Radisson Blu Resort, Al Hoceima

Hartanah 5.0 bintang
Hotel pantai yang indah dengan kolam renang tertutup

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Radisson Blu Resort, Al Hoceima

Kolam renang tertutup
Bar (di hartanah)
Restoran
Lobi
Pantai persendirian berhampiran, pasir hitam, payung, tuala pantai

Ulasan

6.8 daripada 10

Kemudahan popular

  • Merangkumi semua
  • Bar
  • Sarapan tersedia
  • Gim
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Kolam
Harga semasa ialah RM561
RM639 jumlah
termasuk cukai & fi
18 Jun - 19 Jun

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 7 daripada 7 bilik

Standard Room (Balcony or Terrace)

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Meja makan
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
  • 40 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Junior Suite (Balcony or Terrace)

Sorotan

Balkoni
Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Meja makan
TV skrin rata
  • 57 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Ratu (Queen) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Executive Room, Balcony

Sorotan

Balkoni
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Meja makan
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
  • 45 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Suite (Balcony or Terrace)

Sorotan

Balkoni
Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Meja makan
TV skrin rata
  • 57 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Bujang (Single) ATAU 1 Katil Raja (King)

Family Suite

Sorotan

Balkoni
Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Meja makan
TV skrin rata
  • 97 meter persegi
  • Boleh menampung 8
  • 1 Katil Raja (King)

Premium Room (Balcony or Terrace)

Sorotan

Balkoni
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Meja makan
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
  • 45 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Superior Room (Balcony or Terrace)

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Bilik bercantum tersedia
Meja makan
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
  • 45 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Plage Sfiha KM 7 Hotel, Ait Youssef Ou Ali, Al Hoceima, 32000

Tempat berdekatan

  • Stadium Mimoun El Arssi - 17 min memandu - 11.0 km
  • Al Hoceima Marina - 17 min memandu - 11.0 km
  • Pantai Quemado - 17 min memandu - 11.0 km

Bergerak

  • Al Hoceima (AHU-Charif Al Idrissi) - 15 minit memandu

Restoran

  • ‪Restaurant El Baraka - ‬9 min memandu
  • ‪Aiman Jet Park - ‬20 min memandu
  • ‪Espace Miramar - ‬16 min memandu
  • ‪Café Restaurant Basilic - ‬17 min memandu
  • ‪Panorama - ‬12 min memandu

Tentang hartanah ini

Radisson Blu Resort, Al Hoceima

Mewah bagi hotel mesra keluarga
Anda boleh menantikan bar pantai, taman dan taman permainan di Radisson Blu Resort, Al Hoceima. Nikmatilah rawatan badan, rawatan muka dan Balut badan di tapak spa. Sebagai tambahan kepada bar dan gimnasium, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma di kawasan awam.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Kolam renang tertutup dan kolam kanak-kanak
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan Eropah (surcaj), gelanggang tenis dan tempat mengecas kenderaan elektrik
  • Penjagaan anak yang dipantau (surcaj), hartanah bebas asap rokok dan tempat letak basikal
Ciri-ciri bilik
Kesemua 432 bilik memiliki keselesaan seperti ruang kerja komputer riba dan jubah mandi, serta sentuhan bermakna seperti Internet percuma dan kerusi meja.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan kelengkapan dandanan diri percuma dan pengering rambut
  • Almari pakaian, balkoni dan mentol lampu LED

Butiran merangkumi semua

Kadar bilik merangkumi semua tersedia di Radisson Blu Resort, Al Hoceima. Kadar ini lebih tinggi kerana makanan dan minuman di tapak hartanah termasuk dalam kadar bilik (sekatan tertentu mungkin dikenakan).

Gratuiti dan cukai

Termasuk gratuiti dan gratuiti tambahan atas budi bicara tetamu diterima.

Makanan dan minuman

Semua makanan, snek dan minuman disertakan

Bahasa

Bahasa Arab, Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Internet berwayar percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan sendiri tidak berbumbung percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan Eropah tersedia dengan bayaran 7:00 hingga 10:30 pada hari bekerja dan 8:00 hingga 11:00 pada hujung minggu; MAD 200 untuk seorang
  • 1 bar pantai
  • 1 bar/ruang istirahat
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang tertutup
  • Bilik wap
  • Gimnasium
  • Kolam kanak-kanak
  • Spa perkhidmatan penuh
  • Taman permainan
  • Tenis

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang tertutup
  • Aktiviti terselia untuk kanak-kanak (surcaj)
  • Bilik kalis bunyi
  • Kolam kanak-kanak
  • Meja makan
  • Taman permainan

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat

Kawasan luar

  • Akses terus ke pantai persendirian
  • Kebun sayur
  • Payung pantai
  • Taman
  • Tuala pantai

Spa perkhidmatan penuh

  • Balut badan
  • Lulur badan
  • Rawatan muka
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Spa dibuka setiap hari

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Lantai kayu keras di dalam bilik
  • Lantai licin di dalam bilik
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Tiada lif (hartanah satu tingkat)

Lain-lain

  • Cawan boleh guna semula
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan sambutan
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Ofset tahunan dibeli untuk sekurang-kurangnya 10% daripada jejak karbon
  • Pendidikan budaya dan ekosistem tempatan
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Sekurang-kurangnya 80% daripada makanan bersumber tempatan
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi (atas permintaan)
  • Bilik mandi persendirian
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Selipar
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Meja makan
  • Pembancuh kopi/teh

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Kerusi meja
  • Meja
  • Pencahayaan LED
  • Peti besi
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Sistem pemanasan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: MAD 23.20 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 12 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan Eropah: kira-kira MAD 200 seorang
  • Fi pengemasan tersedia dengan fi tambahan

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Radisson Blu Resort, Al Hoceima Hotel
Radisson Blu Resort, Al Hoceima Ait Youssef Ou Ali
Radisson Blu Resort, Al Hoceima Hotel Ait Youssef Ou Ali

Soalan lazim

Adakah Radisson Blu Resort, Al Hoceima mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang tertutup dan kolam kanak-kanak.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Radisson Blu Resort, Al Hoceima?

Setakat 17 Jun 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Radisson Blu Resort, Al Hoceima pada 18 Jun 2025 bermula serendah RM 560.87, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Radisson Blu Resort, Al Hoceima mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Radisson Blu Resort, Al Hoceima?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Radisson Blu Resort, Al Hoceima?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Radisson Blu Resort, Al Hoceima?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah manfaat merangkumi semua tersedia di Radisson Blu Resort, Al Hoceima?

SSesetengah pelan kadar tersedia di hotel ini adalah merangkumi semua.

Di manakah terletaknya Radisson Blu Resort, Al Hoceima?

Menyediakan laluan terus ke pantai, hotel Ait Youssef Ou Ali ini dalam jarak 9 bt (15 km) dari Stadium Mimoun El Arssi, Pantai Quemado dan Al Hoceima Marina.

Radisson Blu Resort, Al Hoceima Ulasan

Ulasan

6.8
Penilaian 10 - Cemerlang. 12 daripada 51 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 17 daripada 51 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 6 daripada 51 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 8 daripada 51 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 8 daripada 51 ulasan

7.0/10

Kebersihan

6.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.8/10

Kemudahan

7.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.6/10

Mesra alam

Ulasan

4/10 Lemah

SOFIA

Menginap 5 malam pada Ogo 2024

2/10 Teruk

Salma

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Not same like last year, no service no good food, dirty!!
Menginap 2 malam pada Ogo 2024

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Le management est à changer urgemment :

à force de réduire les couts le management réduit la qualité du Service: -Accueil:manque de personnel,donc délai d'attente très très très long -Après file d'attente pour l'enregistrement:La suite réservée n'est pas prête (pas encore nettoyée) il a fallu 4h d'attente en plus!!!donc probablement pas assez de personnel pour nettoyer toutes les suites ce jour. -Repas : pas de variation dans les fruits. Toujours beaucoup d'attente avec parfois rupture de stock du poisson proposé, avec une seule personne pour le préparer : donc des économies sur le poisson et encore des économies sur le personnel... -Tous les cafés/bars proposent uniquement des jus en pack(de mauvaise qualité en plus) aucun jus frais (on est au Maroc pays des fruits). Plusieurs produits manquent pour préparer des commandes = Mojitos sans menthe, Cocktails sur le menu, le barman le prépare sans tous les ingrédients ou change la recette) Manque de personnel pour préparer les commandes (réduction des couts) donc délais++ -Les bancs pour manger au resto,les chaises, petites tables à coté des translates ne sont jamais nettoyés donc sont tous extrêmement sales!! Bilan : des vacances à faire la file pour s’enregistrer, attendre que la suite soit nettoyée, attendre pour des "pseudo cocktails " avec ingrédients de mauvaise qualité , attendre pour des repas, manger sur des bacs sales...tout cela pour réduire les couts....la qualité du service fournis est extrêmement réduite...Management et mentalité à changer en urgence
Menginap 3 malam pada Ogo 2024

2/10 Teruk

SOFIA

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Médiocre, sale, lente file d’attente pr le check in, restauration horrible plusieurs cas d’intoxication
Menginap 5 malam pada Ogo 2024

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Zéro

Tout est très cher. J’avais la formule petit déjeuner. Un verre de pepsi imbuvable au bar m’a été facturé 4€.. Les boissons du bar penthouse sont très chères également en moyenne 14€.. les chichas sont facturées entre 35 et 45€.. c’est peut être les raisons pour lesquelles ce bar est vide tous les soirs. La piscine du spa (gratuite en 2023) est désormais payante et vide (18€). Il faut attendre énormément de temps pour se faire servir au bar splash. Les employés ne parlent pas tous français ni anglais, communication compliquée. La qualité de la nourriture est faible. La navette pour se déplacer a été supprimée. Les chambres les plus éloignées sont difficiles à rejoindre. Qualité des animations très faibles. Très peu de choses proposées aux adultes, à part les animations musicales du soir, en journée il n’y a quasiment rien. Musique à fond toute la journée à la piscine on se croirait en boîte de nuit. On ne peut même pas communiquer tellement c’est fort. Qualité du son médiocre d’ailleurs. Pour les enfants ok mais toujours la même choses. Terrains de sport pas suffisamment exploités. Manque d’hygiène et de propreté dans les bars. Qualité du service à revoir. Serviettes de bain parfois indisponibles..inacceptable, sachant que l’hôtel n’est pas complet. Prix des activités proposées par le prestataire exorbitants. Nous sommes à Al Hoceima,pas à Miami. Ma voiture a été percutée par un véhicule sur le parking, personne n’a été capable de me dire quoi faire. Réparation à ma charge
Menginap 13 malam pada Ogo 2024

6/10 Boleh diterima

latifa

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 5 malam pada Ogo 2024

6/10 Boleh diterima

Deyae Eddine

Sukakan: Kebersihan

Good enough

Pretty solid for a place that’s located in Al-Hoceima. Big pool and very friendly staff, lowkey felt like I was in the bahamas for a bit.
Menginap 1 malam pada Jul 2024

2/10 Teruk

Nasser

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Horrible Pas d'organisation 2h à la réception juste pour faire le check in. Pas de serviette dans la chambre Aucun rapport avec le standard de qualité de la chaine Radisson. Attention, je ne recommande pas cet hotel.
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

4/10 Lemah

Gaetan

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

A fuir

Pour un 5 étoiles , c’est catastrophique. Aucun management, le personnel est livré à lui même. Niveau propreté et entretien il n’y rien qui est fait . Dechet qui reste un moment au sol , fourmis dans les chambres , canapé taché, moisissures , chambre nettoyée vite fait
Sac et déchets restés 3 jours comme ça
Menginap 3 malam pada Jul 2024

8/10 Baik

Madiha

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

They need to do better.

Second time we stay there in 2 years checking in 2 minutes later people are fighting in the lobby like last time no manager in the evening for check-in plus the bathrooms are poorly cleaned I guess for being Morocco it's as good as it gets for the price. Shame Moroccan hospitality is the best in the world but apparently not at the Radisson.
Menginap 2 malam pada Ogo 2024

8/10 Baik

Mustafa

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jul 2024

4/10 Lemah

Amal

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2024

8/10 Baik

Karim

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great property, fine food and wonderful beach
Menginap 2 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Fouad

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff really nice , the manager Mounir really a good person friendly I’ll give 5 start to this place . Definitely I’m come in back again . Thank you
Menginap 1 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

mingming

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

物有所值

别墅型五星酒店,风景宜人,私人海滩很近,整体体验不错,各方面配套设施好,半包晚餐不错,种类丰富。
Menginap 1 malam pada Mei 2024

8/10 Baik

El Mehdi

The property location
Menginap 3 malam pada Mei 2024

2/10 Teruk

Qiao Ping

Menginap 7 malam pada Apr 2024

8/10 Baik

Peter

Menginap 1 malam pada Apr 2024

10/10 Cemerlang

Haythem

Menginap 5 malam pada Jul 2023

10/10 Cemerlang

souad

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Très bel hôtel, calme , personnel au top . Établissement très propre . Ayant fait plusieurs hôtel au maroc celui ci est vraiment top . Nous avons passé un très bon séjour en famille
Menginap 7 malam pada Ogo 2023

6/10 Boleh diterima

FOUZIA

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
En fait d’hôtel c’est plutôt un club de vacances all inclusive Pour les amateurs du genre c’est très bien Nous étions déçu car ça n’est pas ce que nous recherchions surtout côté repas gros point négatif car la formule buffet à volonté en plus d’être source de gaspillage n’offre pas une prestation à la hauteur du prix
Menginap 2 malam pada Ogo 2023

4/10 Lemah

El Kaddouri

Menginap 9 malam pada Jul 2023

6/10 Boleh diterima

Daniel

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Premier All inclusive au Maroc

Dans l’ensemble le séjour est satisfaisant. L’hôtel était complet ce qui s’est reflété sur la qualité de service. L’hôtel manque d’organisation, il y a des points importants à améliorer notamment au niveau de la propreté et de la gestion du service de restauration du petit déjeuné au dîner en passant par les espaces bar. Le personnel est serviable et de très grande volonté, mais il manque beaucoup d’organisations et de fermeté face à l’incivilité de certains estivants.
Menginap 3 malam pada Ogo 2023

2/10 Teruk

Ali

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We got at the radison at 2pm which is the early checking time there was only one girl at the reception and so many families waiting, we got the keys at 3.30 When we got to room AC was not working the next day I went to the reception to ask for another room or quick repair they said don’t y worry we will send u a techniacian right away the techinician showed up at 2 am I was in deep sleep, he finally could not fix I buffet was horrible not enough staff no one to seat u no one to bass the tables I had to spend 45 to find a table and find someone to clean it The pizza was scarce my Daugherty had to wait 30 to 45 min to get a slice of pizza the food in general was tasteless The staff was not friendly one train driver was so rude He didn’t want to give me a lift but he took other family while I was waiting super rude Very poor customer service overall
Menginap 3 malam pada Ogo 2023

10/10 Cemerlang

Noureddine

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
It's great
Menginap 4 malam pada Ogo 2023