AZ Hotel Vague d’Or

Hartanah 4.0 bintang
Pusat kecergasan, keselesaan menghadap ke pantai

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk AZ Hotel Vague d’Or

Pantai persendirian
Room (King Privilege) | 1 bilik tidur, peti besi dalam bilik, meja, kalis bunyi
Kolam renang
Teres/patio
Kemudahan mesyuarat

Ulasan

7.6 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Di pantai persendirian
  • Gim
  • Sarapan tersedia
  • Perkhidmatan bilik
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Pengemasan

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 7 daripada 7 bilik

Executive Room, Sea View

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV plasma
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 22 meter persegi
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Executive Room, City View

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV plasma
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Peti besi
  • 22 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Room (King Privilege)

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV plasma
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Peti besi
  • 24 meter persegi
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Comfort Twin Room, Sea View

8.0 daripada 10
Sangat baik
(2 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV plasma
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Peti besi
  • 18 meter persegi
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Twin Room, City View

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV plasma
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 20 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Comfort Room

7.0 daripada 10
Baik
(2 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
TV plasma
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Peti besi
  • 18 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Deluxe Room, Sea View

9.4 daripada 10
Luar Biasa
(3 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
TV plasma
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
  • 20 meter persegi
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen) ATAU 2 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Terletak di pantai persendirian, AZ Hotel Vague d’Or terletak di Staoueli, sebuah kawasan di sekitar Algiers. Muzium Antikuitis dan Muzium Awam Negara Bardo merupakan tarikan utama kebudayaan dan antara tarikan kawasan ini termasuk Zoo Ben Aknoun dan Taman Permainan Ben Aknoun.
Peta
11 Chemin de Palm Beach, Staoueli, Algiers, 16050

Tempat berdekatan

  • Pusat Beli-belah Garden City - 12 min memandu - 11.6 km
  • Stade 5 Juillet 1962 (Stadium) - 18 min memandu - 18.2 km
  • Taman Permainan Ben Aknoun - 21 min memandu - 20.0 km
  • Kedutaan AS di Algeria - 21 min memandu - 21.4 km
  • Masjid Besar Algiers - 26 min memandu - 25.3 km

Bergerak

  • Stesen Agha - 39 minit memandu
  • Algiers (ALG-Houari Boumediene) - 43 minit memandu

Restoran

  • ‪Restaurant El Kahina - ‬12 min memandu
  • ‪Rush Grill - ‬13 min memandu
  • ‪Casbah Istanbul - ‬11 min memandu
  • ‪Sheraton Hotel - ‬7 min memandu
  • ‪Sheraton Club des Pins Resort - ‬7 min memandu

Tentang hartanah ini

AZ Hotel Vague d’Or

Hotel mewah yang terletak di Staoueli
Anda boleh menantikan teres, perkhidmatan pencucian kering/dobi dan gimnasium di AZ Hotel Vague d’Or. Restoran di tapak menawarkan sarapan dan makan malam. Sebagai tambahan kepada pusat perniagaan dan bar/deli snek, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Sarapan bufet (surcaj), peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan dan lif
  • Bantuan pelancongan/tiket, surat khabar percuma dan kakitangan berbilang bahasa
  • Tempat simpanan bagasi, 1 bilik mesyuarat dan perkhidmatan rencam
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di AZ Hotel Vague d’Or menampilkan keselesaan seperti penyaman udara, serta kemudahan seperti
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • Balkoni, setiap hari dan meja

Bahasa

Bahasa Arab, Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah termasuk pilihan di luar jalan

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:00 hingga 10:00 dengan bayaran: DZD 2,500 seorang
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek

Aktiviti menarik

  • Gimnasium

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan

Kawasan luar

  • Di pantai persendirian
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Kaunter dan singki berketinggian rendah
  • Lif
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Palang cekau berdekatan tandas
  • Tempat duduk tandas ditinggikan

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 4 tingkat
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV plasma

Makanan dan minuman

  • Perkhidmatan bilik

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: DZD 500.00 seorang semalam

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira DZD 2500 seorang

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

AZ Hotel Vague d’Or Algiers
AZ Vague d’Or Algiers
AZ Vague d’Or
AZ Hotel Vague d’Or Hotel
AZ Hotel Vague d’Or Algiers
AZ Hotel Vague d’Or Hotel Algiers

Soalan lazim

Adakah AZ Hotel Vague d’Or mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Apakah masa daftar masuk di AZ Hotel Vague d’Or?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.

Apakah masa daftar keluar di AZ Hotel Vague d’Or?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya AZ Hotel Vague d’Or?

Terletak sesuai di pantai, hotel Staoueli ini dalam jarak 12 bt (20 km) dari Pusat Beli-belah Garden City, Zoo Ben Aknoun dan Stade 5 Juillet 1962 (Stadium). Universiti Algiers III dan Delegasi Kesatuan Eropah juga dalam jarak 12 bt (20 km).

AZ Hotel Vague d’Or Ulasan

Ulasan

7.6

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 27 daripada 62 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 14 daripada 62 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 9 daripada 62 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 3 daripada 62 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 9 daripada 62 ulasan

7.8/10

Kebersihan

8.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.0/10

Kemudahan

7.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.8/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

OUAFIA

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hôtel, super propre. Le personnel est très professionnel. Toujours à l’écoute, j’ai séjourné avec ma fille, seule établissement et plage sécurisé ce qui m’a rassuré le petit déjeuner très varié est excellent pareil pour les buffets du soir en supplément mais ça vaut le coup car très bon à proximité, direct de la plage qui est privée avec des surveillants qui sont aux petits soins. Je recommande vivement cet hôtel pour un séjour seul ou en famille
Menginap 6 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Yazeed

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 6 malam pada Jul 2025

4/10 Lemah

Farida

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Déçue de mon séjour

Le hammam, le sauna et la piscine ne marchaient pas, Le tapis de la salle de sport aussi était pas fonctionnelle. J’ai réservé une chambre pour deux personne car je ne trouvait pas pour une personne is mont facturer la taxe de 500 dinars pour de personnes
Menginap 1 malam pada Apr 2025

2/10 Teruk

Sami

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Bad choice, bad hotel, bad service, bad breakfast zero it's not worth the money
Menginap 1 malam pada Apr 2025

2/10 Teruk

sihem

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 3 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Djeloul

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Au bord de mer
Menginap 3 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

Khaled

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Soraya

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Superbe. Je remercie les professionnels qui sont aux petits soins . Propreté impeccable. Accueil +++
Menginap 2 malam pada Nov 2024

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

SAID

Menginap 1 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

samira

Menginap 8 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

samira

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Excellent hôtel et emplacement

J’ai adoré l’hôtel est propre standard européen propre et l’es service parfait . Très bon emplacement en face de la plage . Buffet petit déjeuner à faire pâlir les hôtels parisien. Très proche d’Alger et alentours pour des visites.
Menginap 2 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Yassine

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Très bon séjour. Hotel très propre et le personnel est très réactif.
Menginap 4 malam pada Ogo 2024

2/10 Teruk

Naima

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
La clime ne marchait pas , j'ai dû menacer le personnel à plusieurs reprise pour que la clime commence à marcher , le restaurant grand bleu a un personnel trop long et la nourriture est tres grasse , la plage est sale , la seule chose bien c'est quelque personne du personnel qui est gentils sinon hôtel à déconseiller honteux pour un hôtel 4 étoiles.
Menginap 3 malam pada Ogo 2024

2/10 Teruk

Zak

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Awful experience

I’m really surprised that this is a 4 stars hotel, it needs a lot of improvement, also the stuff needs a training. I waited 2 hours to do the check in, the first room was depressing I asked to change it, after a long negotiation they gave me another one, I went to their restaurant on the beach to have a drink and chill while they prepared the room, the service there was even worse, I waited 30 minutes for just a lemon juice and it was so bad. I asked for the bill and I had to wait also a long time, and the same amount of time to get the exchange. The room was spacious with 2 balconies, but it’s very noisy because the kids are screaming and shouting in the beach, and at night there was some weird guys in the street playing a loud music and dancing. The area overall doesn’t seem safe. The electric plug in the room doesn’t work, I figure it out in the morning when I saw that my mobile phone didn’t charged, I had to go to the reception to change it, I informed them, they didn’t take it seriously. The bathroom sink was blocked by the way. The carpet in the corridor was so old and smelly. I really was waiting for the next day to leave, the only reason which stopped me was my work, as I had a night shift and I worked online, and when I tried to rest a few hours after finishing work the bed wasn’t comfortable, so literally I didn’t sleep.
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

2/10 Teruk

Zak

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Awful experience

I’m really surprised that this is a 4 stars hotel, it needs a lot of improvement, also the stuff needs a training. I waited 2 hours to do the check in, the first room was depressing I asked to change it, after a long negotiation they gave me another one, I went to their restaurant on the beach to have a drink and chill while they prepared the room, the service there was even worse, I waited 30 minutes for just a lemon juice and it was so bad, then I asked for an orange juice, when I complained to the manager he literally told me “ this is Algeria! We don’t have a good service “. I asked for the bill and I had to wait also a long time, and the same amount of time to get the exchange. The room was spacious with 2 balconies, but it’s very noisy because the kids are screaming and shouting in the beach, and at night there was some weird guys in the street playing a loud music and dancing. The area overall doesn’t seem save. The electric plug in the room doesn’t work, I figure it out in the morning when I saw that my mobile phone didn’t charged, I had to go to the reception to change it, I informed them, they didn’t take it seriously. The bathroom sink was blocked by the way. The carpet in the corridor was so old and smelly. I really was waiting for the next day to leave, the only reason which stopped me was my work, as I had a night shift and I worked online, and when I tried to rest a few hours after finishing work the bed wasn’t comfortable, so literally I didn’t sleep.
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

yannick

Menginap 1 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Lynda

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Séjour très agréable avec un personnel accueillent, à l’écoute et professionnel.
Menginap 2 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Ahcene

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Cool
Menginap 1 malam pada Jun 2024

4/10 Lemah

Walid

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Ce commentaire avec bienveillance pour s ameliorer Personnel de l accueil top. Petit soucis avec le service oressing qui a ete reglé. Qualite du lit mediocre, certains dysfonctionnements avec le service de chambre, oubli de serviette, oubli de gel douche. Petit dejeuner qui peut etre améliorer dans l'offre avec plus de fruits, variete de charcuterie et pas qu'une, spécialité locale y'en a pas quel dommage quand on vient dans un pays on decouvrir Bonne continuation et beaucoup de succes
Menginap 3 malam pada Nov 2023

8/10 Baik

Aghiles Azzedine

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2023

8/10 Baik

FARID

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Jan 2023

6/10 Boleh diterima

Sonia

Menginap 1 malam pada Dis 2022

10/10 Cemerlang

Mouloud, Arlington

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Great staff and excellent customers service
Menginap 2 malam pada Ogo 2022

10/10 Cemerlang

AMINE

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bon hôtel Personnels très accueillant et professionnel rien à dire, la literie très confortable, la chambre très propre, hôtel que je conseille vivement pour ça proximité de la plage .
Menginap 2 malam pada Jul 2022