Hotel Da Gale

Hartanah 2.0 bintang
Hotel terdapat sarapan percuma, berhampiran Dataran Perbandaran Lama Albufeira

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel Da Gale

Pantai berhampiran
Teres/patio
Kolam renang terbuka bermusim
Tempat makan
Depan hartanah

Ulasan

5.4 daripada 10

Kemudahan popular

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Bar
  • Termasuk sarapan
  • Termasuk parkir
  • Kolam
  • Wi-fi percuma

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Standard Twin Room, 2 Katil Bujang (Single), Sea View

Sorotan

Katil bayi/kot percuma
TV
Bilik tidur berasingan
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
Meja
Peti besi
  • 18 meter persegi
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Standard Twin Room, 2 Katil Bujang (Single)

Sorotan

Katil bayi/kot percuma
TV
Bilik tidur berasingan
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
Meja
Peti besi
  • 14 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Standard Twin Room, 2 Katil Bujang (Single), Balcony

Sorotan

Balkoni
Katil bayi/kot percuma
TV
Bilik tidur berasingan
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
Meja
Peti besi
  • 16 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Standard Triple Room, 3 Katil Bujang (Single)

Sorotan

Katil bayi/kot percuma
TV
Bilik tidur berasingan
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
Meja
Peti besi
  • 20 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 3 Katil Bujang (Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Largo Dos Luisadas, Albufeira, 8200-178

Tempat berdekatan

  • Pantai Peneco - 5 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Dataran Perbandaran Lama Albufeira - 7 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Marina Albufeira - 12 min berjalan kaki - 1.0 km
  • The Strip - 5 min memandu - 3.3 km
  • Kampung Golf Balaia - 9 min memandu - 6.2 km

Bergerak

  • Albufeira - Ferreiras Station - 13 minit memandu
  • Faro (FAO-Lapangan Terbang Antarabangsa Faro) - 37 minit memandu

Restoran

  • â€ȘIn Certo CafĂ© - ‬8 min berjalan kaki
  • â€ȘWindmill Restaurant and Bar - ‬2 min berjalan kaki
  • â€ȘVeggie Mama - ‬6 min berjalan kaki
  • â€ȘKim's Bar - ‬5 min berjalan kaki
  • â€ȘSamora CafĂ© & More - ‬3 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Da Gale

Hotel berdekatan Dataran Perbandaran Lama Albufeira
Berdekatan Marina Albufeira, Hotel Da Gale menyediakan sarapan Eropah percuma, teres dan bar. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Kolam renang terbuka bermusim
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan, TV di lobi dan lif
  • Hartanah bebas asap rokok, kakitangan berbilang bahasa dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Semua 60 bilik memiliki keselesaan seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj) dan katil bayi/kot (percuma)
  • Bilik mandi persendirian dengan gabungan pancuran/tab mandi
  • Meja dan telefon

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Portugis, Bahasa Sepanyol

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan Eropah percuma tersedia setiap hari 8:00 hingga 10:00
  • 1 bar/ruang istirahat
  • Bar/deli snek

Aktiviti menarik

  • Kolam renang terbuka bermusim
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Katil bayi percuma
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kolam renang terbuka bermusim

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Tiada perkhidmatan pengemasan

Kawasan luar

  • Teres

Kebolehcapaian

  • Lif

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 6 tingkat
  • Dibina pada 1984
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil bayi percuma
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV

Lain-lain

  • Meja
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 20:00
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Jika anda merancang untuk tiba selepas 14:00, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak EUR30.0 sehari
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit Kerugian Barang Pecah: EUR 200 sepenginapan
  • Cukai bandar raya dikenakan dan akan dikutip di hartanah. Cukai ini dilaraskan mengikut musim dan mungkin tidak dikenakan sepanjang tahun. Pengecualian atau pengurangan lain boleh dikenakan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 November - 31 Mac, EUR 0.00 seorang, semalam, sehingga 7 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak berumur bawah 13 tahun.
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 April - 31 Oktober, EUR 2.00 seorang, semalam, sehingga 7 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak berumur bawah 13 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran katil lipat simpan: EUR 30.0 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai

Hartanah juga dikenali sebagai

Da Gale
Da Gale Albufeira
Da Gale Hotel
Gale Da
Hotel Da Gale
Hotel Da Gale Albufeira
Hotel Gale
Da Gale Hotel Albufeira
Hotel Da Gale Albufeira, Portugal - Algarve
Hotel Da Gale Albufeira
Da Gale Hotel Albufeira
Hotel Da Gale Hotel
Hotel Da Gale Albufeira
Hotel Da Gale Hotel Albufeira

Soalan lazim

Adakah Hotel Da Gale mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka bermusim.

Adakah Hotel Da Gale mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Hotel Da Gale?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Da Gale?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 20:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Da Gale?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Hotel Da Gale?

Terletak di Albufeira Center, hotel ini sejauh 15 minit berjalan kaki dari Menara Jam dan Dataran Perbandaran Lama Albufeira. The Strip dan Pantai Sao Rafael juga dalam jarak 3 bt (5 km).

Hotel Da Gale Ulasan

Ulasan

5.4
Penilaian 10 - Cemerlang. 52 daripada 450 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 86 daripada 450 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 92 daripada 450 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 100 daripada 450 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 120 daripada 450 ulasan

5.6/10

Kebersihan

6.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

5.6/10

Kemudahan

4.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.0/10

Mesra alam

Ulasan

2/10 Teruk

Simon

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan
The room was damp!! It smelt damp!! I should of asked to move rooms.
Menginap 3 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Clive

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan
Convenient location near the old town and beach, and reasonable rates. However, don't expect too much. The room was basic and clean but needed updating. It had no air conditioning, and the hot water for the shower was cool. The shower head holder and loo flush button were loose / broken, and the continental breakfast was basic. Overall the hotel was just about ok given it's star rating, and the staff were great.
Menginap 2 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Antonio do

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Sehr schöne Aussicht
Menginap 13 malam pada Mei 2025

2/10 Teruk

Ethan

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

AVOID AT ALL COSTS!!!

Awful hotel AVOID AT ALL COSTS!!! When booking they state to email or call beforehand to arrange late check in if after 8pm, I emailed as soon as booked for a reply to say to email again on the day of arrival, I did this, as well as WhatsApping and calling, they ignored and then refused to check us in! They then put us down as a ‘no show’ cancelling the rest of our stay and refusing to refund any money back!!! This left us on the street in the middle of a foreign country the first night and then had to try and find someone to stay the rest of of our holiday and pay again despite not getting any money back for our booked stay with this hotel! On top of this, the staff were so rude, laughing in our faces when we were left stranded!!! Wouldn’t wish what happened to us on our worst enemy!!!
Menginap 5 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

Raquel

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Jul 2024

2/10 Teruk

Farid

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Mold smell in the room 1 fist floor
Menginap 1 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

Volker

Sukakan: Kebersihan
Bin sehr spĂ€t mit dem Flugzeug in Faro angekommen und hatte wohl das GlĂŒck, dass mir das Zimmer freigehalten wurde, da laut Rezeption die Zimmer wieder vergeben werden, wenn man nicht innerhalb der angegebenen Eincheck-Zeit beim Hotel eintrifft. Hatte die Flugdaten rechtzeitig mitgeteilt. Kommunikation mit Hotel war auch im Vorfeld sehr seltsam. Sie teilten mir WhatsApp-Adresse mit, darauf reagierte jedoch niemand.
Menginap 11 malam pada Sep 2024

4/10 Lemah

Delphine

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Déçue du service

J’ai Ă©tĂ© prĂ©venue 6 jours avant que l’établissement ne pouvait honorer ma rĂ©servation. On m’a proposĂ© un nouvel hĂŽtel mais j’ai dĂ» appeler de moi mĂȘme Ă  l’étranger pour savoir comment obtenir le voucher et comment faire une fois sur place. Par curiositĂ© j’ai fait une simulation de rĂ©servation dans cet hĂŽtel qui Ă©tait moins cher que l’hĂŽtel de Gale et de moindre qualitĂ©. À aucun moment on ne m’a proposĂ© le remboursement de la diffĂ©rence. Je suis déçue du service !
Menginap 2 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

Jacqueline

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
This hotel is clean and comfortable and very cheap the free breakfast was good and the view is amazing I would stay again for this price I don’t understand all the bad reviews you get what you paid for it did the job for us
Menginap 7 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

Adrian

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Good value for money
Menginap 1 malam pada Okt 2024

4/10 Lemah

Francisco

Pengembara perniagaan
Menginap 1 malam pada Okt 2024

6/10 Boleh diterima

Jorge

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Instalaciones antiguas sin aire acondicionado ni ventilador de techo ni frigobar
Menginap 1 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

VANESSA

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Muy servicial el personal de hotel, todo cerca de los lugares que querĂ­amos visitar
Menginap 4 malam pada Sep 2024

6/10 Boleh diterima

Philippe André

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
2 ☆ donc l’essentiel.
Menginap 10 malam pada Sep 2024

6/10 Boleh diterima

Rod

Menginap 3 malam pada Jul 2024

6/10 Boleh diterima

Louise

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan

HĂžjt beliggende

Ikke handicapvenlig Mange neveaforskelle Ikke altid bar Fantastisk udsigt fra Pool og morgenmad
Menginap 1 malam pada Sep 2024

4/10 Lemah

Samuel

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
No hot water during the day, no air conditioning, impossible to get some ice, etc!
Menginap 3 malam pada Sep 2024

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Horrible

full of humidity... shower quite often cold due to their ridicolous reliance to solar panels as heating system... found several big cockroaches.... toiletry inexistant... worst of all, when you book, they send you an email asking for letting them know if you are checking-in after 20:00, providing you are telling this one day earlier. If you do it, they answer that such request can be made only on... the same day of arrival! If you do it, they answer that... any arrival after 20:00 is considered a no show!!!
Menginap 2 malam pada Sep 2024

2/10 Teruk

Dawn

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
This property is a con. AVOID WITH ALLLL COST. They happy to take your money. But not willing to provide a service. Dont bother emailing them. Deliberately dont answer so they can avoid allowing you to checkin. Then blame you for missing checkin. Expedia email to help you try get money back.... but No still down nearly ÂŁ800. No1 is willing to take liabilities. So AVOID AVOID
Menginap 12 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

Lynda

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Very clean room, well maintained. Lots of up and down steps throughout the property, but manageable. Very poor breakfast choices. Could have done better there. Well appointed for the walk to the beach and old town.
Menginap 4 malam pada Sep 2024

4/10 Lemah

Lydia, Someset

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kemudahan
Staff was friendly only complaints no air-conditioning and the beds were uncomfortable
Menginap 3 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Michael

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 7 malam pada Sep 2024

2/10 Teruk

Stéphanie

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nous avions rĂ©servĂ© pour 3 nuits, mais notre vol a Ă©tĂ© annulĂ© et n’avons pu arriver que le lendemain matin. Quelle surprise quand nous apprenons que notre rĂ©servation a Ă©tĂ© annulĂ©e (alors que les 3 nuits Ă©taient payĂ©es) et que nous avions tentĂ© de joindre l’hĂŽtel 10 fois par tĂ©lĂ©phone et envoyĂ© 2 mails sans rĂ©ponse. Une rĂ©ceptionniste trĂšs peu aimable, nous disant que nous n’étions pas lĂ  pour le check in ce qui entraĂźne une annulation sans plus d’explications. Je demande Ă  voir la direction qui est bien moins aimable, je ne pensais pas que c’était faisable, nous disant qu’il a rĂ©pondu au mail (sans pour autant vouloir nous montrer la rĂ©ponse). C’est alors qu’il nous dit de contacter expedia. Expedia tente de voir avec eux et nous dit qu’il faut attendre 72h pour avoir une rĂ©ponse favorable ou non pour le remboursement et qu’il faut repayer pour montrer notre bonne foi
 Nous arrivons aprĂšs 20min de check in dans la chambre, dĂ©jĂ  occupĂ©e par des clients
 pour finalement avoir la chambre vidĂ©e par la rĂ©ceptionniste, sale, avec des excrĂ©ments dans les toilettes
 heureusement que l’emplacement de l’hĂŽtel a su relever la note car sinon, je le confirme, c’est un hĂŽtel Ă  fuir
Menginap 3 malam pada Sep 2024

6/10 Boleh diterima

Lea

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Sep 2024

4/10 Lemah

Bonnie

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Stairs, stairs everywhere. Tripped on tile busted my arm and head. Very hard trying to get suitcases in and out and no help getting them to your room . Shower drain was plugged up with hair and creating a near bath at the bottom.
Menginap 5 malam pada Sep 2024