tidur berasingan
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Elite Suite

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
Item bar mini percuma
TV
Bilik tidur berasingan
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
84 Bd Colonel Krim Belkacem, Algiers, Wilaya d'Alger, 16000

Tempat berdekatan

  • Perpustakaan Nasional Algeria - 11 min berjalan kaki - 1.0 km
  • Pejabat Pos Pusat Algiers - 14 min berjalan kaki - 1.3 km
  • Kedutaan AS di Algeria - 3 min memandu - 1.8 km
  • Masjid Besar Algiers - 3 min memandu - 3.2 km
  • Place de Martyrs - 3 min memandu - 3.2 km

Bergerak

  • Khelifa Boukhalfa - 8 minit berjalan kaki
  • Stesen Agha - 12 minit berjalan kaki
  • Algiers (ALG-Houari Boumediene) - 31 minit memandu

Restoran

  • ‪l'escalier des artistes - ‬11 min berjalan kaki
  • ‪Arabesque - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Café Verde - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Restaurant Aladin - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Restaurant Café Entre Potes - ‬11 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hôtel RALF

Hotel mewah yang terletak di Pusat Algiers
Pertimbangkan penginapan di Hôtel RALF dan manfaatkan sarapan bufet percuma, kedai kopi/kafe dan pencucian kering/dobi. Nikmati hidangan di dua tapak restoran. Sebagai tambahan kepada pendiangan di lobi dan pusat perniagaan 24 jam, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj), TV di lobi dan stesen komputer
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, kakitangan berbilang bahasa dan bilik mesyuarat
Ciri-ciri bilik
Semua 100 bilik menampilkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peti besi muat komputer riba, sebagai tambahan kepada manfaat seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Hulu semburan mandi hujan, tab mandi dan pancuran berasingan dan pengering rambut
  • Televisyen dengan saluran satelit
  • Tempat duduk berasingan, tukang masak peribadi dan cerek elektrik

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Tempat letak kenderaan sendiri berbumbung selamat percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet berbumbung selamat percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia setiap hari 6:30 hingga 10:00
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 2 restoran
  • Bar/deli snek
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Aktiviti menarik

  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Lokar
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • 3 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Di kawasan simpanan semula jadi

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif (kelebaran pintu 152 sentimeter)
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda (ketinggian 51 sentimeter)
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Palang cekau berdekatan tandas
  • Palang cekau di pancuran mandi
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang mudah diakses
  • Restoran mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • Dewan besar
  • Dewan sambutan
  • Kawasan merokok yang dikhaskan (boleh dikenakan denda)
  • Pendiangan di lobi

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi (atas permintaan)
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Selipar
  • Syampu
  • Tab mandi dan pancuran mandi berasingan
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini berisi percuma
  • Cerek elektrik
  • Panduan makan restoran
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Perkhidmatan cef
  • Perkhidmatan penghantaran makanan

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Penyesuai elektrik
  • Peti besi muat komputer riba
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Sistem pemanasan
  • Skrin tingkap
  • Telefon
  • Tempat duduk berasingan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Umur minimum daftar masuk - 19

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: DZD 200.00 seorang semalam

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: DZD 2500 seorang (sehala)
  • Yuran pengangkutan ulang-alik bagi setiap kanak-kanak: DZD 2000 (sehala), (berumur sehingga 18 tahun)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai

Perkara yang kami harus menyebut

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Hôtel RALF Hotel
Hôtel RALF Algiers
Hôtel RALF Hotel Algiers

Soalan lazim

Adakah Hôtel RALF mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Hôtel RALF?

Setakat 4 Okt 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Hôtel RALF pada 11 Okt 2025 bermula serendah RM 493.22, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Hôtel RALF?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Hôtel RALF?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Hôtel RALF?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Hôtel RALF memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak DZD2500 seorang dikenakan.

Di manakah terletaknya Hôtel RALF?

Terletak di Pusat Algiers, hotel ini sejauh 15 minit berjalan kaki dari Katedral Hati Kudus, Muzium Antikuitis dan Universiti Algiers. Pejabat Pos Pusat Algiers dan Perpustakaan Nasional Algeria juga dalam jarak 1 bt (2 km). Khelifa Boukhalfa sejauh 8 minit berjalan kaki dan Tafourah - Grande Poste sejauh 15 minit berjalan kaki.

Ulasan

Hôtel RALF Ulasan

9.4

Luar Biasa

9.6

Kebersihan

9.0

Kemudahan

9.4

Kakitangan & perkhidmatan

9.0

Mesra alam

9.4

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 51 daripada 70 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 16 daripada 70 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 1 daripada 70 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 70 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 2 daripada 70 ulasan

Ulasan

10/10 Cemerlang

Martina

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Beautiful property with amazing views. Breakfast buffet was amazingly stocked and the staff was always pleasant even though my French was deplorable and my Arabic non existent.
Menginap 8 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Djamel

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hôtel au top et service de qualité !
Menginap 3 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

Yassin

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
ENGLISH BELOW Le petit-déjeuner est bon, même si la variété reste limitée chaque jour. Le personnel du restaurant est correct et l’équipe chargée des chambres est très gentille et serviable. La localisation est pratique. En revanche, la réception a complètement gâché notre expérience : – Lors du check-out, la réceptionniste Siahi Sophia a exigé une taxe de séjour de 500 DZ par personne et par jour, alors que tous les sites de réservation (Expedia, Hotels.com, Booking…) indiquent clairement 200 DZ. – Quand je lui ai montré la preuve, elle a carrément crié sur moi, m’a coupé la parole à de nombreuses reprises, m’a envoyée promener et a même presque refusé de donner son nom pour que je puisse me plaindre. – Elle n’a présenté aucune preuve écrite de ce tarif « officiel » et n’a même pas eu la politesse de souhaiter une bonne journée. – J’ai dû menacer d’appeler la police pour qu’elle applique finalement le tarif correct — tout en insinuant qu’il s’agissait d’une « exception ». De plus : – À l’arrivée, un autre réceptionniste a d’abord affirmé, à tort, que nous avions réservé un deux lits simples. – Le site de l’hôtel annonce un rooftop avec musique et un gym, tous deux en construction et donc inaccessibles. Cette scène, d’une agressivité et d’un manque de professionnalisme inacceptables, a complètement terni notre séjour. Je ne reviendrai jamais dans cet hôtel et ne le recommanderai à personne tant que de tels comportements seront tolérés. Good stay overall, but
Menginap 6 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Richard, Washington

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice property and good stay. The rooms were clean and recently remodeled. The staff was very nice and very accommodating to your needs.
Menginap 3 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Marie

Menginap 2 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Billel

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hôtel pratique et de qualité ; personnel à l’écoute et disponible.
Menginap 8 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Billel

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hôtel agréable avec personnel chaleureux
Menginap 2 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Djemel

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hotel bien situé tout confort
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Mustapha

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Très bel hôtel. Idéalement situé. Excellent petit déjeuner. Personnel à l écoute. Je recommande sans hésiter
Menginap 5 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Tarek

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Tres content de notre sejour
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

WALTER

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Mahassen

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Rabah

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Billel

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent hébergement avec personnel très chaleureux
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Yanis

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 5 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

LOUAR

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Séjour agréable , très bon petit déjeuner , déjeuner et diner correctes . Chambres spacieuses et confortables. Dommage que le rooftop " le Cielo " n'était pas ouvert , pourtant indiqué ouvert sur votre site avec photo , personnel agréable .
Menginap 7 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 6 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Fabrizio

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Business trip. Excellent location.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Très bel hôtel

Hôtel d'un standing exceptionnel et bien placé
Menginap 7 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Romain

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Bon hôtel pour séjourner sur Alger Centre

Après un petit désagrément à l’arrivée, le séjour s’est très bien passé. L’hôtel nous a offert un beau plateau de fruit pour se rattraper, ce qui nous a beaucoup touché. Les chambres sont spacieuses, bien équipée. Parfait pour séjourner à Alger Centre. Belle vue sur la baie d’Alger.
Menginap 5 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Johannes

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Karim

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hôtel qui n'a rien à envier à un 5*
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Khadidja

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Très bien

Menginap 6 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Reza, Amsterdam

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Merci.
Menginap 7 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

sabrina

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 5 malam pada Apr 2025